۱۰ پیشنهاد مقرون‌به‌صرفه برای خرید آجیل شب یلدا

۱۰ پیشنهاد مقرون‌به‌صرفه برای خرید آجیل شب یلدا
راهنمای مطالعه

    شب یلدا نماد و نشانه‌های زیادی دارد؛ انار، هندوانه و البته آجیل که قیمت هیچ‌کدام‌شان چندان ارزان نیست. این روزها که قیمت همه‌چیز سر به فلک گذاشته و گران شده، بهتر است که با بازار و کالاهای مقرون‌به‌صرفه آن آشناتر شویم. در این متن می‌توانید گلچینی از مواردی را ببینید که به شما کمک می‌کنند خرید آجیل شب یلدا را ارزان‌تر و به‌صرفه‌تر تمام کنید.

    خرید آجیل شب یلدا ؛ دورهمیِ‌ خوشمزه‌ها

    شب یلدا در حال نزدیک‌شدن است. همیشه جمع‌شدن در کنار هم و خوردن آجیل و شیرینی‌های رنگارنگ بخش مهمی از این شب بود اما این روزها، اوضاع کمی فرق دارد. هم نمی‌توانیم مانند گذشته‌ها دور هم جمع شویم و هم امکان چیدن سفره‌های خیلی رنگارنگ برای بیشترمان مقدور نیست.

    دلیل اولی که مشخص است؛ کرونا هنوز مُصرانه تعقیبمان می‌کند. پس نباید گول بخوریم و رعایت‌کردن را کنار بگذاریم. جمع‌شدن در مهمانی‌ها در این شب همان است و بازگشت روزهایی که کرونا یک‌تنه دست به قتل‌عاممان می‌زد هم همان. دلیل دومی یعنی کم‌رنگ‌شدن خوراکی‌ها بر بستر سفره‌هایمان هم که مشخص است: گرانی.

    در این مقاله برایتان از خرید آجیل شب یلدا گفته‌ایم و سعی کرده‌ایم که مواردی را معرفی کنیم که کمی مقرون‌به‌صرفه‌تر هستند(دقت کنید که می‌گوییم کمی مقرون‌به‌صرفه‌تر!). با ما همراه هستید؟

    ۱.میوه خشک مخلوط رازیان

    خرید آجیل شب یلدا 

    اگر طرفدار میوه خشک هستید، پس دیسی با میوه‌های خشکی مانند انبه، آلو، موز، کیوی، پرتقال و... را هم احتمالا دوست دارید. دیگر امکان رفتن به آجیل‌فروشی و خرید کیلویی میوه‌های خشک نیست. یعنی هست اما باوجود کرونا شاید اعتمادکردن به هر فروشگاهی درست نباشد. البته قیمت‌ها هم برای این سبک خرید سر به فلک می‌زنند.

    برند رازیان کارتان را راحت کرده است، میوه‌های خشکی که نام برده شد در بسته‌بندی تمیز و بهداشتی حاضر و آماده‌اند.

    این بسته حدود نیم کیلو وزن دارد و می‌تواند تنوع خوبی به سفره شب یلدایی بدهد. البته اگر حوصله دارید خودتان هم می‌توانید با استفاده از میوه خشک کن ترکیب خوبی از میوه‌های خشک تهیه کنید.

    میوه خشک مخلوط رازیان

    ۲.ترافل خرمایی برنا بسته ۸ عددی

    خرید آجیل شب یلداخرما خوشمزه است، خاصیت دارد و باید قبول کرد که فقط مخصوص مراسم عزاداری نیست. شرکت برنا با در نظرگرفتن همه این‌ها، ترافل‌های شیک، خوشمزه و زیبایی با خرما درست می‌کند که مناسب خرید آجیل شب یلدا هم هستند. ترافل‌های خرمایی با خرماهای باکیفیت بم درست می‌شوند و سرشار از مواد مغذی‌اند. خوشمزگی و ظاهر زیبایشان هم باعث می‌شود که گزینه جذابی برای نشاندن بر سر سفره یلدایی باشند. بسته هشت‌عددی این محصول به قیمت حدودی ۲۰هزار تومان به فروش می‌رسد. دقت کنید که هر بسته اندازه بزرگی ندارد و حاوی ۸ عدد است. پس اگر مقدار زیادی از این ترافل می‌خواهید باید اقدام به خرید چند بسته کنید. ترافل خرمایی برنا بسته ۸ عددی

    ۳. نخود و کشمش سحر خیز

    خرید آجیل شب یلدانخودچی‌ و کشمش از نوستالژیک‌ترین خوراکی‌ها هستند. حضورشان به عنوان آجیل و تنقلات محبوب نسل‌های گذشته یادآور خاطرات خوش برای بسیاری از افراد است. شب یلدا هم با حضور این آجیل خوش‌خوراک شیرین و خوشمزه‌تر می‌شود. نخود و کشمش سحرخیر گزینه خوبی برای شب یلداست. البته هر بسته از آن مقدار زیادی در خود ندارد و فقط حدود ۲۰۰ گرم است. با این حال، کیفیت این محصول خوب است و اگر بخواهید می‌توانید چند بسته از آن را بخرید و سفارش بدهید. نویسنده این مقاله هم تجربه استفاده از این آجیل برند سحرخیر را دارد و می‌تواند بگوید که کیفیت آن واقعا خوب است. لیست قیمت نخودچی و کشمش

    ۴. آجیل یلدا اکبر راستگو

    خرید آجیل شب یلدا برخی معتقدند که آخیل شب یلدا باید شیرین باشد؛ یعنی عناصری مانند کشمش و انجیر خشک در آن حضور پررنگی داشته باشند. برند اکبر راستگو برند خوبی است؛ محصولات دیگرش مانند مغز گردو، پسته و ... هم کیفیت مطلوبی دارند. این برند آجیلی مخصوص شب یلدا هم تولید می‌کند که اگر اهل مصرف آجیل شیرین باشید از آن خوشتان خواهد آمد. ترکیب آجیل یلدای برند اکبر راستگو این‌طور است: کشمش، انجیر، برگه زردآلو، پسته، گردو، بادام، توت خشک و بادام هندی است. ۶۵۰گرم از این آجیل هم به قیمت ۲۰۷هزار تومان فروخته می‌شود.

    ۵.مغز تخمه آفتابگردان روکشدار لورا

    خرید آجیل شب یلدااین گزینه در فهرست خرید آجیل شب یلدا کمی امروزی‌تر و متفاوت‌تر است. تخمه آفتابگردان که محبوب دل همه است اما نوع روکش‌دار آن را دیده بودید؟ برند لورا تخمه‌هایی تولید می‌کند که روکشی با مزه‌های متفاوت و متنوع دارند. این تخمه‌ها با روکش‌هایی طعم‌دار شده‌اند که مزه سرکه بالزامیک، پیاز و جعفری و کچاپ می‌دهند. اگر به دنبال آزمایش طعمی تازه هستید، حتما مغز تخمه‌های روکشدار لورا را امتحان کنید.
    قیمت بسته هشت‌عددی از این محصول هم ۴۴هزار تومان است. دوست دارید که این طعم تازه را امتحان کنید؟

    ۶.سریال بار ۳ مغز کیتاریچ

    خرید آجیل شب یلدا سریال‌بار چیست؟ ترکیبی مقوی و خوشمزه از انواع آجیل روی بستری از خرما یا شکلات که هم به‌شدت خوشمزه است و هم ارزش غذایی بالایی دارد. ورزشکاران از این بارها زیاد نوش‌جان می‌کنند. اگر دوست دارید که پای آجیل با کمی تنوع به سفره یلدایی‌تان باز شود، می‌توانید این سریال‌بارها را امتحان کنید. برند کیتاریچ در زمینه تولید سریال‌بارها بسیار حرفه‌ای و خوب عمل می‌کند. شاید فکر کنید که نویسنده کمی شکموست (البته کمی هست!)، ولی باید به شما بگوییم که به تجربه خود نویسنده، این سریال‌بارها هم بسیار خوشمزه و باکیفیت‌اند. قیمت هر بسته ۱۲عددی از سریال‌بارهای کیتاریچ هم حدود ۲۱۰هزار تومان است. البته دیجی‌کالا با تخفیف بسیار خوبی، آنها را در این روزها برای فروش گذاشته است.

    ۷. پسته خام خشکپاک

    خرید آجیل شب یلدا خشکپاک برند خوبی در عرضه انواع خشکبار و آجیل است. می‌توانید برای خرید پسته شب یلدا روی بسته‌های ۲۲۰گرمی این برند حساب کنید. کیفیت پسته‌های این برند به گواه خریداران قبلی‌اش مطلوب است.
    مصرف پسته خام بهتر از نوع بوداده است. پسته بوداده نمک دارد و از ارزش غذایی‌اش کم می‌شود. اما پسته خام سالم است و سرشار از خاصیت.
    برای خرید هر بسته ۲۲۰گرمی از این محصول باید حدود ۹۰ هزارتومان بپردازید. البته دیجی‌کالا در تخفیف‌هایش، این محصول را به قیمت حدود ۷۰هزار تومان می‌فروشد. عالی است، نه؟ لیست قیمت انواع دسته بسته‌بندی را ببینید

    ۸. شاهدانه می خوش

    خرید آجیل شب یلداشاهدانه در همراهی گندم هم ترکیب برنده تنقلات روزهای دور کودکان سابق را می‌سازد؛ گندم و شاهدانه. برای خرید آجیل یلدا هم می‌توانید نگاهی به این آجیل خوش‌خوراک و خوش‌طعم داشته باشید.
    شاهدانه برند می‌خوش کیفیت خوبی دارد. این شاهدانه‌ها کمی تفت داده شده‌اند و نمکی هستند. اگر قصد خریدشان را دارید، باید بدانید که ۱۳۰گرم از آنها در هر بسته به قیمت حدودی ۱۸ هزار تومان فروخته می‌شود.

    ۹. سویا آجیلی لیمویی نمکی هیرشا

    خرید آجیل شب یلداسویا خاصیت زیادی دارد. نسبت به آجیل‌های دیگر هم کمی ارزان‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر است. سویای محصول برند هیرشا هم نمکی و آب‌لیمویی است و طعم خوبی دارد.
    احتمالا کمتر به سویا به چشم آجیلی برای مصرف در شب یلدا فکر کرده‌اید اما بد نیست که امسال، آن را امتحان کنید. نظرتان چیست؟ این محصول در هر بسته حدود ۴۰۰گرم سویا دارد و قیمتش هم حدود ۳۰هزار تومان است.

    ۱۰.آجیل مشکل گشا عرشیا

    خرید آجیل شب یلدابه ترکیب کشمش، توت، پسته و نخودچی از قدیم آجیل مشکل‌گشا می‌گویند؛ منظور همان آجیل شیرین است. برند عرشیا هم در بسته‌بندی‌هایی تمیز و بهداشتی این آجیل را عرضه می‌کند. حدود نیم‌کیلو از این آجیل به قیمت حدود ۱۳۵هزار تومان به فروش می‌رسد و می‌تواند گزینه خوبی برای خرید آجیل شب یلدا باشد.

    سخن آخر درباره خرید آجیل شب یلدا

    خرید آجیل شب یلدا را از میان گزینه‌هایی انجام بدهید که معرفی کردیم. به جز اینها، انبوهی از پشمک، گز، شیرینی و انواع دیگر آجیل و خشکبار هم  موجود است که دیگر بنا به بودجه و سلیقه‌تان می‌توانید از میان آنها انتخاب و خرید کنید. یلدا شب خوبی است؛ خیلی ساده دل‌مان را به روزهای بلندتر گرم می‌کند و همین باعث می‌شود که ناخودآگاه امید به دیدن دوباره بهار در دل‌مان جوانه بزند. یلدای خوبی داشته باشید. سایر آجیل‌خوری‌های پرفروش را ببینید [see_also]23562[/see_also]
    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید