برای خرید ریمل ابرو این ۴ نکته را بدانید

برای خرید ریمل ابرو این ۴ نکته را بدانید
راهنمای مطالعه

    با دانستن نکات خرید ریمل ابرو دیگر لازم نیست نگران فرم ابروهایتان باشید. در ادامه از این وسیله کاربردی بیشتر می‌خوانید.

    ابروها در زیبایی چهره نقش خیلی مهمی دارند. ابروهای خوش‌حالت و پُر می‌توانند جلوهٔ زیباتری به چشم‌هایتان بدهند. هر دوره و زمانی هم شکل و شمائلی از ابرو مورد توجه قرار می‌گیرد؛ گاهی بلند و باریک، گاهی پهن و کوتاه و... . همه که ابروهای پرپشت و سالم با حالتی جذاب ندارند، اما همه می‌توانند به کمک وسایل آرایشی، ابروهایشان را زیباتر کنند. ریمل ابرو یکی از این وسایل است.

    ۱. خرید ریمل ابرو چه فایده‌ای دارد؟

    خرید ریمل ابرو

    در دنیای آرایش و زیبایی، محدودیتی وجود ندارد. یعنی، آن‌قدر مواد آرایشی و وسایل مختلف در سال تولید می‌شود که دیگر نیازی نیست نگران کم‌پشت‌بودن ابروها یا هر مشکل دیگری باشید. خرید ریمل ابرو به شما کمک می‌کند تا ابروهای زیباتری داشته باشید. برای اینکه به ابروهایتان ریمل بزنید هم می‌توانید از ریمل‌های عادی مژه‌ها استفاده کنید و هم از ریمل‌هایی که مخصوص ابرو هستند و حالت ژِل دارند. این ریمل‌های ژلی کمک می‌کنند تا موهای ابرو در جای درستی بایستند و خوش‌حالت باشند.

    نمونه ریمل مخصوص ابرو را ببینید

    احتمالا تا همین جای مقاله هم برای امتحان‌کردن ریمل ابروها وسوسه شده‌اید. شاید هم این پرسش برایتان پیش آمده است که واقعا می‌شود از ریمل‌های عادی برای ابروها استفاده کرد؟ باید گفت که فرق چندانی میان این دو وجود ندارد. البته استفاده از ریمل عادی برای ابروها معمولا باعث می‌شود که ابروها کمی پررنگ‌تر و پُرتر جلوه کنند. اما ریمل ابرو که حالت ژل دارد باعث می‌شود که حالت طبیعی ابروها بیشتر حفظ شود و در ضمن، حالت ابروها زیبا شود.

    شاید هم این پرسش برایتان پیش آمده باشد که ریمل‌های مخصوص ابرو فقط حالت ژل دارند و رنگی به ابروها اضافه نمی‌کنند. درباره این موضوع باید بیشتر برایتان توضیح بدهیم پس هم‌چنان با ما همراه باشید.

    [related]21723[/related]

    ۲. ریمل‌های مخصوص ابرو چگونه‌اند و چه زمانی کاربرد دارند؟

    خرید ریمل ابرو

    ریمل‌های مخصوص ابرو فقط حالت ژلی ندارند بلکه اگر بخواهید امکان انتخاب از میان ریمل‌های رنگی هم برایتان مقدور است. بیشتر ریمل‌های ابرو حالت ژل-پودری دارند و می‌توانید با استفاده از آنها هم ابروها را پررنگ‌تر و هم حالت‌شان را ثابت کنید. یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید در خرید ریمل ابرو در نظر بگیرید، انتخاب ریملی است که رنگ آن با رنگ موهایتان سازگاری دارد. علاوه بر رنگ مو، هماهنگی رنگ ریمل با رنگ پوست صورت‌تان هم حائز اهمیت است.

    رنگ پوست و مو در انتخاب ریمل ابرو مهم است اما معمولا انتخاب رنگ‌های روشن‌تر باعث می‌شود تا ابروها حالتی طبیعی‌تر داشته باشند و زیباتر شوند. به‌طور کلی، آرایشگران و کارشناسان در حوزهٔ آرایش و زیبایی توصیه می‌کنند که بهتر است در چند موقعیت و شرایط زیر دست به خرید ریمل ابرو بزنید:

    • زمانی که ابروهایتان مو دارند اما می‌خواهید پررنگ‌تر شوند.
    • زمانی که ابروهایتان حالت نمی‌گیرند و هر چه که به آنها شانه می‌زنید، تلاش‌هایتان بی‌فایده است و درهم‌وبرهم می‌شوند.
    • زمانی که موهایتان را رنگ کرده‌اید و نمی‌خواهید که ابروها را هم رنگ کنید. اما دوست دارید تا هماهنگی میان رنگ موها و ابروهایتان وجود داشته باشد.

    انواع رنگ‌های ریمل مخصوص ابرو را ببینید

    ۳. دور خرید ریمل ابرو با چه ویژگی‌هایی را باید خط بکشید؟

    خرید ریمل ابرو

    یکی از نکاتی که در خرید ریمل ابرو باید در نظر بگیرید، این است که ریمل‌های حاوی رنگ به‌سادگی پاک شوند. اگر بنا باشد که رنگ‌دهی ریمل آن‌قدر زیاد باشد که بعد از هر بار استفاده نیاز به صرف دقایقی زمان برای پاک‌کردن ریمل از ابرو داشته باشید، حسابی به دردسر خواهید افتاد. درست است که رنگ‌دهی ریمل برای جذاب‌تر کردن ابروها مهم است اما نباید موادی در آن به‌کاررفته باشد که سلامتی‌تان را به خطر بیندازد.

    برای مثال، حواستان باشد که دور ریمل‌های حاوی سولفور و پارابن را خط بکشید. این مواد برای سلامتی‌تان مضر هستند. اگر ریملی که انتخاب می‌کنید دارای دسته‌ٔ کوتاهی است و کارکردن با آن کمی دشوار است هم باید به دنبال گزینه‌ای دیگر باشید. اگر دستهٔ ریمل کوتاه باشد به‌راحتی نمی‌توانید آن را روی ابروهایتان بغلتانید و به ابروها رنگ و حالت بدهید.

    پرفروش‌ترین ریمل‌های ابرو را ببینید

    ۴. نکات مهم دیگر در خرید ریمل ابرو چیست؟

    برای خرید ریمل ابرو به نکات زیر هم دقت کنید. یادتان باشد که ریمل مناسب دارای ویژگی‌های زیر است:

    بازه قیمتی

    طیف قیمت ریمل‌های ابرو به برند تولیدکننده، مواد به‌کار رفته و ... بستگی دارد.

    لیست قیمت ریمل ابرو

    زود خشک‌شدن

    زود خشک‌شدن ریمل هم مهم است. اگر بنا باشد که بعد از هر بار استفاد از ریمل، چندین دقیقه صبر کنید تا کاملا خشک شود به دردسر خواهید افتاد. شما به دنبال ریملی هستید که ساده و آسان خشک شود و ابروهایتان را خوش‌حالت کند. ریمل‌هایی که زود خشک نمی‌شوند معمولا در هنگام عرق‌کردن هم، ریزش و اطراف ابرو را رنگی و کثیف می‌کنند.

    انتخاب رنگ مناسب ریمل ابرو

    خرید ریمل ابرو

    همان‌طور که پیش‌تر هم گفته شد، رنگ ریمل ابرو باید متناسب با رنگ پوست و موی هر فرد باشد. پیشنهادهایی در این زمینه وجود دارد:

    • کسانی که دارای موی سیاه هستند، بهتر است از ریمل‌هایی به رنگ خاکستری یا قهوه‌ای دودی استفاده کنند.
    • کسانی که دارای موی قهوه‌ای تیره هستند، بهتر است از ریمل‌هایی به رنگ قهوه‌ای تیره یا موکایی استفاده کنند.
    • کسانی که دارای موی قهوه‌ای روشن هستند، بهتر است از ریمل‌هایی به رنگ قهوه‌ای روشن یا قهوه‌ای دودی استفاده کنند.

    برای اینکه بدانید کدام رنگ ریمل ابرو برایتان مناسب‌تر است، باید زیر نور بروید و ببینید که رنگ موهایتان دقیقا چه طیفی را پوشش می‌دهد. بعد به دنبال ریملی باشید که رنگش هم‌رنگ موهایتان یا یک‌ درجه تیره‌تر از آن است. البته انتخاب رنگ تاحدی سلیقه‌ای است اما اگر ابروهایتان پرپشت است و دوست دارید با ریمل ابرو به آنها حالت بدهید و کمی رنگ اضافه کنید، یادتان باشد که دور رنگ‌های تیره را خط بکشید. چون در نهایت، نتیجه خوبی عایدتان نمی‌شود. اما اگر ابروهایی کم‌پشت دارید، خرید ریمل ابرو با رنگی تیره‌تر برایتان بهتر است. اگر درباره خرید ریمل برای ابروهایتان تجربه‌ای دارید حتما ما را در بخش نظرات باخبر کنید. خرید ریمل ابرو با تخفیف ویژه امروز [see_also]8920[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید