بهترین کرم‌های مرطوب‌ کننده ایرانی زیر ۵۰ هزار تومان

بهترین کرم‌های مرطوب‌ کننده ایرانی زیر ۵۰ هزار تومان
راهنمای مطالعه

    احتمالا دیده‌اید که قیمت کرم‌های مرطوب‌ کننده‌ خارجی خیلی بالاست. شاید شما هم برندهای همیشگی را به‌دلیل قیمت گران‌شان کنار گذاشته باشید. ما در «درجه» از بهترین کرم های مرطوب کننده ایرانی زیر ۵۰ هزار تومان برای‌تان نوشته‌ایم.

    کرم مرطوب‌کننده یکی از لوازم آرایشی و بهداشتی ا‌ست که نمی‌شود حذفش کرد. کرم‌های ایرانی طی سال گذشته بازخورد نسبتا خوبی از مصرف‌کنندگان گرفته‌اند. بعضی‌ها مشتری ثابت این برندها شده‌اند. گذشته از کیفیت قابل‌قبول، قیمت مناسبی هم دارند.

    کرم و لوسیون‌ها به‌سرعت مصرف می‌شوند و ما می‌مانیم و قوطی‌های خالی. با انتخاب مرطوب کننده‌های ایرانی باکیفیت، خیال‌مان از هزینه‌ها راحت می‌شود.

    پرفروش‌ترین مرطوب‌کننده‌های بازار را ببینید

    ما در «درجه» سراغ پرفروش‌ترین و بهترین کرم های مرطوب کننده ایرانی زیر ۵۰ هزار تومان در دیجی کالا رفته‌ایم. با وجود کووید ۱۹ کار عاقلانه‌ای ا‌ست که تا می‌توانیم خریدهامان را آنلاین انجام دهیم.

    ترتیب این کرم‌ها بر اساس امتیاز خریداران قبلی ا‌ست. شماره ۱ بیشترین امتیاز را ار مصرف‌کنندگان گرفته.

    ۱۰- کرم مرطوب‌کننده سی گل

    کرم مرطوب کننده ایرانی

    کرم مرطوب کننده قوی سی گول برای پوست‌های حساس و خشک طراحی شده. این کرم توانسته امتیاز عملکرد کامل را از خریداران قبلی بگیرد. به‌نظر می‌رسد بیشتر مصرف‌کنندگان از نرمی و رطوبت پوست‌شان راضی بوده‌اند.

    پرطرفدارترین مرطوب‌کننده‌های سی‌گل را ببینید

    با مصرف این کرم خیال‌مان از ویتامین‌های A،E، F، B5 و امگا ۳ و ۴ راحت است. در آن روغن‌های گیاهی و معدنی و سدیم لاکتات هم به‌کار رفته. تولید‌کننده سی گل می‌گوید محصولش پارابن ندارد و اسانس به آن اضافه نشده. پس روی نرم‌کننده و مرطوب‌کننده بودن آن می‌توانیم حساب باز کنیم.

    این کرم امتیاز ۴ را گرفته. کاربران از آبرسانی، میزان مرطوب‌کنندگی و چرب نبودن آن تعریف کرده‌اند.

    [table id=411 /]

    مشاهده قیمت این مرطوب‌کننده در دیجی‌کالا

    ۹- کرم مرطوب‌کننده‌ هیدرودرم

    کرم مرطوب کننده ایرانی

    اگر دنبال مرطوب کننده ایرانی باکیفیت باشید، می‌توانید با خیال آسوده روی برند هیدرودرم حساب باز کنید. کرم مرطوب‌کننده هیدرودرم مانند بقیه محصولات این برند، خریداران را راضی نگه داشته. این کرم برای پوست خشک و معمولی طراحی شده. حجم آن ۵۰ میلی‌لیتر است. ادعا می‌کند قرمزی و خارش پوست را تسکین می‌دهد.

    پرفروش‌ترین مرطوب‌کننده‌های هیدرودرم را ببینید

    ماندگاری کرم هیدرودرم خوب است و پوست را حسابی لطیف می‌کند. از مواد تشکیل‌دهنده‌ی آن به شی باتر و روغن آووکادو می‌توانیم توجه کنیم که اثر خیلی خوبی روی پوست صورت دارند. خیال‌مان از دریافت ویتامین A و E هم راحت می‌شود.

    کاربران آن را ملایم، با ماندگاری بالا و بدون چربی توصیف می‌کنند. عملکرد ۵ از ۵ برای هیدرودرم عالی‌ به‌نظر می‌رسد. امتیاز آن ۴/۳ است.

    [table id=412 /]

    مشاهده قیمت این مرطوب‌کننده در دیجی‌کالا

    ۸- کرم مرطوب‌کننده فیس دوکس

    کرم مرطوب کننده ایرانی

    فیس دوکس یکی دیگر از برندهای ایرانی محصولات بهداشتی و آرایشی ا‌ست که اثر خوبی روی مصرف‌کنندگان داشته. کرم مرطوب‌کننده فیس دوکس مدل هیدرا، ۵۰ میلی‌لیتر حجم دارد.

    این محصول مرطوب‌کننده‌ پوست چرب به‌حساب می‌آید. کرم فیس دوکس توانایی جذب رطوبت پوست را بالا می‌برد. همچنین ترشح غدد چربی را کم می‌کند و منافذ باز پوست را می‌بندد. اگر پوست‌تان چرب است، فیس دوکس مربوط‌کننده‌ مناسبی به‌نظر می‌رسد.

    پرفروش‌ترین محصولات فیس دوکس را ببینید

    حدود ۲۷۰ نفر این محصول را پیشنهاد کرده‌اند و به آن امتیاز ۴/۳ داده‌اند. کاربران آبرسانی و دوام آن را خوب توصیف کرده‌اند. احساس سنگینی به پوست آنها نداده و حسابی مرطوب‌ کرده. آنهایی که سابقه جوش صورت دارند هم از این کرم نسبتا راضی بوده‌اند.

    این برند مرطوب‌کننده‌ دیگری به نام هیدراسام دارد که به‌خاطر حجم ۱۵۰ میلی‌لیتری‌اش، قیمتش بالاتر است. هیدراسام برای پوست خشک و حساس مناسب است.

    [table id=413 /]

    مشاهده قیمت این مرطوب‌کننده در دیجی‌کالا

    [related]30415[/related]

    ۷- مرطوب‌کننده لافاررکرم مرطوب کننده ایرانی

    برند لافارر مدتی‌ است که توانسته جای خودش را بین مصرف‌کنندگان لوازم آرایشی و بهداشتی باز کند. کرم مرطوب‌کننده لافارر یکی از بهترین کرم‌های مرطوب کننده ایرانی زیر ۵۰ هزار تومان به‌حساب می‌آید. بابونه، روغن زیتون، روغن بادام، آلوورا و گل همیشه بهار، از گیاهانی هستند که در ساخت این کرم به‌کار گرفته شده‌اند. ویتامین C و  E هم دارد و خلاصه حسابی از پوست‌مان مراقبت می‌کند.

    پرفروش‌ترین کرم‌های لافار را ببینید

    این کرم در تیوپ ۷۵ میلی‌لیتری تهیه شده و توانسته امتیاز ۴/۳ و عملکرد ۵ از ۵ را از کاربران دیجی‌کالا بگیرد. ۶۲۰ نفر این محصول را پیشنهاد داده‌اند. اغلب از سبک بودن کرم، جذب بالا، بوی کم و مرطوب‌کنندگی خوبش نوشته‌اند. بعضی‌ها هم آن را رقیق یا زیادی ملایم توصیف کرده‌اند.

    [table id=414 /]

    مشاهده قیمت این مرطوب‌کننده در دیجی‌کالا

    ۶- کرم مرطوب‌کننده درمالیفتکرم مرطوب کننده ایرانی

    برند درمالیفت محصولات مراقبت از پوست تولید می‌کند. کرم مرطوب‌کننده درمالیفت برای پوست چرب طراحی شده. بیشتر خریداران قبلی از آن راضی بوده‌اند. بعضی‌ها هم آن را مناسب پوست چرب ندانسته‌اند.

    پرفروش‌ترین کرم‌های درمالیفت را ببینید

    این کرم تیوپی است و ۵۰ میلی‌لیتر حجم دارد. کرم درمالیفت ویتامین ندارد، اما آبرسانی خوبی روی پوست انجام می‌دهد. تولیدکننده می‌گوید اگر داروی ضدجوش مصرف می‌کنید و پوست‌تان خشک شده، این کرم مناسب شماست.

    ۴۶۰ نفر از خریداران قبلی این کرم را پیشنهاد می‌کنند و امتیاز ۴/۴ به آن داده‌اند. مرطوب‌کنندگی خوب، آبرسانی و نرم شدن پوست نتیجه استفاده از درمالیفت بوده. بعضی‌ها چربی آن را نامناسب دانسته‌اند و پوست‌شان با این کرم، براق شده. به نظر می‌رسد روی پوست‌های مختلف، اثر متفاوتی داشته است.

    [table id=415 /]

    مشاهده قیمت این مرطوب‌کننده در دیجی‌کالا

    ۵- کرم مرطوب‌کننده سوپکس

    کرم مرطوب کننده ایرانی

    یکی از ارزان‌ترین کرم‌های مرطوب‌کننده ایرانی، کرم سوپکس است. این کرم مرطوب‌کننده و نرم‌کننده در محفظه‌ پمپی طراحی شده. کرم سوپکس برای همه نوع پوستی مناسب است و ویتامین E دارد.

    پرفروش‌ترین کرم‌های سوپکس را ببینید

    تعداد کامنت‌ها و پیشنهاد برای خرید این محصول خیلی بالاست. به‌نظرم می‌رسد قیمت خیلی ارزان آن در این استقبال تاثیر زیادی دارد. امتیاز سوپکس ۴/۴ است. در فهرست پربازدیدترین محصولات و پرفروش‌ترین‌ها آن را می‌بینید.

    [table id=416 /]

    مشاهده قیمت این مرطوب‌کننده در دیجی‌کالا

    ۴- کرم مرطوب‌کننده آردنکرم مرطوب کننده ایرانی

    کرم آردن مرطوب‌کننده خوبی برای پوست چرب است. از عصاره سبوس برنج و چای سبز تهیه شده. به همین دلیل خاصیت ضدالتهاب و آنتی اکسیدان دارد. ویتامین E یکی دیگر از ترکیبات آن است. این محصول در محفظه کاسه‌ای بسته‌بندی شده و حجمش ۱۵۰ میلی‌لیتر است.

    پرطرفدارترین مرطوب کننده‌های آردن را ببینید

    این کرم به امتیاز ۴/۴ کاربران و عملکرد ۵ از ۵ دست پیدا کرده. ۷۰ نفر خرید این محصول را پیشنهاد می‌دهند. چربی مناسب، غلظت خوب، آبرسانی خوب و بوی ملایم از ویژگی‌هایی ا‌ست که کاربران به آن اشاره کرده‌اند.

    [table id=417 /]

    مشاهده قیمت این مرطوب‌کننده در دیجی‌کالا

    ۳- کرم مرطوب کننده نئودرم

    کرم مرطوب کننده ایرانی

    کرم نئودرم یکی دیگر از کرم های مرطوب کننده ایرانی زیر ۵۰ هزار تومان به‌حساب می‌آید. خریداران قبلی از کیفیت آن نسبتا راضی بوده‌اند و نمره‌ کامل را به آن داده‌اند.

    محبوب‌ترین مرطوب‌کننده‌های نئودرم را ببینید

    کرم نئودرم مدل اپتیمال هیدروسنس مرطوب‌کننده‌ قوی به‌شمار می‌رود. در ترکیب آن ویتامین E و  B5 را می‌بینیم. تولید‌کننده برند نئودرم می‌گوید در محصولش از پارابن که سرطان‌زاست، استفاده نکرده. پس خیال‌مان از این بابت راحت است. اگر پوست‌مان معمولی یا خشک باشد، خرید کرم مرطوب‌‌کننده نئودرم، گزینه درستی برای ماست. از آن‌جا که کرم خوب جذب پوست می‌شود، به‌عنوان کرم پایه آرایش مناسب است.

    امیتاز ۴/۴ و عملکرد ۵ حاصل ارزیابی کاربران از این کرم است. آبرسانی خوب و چربی کم از ویژگی‌های آن است. بعضی‌ها بوی آن را خوش و بعضی دیگر نه چندان خوب می‌دانند. اما ۵۴۰ نفر خرید آن را پیشنهاد می‌کنند.

    [table id=418 /]

    مشاهده قیمت این مرطوب‌کننده در دیجی‌کالا

    ۲- کرم مرطوب‌کننده شون

    کرم مرطوب کننده ایرانی

    نمی‌شود از بهترین کرم های مرطوب کننده ایرانی بنویسیم و از برند شون نگوییم. شون یکی دیگر از برندهای خوب ایرانی‌ است که مرطوب‌کننده‌هایش قیمت خیلی مناسبی دارند. کرم‌های مرطوب‌کننده‌ی شون با عصاره‌ آووکادو، بابونه و بادام عرضه شده‌اند. کیفیت‌شان تفاوت چشمگیری ندارد.

    محبوب‌ترین مرطوب‌کننده‌های شون را ببینید

    این کرم‌ها برای پوست خشک و معمولی مناسبند. به‌نظر می‌رسد خریداران قبلی این محصول، از خریدشان راضی بوده‌اند. محفظه‌ کرم شون کاسه‌ای‌، اما جمع‌وجور است. حجم آن ۱۵۰ میلی‌لیتر خواهد بود.

    امتیاز ۴/۵ و عملکرد ۵ از ۵ کاربران دیجی‌کالا منصفانه به‌نظر می‌رسد. حدود ۳۴۰ نفر خرید کرم شون را پیشنهاد می‌کنند. جذب خوب، بوی خوش، چربی کم و بافت سبک ازجمله مواردی‌ست که خریداران قبلی اشاره کرده‌اند.

    [table id=419 /]

    مشاهده قیمت این مرطوب‌کننده در دیجی‌کالا

    ۱- کرم مرطوب کننده کامانکرم مرطوب کننده ایرانی

    کامان برندی‌ست که با تبلیغات خوب توانست خودش را به مصرف‌کنندگان معرفی کند. این کرم مرطوب‌کننده برای پوست چرب و مختلط مناسب است. کامان توانسته نمره ۴/۵ و عملکرد  ۵ را از خریداران دریافت کند. محبوب‌ترین مرطوب‌کننده‌های کامان را ببینید با نگاهی به کامنت‌ها می‌بینیم بعضی‌ها عطر زیاد یا چربی آن را دوست نداشته‌اند. اما تعداد راضی‌ها بیشتر است. ۴۸۰ نفر کامان را پیشنهاد کرده‌اند. این محصول عصاره روغن آرگان دارد و ادعا می‌کند برای پوست‌هایی که جوش می‌زنند، گزینه‌ی خوبی‌ است. تیوپ ۷۵ میلی‌لیتری کامان ویتامین‌های A و E هم دارد. [table id=420 /] مشاهده قیمت این مرطوب‌کننده در دیجی‌کالا [see_also]27941[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید