۳ دلیل رضایت مشتریان از خرید سامسونگ گلکسی A20s

۳ دلیل رضایت مشتریان از خرید سامسونگ گلکسی A20s
راهنمای مطالعه

    سامسونگ گلکسی A20s با برخورداری از طراحی مدرن، دوربین اصلی سه‌گانه و باتری با ظرفیت بالا یکی از گوشی‌های محبوب سامسونگ برای خرید و جایگزین برادر بزرگتر خود در بازار گوشی‌های اقتصادی شده است. در این مطلب به ۳ دلیل رضایت مشتریان از خرید سامسونگ گلکسی A20s می‌پردازیم.

    گلکسی A20 جانی تازه به سری گوشی‌های رده ابتدایی و میانی در حال مرگ سامسونگ بخشید.۶ ماه بعد از ورورد این گوشی به بازار بود که سامسونگ تصمیم گرفت با عرضه گوشی گلکسی A20s مجددا سری A را به‌روزرسانی کند. به منظور رقابت با برندهای رقیب در سطح میان‌رده‌ها، گلکسی A20s در مقایسه با نسخه قبلی دستخوش تغییراتی شده است. با این تغییرات، گلکسی A20s از نظر ظاهری جذاب‌تر به نظر می‌رسد و البته برچسب قیمتی مناسبی دارد که آن را برای خرید به گزینه مناسبی تبدیل می‌کند.

    با این وجود آیا گلکسی A20s در مقایسه با نسل قبلی خود بهتر شده است و می‌تواند با گوشی‌های‌ هم‌رده و مشابه خود رقابت کند؟ برای پاسخ به این سوال با «درجه» همراه باشید.

    [related]22611[/related]

    مشخصات گلکسی A20s

    • بدنه: قاب و فریم پلاستیکی
    • نمایشگر: ۶.۵ اینچی IPS LCD
    • چیپست: ۸ هسته‌ای اسنپدراگون ۴۵۰
    • پیکربندی حافظه: ۳/۴ گیگابایت حافظه رم، ۳۲/۶۴ گیگابایت حافظه داخلی
    • دوربین اصلی: سه‌گانه (۵+۸+۱۳مگاپیکسلی)
    • دوربین سلفی: ۸ مگاپیکسلی
    • باتری: ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی
    • قیمت: حدود ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

    مشاهده دقیق‌تر این گوشی

    ۱. طراحی زیبا

    طراحی سامسونگ گلکسی A20s

    اولین ویژگی خوب گلکسی A20s که در همان نگاه اول متوجه آن خواهید شد مربوط به ظاهر شیک و چشم‌نوازش می‌شود. نمایشگر بزرگ و با حاشیه‌های باریک دستگاه، قاب پشت براق آن و ضخامت نسبتا کم بدنه گوشی سبب می‌شوند که در نگاه اول ظرافت طراحی آن توجه هر فردی را جلب ‌کند. البته گلکسی A20s از همان ترند کلی طراحی در خانواده گوشی‌های سری A سامسونگ پیروی می‌کند.

    یکی از تفاوت‌ها در ظاهر گلکسی A20s با نسخه قبلی به قاب پلاستیکی پشت آن مربوط می‌شود. جایی که گلکسی A20 از یک قاب مات‌مانند و بدون انعکاس بهره می‌برد درحالیکه سامسونگ ترجیح داده است این‌بار از یک قاب براق‌ و درخشنده‌تر در گلکسی A20s استفاده کند که حس بهتری را در هنگام استفاده به کاربر القا می‌کند.

    در قسمت جلویی دستگاه هم یک بریدگی V شکل دیده می‌شود که حسگر دوربین سلفی را در خود جای داده است. درمجموع می‌توان گفت که گلکسی A20s سامسونگ از نظر سبک طراحی و ظاهر یک گوشی خوب است که از استانداردهای مدرن و روز پیروی می‌کند.

    ۲. دوربین سه‌گانه با عملکردی مناسب

    دوربین سامسونگ گلکسی A20s

    سامسونگ گلکسی A20s برخلاف نسخه قبلی خود که تنها دارای دو لنز اصلی دوربین است، به یک ماژول دوربین سه‌گانه در قسمت پشتی مجهز شده است که شامل یک حسگر ۱۳ مگاپیکسلی عریض با گشودگی دیافراگم f/1.8، حسگر عمق‌سنج ۵ مگاپیکسلی و حسگر ۸ مگاپیکسلی فوق عریض با گشودگی دیافراگم f/2.2 است که زاویه دید ۱۲۰ درجه‌ای را در اختیار شما می‌گذارد.

    این ترکیب به دوربین گلکسی A20s اجازه می‌دهد تا تصاویری با زاویه دید عریض و جزئیات عالی و دقت رنگ مناسب را ثبت کند. دوربین اصلی گوشی در محیط‌هایی با شرایط نوری مناسب واقعا کیفیت مطلوبی دارد و تصاویر از گستره دینامیکی وسیعی برخوردارند. تفکیک بین سوژه اصلی تصویر و پس‌زمینه در زمانی که حالت لایو فوکوس (پرتره) برای عکسبرداری انتخاب شود، به‌خوبی انجام خواهد شد و دقت عملکرد مجموعه دوربین گوشی در نقاط حساسی مثل موی سر کاربر بسیار مطلوب خواهد بود. بنابراین در محیط هایی با نور مناسب می‌توانید از عکسبرداری با دوربین اصلی گلکسی A20s لذت ببرید.

    ۳. باتری با ظرفیت بالا و قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع

    شارژدهی سامسونگ گلکسی A20s

    گلکسی A20s برای تامین انرژی مورد نیاز خود به یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی وابسته است که از این لحاظ تفاوتی با برادر بزرگتر خود ندارد. با توجه به مشخصات فنی این محصول، انتظار می‌رود باتری این محصول بتواند در شارژدهی دستگاه عملکرد خوبی داشته باشد. در بررسی گلکسی A20s مشخص شد که باتری آن با یک مرتبه شارژ تقریبا می‌تواند ۱.۵ الی ۲ روز انرژی مورد نیاز آن را برای یک کاربر معمولی تامین کند.

    خبر خوب دیگر این است که این محصول از قابلیت شارژ سریع ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند. با شارژر قرارداده شده درون جعبه، طی مدت ۶۰ دقیقه، شارژ باتری به ۵۰ درصد می‌رسد و شارژ کامل آن هم در حدود ۲ ساعت طول می‌کشد.

    مشاهده دقیق‌تر این گوشی

    جمع‌بندی خرید سامسونگ گلکسی A20s

    خرید سامسونگ گلکسی A20s

    سامسونگ گلکسی A20s یک گوشی اقتصادی از سوی سامسونگ است که به دنبال فروش موفق گلکسی A20 و با تجربه‌ی برخی تغییرات نسبت به آن روانه‌ی بازار شد. طراحی شیک و مدرن، دوربین سه‌گانه با عملکرد مطلوب در شرایط نوری مناسب و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژدهی بالا از جمله دلایلی هستند که ممکن است کاربران را برای خرید این محصول ترغیب کند.

    نسخه‌ی ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی با ۳ گیگابایت رم این گوشی هم‌اکنون با قیمتی در حدود ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان تومان در بازار کشورمان به‌فروش می‌رسد.

    نظر شما در رابطه با خرید گلکسی A20s چیست؟ خوشحال می‌شویم آن را در بخش نظرات کاربران با ما به اشتراک بگذارید.

    مشاهده پرفروش‌ترین گوشی‌های سری گلکسی

    [see_also]22057[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید