ایده‌هایی چشم‌نواز برای استفاده از اکسسوری طلایی در دکوراسیون

ایده‌هایی چشم‌نواز برای استفاده از اکسسوری طلایی در دکوراسیون
راهنمای مطالعه

    اضافه کردن بعضی از رنگ‌ها به چیدمان خانه، حال‌وهوای آن را زیرورو می‌کند، رنگی مثل طلایی. قرار است از کاربرد اکسسوری طلایی در دکوراسیون خانه بخوانید.

    دست طراحان در به‌کار بردن رنگ طلایی در دکوراسیون خانه خیلی باز است، از وسایل بزرگ و اصلی، تا لوازم جانبی می‌تواند طلایی انتخاب شود. این رنگ حس روی مد بودن را می‌تواند القا کند در حالی که بسیار هم کلاسیک است.

    اما ممکن است دل‌تان نخواهد طلایی همان رنگی باشد که بیشتر از همه در خانه به‌چشم می‌خورد. حق هم دارید، چراکه زیادی‌اش حس زرق‌وبرق ناخوشایند و بی‌سلیقگی القا می‌کند. این رنگ توجه را به‌خودش جلب می‌کند و زیاده‌روی در آن حس چندان خوبی ندارد. درعوض، با اضافه کردن ماهرانه آن یا خرید اکسسوری طلایی رنگ، استایل شیکی می‌سازید.

    اگر نمی‌دانید از کجا شروع کنید، «درجه» پیشنهاد می‌کند با وسایل دکوراتیو کوچک شروع کنید. در این مطلب می‌بینید که اکسسوری طلایی در کجای خانه کاربرد دارند و در کنار چه رنگ‌هایی به‌کار می‌روند.

    رنگ طلایی در چه سبک دکوراسیونی کاربرد داشته؟خرید اکسسوری طلایی

    طلایی حس لوکس، تفاخر، برتری، مد و شیک بودن دارد. به همین دلیل عجیب نیست که در گذر سال‌ها همیشه جایگاه خودش را در دکوراسیون حفظ کرده. نکته این‌جاست که این جایگاه مدام تغییر کرده و اکنون دیگر بیشتر افراد آن را در اکسسوری‌ها می‌پسندند.

    سبک‌هایی مثل امپراتوری، باروک، و روکوکو نتوانسته‌اند در دکوراسیون مدرن امروزی جایگاهی برای خودشان تعریف کنند. اما سبک کلاسیک به آپارتمان‌های شهرهای بزرگ راه پیدا کرد. این استایل خودش را با دکوراسیون طلایی نشان می‌دهد. استایل رترو هم که نشان از سبک‌های قدیمی دارد، با رنگ طلایی گره خورده.

    می‌رسیم به سبک هنر نو که رنگ طلایی را در پارچه‌های براق و سازه‌های فلزی نشان‌تان می‌دهد. در آپارتمان‌های لافت دکور شیکی می‌بینم که بی‌تاثیر از طلایی نیست. این نوع خانه‌ها اغلب بزرگ هستند، سقف بلند دارند و کمترین دیوار در آنها دیده می‌شود. در سبک لافت طلایی کنار فیروزه‌ای و خاکستری کار می‌شود.

    اما امروز بیشتر خانه‌ها دکوراسیون مدرن دارند، مینیمال و ساده تزیین می‌شوند و لوازم تزیینی و اکسسوری رگه‌های طلایی دلپذیری در خانه ایجاد می‌کنند.

    اکسسوری طلایی چطور می‌تواند در جاهای مختلف خانه به‌کار برود؟

    ۱- رنگ طلایی دکوراسیون اتاق خواب را رویایی می‌کندخرید اکسسوری طلایی

    معمولا رنگ‌هایی مثل بژ، هلویی، سفید، صدفی و شیری در دکور اتاق خواب بزرگسال و کودک به‌کار می‌روند. اکسسوری طلایی را با هر کدام از این رنگ‌ها به‌کار بگیرید، نتیجه خوبی به‌دست می‌آورید. میزتوالت با پایه‌های طلایی و آینه‌ای که قابی به همان رنگ دارد، فضای اتاق را عوض می‌کند.

    اگر علاقه‌ای به چنین میزتوالتی ندارید، به روتختی و کوسن طلایی فکر کنید. برای مثال می‌توانید چوب‌‌پرده، لوستر و کوسن روی تخت را طلایی انتخاب کنید. روتختی صورتی ملایم برای چنین استایلی خیلی مناسب است.

    ۲- طلایی؛ آشپزخانه را هیجان‌انگیز نشان می‌دهدخرید لوستر طلایی

    در آشپزخانه می‌توانید سراغ وسایل برنجی و طلایی بروید. لوستر، دستگیره کابینت و شیرآلات سینک وسایلی هستند که می‌توانند طلایی و درخشان انتخاب شوند. این رنگ به کرم خیلی می‌آید و ظاهر لوکسی به آشپزخانه می‌دهد.

    ۳- رنگ طلایی فضای حمام را زیر و رو می‌کندخرید شیرآلات حمام

    چند دهه است که اغلب شیرآلات حمام و دوش نقره‌ای رنگ هستند. اما شما می‌توانید به طلایی فکر کنید. دوش طلایی وقتی کنار کاشی‌های تیره قرار می‌گیرد، بسیار جذاب جلوه می‌کند. هر حمامی با شیر و دوش طلایی لوکس‌تر به‌نظر می‌رسد.

    ۴- باوجود طلایی اتاق نشیمن لوکس و خوشگلی بسازیدرنگ طلایی دکوراسیون

    عموما طلایی رنگی‌ست که برای اتاق نشیمن مناسب است، اگرچه در همه اتاق‌ها می‌تواند کاربرد داشته باشد. اتاق نشیمن مونوکروم با اضافه کردن لوازم طلایی خیلی مدرن به‌نظر می‌رسد. کوسن، پایه‌های میز، قاب عکس‌، لوستر و هر چیزی که رنگ اصلی را تحت‌تاثیر قرار دهد، انتخاب خوبی ا‌ست.

    پرفروش‌ترین کاغذ دیواری‌ها را ببینید

    ۵- راهرو را طلایی کنید و از بقیه متفاوت شویداکسسوری طلایی در دکوراسیون

    ورودی خانه و راهروها محل خوبی برای اضافه کردن رنگ طلایی به‌حساب می‌آیند. اکسسوری‌ها و لوازم تزیینی طلایی را می‌توانید روی کنسول یا جاکفشی قرار دهید. چند تابلوی کوچک یا آینه با قاب طلایی هم مشکل‌گشاست. انتخاب کاغذدیواری با طرح طلایی انتخاب دیگری‌ست که ممکن است به سلیقه شما بیاید.

    محبوب‌ترین آباژورها را ببینید

    ۶- طلایی به کتابخانه جان می‌دهدکتابخانه طلایی رنگ

    عشق‌کتاب‌هایی که می‌خواهند اطراف‌شان لوکس و قشنگ دیده شود، می‌توانند از کتابخانه‌ای با چهارچوب طلایی بهره ببرند. هر کتاب‌خانه فلزی را می‌توانید با اسپری طلایی رنگ کنید. راه‌حل دیگر این است که از اکسسوری طلایی کنار کتاب‌ها استفاده کنید.

    محبوب‌ترین مجسمه‌ها را ببینید

    ۷- تا حالا قاب‌عکس طلایی داشته‌اید؟خرید قاب طلایی

    سلیقه آدم‌ها به‌مرور زمان تغییر می‌کند. شاید زمانی وسایل تزیینی خریده‌اید و حالا نمی‌دانید با آنها چه‌کار کنید، وسایلی مثل قاب عکس و آینه. باز هم اسپری طلایی به کمک‌تان می‌آید. کافی‌ست همه‌ی قاب‌ها را جدا کنید، اسپری بزنید و بعد از خشک شدن، سر جای خودشان بگذارید.

    یک قاب عکس طلایی جذاب انتخاب کنید

    [related]27027[/related]

    ۸- شمع و شمعدان طلایی رنگ بخریدخرید اکسسوری طلایی

    همه شمع‌ها برای روشن کردن نیستند. درواقع انواع شمع از اکسسوری‌های جذاب هستند که به فضای اطرافش جلوه قشنگ و گرمی می‌دهد. شمعدان طلایی که روی ناهارخوری، بالای شومینه، یا بین مبل‌ها قرار می‌گیرد، نگاه‌ها را به خودش جذب می‌کند. اما اگر شمعدان طلایی در خانه ندارید، سراغ شمع بروید. خرید شمع طلایی اصلا کار سختی نیست.

    این شمع‌های زیبا را نگاه کنید

    ۹- از نقش کوسن غافل نشویدخرید اکسسوری طلایی

    کوسن‌ یکی از اکسسوری‌های جذاب و کاربردی در اتاق نشیمن و اتاق خواب به‌حساب می‌آید. رنگ، طرح و جنس کوسن می‌تواند استایل دکوراسیون شما را برجسته‌تر نشان دهد. کوسن طلایی در کنار یکی دیگر از لوازم خانه، مثل لوستر طلایی، بدون زحمت حس استایل شیک را زنده می‌کند.

    یک کوسن جذاب انتخاب کنید

    ۱۰- رانر یا رومیزی طلایی فضای خانه را شیک جلوه می‌دهدخرید رومیزی

    بعضی از وسایل گذشته از کاربردی که دارند، می‌توانند رنگ‌وروی اتاق را عوض کنند، مثل رومیزی یا رانر. اتاقی که به رنگ خنثا و ملایم دکور شده، با قرار گرفتن رومیزی طلایی رنگ، حس تازه‌ای به خودش می‌گیرد.

    محبوب‌ترین ترمه‌ها را ببینید

    ۱۱- انواع لوازم تزیینی طلایی را به‌کار بگیریدخرید اکسسوری طلایی

    یکی از ساده‌ترین کارها برای اضافه کردن رنگ طلایی به فضای خانه، خرید لوازم تزیینی طلایی‌ست. مجسمه‌، گلدان، ظرف تزیینی و خرده‌ریزه‌های دیگر به شما کمک می‌کنند استایل موردنظرتان را پیاده کنید.

    چه رنگ‌هایی کنار طلایی شیک و قشنگ می‌شوند؟

    خوب است بدانید طلایی را کنار کدام رنگ‌ها به‌کار ببرید تا خوشگل‌ترین دکور را درست کنید. ما چند پیشنهاد برای شما داریم:

    ۱- ترکیب طلایی و مشکی؛ لوکس و باشکوهلوازم تزیینی طلایی

    این دو رنگ اگر با سلیقه کنار هم قرار گیرند، ترکیب لوکسی شکل می‌دهند. تنها بدی این ترکیب این است که حس تاریکی و شب را القا می‌کند. این دیگر به انتخاب شما بستگی دارد.

    [related]24824[/related]

    ۲- ترکیب طلایی و صورتی؛ شیک و دل‌انگیزخرید لوازم طلایی

    اگر اکسسوری طلایی را کنار وسایلی به‌رنگ صورتی ملایم قرار دهید، تصویر دلربایی در خانه درست می‌کنید. صورتی آرامش‌بخش است و طلایی لوکس و درخشان به‌نظر می‌رسد. اگرچه این ترکیب بیشتر به‌درد اتاق خواب می‌خورد، اما اگر کنار سفید، کرم و بژ قرار گیرد، برای اتاق نشیمن هم مناسب است.

    محبوب‌ترین آینه‌ها را ببینید

    ۳- ترکیب قرمز و طلایی؛ سلطنتی و متفاوتطلایی در دکوراسیون

    قدیم‌ترها ترکیب قرمز و طلایی نشانه قدرت و ثروت بود. اگر چنین ترکیب رنگی را در چیدمان خانه به‌کار ببرید، حس شیک، صمیمیت و گرما می‌دهد.

    ۴- ترکیب طلایی، فیروزه‌ای و شکلاتی؛ لوکس و خاصخرید اکسسوری طلایی

    آبی آسمانی یا فیروزه‌ای در کنار شکلاتی روشن و طلایی حس جوانی و شادابی به فضا می‌دهد. این ترکیب را برای اتاق خواب یا نشیمن می‌توانید امتحان کنید.

    محبوب‌ترین لوسترها اینجاست

    شما ترجیح می‌دهید کدام اکسسوری را در دکوراسیون خانه به‌کار ببرید؟ [see_also]26721[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید