هتل شیان تهران را بیشتر بشناسید

هتل شیان تهران را بیشتر بشناسید
راهنمای مطالعه

    تهران پایتخت ایران و یکی از محبوب‌ترین شهرهای ایران است. این شهر، یکی از گران‌ترین و پررفت‌وآمدترین شهر‌های ایران محسوب می‌شود. مسافران زیادی همه روزه برای مقاصد مختلفی به این شهر بزرگ و پرجمعیت سفر می‌کنند. افراد زیادی برای کار‌های اداری و ابلاغات وزارت‌خانه‌ها عازم سفر به تهران می‌شوند. همچنین تهران به‌دلیل داشتن بهترین و ماهرترین پزشکان ایران، بیماران زیادی را برای معاینه به این شهر جذب می‌کند. برخی از افراد هم برای تماشای مراسم‌ها، کنسرت‌ها، مسابقات و جشنواره‌ها به تهران سفر می‌کنند. توریست‌های فراوانی هم برای دیدنی مکان‌های تاریخی و جاذبه‌های گردشگری به تهران می‌آیند. به‌همین دلیل تعداد زیادی مسافر در پایان یک روز کاری در هتلهای تهران اقامت می‌کنند. هتل‌های زیادی با انواع امکانات و دامنه گسترده‌ای از قیمت‌ها در تهران بنا شده‌اند. ما در این مقاله به بررسی یکی از هتل‌های سه‌ستاره تهران به نام شیان می‌پردازیم. امکانات عمومی هتل، ویژگی‌های ساختمان هتل و امکانات اتاق‌ها ازجمله مواردی هستند که در این مقاله توضیح داده شده است. پس اگر قصد سفر و اقامت به پایتخت دیدنی و جذاب ایران را دارید، تا پایان مقاله همراه ما باشید.

    ویژگی‌های هتل شیان

    هتل شیان یکی از محبوب‌ترین هتل‌های سه‌ستاره تهران است. ویژگی‌های هتل شیان باعث شده این هتل، یکی از هتل‌های ایده‌آل مسافران برای اقامت مقرون‌به‌صرفه در پایتخت ایران محسوب شود. ساختمان هتل سه طبقه و ۳۴ اتاق و سوئیت دارد. منظره برخی از اتاق‌ها روبه تپه‌های جنگلی لویزان است که بیدارشدن در این اتاق‌ها، یک صبح دلنشین را در ذهن شما حک می‌کند. موقعیت مکانی این هتل، یکی دیگر از مزایای آن محسوب می‌شود. به‌دلیل نزدیکی هتل به بزرگراه امام علی، بزرگراه شهید بابایی و بزرگراه شهید زین‌الدین، مسافران تهران، هتل شیان را برای رزرو هتل تهران انتخاب می‌کنند. همچنین اگر به دلایل پزشکی به تهران می‌روید، هتل شیان بهترین انتخاب است. این هتل نزدیک شرکت فناوری بن یاخته‌های رویان قرار گرفته و امکان رفت‌وآمد آسان و سریع را برای مسافران فراهم می‌کند. از طرف دیگر کسانی که قصد تهران‌گردی دارند، می‌توانند با اقامت در هتل شیان، از مکان‌های دیدنی تهران که نزدیکی هتل هستند، بازدید کنند. این مکان‌ها شامل سرخه حصار، پارک پرندگان، امام‌زاده شیان و امام‌زاده صالح می‌شوند. همچنین نزدیکی هتل به سالن ورزشی شهید شمیران نو، سبب شده هتل شیان درمیان ورزشکاران‌ هم محبوبیت زیادی پیدا کند.

    هتل های دیگر در تهران : هتل استقلال

    امکانات منحصربه‌فرد هتل

    هتل شیان با توجه به داشتن سه‌ ستاره، بالاترین و بهترین امکانات را دارد. به‌همین علت مسافرانی که قصد اقامت در شهر تهران را دارند، از بین هتل های تهران، همیشه هتل شیان تهران را درنظر می‌گیرند. داشتن خدماتی مانند اینترنت پرسرعت در لابی، انواع رستوران‌های سنتی و مدرن، کافی‌شاپ، پارکینگ (با ظرفیت ۲۵ ماشین)، تاکسی مخصوص هتل، حمام سنتی، خدمات خشک‌شویی، سالن همایش و سالن مخصوص جشن‌ها و مراسم عروسی ازجمله برتری‌های این هتل دیدنی هستند. البته هتل سرویس حمل‌ونقل بار ندارد. منوی رستوران‌های هتل شامل غذا‌های متنوعی با بالاترین کیفیت ممکن می‌شود. غذا‌های این هتل، مزه‌ غذاهای خانگی را برای شما زنده می‌کند. با استفاده از استخر و سونای هتل، می‌توانید لحظات دل‌نشینی را درطول اقامت خود در این هتل تجربه کنید. سالن بدنسازی، والیبال، بسکتبال، پیلاتس و ایروبیک از دیگر امکانات این هتل است. نوشیدن چای در رستوران سنتی هتل شیان و تماشای محوطه سرسبز بیرون هتل، خاطراتی فراموش‌نشدنی برای شما می‌سازد.

    اتاق‌های مجهز هتل

    اتاق‌های هتل شیان طوری طراحی شده که راحتی اقامت در این هتل را هیچ‌گاه از یاد نخواهید برد. امکانات و وسایل داخل اتاق‌ها در محدوده‌ هتل های تهران با سه‌ستاره، از بهترین نوع خود محسوب می‌شوند. این اتاق‌ها شامل امکاناتی مانند سرویس‌بهداشتی ایرانی، حمام، سشوار، کتری برقی، اینترنت، شوفاژ، یخچال، اسپیلت، چیلر، تلویزیون LCD و میز‌کار می‌شوند. اتاق‌های هتل در چهار دسته درجه یک، درجه دو و درجه سه و اتاق‌های VIP قرار می‌گیرند. بالاترین قیمت اتاق‌های هتل، متعلق به اتاق‌های VIP هستند که قیمت رزرو آن‌ها ۴۴۰ هزارتومن برای یک شب است. هنگام رزرو هتل تهران به ساعت پرواز خود دقت کنید؛ زیرا این هتل در ساعت ۱۴، اتاق‌های خود را برای اقامت تحویل می‌دهد. همچنین ساعت ۱۲ باید اتاق خود را تخلیه کنید. همه اتاق‌های هتل شامل صبحانه رایگان هستند. صبحانه‌های متنوع و دل‌پذیری که هتل شیان برای شما مهمانان فراهم آورده است، تجربه یک صبح پرانرژی و شاداب را برای شما به‌ارمغان می‌آورد. اگر قصد کنسلی رزرو هتل خود را دارید، هتل با توجه به شرایط و تاریخ رزرو شما، مبلغی از پول را کسر و باقی‌‌مانده پول را به حساب شما واریز می‌کند. هتل های تهران : هتل ایبس شما در این مقاله با هتل شیان تهران آشنا شدید. آیا تابه‌حال در این هتل اقامت داشتید؟ تجربه شما از سفر به تهران و رزرو هتل تهران چه بوده است؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با ما به‌اشتراک بگذارید.

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید