بهترین بالم‌های لب ایرانی زیر ۳۵ هزار تومان

بهترین بالم‌های لب ایرانی زیر ۳۵ هزار تومان
راهنمای مطالعه

    مراقبت از سلامت لب‌ها کار عاقلانه‌ای‌ است. چراکه پوست لب هم ممکن است خشک و پوسته شود یا نیاز به ویتامین داشته باشد. در این مطلب از بهترین بالم‌های لب ایرانی برای‌تان نوشته‌ایم. قیمت مناسب، کیفیت خوب و برندهای اسم‌ورسم‌دار از ویژگی‌های بهترین بالم‌های لب ایرانی ا‌ست.

    لبلو یکی از برندهای موفق در بازار ایران بود. خیلی‌ها تنها با همین برند بالم لب آشنا بودند و تجربه خرید همین محصول را داشتند. با تغییر قیمت‌ها، نگاه مصرف‌کنندگان به برندهای داخلی و بهترین بالم‌های لب ایرانی جلب شده. باید بدانید که یک مرطوب‌کننده ساده باشد، کرم لایه بردار یا بالم لب، برندهای باکیفیت ایرانی کم نیستند.

    لیست قیمت انواع بالم لب را ببینید

    بهترین بالم لب ایرانی

    ما در «درجه» ۶ تا از بهترین برندهای ایرانی برای بالم لب را بررسی کرده‌ایم و به شما پیشنهاد خرید آنها را می‌دهیم. این بررسی براساس امتیازی انجام شده که خریداران قبلی این محصولات در دیجی‌کالا نوشته‌اند.

    شماره ۱ بالاترین امتیاز را دارد. نگاهی هم به نظر کاربران داشته‌ایم تا ببینیم چه نکته‌هایی در این محصولات، باعث رضایت یا ناخشنودی آنها شده.

    پرفروش‌ترین انواع بالم لب را ببینید

    ۱- بالم لب دکتر ژیلابهترین بالم لب ایرانی

    یکی از بهترین بالم‌های لب ایرانی، دکتر ژیلاست. این برند چند مدل بالم لب دارد که تفاوت آنها جزئی و امتیاز همگی بالاست. این محصول تسکین‌دهنده قوی لب است.

    پرطرفدارترین بالم‌های لب دکتر ژیلا را ببینید

    همچنین لب‌های خشک و پوسته را بازسازی می‌کند. ویژگی ضدعفونی هم دارد. یک خوبی دیگر این محصول SPF  ۲۰ است که درمقابل نور خورشید هم از لب‌ها محافظت می‌کند.

    نظر کاربران

    نکته‌ای که در نظر بیشتر کاربران مشترک است، نرم کردن لب‌ها و ترمیم آنهاست. افرادی که لب خیلی خشک و پوسته داشتند هم از خرید بالم لب دکتر ژیلا راضی بوده‌اند. قیمت مناسب درمقایسه با برندهای خارجی و بهداشتی بودن مدل تیوپی درمقایسه با مدل ماتیکی از نکته‌های مثبت به‌حساب می‌آیند.

    بوی آن ظاهرا کمی تند است که برحسب سلیقه، بعضی‌ها دوست داشتند و برای بعضی دیگر ناخوشایند بوده. مثل هر محصول دیگری،‌ تجربه منفی از خرید این بالم هم دیده می‌شود. روی‌هم‌رفته، امتیاز ۴/۳ بالاترین امتیازی‌ست که بالم ایرانی توانسته از خریداران دیجی‌کالا دریافت کند.

    [table id=428 /]

    مشاهده قیمت این بالم لب در دیجی‌کالا

    ۲- بالم لب نئودرمخرید بالم لب

    بالم لب ۱۵ گرمی نئودرم یکی دیگر از بهترین مدل‌های بالم لب ایرانی‌ است. این محصول ویتامین E دارد و پوسته‌های لب را از بین می‌برد. زمستان پوست رطوبت بیشتری از دست می‌دهد و لب‌ها هم استنثنا نیستند.

    پرفروش‌ترین بالم‌های لب نئودرم را ببینید

    به همین دلیل می‌توانیم با خرید بالم لب نئودرم، خیال‌مان را از نرمی لب‌ها راحت کنیم. در ترکیب این محصول، آلوورا، موم زنبور عسل و شی باتر می‌بینیم، که وقتی حرف از مراقبت از پوست باشد، یکی از دیگری موثرترند.

    نظر کاربران:

    بالم لب ایرانی نئودرم توانسته از خریداران دیجی‌کالا امتیاز ۴/۳ را بگیرد که درمقایسه با محصولات مشابه، بهترین است.  فاقد بوست. نداشتن عطر و بو به مذاق خیلی‌ها خوش می‌آید؛ اگرچه بعضی‌ها هم محصولات عطری دوست دارند.

    بیشتر مصرف‌کنندگان قبلی از نرم‌کنندگی آن راضی بوده‌اند. از بین بردن پوسته لب و نرم شدن لب از تجربه‌های کاربران است.

    [table id=429 /]

    مشاهده قیمت این بالم لب در دیجی‌کالا

    [related]14309[/related]

    ۳- بالم لب هیدرودرمخرید بالم لب

    برند هیدرودرم دو مدل بالم لب دارد که یکی از آنها ویژگی ترمیمی بیشتری دارد. بالم ترمیمی امتیاز عالی ۴/۳ را به‌دست آورده. بالم معمولی هیدرودرم امتیاز ۴/۲ گرفته که خیلی خوب است.

    بالم ترمیمی هیدرودرم عصاره شیرین‌بیان دارد و به همین دلیل ویژگی ضدالتهابی خواهد داشت. وجود روغن جوجوبا و روغن کالاندولا موجب شده این بالم التیام‌بخش و ترمیم‌کننده باشد.

    پرفروش‌ترین بالم‌‌های لب هیدرودرم را ببینید

    هرچه سرمای هوا و داغی خورشید بر سر پوست لب آورده، این بالم تسکین می‌دهد و درمان می‌کند. ویتامین E در جوان ماندن پوست اثرگذار است. به بازسازی پوست لب هم کمک بزرگی می‌کند.

    بالم لب هیدرودرم شی باتر و روغن کرچک هم دارد تا خیال‌مان را از نرم‌کنندگی،‌ رطوبت‌رسانی و بازسازی لب‌هامان راحت کند. اگر دنبال بالم لب ترمیمی باشیم، یکی از بهترین‌هاست.

    نظر کاربران:

    بی‌رنگ بودن محصول برای بعضی‌ها جذاب است. اما آنهایی که لب‌های خیلی پوسته و خشک داشته‌اند، نتیجه خوبی از مصرف این محصول گرفته‌اند. ماندگاری و ویژگی ترمیم‌کنندگی عالی از نکته‌های دیگری ا‌ست که در نظر کاربران می‌شود دید.

    قیمت مناسب درمقابل ویژگی ترمیمی خوب این بالم هم گفتنی ا‌ست. امتیاز ۴/۳ که بالم ترمیمی سبز رنگ هیدرودم از کاربران گرفته، منصفانه به‌نظر می‌رسد.

    اگر خشکی لب ندارید و تنها برای مراقبت از پوست لب بالم می‌زنید، به مدل آبی رنگ هیدرودرم فکر کنید که ویژگی ترمیمی کمتری دارد و مرطوب‌کننده است.

    [table id=430 /]

    مشاهده قیمت این بالم لب در دیجی‌کالا

    ۴- بالم لب ثمین

    بهترین بالم لب ایرانی

    وجود روغن بادام شیرین باعث شده ترک‌خوردگی لب‌ها با استفاده از بالم لب ثمین، تسکین پیدا کند. این روغن ویتامین A و E دارد که باعث نرمی لب می‌شود. میان ترکیبات آن روغن جوانه گندم، روغن آرگان و روغن ماکادمیا می‌بینیم.

    محبوب‌ترین بالم‌های لب ثمین را ببینید

    ویژگی ضدالتهاب و نرم‌کنندگی بالم، از همین ترکیب می‌آید. شب باتر لب را ترمیم می‌کند. بیزابولول ویژگی ضدالتهاب و ضدآلرژی دارد. مجموع این ترکیب نوید یک محصول خوب را می‌دهد. اما ببینیم خریداران قبلی از چه ویژگی‌هایی خوش‌شان آمده.

    نظر کاربران:

    سبک بودن، نرم‌کنندگی و بوی خوب از ویژگی‌های جذاب این محصول هستند که در نظر کاربران می‌بینیم. اعتماد به نام برند ثمین یکی از دلایل خرید مصرف‌کنندگان قبلی بوده.

    نظرهای منفی هم می‌بینیم که از نرم‌کنندگی راضی نبوده‌اند.  اما درمجموع امتیاز ۴/۳ نشان می‌دهد اکثریت را توانسته راضی نگه دارد. ۲۴۰ نفر خرید آن را پیشنهاد کرده‌اند.

    [table id=431 /]

    مشاهده قیمت این بالم لب در دیجی‌کالا

    ۵- بالم لب مای

    بالم لب ایرانی

    یکی دیگر از مدل‌های بالم لب ایرانی که پرفروش هم بوده، بالم لب مای است. این محصول ویتامین ندارد. عصاره‌ آن گیاه آلوئه‌وراست که اثر مرطوب‌کنندگی خوبی دارد.

    پرفروش‌ترین بالم‌های لب مای را ببینید

    برند مای یک مدل بالم لب دیگر هم دارد که SPF ۲۰ و ویتامین E دارد. اما به ترکیبات آن اشاره‌ای نشده.

    نظر کاربران:

    از دید کاربران محصولی‌ است خوش‌بو که روی لب رنگ سفید باقی می‌گذارد.  خریداران ماندگاری،‌ نرم‌کنندگی و ارزش خرید آن را معمولی ارزیابی کرده‌اند. قیمت به‌صرفه‌ آن یکی از مزیت‌های بالم لب مای به‌حساب می‌آید.

    باتوجه به نظرهای مثبت و منفی کاربران، ارزیابی کیفیت معمولی، منصفانه به‌نظر می‌رسد. این محصول از مصرف‌کنندگان امتیاز ۴/۱ را گرفته. ۱۳۰ نفر پیشنهاد داده‌اند این محصول را بخریم.

    [table id=432 /]

    مشاهده قیمت این بالم لب در دیجی‌کالا

    ۶- بالم لب کامانخرید بالم لب

    بالم لب کامان عصاره توت‌فرنگی دارد. ترکیب‌های به‌کار رفته در ساخت بالم لب کامان، روغن آرگان و شی باتر هستند. ویژگی نرم‌کننده بودن این بالم به‌دلیل همین ترکیب است. وجود SPF ۱۵ خیال‌مان را از صدمه نور آفتاب راحت می‌کند. ویتامین A و E را هم به نشانه‌های این بالم اضافه می‌کنیم.

    پرفروش‌ترین بالم‌های لب کامان را ببینید

    نظر کاربران:

    کاربران به این محصول امتیاز ۳/۹ داده‌اند. نرم‌کنندگی آن را خوب و ارزش خریدش را معمولی ارزیابی کرده‌اند. کیفیت نرم‌کنندگی بالم کامان نکته‌ مثبتی‌ست که خیلی‌ها از آن نوشته‌اند. همین‌طور قیمت مناسب محصول که جذاب به‌نظر می‌رسد. بوی خوب آن موردپسند واقع شده. کیفیت محفظه ماتیکی این محصول عالی نبوده. ۲۱۰ نفر از خریداران قبلی این محصول را پیشنهاد می‌کنند. [table id=433 /] مشاهده قیمت این بالم لب در دیجی‌کالا نوبت شماست تا تجربه‌هاتان را از خرید بهترین بالم‌های لب ایرانی برای ما بنویسید. [see_also]13025[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید