معرفی الگوریتم‌های جدید اینستاگرام

معرفی الگوریتم‌های جدید اینستاگرام
راهنمای مطالعه

    اینستاگرام یکی از محبوب ترین و پراستفاده ترین شبکه های اجتماعی در ایران و جهان است که در صورتی که بتوانید ارتباط خوبی با آن برقرار کنید می توانید درآمد خود از صفر به چند ۱۰۰ میلیون تومان برسانید! اما این امر چطور محقق می شود؟ با ما در این مقاله همراه باشید تا به شما راز رسیدن به اکسپلور اینستاگرام را بگوییم.

    اکسپلور چیست؟

    خرید فالوئر اینستاگرام

    صفحه اکسپلور کاربران (ذره‌بین یا صفحه جستجو) در واقع یکی از مهم ترین بخش های اینستاگرام است که در صورت ورود به آن می توانید میزان درآمد و همچنین فروش خود را به حد بسیار بالایی برسانید.

    اما چطور می توان به این صفحه در برنامه اینستاگرام رسید؟ آیا اینستاگرام از روش خاصی برای قرار دادن پست ها در این بخش استفاده می کند؟ اگر پاسخ به این سوال بله است، این روش ها به چه صورت قابل تشخیص هستند؟ برای پاسخ گویی به این نوع از سوالات و همچنین روش های رسیدن به اکسپلور با ما همراه باشید.

    الگوریتم اینستاگرام چطور کار می‌کند؟

    FEED POST یا خانه و همچنین اکسپلور دو صفحه بسیار مهم در اینستاگرام هستند که اولی نشان دهنده پست‌ فالورهای شما و دومی در واقع صفحه سرچ است که با آیکون ذره‌بین نشان داده می شود.

    قرار گرفتن در صفحه اکسپلور یکی از آرزوهای همیشگی کاربران این اپلیکیشن است اما برای آن که بتوانید به این صفحه برسید در ابتدا باید از بخشی به نام فید عبور کنید! یعنی چی؟

    یعنی این که در ابتدا مطالب و محتوای صفحه شما باید در بالاترین نتایج مربوط به فید برای فالوور هایتان به نمایش در بیاید.

    شاید تصور کنید که این روش بسیار ساده است! اما اینطور نیست، طی چند سال قبل قرار گیری در راس فید اینستاگرام عموما طبق زمان بندی انجام می شد اما در حال حاضر شرایط تغییر کرده است و دیگر خبری از قرار گیری پست ها در فید طبق زمان بندی نیست!

    با بروز رسانی الگوریتم جدید در اینستا، نشان دادن پست های شما به کاربرانتان دقیق به رفتار خود آن ها بستگی دارد! و این رفتار می تواند جایگاه پست شما را مشخص کند.

    در آپدیت جدید اینستاگرام، محتوایی که توسط پیج شما تولید می شود در ابتدا تنها به 10 درصد از دنبال‌کنندگان یا follower های شما نشان داده خواهد شد و در صورتی که میزان تعامل (لایک – کامنت – شیر و...) در این محتوا به نسبت سایر محتوا ها بالا بود، الگوریتم اینستاگرام آن را به سایر  فالوور های شما نیز نمایش می دهد.

    در نهایت این طور می توان بیان نمود که این موارد از مهم ترین موارد تاثیر گذار در صفحه اینستاگرامی شما است! بنابراین حتما به فالوور های خود اهمیت بسیار بالایی بدهید تا بتوانید نتایج خیره کننده ای را دریافت کنید.

    چطور بتوانیم در فید کاربران قرار بگیریم؟

    این که اینستاگرام بخواهد در خصوص تمامی الگوریتم ها و تغییرات خود اطلاعاتی به کاربران خود بدهد عملا غیر ممکن است اما در پی تغییرات اخیر اینستاگرام و حواشی ای که کاربران برای این شبکه اجتماعی به وجود آوردند، سخنگوی اینستاگرام صحبتی در این خصوص داشت که در ادامه به مهم ترین این موارد می پردازیم.

    • علاقه مندی کاربران و فالوور های پیج شما به موضوعی که توسط شما ارائه می شود!
    • تعامل کاربران با پیج شما
    • تعامل کاربران با محتوای تولید شده توسط شما
    • زمان منتشر نمودن محتوا در پیج شما

    علاقه‌مندی کاربران و فالوورهای پیج شما به موضوعی که توسط شما ارائه می‌شود

    خرید پیج اینستاگرام

    اینستاگرام توجه بسیار زیادی به فعالیت کاربران خود می دهد از این رو یکی از اولین موارد که می تواند در قرارگیری پست های شما در فید کاربران تاثیرگذار باشد، علاقه آن ها به موضوعی است که شما در پیجتان آن ها را منتشر می کنید.

    قطعا می دانید که اینستاگرام تلاش می کند تا محتوایی را به کاربران خود نشان دهد که آن ها به دیدن آن محتوا، علاقه مند هستند. بنابراین اگر فالوور های شما علاقه بسیار زیادی به محتوای ورزشی دارند بدون شک دیدن محتوای آموزشی در پیج شما و یا آشپزی نمی تواند در علاقه مندی آن ها جایی داشته باشد.

    تعامل کاربران با پیج شما

    این که کاربران با شما و پیج شما تعامل داشته باشند یکی از مهم ترین مواردی است که می تواند محتوای شما را در بخش فید و همچنین اکسپلور نشان دهد. این که شما بتوانید با کاربران پیج خود تعامل داشته باشید یعنی به عنوان یک دوست و رفیق از نظر اینستاگرام شناخته خواهید شد و در الگوریتم جدید، شما در صدر نتایج فید برای آن ها به نمایش در خواهید آمد و بالعکس.

    تصور کنید آن هایی که اقدام به خرید اکانت اینستاگرام می کنند در وهله اول کار بسیار سختی دارند تا مخاطبان آن ها با آن ها تعامل برقرار کند.

     

    تعامل کاربران با محتوای تولید شده توسط شما

    تعامل تنها مختص به کاربران نیست بلکه به فعالیت آن ها نیز بستگی بسیار زیادی دارد! اگر یادتان باشد در ابتدای مقاله به بررسی این موضوع پرداختیم که با انتشار محتوا در پیج خود، تنها 10 درصد از فالوور های شما می توانند محتویات مطلب تازه و جدید شما را مشاهده کنند، در واقع این کاربران باید فعالیت های زیر را نیز انجام دهند:

    • لایک | البته از روش های غیر قانونی ای که با استفاده از آن می توانید الگوریتم اینستاگرام را کمی دور بزنید، خرید لایک ایرانی اینستاگرام است که در مقالات آینده به صورت جدی تر به بررسی این مورد و مزایای آن می پردازیم.
    • کامنت
    • اشتراک گذاری
    • ذخیره کردن
    • و...

    بررسی زمان انتشار پست

    در حال حاضر زمان انتشار پست نیز یکی از مهم ترین مواردی است که الگوریتم های اینستاگرام به آن توجه می کنند! لازم به ذکر است که به هیچ عنوان از زمان انتشار پست در صفحه اینستاگرامی خود غافل نشوید.

    آیا خرید فالوور می‌تواند ما را در فید کاربران جدید وارد کند؟

    یکی از سوالات بسیار زیادی که عموما از ما پرسیده می شود این است که آیا با خرید فالوور ایرانی می توانیم به صفحات فید و همچنین صفحه اکسپلور برسیم؟ برای پاسخ به این سوال جواب قانع کننده و طولانی ای داریم که می توانید به وبسایت پارس اینستاگرام مراجعه کنید.  

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید