بهترین ماسک موهای ایرانی؛ مصرف‌کنندگان چه برندهایی را بیشتر پسندیده‌اند؟

بهترین ماسک موهای ایرانی؛ مصرف‌کنندگان چه برندهایی را بیشتر پسندیده‌اند؟
راهنمای مطالعه

    مهم نیست که موی شما چه آسیبی دیده است و آن آسیب ناشی از رنگ کردن یا حرارت زیاد باشد یا هر چیزی دیگر. ما در ادامه این مطلب از «درجه» بهترین ماسک موهای ایرانی موجود را بررسی کرده‌ایم. با ما همراه باشید.

    استفاده از ماسک مو فواید بسیاری دارد و بسته به مواد تشکیل‌دهنده و نوع موی شما مزایای آن می‌تواند متفاوت باشد. به طور کلی، مزایای استفاده از ماسک مو می‌تواند شامل رطوب‌دهی به مو، رفع یا کاهش شکنندگی مو، کاهش وز مو، براق‌تر و نرم‌تر شدن مو و حتی تقویت مو باشد.

    به خاطر داشته باشید که حتی اگر موهای شما به طور معمول سالم است هم تغییر فصل می‌تواند رشته‌های موی شما را خشک کند. پس بهتر است قبل از انتخاب ماسک موی مناسب خودتان، ادامه این مطلب با عنوان بهترین ماسک موهای ایرانی را بخوانید.

    معیارهای درجه برای انتخاب بهترین ماسک موهای ایرانی

    • میزان تاثیرگذاری ماسک بر روی مو؛
    • سرعت تاثیرگذاری ماسک بر روی مو؛
    • ارزش خرید نسبت به قیمت
    • نظرات مثبت مصرف کنندگان در وب‌سایت دیجی‌کالا

    ما با توجه به معیارهای بالا، ۹ ماسک مو را که مثبت‌ترین نظرات را در سایت‌های فروش آنلاین از جمله دیجی‌کالا داشته‌اند، انتخاب کرده‌ایم.  و در ادامه به ترتیب از بهترین که شماره یک است را برایتان نقد و بررسی کردیم. 

    ۱- ماسک موی ترمیم‌کننده شون مدل Ginseng And Keratin

     

    ماسک موی ترمیم کننده شون مدل Ginseng And Keratin حجم 300 میلی لیتر

    ماسک موی جنسینگ و کراتین شون، ماسکی مناسب موهای خشک، رنگ‌شده و آسیب‌دیده است. این ماسک مو با داشتن عصاره ریشه جنسینگ، روغن جوجوبا و کراتین هیدرولیز شده علاوه بر تغذیه عمقی مو یک لایه پروتئینی محافظ هم برای ترمیم ساختار سطح مو و جلوگیری از تخریب و شکنندگی مو ایجاد می‌کند و در نهایت به از بین بردن گره‌های مو و تنظیم PH مو هم کمک می‌کند.

    این ماسک مو باید بعد از شستشوی مو با شامپو، در حالی که موها هنوز خیس هستند، به مدت پنج دقیقه روی ساقه مو بماند و سپس آبکشی شود. از آنجایی که این ماسک حاوی جنسینگ است می‌تواند در مقابله با ریزش مو هم موثر باشد و پوست سر را از خشکی نجات دهد.

    ماسک شون از ایجاد الکتریسیته ساکن هم جلوگیری می‌کند. این ماسک بنابر نظرات مصرف‌کنندگان در سایت‌ دیجی‌کالا و اینستاگرام برند شون، از آن دسته محصولاتی است که بسیار مقبول بوده و نظرات مثبت نسبت به آن بیش از نظرات منفی است بنابراین شاید اگر این ماسک را یکی از بهترین ماسک موهای ایرانی بنامیم، دور از ذهن نباشد.

    حجم: ۳۰۰ میلی‌لیتر

    ویتامین: ندارد

    نوع عصاره: جنسینگ و کراتین

    مصرف‌کنندگان چه می‌گویند؟

    تجربه اکثر مصرف‌کنندگان این محصول نشان می‌دهد که ماسک ایرانی، موهای خشک آنها را نرم کرده و شانه زدن موها بعد حمام را خیلی راحت می‌کند و گره‌های موها را به خوبی از هم باز می‌کند. 

    ماسک موی شون با حجم ۳۰۰ لیتری و در ظرفی کاسه‌ای عرضه می‌شود که اکثر خانم‌ها ارزش خرید آن را به نسبت قیمتش مناسب می‌دانند.

    لینک خرید این ماسک مو از دیجی‌کالا

    یکی از نکات منفی که در خصوص این محصول گاهی بیان شده بوی آن است. عده‌ای از خانم‌ها بوی این محصول را مناسب نمی‌دانند هر چند می‌توان گفت بوی محصول تا حدودی به سلیقه شخصی بستگی دارد.

    نکته منفی دیگری که برخی از خانم‌ها در خصوص این ماسک مو بیان کرده‌اند این است که این محصول تاثیری در رفع وزی موی آنها نداشته است. بنابراین اگر به دنبال رفع وزی موی خود هستید محصولات دیگر را امتحان کنید

    ۲- ماسک مو کامان مدل Amino Min Biotin + zinc

    ماسک مو کامان

    ماسک و نرم‌کننده موی بیوتین و آبرسان داخل حمام کامان حاوی زینک و ویتامین‌های دیگری است که از نازک و شکننده شدن موها پیشگیری می‌کند و مقاومت آنها را در برابر استفاده از سشوار، اتوی مو و موخوره بالا می‌برد.

    این ماسک برای افرادی که به دنبال ماسک مویی با حجم بالا و قیمت مناسب هستند، خوب است. ماسک موی بیوتین کامان مناسب موهای خشک، رنگ شده و موی عادی است. از جمله ویژگی‌های اصلی آن طبق آنچه در مشخصات این محصول قید شده می‌توان به مغذی بودن، درخشان‌کنندگی و تقویت‌کنندگی آن اشاره کرد.

    ماسک موی کامان به صورت پمپی عرضه می‌شود و چون ماسکی گیاهی است برای تقویت و بازسازی موها بسیار مفید است.

    این ماسک مو را باید پس از شستشوی موی سر با شامپو، روی موها زده، ماساژ داده و سپس خوب بشوید.

    حجم: ۴۰۰ میلی‌لیتر

    ویتامین: ویتامین E روی

    عصاره:جوانه گندم، روغن آرگان

    مصرف‌کنندگان چه می‌گویند؟

    ماسک مو کامان مدل Amino Min Biotin + zinc از آن دست ماسک‌هایی است که به گفته مصرف‌کنندگان بیشتر مناسب موهای معمولی و خشک است و مناسب موهای چرب نیست. بنابراین بیشتر نظرات، حکایت از تاثیر این ماسک برای رفع خشکی و وزی مو دارند.

    این ماسک مو هم بخاطر بویی که دارد نظرات منفی زیادی در موردش بیان شده است. خانم‌ها معتقدند بوی این ماسک مو، بویی اسپرت است که بیشتر مناسب آقایان است.

    بنابراین می‌توان گفت میزان و سرعت تاثیرگذاری این ماسک بر روی موهای خشک و معمولی خوب است اما برای موه‌های خیلی خشک و یا چرب گزینه مناسبی نیست و چون این ماسک در حجم ۴۰۰ میلی‌لیتری موجود است ارزش خرید آن نسبت به قیمتش خوب است. بنابراین اگر این ماسک را یکی از بهترین ماسک موهای ایرانی موجود در بازار بنامیم، اغراق نکرده‌ایم.

    لینک خرید این ماسک مو از دیجی‌کالا

    ۳- ماسک مو مغذی و تقویت‌کننده لافارر مدل All Types hair

    ۳- ماسک مو مغذی و تقویت‌کننده لافارر مدل All Types hair

    این محصول با داشتن موادی چون عصاره آلوئه‌ورا و ویتامین از آن دسته ماسک‌هایی به شمار می‌رود که علاوه بر نرم کردن موها، خواصی همچون احیا و ترمیم ساقه آسیب‌دیده مو، افزایش خاصیت ارتجاعی مو، لخت‌کنندگی و کاهش گره‌های مو و افزایش استحکام ساقه مو را در خود دارد. اما تاثیر زیادی روی وزی مو ندارد.

    ماسک موی لافارر که مناسب همه نوع مو است را باید پس از شستشوی مو با شامپو، بر روی ساقه موی نم‌دار پخش کرده، ماساژ دهید و از تماس با ریشه مو و پوست سر هم مثل اکثر ماسک‌ها پرهیز شود.

    حجم: ۲۰۰ میلی‌لیتر

    ویتامین: ویتامین B و ویتامین F

    عصاره: عصاره آلوئه‌ورا

    مصرف‌کنندگان چه می‌گویند؟

    بررسی نظرات مصرف‌کنندگان این محصول نشان می‌دهد با وجود اینکه در مشخصات محصول قید شده برای تمامی انواع مو کاربرد دارد خیلی مناسب موهای خشک، فر و وزدار نیست اما چون ترکیباتش گیاهی است به تقویت مو کمک می‌کند و هیچ ریزشی ایجاد نمی‌کند.

    این ماسک هم مثل دو ماسک قبل به گفته مصرف‌کنندگان بوی خوب و مورد پسندی ندارد و ماندگاری خوبی از لحاظ حالت‌دهندگی برای موها ندارد.

    از آنجایی که حجم این ماسک ۲۰۰ میلی‌لیتر است اکثر خانم‌ها ارزش خرید آن را نسبت به قیمتش مناسب نمی‌دانند اما از مجموع نظرات می‌توان گفت میزان و سرعت اثرگذاری این محصول خوب است.

    لینک خرید این ماسک مو از دیجی‌کالا

    ۴- ماسک کراتینه موی سر مای

    ماسک موی مای

    ماسک موی کراتینه مای یکی از ماسک‌های موی برند مای است که برای موهایی که در اثر عواملی همچون شامپوی نامناسب، دکلره یا رنگ و دیگر مواد شیمیایی دچار آسیب و خشکی شده‌اند، مناسب است.

    این ماسک مو بالاترین میزان مواد مغذی را دارد و انعطاف‌پذیری مو را تامین و رطوبت مو را حفظ می‌کند. با رفع الکتریسیته مو مانع وز شدن موها می‌شود، به تقویت ساقه مو و استحکام و براقیت آن هم کمک شایانی می‌کند. این ماسک مو مناسب موهای فر و مجعد است و هم برای خانم‌ها و هم آقایان قابل استفاده است. این ماسک برای استفاده بعد از حمام است.

    حجم: ۱۵۰ میلی‌لیتر

    ویتامین: ندارد

    عصاره: ندارد

    مصرف‌کنندگان چه می‌گویند؟

    ماسک موی کراتینه مای از آن دسته ماسک‌های کم حجم است چون فقط ۱۵۰میلی‌لیتر است بنابراین برای موهای بلند یا حجیم شاید گزینه خوبی از لحاظ ارزش خرید نسبت به قیمت نباشد. عده‌ای معتقدند چون این ماسک کراتیه است بنابراین گزینه مناسبی برای افرادی است که موهای فر دارند. میزان و سرعت تاثیرگذاری این محصول با توجه به نظرات کاربران کاملا مقبول و خوب است.

    لینک خرید این ماسک مو از دیجی‌کالا

    ۵- ماسک مو مارال مدل روغن آرگان

    ماسک موی مارال

    طبق گفته اکثر متخصصان پوست و مو، بحشی از مشکلاتی که ما به موهایمان تحمیل می‌کنیم  ممکن است با استفاده از روغن آرگان حل شوند. مثلا تبعات ناشی از  رنگ کردن مدام یا سشوار و اتو کردن را ممکن است بتوانیم با ماسک موهایی که حاوی روغن آرگان هستند، رفع کنیم. 

    این ماسک مو که برای استفاده بدون آبکشی مناسب است علاوه بر روغن آرگان حاوی ویتامین‌های E و A و امگا ۶و ۹ جهت آبرسانی به موهاست.

    این ماسک مو با داشتن پروتئین و آنتی اکسیدان می‌تواند برای مو و پوست سر موثر باشد و به برطرف کردن وزی و موخره هم کمک کند. ماسک موی مارال به خاطر داشتن روغن آرگان و آنتی اکسیدان به نرمی مو و حالت‌پذیری بهتر کمک می‌کند.

    نوع محفظه نگهدارنده این ماسک به صورت پمپی است و از جنس پلاستیک است.

    حجم: ۲۵۰ میلی‌لیتر

    ویتامین: E و A و اوگا 6 و 9

    عصاره: روغن آرگان

    مصرف‌کنندگان چه می‌گویند؟

    ماسک موی مارال بنابر گفته‌های خانم‌هایی که از آن استفاده کرده‌اند برای افرادی که موی وز دارند و از آن کلافه هستند بسیار گزینه مناسبی است.

    نکته مهمی که باید در زمان استفاده این محصول به آن دقت داشته باشید این است که این ماسک را باید بر روی موی نیمه مرطوب یا خشک استفاده کنید. این ماسک مو کلا از آن دست ماسک موهایی است که مو را از خشکی نجات می‌دهد اما برای موهایی که خیلی چرب هستند مناسب نیست چون ساختار خود ماسک چرب است.

    این ماسک مو با توجه به حجمی که دارد ارزش خرید خوبی نسبت به قیمتش دارد و از مجموع نظرات می‌توان گفت سرعت و میزان اثرگذاریش هم خوب و قابل قبول مصرف‌کنندگان بوده است.

    لینک خرید این ماسک مو از دیجی‌کالا

    ۶- ماسک مو گیاهی کالیون مدل هلو

    ماسک موی کالیون مدل هلو

    ماسک مو داخل حمام کالیون ماسک مویی گیاهی است که در مدل‌های مختلف از جمله هلو، گندم، آرگان و گل آفتابگردان ارائه می‌شود که از نظر ترکیبات تفاوت چندانی با هم ندارند. اما ماسک مدل هلو کالیون پرفروش‌ترین مدل این برند است.

    از جمله ویژگی‌های این ماسک داشتن فیلتر ضد آفتاب آن است و برای موهای رنگ و دکلره شده بسیار موثر است. همچنین به نرمی و براق شدن موها کمک می‌کند. این ماسک در دو حجم کاسه‌ای ۷۵۰ میلی‌لیتر و تیوپی ۲۰۰ میلی‌لیتر است. اما این مدل که ما از آن صحبت می‌کنیم در قالب کاسه‌ای به فروش می‌رسد.

    این محصول با داشتن روغن آرگان و غنی شدن با ویتامین پروتئین B5 به ترمیم موها بدون ایجاد چربی اضافی کمک می‌کند و چون موها را سریع و خوب نرم می‌کند برای موهای فر به کم شدن حالت فر منجر می‌شود بنابراین اگر فر موها و میزان فر برای‌تان مهم است شاید بهتر باشد از این محصول که قابلیت نرم‌کنندگی بالایی دارد، استفاده نکنید.

    برای استفاده از این محصول باید بعد از شامپو مقدار مناسبی از این ماسک روی مو ریخته شود و بعد از ۱۰ دقیقه آبکشی شود.

    حجم: ۷۵۰ میلی‌لیتر

    ویتامین: ویتامین B و ویتامین E

    عصاره: جینسینگ، انار، گزنه، سبوس برنج، آفتاب گردان، جوانه گندم، زردآلو و آلوئه‌ورا

    [related]1380[/related]

    مصرف‌کنندگان چه می‌گویند؟

    با بررسی که روی این محصول داشتیم متوجه شدیم این محصول چون خاصیت نرم‌کنندگی بالایی دارد گزینه بسیار خوبی برای موهای رنگ شده که آسیب دیده‌اند است، محسوب می‌شود.

    برخی از خانم‌های مصرف‌کننده این محصول معتقدند خاصیت درمانی این محصول که ناشی از ویتامین‌های و عصاره‌های موجود در آن است فقط تا زمانی که از ماسک استفاده می‌شود اثر دارد بنابراین بعد از قطع مصرف، مو مشکلات گذشته خود را دارد.

    این محصول حجم بسیار خوبی دارد و بنابراین ارزش خرید آن نسبت به قیمتش بسیار خوب است. ضمنا این محصول با بررسی که ما از مجموع نظراتش داشتیم میزان و سرعت اثرگذاری بالایی هم دارد. بنابراین اگر ماسکی مغذی با نرم‌کنندگی بالا می‌خواهید این محصول می‌تواند گزینه خوبی باشد.

    لینک خرید این ماسک مو از دیجی‌کالا

    ۷- ماسک مو سریتا مدل Argan

    ماسک مو سریتا

    اکثر خانم‌ها تجربه رنگ کردن موی سر و خشکی و آسیب‌دیدگی موی‌شان را دارند. این آسیب دیدگی شامل خشکی و وز شدن مو می‌شود. ماسک مو سریتا مدل آرگان با داشتن کراتین هیدرولیز شده مناسب همین موهاست.

    این ماسک مو با داشتن جلبک قرمز و کراتین می‌تواند به تقویت موها هم کمک کند. این محصول سولفات و پارابن ندارد بنابراین بسیار ایمن است. ماسک موی سریتا باید در حمام و بعد از شستشوی موها با شامپو استفاده شود. این ماسک مو بوی ملایمی دارد و بوی آن ماندگاری هم ندارد.

    حجم: ۱۵۰ میلی‌لیتر

    ویتامین: ندارد

    عصاره: روغن آرگان

    مصرف‌کنندگان چه می‌گویند؟

    این محصول با داشتن عصاره روغن آرگان و جلبک قرمز از آن دست ماسک‌هایی است که خاصیت نرم‌کنندگی مقبولی برای خانم‌ها داشته و وز موها را هم به خوبی از بین می‌برد. چون این محصول پارابن و سولفات ندارد ارزش بالایی برای افرادی که به وجود این مواد حساسیت دارند، دارد.

    اکثر خانم‌های استفاده‌کننده این محصول به حجم پایین آن اشاره کرده‌اند. بنابراین ارزش خرید آن نسبت به حجمش شاید خیلی بالا نباشد هر چند قابلیت و ویژگی‌های خوب آن  یعنی میزان و سرعت اثرگذاری بالای این محصول به ارزش استفاده از آن می‌افزاید.

    لینک خرید این ماسک مو از دیجی‌کالا

    ۸- ماسک مو فولیکا مناسب موهای شکننده و وزدار

    ماسک موی فولیکا

    موهای رنگ شده، مش یا هایلات شده همگی نیاز به مراقبت ویژه‌ای دارند. این موها اکثرا شکننده شده و وز دارند. برند فولیکا سه ماسک مو دارد که در سه رنگ زرد، بنفش و قرمز و با سه کارایی متفاوت به بازار عرضه شده است. رنگ بنفش ماسک مو فولیکا که بیشترین فروش را در سایت دیجی‌کالا دارد مناسب موهای شکننده و وز است.

    این ماسک مو، بافتی سبک دارد و خیلی سریع جذب مو می‌شود و مو را چرب نمی‌کند. این ماسک را می‌توان بعد از حمام و روی موی نم‌دار استفاده کرد چون نیاز به آبکشی ندارد. این محصول همچنین باعث براقی موها و تقویت‌کنندگی آنها می‌شود.

    حجم: ۱۰۰ میلی‌لیتر

    ویتامین: ویتامین B

    عصاره: جنیکوبایلوبا

    مصرف‌کنندگان چه می‌گویند؟

    بررسی و جمع‌بندی نظرات مصرف‌کنندگان نشان می‌دهد این ماسک مو، بوی خوبی دارد و با توجه به تاثیر آنی و نرم‌کنندگی بالایی که دارد برای رفع وزی مو بسیار عالی عمل می‌کند. ماسک موی فولیکا با توجه به قیمتش کارایی بالایی برای خانم‌های مصرف‌کننده داشته است.

    حجم کم این ماسک مو اما از آن موضوعاتی است که به چشم می‌آید هر چند شاید با توجه به کارایی بالایی که دارد بتوان گفت ارزش خرید این محصول نسبت به قیمتش کم نیست. همانطور که گفتیم این محصول تاثیر نسبتا آنی و خوبی بر حالت‌دهی و نرمی موها داشته بنابراین میزان و سرعت اثرگذاری مقبولی دارد.

    لینک خرید این ماسک مو از دیجی‌کالا

    ۹- ماسک تقویت‌کننده مو واتیکا مدل Rejuvenating Garlic

    ماسک مو واتیکا

    ماسک موی واتیکا ماسک مویی مغذی است که مناسب موهای شکسته و موهایی که ریزش زیادی دارند، است. این محصول در محفظه کاسه‌ای به بازار عرضه می‌شود و تسکین دهنده و مغذی ساقه موست.

    همچنین گفته می‌شود این محصول به تقویت و افزایش صخامت تار مو هم کمک می‌کند و خاصیت مرطوب‌کنندگی و آبرسانی و درخشان‌کنندگی خوبی دارد.

    حجم: ۵۰۰ میلی‌لیتر

    ویتامین:ندارد

    عصاره: سیر و کاکتوس و نارگیل

    مصرف‌کنندگان چه می‌گویند؟

    این ماسک مو از آن دست ماسک موهایی است که اکثر خانم‌های مصرف‌کننده‌اش به قیمت خوب آن نسبت به کیفیت خوبش اشاره کرده‌اند. بنابراین ارزش خرید این ماسک نسبت به قیمتش هر چند اخیرا گران شده است، خوب است.

    ماسک موی واتیکا به گفته مصرف‌کنندگانش غلظت خوبی دارد و نرم‌کنندگیش در زمان مصرف بسیار بالاست اما بعد از خشک شدن موها خیلی تاثیر ماندگاری ندارد.

    در کل در بررسی که ما برای این محصول در سایت‌های فروش آنلاین و اینستاگرام داشتیم، می‌توان گفت این محصول نسبت به باقی ماسک‌ها خیلی نظرات متنوعی ندارد.

    لینک خرید این ماسک مو از دیجی‌کالا

    در نهایت 

    برخلاف نرم کننده‌های فوری که فقط برای چند دقیقه روی موهای شما می‌مانند، ماسک‌های مو مدت زمان بیشتری روی موها باقی می‌مانند و بسته به نوع مو و مواد تشکیل‌دهنده ماسک ممکن است تا چندین روز هم اثر خود را داشته باشند. ۹ ماسکی که در این مطلب با آنها آشنا شدید بهترین ماسک موهای ایرانی هستند که مثبت‌ترین نظرات را در سایت دیجی‌کالا دارند. اگر شما غیر از این موارد، تجربه استفاده از ماسک موی دیگری را دارید و می‌خواهید آن را به لیست بهترین ماسک موهای ایرانی اضافه کنیم، آن را به ما معرفی کنید. [see_also]23195[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید