۶ دلیل رضایت کاربران از خرید ردمی نوت 9S؛ یکی از بهترین‌های بازار ایران

۶ دلیل رضایت کاربران از خرید ردمی نوت 9S؛ یکی از بهترین‌های بازار ایران
راهنمای مطالعه

    شیائومی با ارائه قابلیت‌هایی مثل باتری قدرتمند، نمایشگر با کیفیت و طراحی مدرن در جدیدترین عضو از سری ردمی نوت، میلیون‌ها کاربر را به خرید ردمی نوت 9S سوق داده است.

    شیائومی ردمی نوت به واسطه قیمت مناسب و کارایی بالا یکی از پرطرفدارترین سری‌های موبایل در جهان است. این شرکت که با ردمی نوت ۸ رضایت و اطمینان کاربران را به دست آورده بود، در ردمی نوت 9S تمام مزایای سری قبل را با ویژگی‌های جدید مثل طراحی مدرن، باتری قدرتمند، نمایشگر وسیع و بدون بریدگی همراه کرده که باعث شده آمار خرید ردمی نوت 9S سر به فلک بکشد.

    در ادامه این مطلب دلایل اصلی کاربران برای خرید ردمی نوت 9S را بیان کرده‌ایم اما پیش از آن اجازه دهید نگاهی به مشخصات این گوشی شیائومی داشته باشیم.

    مشخصات شیائومی ردمی نوت ‌9S

    [table id=521 /]

    دلایل خرید ردمی نوت 9S

    مزایایی که باعث شده کاربران به این گوشی روی خوش نشان دهند، شامل ۶ مورد است که در ادامه شرح می‌دهیم.

    • طراحی مدرن و مقاوم

    یکی از مهمترین مزایای شیائومی نوت 9S نسبت به نوت ۸ و ۸ پرو طراحی‌ مدرن‌تر است که در آن خبری از اسکنر در پنل پشتی یا وجود ناچ در نمایشگر نیست.

    شیائومی برای ترغیب کاربران نسل قبل به خرید ردمی نوت 9S دست به تغییراتی گسترده‌ای زده که در آن اسکنر اثر انگشت از پنل پشت به لبه کناری منتقل شده و به جای ایجاد ناچ از نسل جدید نمایشگرهای دارای حفره استفاده شده که معمولا در گوشی‌های پرچمدار شاهد استفاده از آن هستیم.

    از طرف دیگر ماژول کشیده دوربین هم به شکل چهارگوش در وسط پنل تغییر کرده که ظاهر موزون‌تری دارد.

    [video width="1280" height="720" mp4="http://cdn01.daraje.com/2021/02/xiaomi-redmi-note-9s-buying-1.mp4"][/video]

    همچنین شیائومی در پنل پشتی این موبایل به جای اینکه مثل بسیاری از مدل‌های گلکسی از پلاستیک استفاده کند، از شیشه استفاده کرده که ظاهر به مراتب بهتری دارد.

    وظیفه حفاظت از این پنل هم به عهده لایه گوریلا گلس ۵ قرار دارد که در برابر سقوط یا خراش از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است. این عوامل در کنار هم باعث شده نوت 9s از طراحی مدرن و رده‌بالاتری برخوردار شود.

    • نمایشگر وسیع با وضوح بالا

    شیائومی خیلی خوب می‌داند کاربران از خرید ردمی نوت 9s به دنبال چه چیزی هستند و از اینرو این گوشی را به نمایشگری ۶/۶۷ اینچی مجهز کرده که نسبت به مدل قبل کمی بزرگتر است.

    مشاهده قیمت ردمی نوت 9S در دیجی‌کالا

    این صفحه نمایش که در نوت ۹ پرو هم به کار رفته، از وضوح مطلوب ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل با تراکم ۳۹۵ پیکسل برخوردار است که در رده قیمتی خود جزو بهترین‌ها محسوب می‌شود. حذف ناچ و حاشیه اندک باعث شده پنل حدود ۸۵ درصد از صفحه جلو را به خود اختصاص دهد.

    دیگر ویژگی‌های مهم این نمایشگر شامل حداکثر روشنایی قابل توجه ۴۵۰ نیتی و پشتیبانی از استاندارد HDR10 است که با افزایش گستره دینامیکی تجربه‌ای دلپذیر را برای خوره‌های فیلم و بازی رقم می‌زند.

    • شارژدهی فوق‌العاده

    یکی از مزایای اصلی شیائومی نوت 9s باتری قدرتمند ۵۰۲۰ میلی‌آمپرساعتی سازگار با شارژ سریع است که نسبت به بسیاری از رقبای هم‌رده و حتی گرانقیمت‌تر شارژدهی بیشتری را به ارمغان می‌آورد.

    [related]32745[/related]

    به گفته خود شرکت باتری نوت ۹ اس با یکبار شارژ برای ۱۴۷ ساعت پخش موزیک یا ۱۳ ساعت اجرای گیم کفایت می‌کند. این ادعا در آزمایش‌های عملی هم تقریبا درست از آب درآمده و می‌توانید روی بیش از ۱۹ ساعت وبگردی یا ۱۶.۵ ساعت تماشای ویدیو حساب باز کنید.

    همانطور که در جدول زیر می‌بینید شارژدهی باتری ردمی نوت اس بیش از ۲۰ درصد از نوت ۸، ۸ پرو و گلکسی A50 مطلوب‌تر است.

    خرید ردمی نوت 9S - باتری

    این گوشی با شارژر ۲۲.۵ واتی به دستتان می‌رسد که در ۳۰ دقیقه باتری را از صفر تا ۳۷ درصد و در ۵۰ دقیقه تا ۶۰ درصد شارژ می‌کند. پر شدن کامل هم حدود ۱ ساعت و ۴۵ دقیقه زمان می‌برد. بنابراین اگر شارژدهی برایتان اولویت دارد، از خرید ردمی نوت ‌9S پشیمان نخواهد شد.

    • عملکرد مطلوب دوربین در طول روز

    دوربین چهارگانه ردمی نوت اس شامل دوربین واید ۴۸ مگاپیکسلی، اولتراواید ۸ مگاپیکسلی، ماکرو ۵ مگاپیکسلی و حسگر تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی است.

    شیائومی در این گوشی هم از فناوری کوادبایر استفاده کرده که در آن هر ۴ پیکسل مجاور با هم ادغام شده و پیکسلی بزرگتر را شکل می‌دهند که کیفیت تصویر نهایی را ارتقا می‌دهد.

    [related]16546[/related]

    تصاویر ثبت شده در طول روز یا محیط‌های با نور کافی چشم نواز بوده و از غنای رنگ و محدوده دینامیک خوبی برخوردار هستند. سطح نویز هم بسیار پایین است و جزییات با دقت بالایی ثبت می‌شوند. در عکس‌های پرتره هم جداسازی سوژه از پس زمینه به خوبی صورت می‌گیرد.

    از نظر فیلم‌برداری دوربین شیائومی نوت 9S در نوع خود یکی از بهترین‌ها است و به شما امکان ثبت ویدیو‌های 4K با نرخ ۳۰ فریم، 1080p با نرخ ۱۲۰ فریم و فیلمبرداری صحنه آهسته 720p با نرخ ۹۶۰ فریم در ثانیه را می‌دهد.

    • دوربین سلفی با کیفیت

    درون حفره نمایشگر گوشی دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.5 قرار گرفته که عملکرد بسیار رضایت بخشی دارد.

    این دوربین در تصاویر پر طرفدار پرتره با تکیه بر هوش مصنوعی به خوبی سوژه را از زمینه جدا کرده و نتیجه‌ای رضایت بخش ارائه می‌کند.

    سایر گوشی‌های محبوب‌ بازار را ببینید

    در عکس‌های عادی هم دوبین سلفی رنگ‌ها را به شکلی با طراوت و غنی ثبت کرده و حتی در طول شب یا در محیط‌های با نور کم نیز عکس‌های با کیفیتی را ثبت می‌کند. بنابراین در صورتی که از طرفداران عکس‌های سلفی برای استفاده از اینستاگرام هستید، خرید ردمی نوت ‌9S را در نظر داشته باشید.

    • پردازنده قدرتمند

    شیائومی در نوت 9s و نوت ۹ پرو از پردازنده نسبتا جدید اسنپدراگون ۷۲۰جی استفاده کرده است. این تراشه ۸ نانومتری دو خوشه با فرکانس ۲.۳ گیگاهرتزی و ۱.۸ گیگاهرتزی دارد و برای پردازش‌های گرافیکی هم به ادرنو ۶۱۸ متکی است که در اسنپدراگون ۷۳۰جی هم به کار رفته است.

    مقایسه پردازنده ردمی نوت 9S

    کارایی روزمره این پردازنده در اجرای اپ‌های پرکاربرد مثل اینستاگرام و شبکه‌های اجتماعی بسیار روان است و در سناریوهای سنگین مثل بازی‌های با گرافیک بالا نیز عملکرد بسیار خوبی دارد. برای مثال می‌توانید کال ‌او‌ دیوتی، آسفالت ۹ یا پابجی را با سطح جزییات بالا با نرخ ۳۰ فریم روی آن اجرا کنید.

    از نظر مقایسه با نسل قبل همانطور که در جدول فوق می‌بینید شیائومی نوت 9S نسبت به نوت ۸، ۸ پرو و حتی گلکسی A50 در جایگاه بالاتری قرار می‌گیرد تا حدی که در پردازش تک‌ هسته‌ای ۴۳ درصد از ردمی نوت ۸ بهتر است.

    جمع بندی دلایل خرید ردمی نوت 9S

    این گوشی از نوت ۹ پرو ارازنتر است اما از سخت‌افزار پردازشی مشابهی بهره می‌برد. در عین حال تفاوت قیمتی چندانی با ردمی نوت ۹ هم ندارد اما به شکل چشمگیری از نظر سخت‌افزاری برتر است، بنابراین اگر اجرای روان برنامه برایتان مهم است یا اهل گیم هستید، بیان میان‌رده‌های اقتصادی شیائومی، خرید ردمی نوت 9S بهترین انتخاب به نظر می‌رسد. از دیگر ویژگی‌های شاخص این موبایل باید به نمایشگر وسیع و با وضوح بالا، شارژدهی فوق ‌العاده و بدنه مقاوم اشاره کرد که در کنار هم باعث شده به راهنمای خرید گوشی زیر میلیون ۵ میلیون راه پیدا کند. [see_also]28788[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    یونس مرادی
    یونس کارشناسی فناوری اطلاعاته و تو سایت درجه در مورد موبایل، لپ تاپ و سخت‌افزارهای دیگه راهنمای خرید و بررسی می‌نویسه. قبل از اینکه مدیر محتوا درجه بشه، دبیر فناوری دیجیاتو بوده و طی دو ۲ دهه گذشته تو خیلی از سایت‌های دیگه مثل بلاگ دیوار، بامیلو و دیجی‌کالا تجربه نوشتن مقاله و راهنمای خرید داره.
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید