3 ترفند و تجربه‌ای متفاوت در سفر به جزیره‌ کیش

3 ترفند و تجربه‌ای متفاوت در سفر به جزیره‌ کیش
راهنمای مطالعه

    دل‌تان یک مسافرت درست و حسابی می‌خواهد؟ حالا که سال در حال تمام شدن است، وقت آزاد بیشتری برای سفر

    دل‌تان یک مسافرت درست و حسابی می‌خواهد؟ حالا که سال در حال تمام شدن است، وقت آزاد بیشتری برای سفر دارید. مسافرت به جزیره‌ مرجانی کیش با ساحل جذاب و خواستنی‌اش در بهار دلچسب‌تر از همیشه است. اما قبل از اینکه چمدان‌هایتان را ببندید، به اندازه چند دقیقه صبر کنید. خیلی‌هایتان قبلا هم به کیش سفر کردید، نظرتان درباره یک مسافرت متفاوت چیست؟

    در این مطلب می‌گوییم که چطور ترفندهایی مثل اجاره ماشین در کیش با تخفیف، خوراکی‌های خوشمزه و آشنایی با تفریحات هیجان‌انگیز کیش می‌توانند تجربه سفرتان را ارتقا دهند. با ما همراه باشید.

    چطور در سفر نوروزی به کیش، کرونا را دور بزنیم؟

    کرونا در 1400 هم با ماست و این یعنی باید تا به حال یاد گرفته باشیم چطور در کنار آن زندگی کنیم. البته یادمان نرفته که اولویت اول زندگی‌مان هنوز هم سلامتی است. همه چیز سر جای خودش است و فقط کمی شکل زندگی‌هایمان عوض شده است.

    شما هم نمی‌توانید از مسافرت‌تان به کیش دست بردارید و بی‌خیالش شوید؟ در ادامه چند ترفند برای دور زدن کرونا در سفر به جزیره‌ مرجانی را معرفی کردیم.

    1. نقشه جزیره کیش را از حفظ شوید

    ساحل نیلگون خلیج فارس با آن عروس‌های دریایی زیبا و خرچنگ‌های بامزه‌اش مهم‌ترین جذابیت جزیره کیش است. اگر از اکسیژن خالص هوایش که تا ته ریه‌هایمان را تازه می‌کند و محیط آرامش‌بخشش هم بگذریم، نمی‌توان از دیدنی‌های تاریخی و طبیعت شگفت‌انگیز کیش گذشت.

    حتی اگر فقط دل‌تان یک آب و هوای تازه و کمی دوری از شلوغی می‌خواهد، نباید ساده از کنار دیدنی‌های کیش بگذرید. پیشنهاد می‌کنم که قبل از بستن چمدان‌هایتان اول نقشه جزیره کیش را از حفظ کنید. ساحل جزیره هندورابی، شهر زیرزمینی کاریز، آب انبار و درخت سبز 500 ساله کیش مقصد مسافرهایی است که خلق و خوی باستان‌شناسی دارند.

    برای جوان‌های اهل مدرنیته هم اسکله و پارک‌های گردشگری مثل؛ اسکله بزرگ تفریحی، اسکله مرجان، پارک ساحلی سیمرغ جذاب هستند. از تفریحات آبی، غواصی در عمق 7 متری، پرواز با چتر، قایق‌سواری و شنا حسابی حال‌تان را جا می‌آورد. برای دسترسی به این تفریح‌های هیجان‌انگیز می‌توانید به کلوپ‌های تخصصی آبی کیش بروید. البته پارک آبی کیش و دلفیناریوم هم در کمتر شهری پیدا می‌شوند.

    کیش مقصدی برای همه سنین است، بی‌شک این را مدیون پارک سافاری و شهربازی، قلعه وحشت و پارک بازی‌های دیجیتالی است. در سفر به جزیره کیش با انواع گوناگونی از سرگرمی‌های مفرح مواجه می‌شوید که برای دسترسی آسان به آن‌ها اجاره ماشین در کیش، گزینه‌ای ایده‌آل برای گردشگران است.

    2. تنوع سفارش غذا در کیش را از دست ندهید

    غذا یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های گردشگری هر منطقه‌ای است. حتی تصور اینکه کیش را بدون تجربه غذاهای خوشمزه‌ دریایی و متنوعش ترک کنید، شبیه کابوس است. در کیش، رستوران‌ها و فودکورت‌های مختلفی وجود دارند که امتحان کردن تک تکشان در یک سفر کوتاه ممکن نیست. اما ناامید نشوید، سایت‌های سفارش غذا در کیش و قابلیت تحویل در محل، مشکل را حل می‌کند.

    کیش فود ، فود فور کیش و اسنپ فود سه سایت پرطرفدار سفارش غذا در کیش هستند. با وجود آن‌ها دیگر نگران شلوغی رستوران در مراجعه‌های حضوری آن هم در ایام کرونا نخواهید بود. کافی است غذای‌تان را از منوی بلند بالا و جذاب آن‌ها انتخاب کنید و غذای لوکس‌ترین رستوران‌های جزیره را در محل دلخواه‌تان صرف کنید.

    3. اجاره ماشین در کیش را با تخفیف امتحان کنید

    چرا اجاره ماشین در کیش موردپسند گردشگران است؟ دلیل اصلی آن هزینه‌های بالا برای انتقال ماشین شخصی و تردد بی‌دردسر در جزیره است. اما از طرف دیگر اجاره خودرو در کیش کمک می‌کند تا زمان دست خودتان باشد. برای گرفتن اسنپ و تاکسی معطل نشوید به علاوه در مسیرهایی که تاکسی تردد ندارد ناچار به پیاده‌روی طاقت‌فرسا نگردید.

    همینطور در ایام کرونا، مهم‌ترین دلیل مربوط به سلامت شماست. استفاده از وسایل نقلیه عمومی می‌تواند یک ریسک جدی باشد. در حالی که اجاره خودرو در کیش این مشکل را به راحتی برای‌تان مرتفع می‌کند.

    اما برای رنت خودرو در کیش به چند نکته دقت کنید:

    • برای اجاره ماشین کیش فقط به رنت کاران مجاز و مورد تایید اتحادیه مراجعه کنید.
    • تنوع ماشین‌های شرکت رنت را بررسی کنید. انتخاب ماشینی که متناسب با اهداف سفرتان است می‌تواند هزینه‌های اجاره ماشین در کیش را به شدت کاهش دهد.
    • حتما برای اجاره خودرو قرارداد کتبی امضا کنید. در این صورت دیگر نگرانی بابت هزینه‌های اضافیِ فاکتور نهایی نخواهید داشت.
    • قبل از تحویل ماشین مطمئن شوید که شرکت رنت کار، ایمنی و سلامت خودرو را تضمین می‌کند.
    • درباره‌ رعایت پروتکل‌های بهداشتی کرونا و ضدعفونی کردن خودرو پیش از تحویل اطمینان کسب کنید.
    • از شرکت‌هایی برای اجاره ماشین در کیش استفاده کنید که زمانبندی خوبی برای تحویل ماشین دارند. این مؤسسه‌ها اغلب روش‌های متنوعی برای رزرو خودرو در اختیار مشتری‌ها می‌گذارند. همینطور ماشین را در فرودگاه تحویل می‌دهند. با عقد قرارداد و پرداخت ضمانت در فرودگاه می‌توانید در زمان سفرتان صرفه‌جویی کنید و از بدو ورود به جزیره ماجراجویی‌تان را آغاز نمایید.
    • یکی از دغدغه‌های همیشگی مسافرانی که علاقه‌مند به اجاره ماشین در کیش هستند، مربوط به بازپرداخت ودیعه‌ نقدی و ضمانت اجاره است. زمانی که با شرکتی معتبر قرارداد امضا می‌کنید می‌توانید با بررسی متن مکتوب ابهامات موجود را از بین ببرید. چنین مؤسسه‌هایی نه تنها تعرفه‌های معقولی نسبت به آژانس‌های اجاره‌ خودروی فرودگاه دارند بلکه تخفیف‌های دوره‌ای جذابی ارائه می‌کنند.

    شرکت سام سیر نوین یکی از رنت کاران مجاز است که بیش از 25 سال در  زمینه‌ اجاره ماشین در کیش سابقه دارد. با بررسی سایتش متوجه می‌شوید که علاوه بر سرویس‌های فوق، تخفیف‌های خاصی به مشتریانش می‌دهد. از میان آن‌ها خدمات ترانسفر و CIP رایگان بسیار پرطرفدار است. البته اگر در فکر داشتن تعطیلاتی رویایی و منحصر به فرد هستید، پیشنهاد اجاره‌ لیموزین‌‌ و خدمات رفاهی VIPاش را به هیچ وجه از دست ندهید.

    حرف آخر

    برای تجربه‌ سفری متفاوت کافی است تا باری دیگر امکانات خود را با نگاهی جدید ببینید. استفاده از ترفندهایی مثل سفارش غذای آنلاین، آشنایی با موقعیت‌های دیدنی جزیره مرجانی و اجاره ماشین در کیش با تخفیف، نه تنها سفرتان را جذاب و به یاد ماندنی‌تر می‌کند. بلکه در ایام کرونا از با ارزش‌ترین دارایی‌تان یعنی سلامت شما به خوبی محافظت خواهد کرد. سفرتان سلامت.

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید