۱۲ ایده جذاب و چشم‌نواز برای خرید کاغذ دیواری پذیرایی

۱۲ ایده جذاب و چشم‌نواز برای خرید کاغذ دیواری پذیرایی
راهنمای مطالعه

    انتخاب و خرید کاغذ دیواری پذیرایی از آن کارهای هیجان‌انگیزی ا‌ست که می‌تواند سخت و گیج‌کننده هم باشد. اما «درجه‌» با پیشنهادهای جذابش این‌جاست تا به شما ایده بدهد.

    اتاق نشیمن قلب تپنده خانه شماست؛ جایی که در آن استراحت می‌کنید، با افراد خانواده وقت می‌گذرانید و پذیرای مهمان‌ می‌شوید. در خیلی از آپارتمان‌های امروزی مرزی بین اتاق نشیمن و پذیرایی وجود ندارد، پس لازم است هم حس راحتی را به شما بدهد، هم شیک و خوشگل به‌نظر برسد. «درجه» پیشنهادهایی برای جذاب‌تر کردن اتاق پذیرایی با کاغذ دیواری برای‌تان دارد.

    ممکن است فکر کنید کاغذ دیواری روی مد نیست و با دکوراسیون مدرن این سال‌ها جور درنمی‌آید. اما این‌طور نیست‌! خیلی از شرکت‌های مطرح تولید رنگ در دنیا، به تولید کاغذ ‌دیواری هم روآورده‌اند و هر دو را تولید می‌کنند؛ چراکه هر دو مشتری دارد.خرید کاغذدیواری

    بعضی از مدل‌های کاغذ دیواری طراحی مدرنی دارند و به خانه‌های امروزی می‌آیند. پس خرید کاغذدیواری برای اتاق پذیرایی و نشیمن تصمیم درستی‌ست. این اتاق همان‌جایی‌ است که سبک دکوراسیون و سلیقه‌ شما را به‌نمایش می‌گذارد. پس دست‌به‌کار شوید و به پیشنهادهای ما فکر کنید.

    ۱- فقط یک دیوار را انتخاب کنیدکاغذ دیواری

    شاید هزینه کاغذ دیواری برای همه سالن زیاد شود، اما احتمالا از پس پرداخت هزینه یک دیوار برمی‌آیید. گذشته از هزینه، سبک خودتان را در دکوراسیون نشان می‌دهید. بهتر است دیواری که انتخاب می‌کنید، پشت یکی از وسایل خانه قرار گیرد، مثل کاناپه، تلویزیون، میز تحریر، ناهارخوری یا کتابخانه. چنین انتخابی به فضای شما عمق می‌دهد و دکوراسیون شما را جذاب‌تر نشان می‌دهد. دقت کنید طرح کاغذدیواری با وسیله‌ای که کنارش قرار می‌گیرد، هماهنگ باشد.

    جدیدترین مدل‌های کاغذ دیواری را ببینید

    ۲- همه دیوارها را بپوشانیدکاغذدیواری

    کلاسیک‌ترین کاربرد کاغذ دیواری در دکوراسیون این است که همه دیوارهای اتاق پذیرایی را با آن بپوشانید. اگر دوست دارید قدیمی به‌نظر برسد، طرح‌های گل‌‌دار پرزرق‌وبرق را فراموش کنید. درعوض بین طرح‌هایی بگردید که امروزی و تاثیرگذار باشند، مثل نقش‌های هندسی.

    ۳- از سقف غافل نشویدکاغذ دیواری

    معمولا وسایل تزیینی روی زمین یا در ارتفاعی هم‌سطح چشم‌ها به‌کار گرفته می‌شوند. اگر کمی روحیه ماجراجویی در شما باشد و دل‌تان بخواهد متفاوت ظاهر شوید، سقف را با کاغذدیواری می‌پوشانید. وقتی دیوارها به‌رنگ روشن باشند و طرح اصلی روی سقف قرار گیرد، خانه زیادی شلوغ نمی‌شود. با پوشاندن سقف فضای تاثیرگذاری خلق می‌کنید که خاص خودتان است.

    ۴- جذابیت کاغذ دیواری راه‌راه را دست‌کم نگیریدکاغذ دیواری پذیرایی

    شاید باورتان نشود کاغذ دیواری راه‌راهی چقدر به اتاق پذیرایی می‌آید. دیوار را با خاکستری راه‌راه بپوشانید و از اکسسوری طلایی در دکوراسیون استفاده کنید. سالن شما حسابی شیک می‌شود. اگر دکور کلاسیک‌تر می‌پسندید، استفاده از مبل آنتیک کنار شومینه را امتحان کنید. خوبی طرح راه‌راه این است که هیچ‌وقت از مد نمی‌افتد.

    پرفروش‌ترین مدل‌های کاغذ دیواری را ببینید

    ۵- با کمک کاغذدیواری طرح‌دار، تم اتاق پذیرایی را کامل کنیدکاغذ دیواری پذیرایی

    قبل از خرید کاغذ دیواری پذیرایی به تم فضا خوب دقت کنید. اگر تم یا موضوع طبیعت را برای اتاق پذیرایی انتخاب کرده‌اید، کاغذدیواری با طرح گل یا درخت گزینه‌ خوبی‌ست، به‌ویژه زمانی که کنار میزی از چوب طبیعی قرار می‌گیرد.

    اگر لوازم دکوری اتاق به‌رنگ طلایی ا‌ست، کاغذ دیواری با رگه‌های طلایی به دیوار بزنید. با چیدمان مدرنی دارید، طرح مدرنی برای دیوار انتخاب کنید.

    ۶- کاغذ دیواری آبستره یا آبرنگی، انتخابی برای چیدمان هنریخرید کاغذ دیواری

    هماهنگی برگ برنده چیدمان خانه‌ شماست. اگر تابلو و آثار هنری به‌سبک آبستره دارید، آن را با کاغذ دیواری مدل انتزاعی هماهنگ کنید. طرح‌های آبرنگی هم حس هنری جذابی در فضا پخش می‌کنند.

    ۷- با دکوراسیون مونوکروم شیک و به‌روز شویدخرید کاغذدیواری

    هر کسی سلیقه‌ای دارد؛ شاید از آن دسته آدم‌ها باشید که دکوراسیون یک رنگ می‌پسندند. چنین دکوری با کاغذ دیواری جذاب‌تر هم می‌شود. کافی ا‌ست مبل، رنگ کاغذدیواری و بعضی از اکسسوری‌ها را از یک رنگ انتخاب کنید. می‌خواهد تاثیرگذارتر شود؟ از رنگ‌های خنثا کنارش بچینید. به کاغذ دیواری، مبل و آباژور خاکستری، فرش سفید، مجسمه سفید و کوسن زغالی اضافه کنید.

    [related]27027[/related]

    ۸- طرح شلوغ می‌تواند جذاب باشدخرید کاغذدیواری

    تصور نکنید کاغذ دیواری شلوغ برای خانه‌ای مدرن مناسب نیست. یک گلدان پر از گل کمی کلاسیک به‌نظر می‌رسد، اما وقتی کنار اثاث امروزی قرار می‌گیرد،‌ حال‌وهوای تازه‌ای ایجاد می‌کند.

    محبوب‌ترین مدل‌های کاغذ دیواری را ببینید

    ۹- از کاغذ دیواری پذیرایی به‌عنوان تابلو بهره ببریدخرید کاغذ دیواری

    ممکن است کاغذدیواری نفیس و خیلی شیکی پیدا کنید که طرح چشمگیری دارد. مجبور نیستید همه اتاق را را با آن بپوشانید. یک تکه را قاب کنید و مثل تابلو به دیوار بزنید. این قاب باید به‌اندازه کافی بزرگ باشد تا خودش را نشان دهد.

    ۱۰- فضاهای کوچک را با کاغذ دیواری تزیین کنیدخرید کاغذدیواری

    درون کشوهای دراور، فضای داخلی قفسه‌های کتابخانه، گنجه قدیمی که می‌خواهید نو به‌نظر برسد، شید آباژوری که دل‌تان را زده، همگی مثال‌هایی برای کاربرد کاغذ دیواری به‌حساب می‌‌آیند. کافی‌ است حوصله کنید و آنها را با کاغذ بپوشانید. بسته به طرح کاغذ دیواری، حس کلاسیک، قدیمی یا مدرن به سالن شما اضافه خواهد شد.

    ۱۱- با نقش‌های مختلف از یک طرح مدرن به‌نظر برسیدمدل های کاغذ دیواری

    ترکیب طرح‌های مختلف برای یک اتاق، انتخاب حساس اما موثری ا‌ست. گاهی هنگام خرید کاغذ دیواری اتاق پذیرایی با یک بسته شامل چند طرح روبه‌رو می‌شوید که رنگ زمینه و موضوع نقش آنها یکسان است، اما جزییات متفاوتی دارند.

    چنین گزینه‌ هوشمندانه‌ای را از دست ندهید. نقش اصلی را برای پشت مبل یا تلویزیون انتخاب کنید. نقش‌های ریزتر برای کنار شومینه یا ورودی اتاق مناسبند. طرح راه‌راه برای ستون‌هایی که تورفتگی یا بیرون‌زدگی دارند، عالی می‌شود.

    ۱۲- به طرح طبیعت فکر کنیدخرید کاغذ دیواری

    طبیعت همان‌ بخش کم‌رنگ زندگی امروزی‌ست. می‌توانید آن را در قالب کاغذ دیواری به اتاق پذیرایی بیاورید. طرفداران سبک کلاسیک و سنتی حتما از کاغذدیواری با طرح گل، پرنده یا جنگل خوش‌شان می‌آید. خلاصه با چنین طرح و رنگی، خانه‌تان بهاری می‌شود. شما کاغذ دیواری را برای اتاق پذیرایی می‌پسندید؟ به نظر شما چه طرح و رنگی جذاب‌تر است؟ [see_also]26164[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید