پرفروش‌ترین برندهای تلویزیون ایرانی کدامند؟

پرفروش‌ترین برندهای تلویزیون ایرانی کدامند؟
راهنمای مطالعه

    تلویزیون برای بعضی از افراد حکم هسته مرکزی خانه را دارد. حتی برخی بدون آن نمی‌دانند که چطور باید اسباب‌واثاثیه‌شان را بر محور هسته‌ای مرکزی بچینند. برندهای خارجی که رفته‌اند و بازار را ترک کرده‌اند. پس بهتر است که مروری بر بهترین تلویزیون ایرانی 4K و گیمینگ داشته باشیم.

    خرید بهترین تلویزیون ایرانی در نگاه اول، کار سختی به‌نظر می‌رسد؛ مثلا شاید فکر کنید که با ندانستن ابعاد فنی و ویژگی‌های لازم برای محصولی مناسب، سرتان کلاه می‌رود. خب! این تاحد زیادی درست است. پس باید به فکر شناخت ویژگی‌های مناسب و لازم باشید و از آن مهم‌تر، برندهای معتبر و محبوب بازار را خوب بشناسید.

    ما ۴ استاندارد کلی را برای بررسی برندهای مختلف در نظر گرفته‌ایم:

    • کیفیت و شفافیت تصویر؛
    • امکانات و قابلیت‌ها؛
    • سهولت در کاربری؛
    • ارزش خرید.

    با در نظرگرفتن این ویژگی‌ها به سراغ برندهای موجود در بازار رفتیم و بهترین تلویزیون ایرانی را پیدا کردیم. در ادامه با آنها بیشتر آشنا خواهید شد.

    [related]24996[/related]

    اسنوا؛ هم‌پای فناوری‌های دنیا

    بهترین برندهای ایرانی تلویزیون

    اسنوا به بازار آمده تا اجازه ندهد که مشتری ایرانی کمبودی احساس کند. با تولید انواع مدل‌های تلویزیون در طیف قیمتی متنوع و با امکاناتی مطابق با فناوری‌های روز دنیا نیازی به نگرانی بابت هیچ‌گونه تحریم و محدودیتی نیست. در سال‌های اخیر، اسنوا بیشتر از گذشته فعال بوده و با تلویزیون‌های درجه‌یک و انواع دیگری از محصولات خانگی توانسته جای خود را در دل ایرانی‌ها باز کند.

    کیفیت و شفافیت تصویر در تلویزیون‌های این برند نمره بالایی می‌گیرد. مدل‌های مختلف تلویزیون اسنوا دارای رزولوشن بالای تصویر هستند و از فناوری‌هایی مانند صفحه LED در آنها استفاده می‌شود. تصاویر باکیفیت فول‌اچ‌دی(HD) در محصولات وجود دارد و امکانات و قابلیت‌های‌شان هم پابه‌پای برندهای مطرح جهانی در تولید در نظر گرفته می‌شود؛ مثلا وجود رابط هوشمند، انواع درگاه‌ها برای اتصال وسایل دیگر به تلویزیون، خروجی صدای دیجیتالی و ویژگی‌های دیگر.

    این ویژگی‌ها در مقابل مبلغی که باید برای خرید این تلویزیون‌ها بپردازید، باعث می‌شود که با برندی با ارزش خرید مطلوب روبه‌رو باشید. محصولات اسنوا کاربردوست هم هستند. شاید این واژه برای‌تان ناملموس باشد و بیشتر آن را به شکل یوزر-فرندلی(USER-FRIENDLY) شنیده باشید. با منوهای ساده و دستور کارهای راحتی که برای آموزش به خریداران در آنها تعبیه شده، کارکردن با تلویزیون‌ها اصلا کار دشواری نیست.

    پشتیبانی اسنوا  هم در تمامی مراحل حتی تا مدت‌ها پس از خرید کالا همراه شماست. خوب است بدانید طرح پوشش گسترده‌ خدمات پس از فروش اسنوا توانسته ۹ سال متوالی، تندیس طلایی حمایت از مصرف‌کننده را برای این برند، به ارمغان بیاورد. بنابراین می‌توانید با اطمینان از پشتیبانی و خدمات پس از فروش اسنوا، تلویزیون‌های این برند خوش‌نام ایرانی را با خیال راحت انتخاب کنید.

    این مدل‌ها از محبوب‌ترین‌های برند اسنوا هستند:

    • تلویزیون ال ای دی اسنوا مدل SLD-43SA1260 سایز 43 اینچ؛ قیمت این محصول در زمستان ۱۴۰۰ حدود ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است.
    • تلوزیون ال ای دی هوشمند اسنوا مدل SSD-50SA620U سایز 50 اینچ؛ این تلویزیون در بهمن ۱۴۰۰ به قیمت ۱۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

    پرفروش‌ترین‌ تلویزیون‌هاس اسنوا+لیست قیمت

    ایکس‌ویژن؛ شکوفایی تجربه در مسیر تولید

    بهترین برندهای ایرانی تلویزیون

    ایکس‌ویژن از برندهای شرکت پرسابقه مادیران است که در تولید محصولات متنوعی مانند ماشین‌ لباس‌شویی، یخچال و... فعالیت می‌کند. داشتن حدود ۵۰ سال سابقه در زمینه تولید کار ساده‌ای نیست. همین عدد ۵۰ نشان می‌دهد که وقتی از مادیران و برندهای مختلفش حرف می‌زنیم، یعنی در حالِ گفتن از تجسمی از تلاش و تفکر سازنده هستیم.

    تلویزیون‌های ایکس‌ویژن از حوالی سال ۱۳۸۵ راهی بازار شده‌اند. در همین مدت، به‌خاطر داشتن ویژگی‌های قابل‌تأمل و رعایت استانداردهای لازم توانسته‌اند در دسته بهترین برندهای ایرانی تلویزیون قرار بگیرند. اگر سری به نظرات خریداران قبلی این محصول در پایگاه‌های مختلف مانند دیجی‌کالا بزنید، سریع متوجه می‌شوید که کیفیت برند توانسته مشتریان زیادی را راضی نگه دارد؛ مثلا تلویزیون‌های ایکس‌ویژن دارای کیفیت و شفافیت تصویر بالایی هستند.

    اگر از آن دسته افرادِ مشکوک به تولیدات داخلی باشید، شاید باورتان نشود که کیفیت و شفافیت ایکس‌ویژنی‌ها گاهی با محصولات مهم بازار جهانی قابل‌تشخیص نیست. امکانات مختلفی برای متصل‌کردن تلویزیون‌های این برند با وسایل دیگر در ساخت‌شان در نظر گرفته شده است، ایکس‌ویژنی‌ها از فناوری LED استفاده می‌کنند و با کیفیت HD و صدای دالبی می‌توانند کیفیت تماشای تلویزیون را برای‌تان دوچندان کنند.

    کارکردن با منوهای فارسی محصولات این برند و طراحی ساده‌ای که دارند، حتی غیرفنی‌ترین آدم‌ها را هم به میدان می‌آورد و راضی می‌کند. چنین امکانات و ویژگی‌هایی با پرداخت هزینه‌ای بسیار کمتر از تلویزیون‌های خارجی در دسترس‌مان قرار دارد. پس یعنی ارزش خرید محصولات ایکس‌ویژن بالاست. قبول دارید؟ به نظرتان این برند، بهترین برند تلویزیون هست؟

    از محبوب‌ترین‌های این برند، دو مدل زیر را بشناسید:

    • تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 43XT745 سایز 43 اینچ؛ قیمت این محصول در زمستان ۱۴۰۰ حدود ۸ میلیون تومان است.
    • تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 50XTU535 سایز 50 اینچ؛ قیمت این محصول در بهمن ۱۴۰۰، ۱۲ میلیون تومان است.

    پرفروش‌ترین تلویزیون‌های ایکس ویژن را ببینید

    پانورامیک؛‌ بالازدن آستین‌ها برای بازار ایران

    بهترین برندهای ایرانی تلویزیون

    هیمالیا را می‌شناسید، نه؟ همان برند معروف ایرانی: هیمالیا، بر قله زیبایی‌ها. این برند با بالارفتن قیمت محصولات خارجی و تنگ‌شدن فضای واردات ناشی از افزایش قیمت دلار، تحریم‌ها و...، آستین‌ها را بالا زد و شروع به تولید محصولاتی کرد که از بهترین برندهای ایرانی تلویزیون به‌حساب می‌آیند. تلویزیون‌های هیمالیا با برند پانورامیک در بازار عرضه می‌شوند و از انصاف نگذریم، قابلیت‌ها و کیفیت خوبی دارند.

    پانورامیکی‌ها از نقطه‌نظر کیفیت و شفافیت تصویر دست‌کمی از نمونه‌های بارز بازار ندارند. رزولوشن تصاویر در تلویزیون‌های پانورامیکی بالاست، فناوری به‌کاررفته در صفحه‌شان LED است و استانداردهای صوتی خوبی مانند دالبی دارند. درگاه USB، خروجی صدای دیجیتالی، قابلیت اتصال درگاه‌های مختلف، رابط هوشمند و... هم که در تلویزیون‌های به‌روز دنیا تعبیه شده در محصولات پانورامیک دیده می‌شود.

    همه اینها در کنار قیمت‌هایی مناسب‌ نسبت به محصولات موجود در بازار باعث می‌شود که پانورامیک هم میان مشتریان ایرانی طرفدار داشته باشد؛ یعنی ارزش خرید مطلوبی دارد و در ضمن، برای کارکردن با آن و تنظیم ویژگی‌های مختلفش راه دشواری پیش رو نخواهید داشت. منوهای فارسی و کاربری سهل‌وساده محصولات این برند دلخواه همه خواهد بود.

    از محبوب‌ترین مدل‌های تولید این برند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • تلویزیون ال ای دی هوشمند هیمالیا مدل Hl-50Sl871 سایز 50 اینچ
    • تلویزیون ال ای دی هوشمند هیمالیا مدل Hl-32BJ663 سایز 32 اینچ

    پرفروش‌ترین تلویزیون‌های پانورامیک را ببینید

    جی‌پلاس؛ تلاش برای حفظ تعادل بازار

    بهترین تلویزیون ایرانی

    جی‌پلاس برندی ایرانی است؛ از همین ابتدا بگذارید خیالتان را راحت کنیم. بحث‌هایی زیادی درباره این وجود دارد که جی‌پلاس تولید کدام کشور است. شرکت معروف گلدیران پس از اوج‌گرفتن تحریم‌ها و خروج برندهایی مانند ال‌جی کار خود را رها نکرد و تولید لوازم خانگی مختلف را از جمله تلویزیون در دستور کارش قرار داد.

    محصولات این برند با الگوبرداری از برندهای خوب دنیا طراحی می‌شوند و قطعاتشان هم از تولیدات نقاط دیگر تأمین می‌شود. اینکه چقدر چنین محصولی را ایرانی می‌دانید، دیگر تصمیم با شماست. اما جی‌پلاس برند خوبی است و می‌توان رویش حساب کرد. در واقع، در نبود برندهای معروف دنیا شاید نور امیدی را در بازار روشن نگه دارد.

    محصولات جی‌پلاس دارای صفحه LED هستند. تلویزیون‌های ۴k و HD جی‌پلاس کیفیت تصویر خوبی دارند و تلاش شده که در آنها از فناوری‌های روز دنیا استفاده شود. کیفیت شفافت تصویر در محصولات این برند مطلوب است و امکانات و قابلیت‌هایی هم دارند که قابل‌اعتنا به نظر می‌رسد؛ برای مثال، مجهز به امکان اتصال به اینترنت هستند و به USB متصل می‌شوند.

    از فناوری دالبی برای تقویت و افزایش کیفیت صدای تلویزیون‌های جی‌پلاس استفاده شده است و مانند بسیاری از تلویزیون‌های جدید گیرنده دیجیتالی هم دارند. این تلویزیون‌ها را می‌توان به دیوار هم آویخت. کارکردن با منوهای تلویزیون‌های جی‌پلاس سخت و دشوار نیست و از نقطه‌نظر قیمت هم در مقایسه با برندهای خارجی، خرید محصولات این برند مقرون‌به‌صرفه‌تر است. البته قیمت محصولات این برند هم ارزان نیست. تقریبا هیچ‌چیز دیگر در بازار لوازم خانگی ارزان نیست و جی‌پلاسی‌ها هم از این قاعده نامطلوب مستثنی نیستند. به نظرتان در میان موارد این فهرست، جی پلاس می‌تواند بهترین تلویزیون ایرانی باشد؟

    از محبوب‌ترین محصولات این برند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-58MU722S سایز 58 اینچ؛ قیمت در زمستان ۱۴۰۰ معادل ۱۵ میلیون تومان است.
    • تلویزیون هوشمند ال ای دی جی پلاس مدل GTV-43MH614N سایز 43 اینچ؛ قیمت در زمستان ۱۴۰۰ معادل ۷ میلیون تومان است.

    سام‌ الکتریک؛ تلاش برای هم‌گام‌شدن با دنیا

    بهترین تلویزیون ایرانی

    سام‌ الکتریک هم از نام‌های معتبر بازار ایرانی است و برای پیداکردن بهترین تلویزیون ایرانی باید نگاهی به آن هم بیاندازیم. این برند در حدود سه‌ دهه در حال فعالیت در بازار تولید لوازم خانگی است و در میان تولیداتش تلویزیون‌های مختلف هم وجود دارد.

    در نبود برندهای معروف دنیا در بازار ایرانی در سال‌های اخیر، سام‌الکتریک از شرکت‌هایی بوده که دورخیزی برای تصاحب جاهای خالی برداشته و موفق هم بوده است.

    تلویزیون‌های این برند کیفیت خوبی در رنگ و نور دارند. برای نمونه، از فناوری تقویت رنگ در آنها استفاده می‌شود و برای همین سعی در این است که رنگ‌های تصویر به واقعیت نزدیکی زیادی داشته باشند. رزولوشن تلویزیون‌های 4K این برند بالاست و از ۱۰۷۰ میلیون رنگ پشتیبانی می‌کند.

    محصولات سام الکتریک از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می‌کنند و گیرنده‌های دیجیتال داخلی دارند. صدای تلویزیون‌های این برند هم از فناوری دالبی بهره می‌برد و کیفیت مطلوبی ارائه می‌کند. امکانات مختلفی مانند قفل کودک، امکان ضبط برنامه‌ها، نصب روی دیوار و اتصال به اینترنت هم برای تلویزیون‌های سام وجود دارد.

    قیمت محصولات سام الکتریک هم مشابه هم‌تایان دیگر ایرانی‌اش در بازار است؛‌ یعنی نسبت به خارجی‌ها ارزان‌تر اما کماکان گران است. این را هم در نظر بگیرید که ردپایی از محصولات خارجی در بازار تلویزیون‌ها دیده نمی‌شود و عرضه‌شان در ایران بنا به تحریم‌ها با مشکلات مواجه است.

    چند مدل محبوب از تلویزیون سام‌الکتریک به این شرح هستند:

    • تلویزیون ال ای دی سام الکترونیک مدل UA43T5000TH سایز 43 اینچ؛ قیمت این محصول در بهمن ۱۴۰۰، حدود ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.
    • تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل UA55TU6550TH سایز 55 اینچ؛ قیمت این تلویزیون در زمستان ۱۴۰۰، حدود ۱۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

    پارس؛ سابقه و تجربه‌ای ناب

    بهترین تلویزیون ایرانی

    پارس هم برند دیگری است که در تولید تلویزیون‌ فعالیت می‌کند. این برند در حوزه‌های مختلف تولید حضور دارد. پارس با آگاهی از توسعه فناوری‌هایی که در عرصه تولید تلویزیون در دنیا وجود دارد، سال‌هاست که سعی دارد همگام با جهان قدم بردارد.

    تلویزیون‌های این برند کیفیت مطلوبی دارند و از تکنولوژی LED برخوردارند. رزولوشن تلویزیون‌های برند پارس در رده HD قرار می‌گیرد و امکانات مختلفی مانند گیرنده دیجیتال، پورت USB و امکان اتصال به تلفن همراه برای تلویزیون‌های این برند تعریف شده است.

    کیفیت صدا و تصویر تلویزیون‌های پارس هم قابل‌اعتناست. اگر از آن دسته افرادی هستید که چندان تمایل به استفاده از برندهای وطنی ندارند، باید بگوییم که پارس می‌تواند نظرتان را تاحدی عوض کند. قیمت محصولات این برند هم می‌تواند موجب رقم‌زدن خریدی نسبتا مقرون‌به‌صرفه برایتان شود.

    محصول زیر یکی از تلویزیون‌های محبوب این برند است:

    • تلویزیون ال ای دی پارس مدل PJ32HN1 سایز 32 اینچ؛ قیمت این محصول در بهمن‌ماه ۱۴۰۰ در حدود ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

    شهاب؛ باتجربه و کاربلد

    بهترین تلویزیون ایرانی

    در جست‌وجوی بهترین تلویزیون ایرانی به برند شهاب می‌رسیم. این شرکت در حدود ۶ دهه است که در دنیای تولید لوازم خانگی در ایران فعالیت می‌کند. تلویزیون تنها محصول برند باسابقه شهاب نیست و همین نشان می‌دهد که با برندی کاربلد روبه‌رو هستیم.

    تلویزیون‌های نسل جدیدی که شهاب روانه بازار می‌کند، رزولوشن خوبی دارند. برای مثال در مدل ۲۴اینچیLED24SH201N1 رزولوشن ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل است.

    امکانات مختلفی در محصولات تصویری شهاب وجود دارد. برای مثال، مجهز به USB است، قابلیت ضبط تصاویر را دارد، از استاندارد صوتی دالبی برخوردار است و قابلیت اتصال به دیوار هم دارد. در ضمن می‌توانید تلویزیون‌های مختلف شهاب را به تلفن همراه هم وصل کنید. قیمت تلویزیون‌های شهاب متعادل‌اند و می‌توانند در برنامه خرید کسی قرار بگیرند که بودجه‌ای متوسط در اختیار دارد.

    از مدل‌های محبوب برند شهاب به این دو مورد توجه کنید:

    • تلویزیون ال ای دی شهاب مدل LED24SH201N1 سایز 24 اینچ؛ در زمستان ۱۴۰۰، این محصول به قیمت حدودی ۴ میلیون و ۲۰۰هزار تومان فروخته می‌شود.
    • تلویزیون ال ای دی شهاب مدل 32SHV27NFL سایز 32 اینچ؛ این تلویزیون شهاب در بهمن ۱۴۰۰ به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته می‌شود.

    در آخر

    آشنایی با بهترین تلویزیون ایرانی به شما کمک می‌کند که در بازار دچار سردرگمی و گیجی نشوید. انتخاب از میان نام‌های آشنا خریدی دلچسب و مطلوب رقم می‌زند؛ به‌ویژه زمانی که پای محصولات ایرانی به میان باشد و قیمت‌ها معقول‌تر از برندهای خارجی باشند. تجربه می‌تواند انتخاب را در خرید آسان کند. اما همیشه که نباید خودمان کوله‌باری از تجربه داشته باشیم، مطالعه و شناخت می‌تواند کوله‌بارمان را بدون قدم‌گذاشتن در مسیرهای سخت پر کند. امیدواریم که این مقاله در پرشدن کوله‌بار تجربی‌تان نقش مهمی داشته باشد. [see_also]2534[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید