بهترین دستگاه‌های تصفیه آب خانگی در بازار ایران

بهترین دستگاه‌های تصفیه آب خانگی در بازار ایران
راهنمای مطالعه

    بهترین دستگاه تصفیه آب می‌تواند آلودگی‌های موجود در آب را بگیرد و حتی گاهی املاحی مناسب را هم به آن اضافه کند. اما قبل از خرید دستگاه تصفیه آب باید نکاتی ضروری را درباره استانداردهای آن بدانید.

    آب آشامیدنی سالم و باکیفیت یکی از شاخصه‌های زندگی سالم است اما متأسفانه در نقاط متعددی از ایران و جهان چنین چیزی در دسترس مردم قرار ندارد. هرچند که مدیریت منابع در نقاط مختلف دنیا به‌خوبی اجرا نمی‌شود اما خوشبختانه علم و صنعت با برداشتن گام‌هایی موثر در این زمینه به یاری ما آمده‌اند و بهترین دستگاه تصفیه آب می‌تواند آبی مطلوب و باکیفیت در اختیارمان بگذارد. در این مقاله از بهترین مدل‌ها برای خرید دستگاه تصفیه آب خواهید خواند.

    معیارهای مهم بهترین دستگاه تصفیه آب

    دستگاه تصفیه آب می‌تواند آلودگی‌های موجود در آب را بگیرد و حتی گاهی املاحی مناسب را هم به آن اضافه کند. قبل از خرید دستگاه تصفیه آب باید نکاتی را درباره استانداردهای این وسیله بدانید. ما در این مقاله بهترین مدل‌های موجود را برایتان گلچین کرده‌ایم. منظورمان از بهترین، محبوب‌ترین مواردی بوده که مشتریان را راضی نگه داشته است. معیارهایمان هم در بررسی هر دستگاه موارد زیر بوده است:

    • کیفیت ساخت
    • کیفیت آب تصفیه‌شده
    • ارزش خرید نسبت به قیمت

    مواردی که در ادامه می‌بینید، به‌ترتیب قیمت از بیشترین به کمترین چیده شده‌اند.

    [related]6452[/related]

    دستگاه تصفیه آب آکوا من مدل RO-F6

    خرید دستگاه تصفیه آب

    آکوامن از برندهای معروف تصفیه آب است. پمپ و قطعات دیگر این دستگاه در تایوان تولید می‌شود و قیمت دستگاه تصفیه آکوامن از موارد دیگر این مقاله بیشتر است. اجازه بدهید که معیارهای لازم برای خرید دستگاه تصفیه آب را برای این مورد بررسی کنیم:

    کیفیت ساخت

    سازندگان مدعی‌اند که مخزن این دستگاه ۱۰۰درصد آنتی‌باکتریال است. اگر واقعا این‌طور باشد، باید بگوییم که دستگاه واجد یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های لازم برای دستگاه‌های تصفیه است. فیلتر ۱۳لایه موجود در دستگاه تصفیه هم می‌تواند تا ۹۹درصد آب را پاک‌سازی و تصفیه کند. دستگاه آکوامن استانداردهایی بین‌المللی و گواهینامه‌هایی از مراجع معتبر مانند FDA را هم دارد. شیر برداشت این دستگاه به صورت نیمه‌اهرمی درست شده و استفاده از آن راحت است.

    کیفیت آب تصفیه‌شده

    همان‌طور که پیش‌تر هم گفته شد، این دستگاه می‌تواند تا حدود ۹۹درصد آب را از آلودگی‌ها و املاح اضافی پاک کند. در واقع، در ۶ مرحله مختلف کار تصفیه آب انجام می‌شود و بعد در مرحله نهایی، از راه فیلتر مینرال موجود در این وسیله، املاح لازم برای بدن به آب اضافه می‌شود.

    ارزش خرید نسبت به قیمت

    قیمت همیشه یکی از مهم‌ترین عناصر انتخاب و خرید است. برای خرید دستگاه تصفیه آب هم باید به قیمت و ارزش محصول نسبت به آن توجه داشته باشید. قیمت این وسیله حدود ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است. برای اینکه ببینیم که کیفیت و ارزش خرید نسبت به قیمت درباره‌اش واقعا وجود دارد یا خیر، نگاهی به نظر خریداران قبلی آن انداخته‌ایم.

    مشتریان این دستگاه از سرعت تصفیه، کیفیت آب خروجی، بی‌صدابودن دستگاه در طول کارکردن و گارانتی معتبرش اظهار رضایت کرده‌اند. البته باید دقت داشته باشید که ظاهرا، برای برخوردار شدن از گارانتی، برای نصب باید با خود شرکت تماس بگیرید.

    لینک خرید این دستگاه از دیجی‌کالا

    تصفیه آب آکوآ اسپرینگ مدل RO-S151

    خرید دستگاه تصفیه آب
    دستگاه آکوآاسپرینگ گزینه دیگری است که در میان محبوب‌ترین دستگاه‌های تصفیه آب خریداران ایرانی در دیجی‌کالا دیده می‌شود. این وسیله امکان اتصال به یخچال سایدبای‌ساید هم دارد.

    کیفیت ساخت

    دستگاه آکوآاسپرینگ از فناوری‌های روز بهره برده است. در آن، فیلترهایی وجود دارد که آب را قلیایی می‌کنند. سازندگان دستگاه مدعی‌اند که آب قلیایی مزایای زیادی دارد؛ مثلا می‌تواند به سلامت پوست و مو کمک کند و در آب‌رسانی به بخش‌های مختلف بدن و حتی تقویت سیستم ایمنی بدن کمک کند.

    ما این ادعاها را تایید نمی‌کنیم اما اگر علاقه‌مند باشید، حتما می‌توانید این موارد را پیگیری کنید. مخزن این دستگاه تصفیه آنتی‌باکتریال و نصب و استفاده از آن هم راحت است. جنس قطعات دستگاه تصفیه آکوآاسپرینگ هم فلز با روکش رنگ الکترواستاتیک است؛ پس در مجاورت با آب دچار زنگ‌زدگی و فرسودگی نمی‌شود.

    [related]1314[/related]

    کیفیت آب تصفیه‌شده

    همان‌طور که گفته شد، این دستگاه دارای فیلترهای قلیایی‌ساز آب است. علاوه بر آن، بعد از پاک‌سازی آب از مواد مختلف آلوده، فیلترهایی برای افزودن املاح مفیدی مانند کلسیم، زینک، منیزیم و... هم در دستگاه وجود دارد.

    ارزش خرید نسبت به قیمت

    برای خرید دستگاه تصفیه آب آکوآاسپرینگ باید حدود ۲میلیون و ۵۰۰هزار تومان پرداخت کنید. مشتریان قبلی این وسیله از کیفیت آب خروجی، خدمات نصب و پس از فروش و رفع بوی ناخوشایند آب در مناطقی با آب شرب بی‌کیفیت اظهار رضایت کرده‌اند.

    لینک خرید این دستگاه از دیجی‌کالا

    تصفیه آب CCK

    خرید دستگاه تصفیه آب خرید دستگاه تصفیه آب سی‌سی‌کا هم از دیگر گزینه‌های پیش رویتان است. این وسیله هم از میان محبوب‌ترین‌ها از نظر خریداران قبلی انتخاب شده و می‌تواند آب خانگی را به‌خوبی تصفیه کند.

    کیفیت ساخت

    جنس بدنه دستگاه سی‌سی‌کا از استیل با رنگ کوره‌ای است. این وسیله زیر سینک نصب می‌شود و امکان وصل‌کردن آن به یخچال هم وجود دارد. حتی زمانی که برق قطع می‌شود هم دستگاه تصفیه سی‌سی‌کا آب را عبور می‌دهد. این‌ها ویژگی‌هایی مطلوب و قابل‌اعتنا هستند.

    کیفیت آب تصفیه‌شده

    دستگاه تصفیه سی‌سی‌کا می‌تواند کلر موجود در آب را حذف کند و بوی نامطبوعش را از بین ببرد. میکروب‌ها و انگل‌ها هم با گذر از فیلترهای مختلف این دستگاه نابود می‌شوند. در کنار این‌ها باید به امکان حذف سموم شیمیایی و املاح مایع نامطلوب از آب هم اشاره کرد.

    ارزش خرید نسبت به قیمت

    نکته مهمی که در خرید دستگاه تصفیه آب سی‌سی‌کا باید در نظر بگیرید، داشتن نمایندگی شرکت و محصول در شهرتان است. در صورت وجود نمایندگی، پشتیبانی این محصول به‌خوبی صورت می‌گیرد و خریداران قبلی از آن کاملا راضی بوده‌اند.

    از دیگر نکات مثبتی که ارزش خرید این دستگاه را بالا می‌برد، باید به صدای اندک و قدرت بالای پمپ آن اشاره کرد. این ویژگی را هم می‌توان از دلایل دیگری دانست که ارزش خریدش را بالا می‌برد. قیمت پمپ سی‌سی‌کا حدود ۵ میلیون تومان است که دیجی‌کالا با تخفیفی واقعا شگفت‌انگیز، آن را در حدود ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای فروش گذاشته است.

    دستگاه تصفیه آب آکوا لاین مدل RO-LINE800

    خرید دستگاه تصفیه آب

    این دستگاه نسبت به دو گزینه قبلی ارزان‌تر است. دستگاه آکوا لاین در ۸ مرحله آب را تصفیه می‌کند. اجازه بدهید که درباره ویژگی‌های دیگر این دستگاه برایتان بگوییم.

    کیفیت ساخت

    این وسیله فیلترهای مختلفی دارد که عمرشان از ۶ ماه تا یک‌سال است، زیر سینک نصب می‌شود و قابلیت نصب به یخچال هم دارد. با فیلترهای مختلف این دستگاه آلودگی‌ها و املاح نامناسب از آب زدوده می‌شوند.

    کیفیت آب تصفیه‌شده

    ۸ فیلتر مختلف دستگاه تصفیه آب آکوا لاین می‌توانند ذرات معلق کلر، سموم شیمیایی و رنگ‌های صنعتی را از آب پاک کنند. سازنده این دستگاه مدعی است که به کمک فیلترهای آن، امکان حذف املاحی مانند نیترات از آب هم وجود دارد. از بین‌رفتن بوی نامطبوع آب برخی مناطق و بعد اضافه‌کردن املاح مفیدی مانند کلسیم، منیزیم و پتاسیم هم با این دستگاه شدنی است.

    ارزش خرید نسبت به قیمت

    قیمت این وسیله حدود ۲ میلیون تومان است. خریداران قبلی‌اش از طعم خوب آب بعد از تصفیه، خدمات نصب مناسب وسیله و نداشتن سروصدای آن اعلام رضایت کرده‌اند. ضمن اینکه قیمت این مورد از گزینه‌های قبلی هم کمتر است و اگر دغدغه قیمت در خرید را دارید، می‌توانید به انتخاب این مورد فکر کنید.

    لینک خرید این دستگاه از دیجی‌کالا

    دستگاه تصفیه آب آکوآ کلر مدل AQ-UF940

    خرید دستگاه تصفیه آب
    دستگاه تصفیه آب آکوآ کلر از آن موارد جمع‌وجوری است که فضای اندکی به خود اختصاص می‌دهد. این وسیله مخزن ندارد و تقریبا در هر فضایی قابل استفاده است.

    کیفیت ساخت

    در این دستگاه کم‌حجم فیلترهای گیاهی و شلنگ‌هایی بدون نیاز به برق وجود دارند. با فشار آب شهری هر مقدار آبی که بخواهید از این دستگاه برداشت خواهید کرد. دقت داشته باشید که دستگاه آب آکوآ کلر برقی نیست و بیشتر برای مناطقی مفید است که آب نسبتا خوبی دارند.

    کیفیت آب تصفیه‌شده

    کیفیت آب برداشت‌شده از این دستگاه تصفیه بالاست. با این وسیله بوی نامطبوع آب و ذرات میکروبی از بین می‌روند. فیلتر قلیایی آن هم آبی قلیایی تحویل می‌دهد که گفته می‌شود برای سلامت مفید است.

    ارزش خرید نسبت به قیمت

    قیمت این محصول هم حدود ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است. البته این قیمت عرضه محصول در دیجی‌کالاست و شاید در بازار گران‌تر هم باشد. در خرید حتما به خاطر داشته باشید که اگر آب شرب منطقه‌تان بسیار بی‌کیفیت است، احتمالا این دستگاه گزینه مناسب خرید برای شما نخواهد بود. این دستگاه برقی نیست و با فشار آب کار می‌کند پس اگر فشار آب در منزلتان مناسب نیست هم نباید به سراغش بروید. لینک خرید این دستگاه از دیجی‌کالا

    جمع‌بندی بهترین دستگاه تصفیه آب

    خرید دستگاه تصفیه آب برای کسانی که در مناطقی با آب شرب بی‌کیفیت زندگی می‌کنند، ایده خوبی است. البته در مناطق استاندارد هم وجود چنین دستگاهی می‌تواند ضامن قطعی سلامت آب باشد و با اضافه‌کردن برخی املاح مفید به آن به سلامت بدن کمک کند. نظر شما چیست؟ تجربه استفاده از این دستگاه را داشته‌اید؟ اگر درباره دستگاه تصفیه آب و مدلی باکیفیت از آن اطلاعاتی دارید، حتما ما را در جریان بگذارید. [see_also]70[/see_also]
    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید