همه نکات قبل از خرید ژل شست‌وشوی صورت

همه نکات قبل از خرید ژل شست‌وشوی صورت
راهنمای مطالعه

    خرید ژل شست و شوی صورت یا واش صورت یکی از کارهایی‌ است که برای مراقبت از پوست‌مان انجام می‌دهیم. در این مطلب می‌خوانید قبل از خرید ژل شست‌وشوی صورت باید چه نکته‌هایی را درنظر بگیریم.

    پوست صورت‌مان تمام روز در معرض آلودگی‌ است. گرد و خاک و آلودگی هوا، باکتری،‌ باقی‌مانده‌ ضدآفتاب، کرم‌پودر، رژ‌گونه و خلاصه خیلی چیزها روی صورت‌مان می‌نشینند و راه نفس کشیدنش را می‌بندند. این‌جاست که خرید ژل شست و شوی صورت نشان می‌دهد چقدر به جوان ماندن پوست‌مان اهمیت می‌دهیم.

    پرفروش‌ترین انواع ژل شستشوی صورت را ببینید

    همه دل‌شان می‌خواهد پوست شاداب و جوانی داشته باشند. اما آنقدر تعداد برندها و محصولات شست‌وشوی صورت زیاد است که گیج می‌شویم و نمی‌دانیم کدام برای ما مناسب است.

    در این مطلب از «درجه» نکته‌های کلیدی را برای‌تان نوشته‌ایم که با دانستن‌شان بهترین ژل شست و شوی صورت را می‌خرید. اما اول ببینیم ژل شست‌وشوی صورت چیست و چه کاری انجام می‌دهد.

    ۱- ژل شست و شوی صورت چیست؟خرید واش صورت

    ژل شست و شوی صورت را به نام‌های مختلفی صدا می‌زنیم، مثل فیس واش و واش صورت. ژل شست و شوی صورت یکی از محصولات مراقبت از پوست است که آلودگی‌های پوست را با آن می‌شوییم.

    با استفاده از این ژل، از شر آلودگی، عرق، باکتری، سلول‌های مرده‌ پوست و لوازم آرایشی راحت می‌شویم. اگر اهل ورزش هستیم و پوست‌مان عرق می‌کند، اگر روزانه آرایش می‌کنیم، ضدآفتاب می‌زنیم و خلاصه از خانه بیرون می‌رویم به این محصول نیاز داریم.

    حتا اگر تمام روز هم خانه بوده‌ایم، پوست‌مان به تمیز شدن نیاز دارد. اولین گام روتین مراقبت از پوست، استفاده از همین محصول است.

    اما این ژل زمانی کارایی موثری دارد که مناسب جنس پوست‌مان باشد. چراکه هر محصولی برای یک دسته از انواع پوست طراحی شده. احتمالا هر کسی نوع پوستش را می‌شناسد، اما خوب است نگاهی به انواع پوست بیندازیم.

    ۲- انواع پوست را مرور کنیمخرید فیس واش

    پوست نرمال: پوست نرمال تعادل خوبی بین رطوبت و چربی برقرار می‌کند. یعنی نه زیاد خشک است و نه زیاد چرب. پوست نرمال اغلب حساس نیست و قرمز نمی‌شود.

    مشاهده پرفروش‌ترین ژل‌های مخصوص پوست معمولی

    پوست خشک: حتما دیده‌اید پوست دست‌مان در هوای سرد چطور خشک و کشیده می‌شود. این خشکی و کشیدگی روی پوست صورت حس ناخوشایندی دارد. پوست خشک رطوبت را خیلی ساده از دست می‌دهد. احتمال این‌که پوسته‌ پوسته شود هم وجود دارد. بهتر است از محصولاتی که الکل زیادی دارند، دور بمانیم.

    محبوب‌ترین ژل‌های مخصوص پوست خشک

    پوست چرب: پوست چرب اغلب براق و چرب به‌نظر می‌رسد. به‌ویژه اگر چند ساعت از آخرین شست‌وشوی آن گذشته باشد. محصولی که سطح PH پایین دارد، برای این نوع پوست مناسب‌تر است.

    مشاهده پرطرفدارترین ژل‌های مخصوص پوست چرب

    پوست حساس: پوست حساس ممکن است نسبت به بعضی از کرم‌ها و مواد شیمیایی حساسیت نشان دهد. این دسته از افراد معمولا از محصولات بدون اسانس و بو بهره می‌برند.

    مشاهده پرفروش‌ترین ژل‌های مخصوص پوست حساس

    پوست مختلط: زمانی که بخشی از صورت چرب و بخشی دیگر خشک یا حساس باشد، به آن پوست مختلط می‌گوییم. روی محصول نوشته شده که برای پوست مختلط مناسب است یا نه.

    مشاهده محبوب‌ترین ژل‌های مخصوص پوست مختلط

    [related]6906[/related]

    ۳- از تجربه دوستان بهره ببریمژل شست و شوی صورت

    یک راه انتخاب و خرید ژل شست‌وشوی صورت، استفاده از تجربه دوستان است. اگر دوستان‌مان با برندی تجربه‌ی ناخوشایند داشته‌اند، بهتر است ما هم سراغش نرویم. البته اگر نوع پوست‌مان شبیه هم باشد.

    ۴- نظر کاربران آنلاین را بخوانیمژل شست و شوی صورت

    خواندن نظر خریداران قبلی یک محصول، یکی دیگر از راه‌های انتخاب ژل شست‌وشوی صورت است. معمولا در فروشگاه‌های آنلاین می‌توانیم نظر کاربران را بخوانیم. با بررسی تجربه مصرف‌کنندگان هر محصول، ایده‌ کلی از کیفیت، نکته‌های مثبت و نقطه‌ ضعف‌های آن به‌دست می‌آوریم.

    بعد از این‌که محصولی را انتخاب کردیم و خریدیم، خوب است اول روی دست‌مان امتحانش کنیم. حتا اگر پوست حساسی نداشته باشیم، این احتمال وجود دارد که محصولی با پوست ما سازگار نباشد.

    پیشنهاد ویژه خرید ژل شستشوی صورت را ببینید

    ۵- روش استفاده از ژل شست‌وشوی صورت چیست؟ژل شست و شوی صورت

    اول دست‌هامان را با صابون می‌شوییم. قرار نیست آلودگی دست‌ها را به صورت بمالیم. کمی ژل را به صورت می‌زنیم و ماساژ می‌دهیم. حرکت انگشتان‌‌مان به‌شکل دایره‌ای ا‌ست. برای شست‌وشوی صورت آب یخ یا آب داغ انتخاب خوبی نیست. آب سرد نمی‌تواند آلودگی‌ها را خوب پاک کند. از طرف دیگر، آب داغ باعث باز شدن رگ‌های صورت می‌شود و می‌تواند پوست را تحریک کند.

    با آب ملایم و ولرم صورت‌مان را می‌شوییم.  هیچ خوب نیست حوله را محکم و به سمت پایین روی پوست بکشیم. حوله نرم را روی صورت می‌گذاریم و برمی‌داریم. اگر آرایش روی پوست‌مان بوده، بهتر است بعد از فیس واش، از تونر استفاده کنیم. خیال‌مان راحت می‌شود که هیچ اثری از مواد آرایشی روی پوست‌ باقی نمانده. بعد نوبت به مرطوب‌کننده می‌رسد.

    محبوب‌ترین انواع ژل شستشوی صورت را ببینید

    ۶- چند بار در روز صورت‌مان را با فیس واش بشوییم؟ژل شست و شوی صورت

    تعداد شست‌وشو به نوع پوست هر فرد و میزان آلودگی آن بستگی دارد. به‌طور کلی می‌توانیم بگوییم دو بار استفاده از ژل شست‌وشوی صورت برای پوست چرب مناسب است. اگر پوست‌مان حساس یا خشک باشد، یک بار شست‌وشو در پایان روز کافی‌ است.

    ۷- برای خرید ژل شست‌وشوی صورت باید چقدر هزینه کنیم؟ژل شست و شوی صورت

    مثل هر محصول آرایشی و بهداشتی دیگری، باید بودجه‌ خریدمان را درنظر بگیریم. قیمت بهترین‌های فیس واش ایرانی حدود ۲۲ تا ۸۰ هزار تومان است. اگر بودجه‌ ما در همین محدوده باشد، می‌توانیم بین برندهای خوب و باکیفیت ایرانی، محصولی مناسب پوست‌مان انتخاب کنیم. برندهایی مثل سینره، نئودرم، لافارر، سی‌گل و فیس دوکس. برای خرید ژل شست‌وشوی صورت خارجی،‌ بودجه‌ بیشتری لازم داریم. حدود ۲۵۰ تا ۴۵۰  هزار تومان میانگین قیمت فیس واش خارجی است. برندهایی مثل ایوروشه، لورآل، گینو، بایودرما و باباریا نمونه‌های باکیفیتی هستند. برندهای گران‌تر و ارزان‌تر هم پیدا می‌شود. خرید ژل شستشوی صورت با تخفیف از دیجی‌کالا شما از چه برندی برای ژل شست‌وشوی صورت استفاده می‌کنید؟ اگر از انتخاب‌تان راضی هستید، با خوانندگان درجه درمیان بگذارید. [see_also]21[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید