۱۰ مدل از بهترین تابه‌های وک در بازار ایران را بشناسید

۱۰ مدل از بهترین تابه‌های وک در بازار ایران را بشناسید
راهنمای مطالعه

    تابه وک نوعی تابه گود با لبه‌های بلند است که قسمت گود آن می‌تواند گرد یا مسطح باشد. این تابه برای سرخ‌کردن و تفت‌دادن غذاها عالی است. اگر قصد خرید بهترین تابه وک موجود در بازار ایران را دارید، در ادامه مطلب با ما همراه شوید.

    تابه وک از ابعدات چینی‌هاست و برای انواع روش‌های پخت مثل سرخ یا بخارپز کردن می‌توان از آن استفاده کرد. تابه وک در جنس‌های متنوع با طراحی‌ها و اندازه‌های مختلف عرضه می‌شود که در مطلب راهنمای خرید تابه وک به آنها پرداختیم. در ادامه مطلب تعدادی از پرفروش‌ترین تابه‌های وک در بازار ایران را معرفی خواهیم کرد.

    ۱. تابه وک تفال مدل تمپو فلیم

    ption id="attachment_35966" align="alignnone" width="850"]بهترین تابه وک - تابه وک تفال عکس برگرفته از دیجی کالا

    از بین تمام تابه‌هایی که به‌عنوان بهترین تابه وک معرفی شده‌اند، تابه وک تفال مدل تمپو فلیم (tempo flame) همه ویژگی‌های لازم یک تابه فوق‌العاده را دارد. تفال محصول کشور فرانسه است که یکی از باکیفیت‌ترین محصولات را ارائه می‌کند.

    جنس بدنه آن از آلومینیوم و پوشش آن تفلون نچسب است که دربرابر خش مقاوم است، بااین‌حال بهتر است از قاشق چوبی یا سیلیکونی استفاده کنید تا خراشیده نشود. این تابه در مدل‌های یک دسته و دو دسته موجود است که به‌راحتی می‌توانید آن را در دست بگیرید. دسته‌های آن از جنس باکالیت هستند. این تابه فاقد مواد سمی است.

    [related]1632[/related]

    برای پختن غذا می‌توانید این تابه را روی انواع اجاق یا درون فر قرار دهید.

    یکی از مزایای این تابه این است که می‌توانید آن را در ماشین ظرفشویی هم قرار دهید، بااین‌حال همیشه بهتر است تابه‌های وک را با دست بشویید.

    مشاهده تصاویر و قیمت این تابه وک

    ۲. تابه وک فالز مدل Optimale

    ption id="attachment_35965" align="alignnone" width="850"]بهترین تابه وک - تابه وک فالز عکس برگرفته از دیجی کالا

    این تابه محصول کشور ترکیه است. جنس آن از آلومینیوم و پوشش داخلی آن از سرامیک و سه لایه است. یک دسته پلاستیکی عایق دارد که راحت می‌توانید در دست بگیرید و غذا را زیرورو یا جابجا کنید. به‌طورکلی طراحی زیبایی دارد و می‌تواند زینت لوازم آشپزخانه شما باشد.

    می‌توانید این تابه را روی انواع اجاق گاز به جز اجاق القایی قرار دهید. دلیلش این است که ته این تابه گرد است و احتمالا برای قراردادن آن روی سطح شیشه‌ای با مشکل مواجه خواهید شد. تابه فالز در ندارد و بیشتر برای سرخ‌کردن یا تفت‌دادن غذاها مناسب است.

    مانند همه تابه‌های وک بهتر است آن را در ماشین ظرفشویی قرار ندهید.

    مشاهده تصاویر و قیمت این تابه وک

    ۳. تابه وک جی اس دبلیو کد ۳۶۰۰

    ption id="attachment_35964" align="alignnone" width="850"]بهترین تابه وک - تابه وک جی اس دبلیو عکس برگرفته از دیجی کالا

    این تابه با طراحی سنتی و کیفیت خوبی که دارد واقعاً لذت آشپزی را به شما هدیه می‌دهد. جنس بدنه این تابه از چدن است و روکش تفلون دارد. دو دسته چدنی آن به شما کمک می‌کند این تابه نسبتا سنگین را راحت‌تر حمل کنید.

    یک در آلومینیومی دارد که به بخارپزشدن غذا البته زمانی که از توری استفاده نمی‌کنید کمک می‌کند. سریع و یکنواخت گرم می‌شود و می‌توانید آن را علاوه بر انواع اجاق در فر و مایکروویو هم قرار دهید. همراه با این تابه یک چاپستیک و یک انبر چوبی هم به شما می‌دهند. این تابه محصول کشور آلمان است.

    مشاهده تصاویر و قمیت این تابه وک

    ۴. تابه وک فورته

    ption id="attachment_35963" align="alignnone" width="850"]بهترین تابه وک - تابه وک فورته عکس برگرفته از دیجی کالا

    فورته یک برند ترک در زمینه محصولات آشپزخانه است و تابه‌های وک باکیفیتی را تولید می‌کند. این تابه از جنس چدن است و روکش آن گرانیتی است. دو دسته دارد، دسته کوچک آن از جنس چدن و دسته بلند آن از جنس پلاستیک عایق است.

    در شیشه‌ای پیرکس آن کمک می‌کند غذاها مغزپخت شوند و طعمی بی‌نظیر پیدا کنند. با این در شیشه‌ای می‌توانید روند پخت غذا را کنترل کنید. فاقد مواد شیمیایی سمی است.

    مشاهده تصاویر و قیمت این تابه وک

    ۵. تابه وک زولینگ

    بهترین تابه وک - تابه وک زولینگ

    اگر به‌دنبال بهترین تابه وک هستید، این تابه وک محصول کشور آلمان یکی از گزینه‌های پیش روی شماست. بدنه آن آلومینیومی است و پوشش نچسب و پنج لایه دارد. برخلاف تابه‌های دیگر که پوشش آنها شکننده است و با کوچکترین برخورد با یک ابزار آشپزی فلزی پوسته می‌شود، پوشش نچسب زولینگ ۲۰ برابر بادوام‌تر است. علاوه‌برآن یک کف‌گیر سیلیکونی هم همراه با آن به شما ارائه می‌دهند.

    این تابه به سرعت گرم می‌شود و آن را طوری طراحی کرده‌اند که با هر نوع اجاق گاز حتی اجاق گازهای القایی می‌توانید از آن برای پخت‌وپز استفاده کنید.

    مصرف روغن آن به‌طور قابل‌توجهی از تابه‌های مشابهش کمتر است و می‌توانید آن را در ماشین ظرفشویی بشویید.

    ۶. تابه وک آر.آی.اف مدل لوتوس

    ption id="attachment_35961" align="alignnone" width="850"]بهترین تابه وک - تابه وک آر.آی.اف عکس برگرفته از دیجی کالا

    این تابه هم از نوع تابه‌های وک نچسب و از جنس آلومینیوم است. پوشش داخلی آن به‌جای تفلون گرانیتی است و فاقد مواد شیمیایی سمی است که در برخی از ظروف نچسب وجود دارد.

    میزان روغن مصرفی در این تابه بسیار کم است و بنابراین غذاهایی سالم خواهید داشت. توزیع گرما در آن یکنواخت است و به شما کمک می‌کند غذاها به‌صورت یک‌دست طبخ شوند. ته آن صاف است و راحت روی گاز ثابت می‌ماند و سر نمی‌خورد، بنابراین هم در اجاق گازهای القایی و هم روی اجاق‌های معمولی می‌توانید از آن استفاده کنید. ولی درون فر آن را قرار ندهید.

    این تابه در ندارد و به همین دلیل برای سرخ‌کردن یا تفت‌دادن غذاها مناسب‌تر است. بااین‌حال این‌طور نیست که نتوانید در آن خورشت یا غذاهای آب‌دار درست کنید.

    [related]35068[/related]

    این تابه یک دسته پهن دارد که از جنس باکالیت است و به شما کمک می‌کند راحت غذاها را در هنگام تفت‌دادن یا سرخ‌کردن حرکت بدهید.

    تابه وک آر.آی.اف به‌راحتی تمیز می‌شود. شستن آن آسان است به همین دلیل بهتر است آن را در ماشین ظرفشویی نشویید.

    مشاهده تصاویر و قیمت این تابه وک

    ۷. تابه وک زرساب کد GT-278-1

    ption id="attachment_35960" align="alignnone" width="850"]بهترین تابه وک - تابه وک زرساب عکس برگرفته از دیجی کالا

    این تابه وک نچسب از جنس آلومینیوم و روکش آن از جنس گرانیت است. به‌سرعت گرم می‌شود و گرما در تمام قسمت‌های آن به‌شکل یکنواخت توزیع می‌شود. طراحی آن ساده اما شیک است. به اندازه کافی بزرگ است و می‌توان برای یک خانواده کامل در آن غذا پخت.

    تابه وک زرساب در ندارد و به همین دلیل برای برای بخارپزکردن غذاها مناسب نیست. بااین‌حال می‌توانید در آن غذاهایی را که نیازی به حفظ بخار ندارند طبخ کنید. می‌توانید روی اجاق معمولی یا القایی قرار دهید، زیرا کف آن کاملا گرد طراحی نشده است.

    یک دسته پرچ‌شده دارد که از جنس باکالیت است و بسیار محکم است. ازآنجاکه پیچ نشده است، به‌مرور زمان شل نمی‌شود. خیلی راحت می‌توانید آن را در دست بگیرید و غذاها را هنگام تفت‌دادن تکان بدهید و زیرورو کنید.

    تمیزکردن آن آسان است، بنابراین بهتر است آن را درون ماشین ظرفشویی قرار ندهید.

    مشاهده تصاویر و قیمت این تابه وک

    ۸. تابه وک وینود

    ption id="attachment_35959" align="alignnone" width="850"]بهترین تابه وک - تابه وک وینود عکس برگرفته از دیجی کالا

    این تابه وک تمام فلزی است و شکل آن تا حدودی منحصر به فرد است. دسته‌های آن، روکش و جنس بدنه همگی از استیل ضدزنگ ساخته شده‌اند.

    دسته‌های تابه وینود طوری طراحی شده که به‌راحتی می‌توانید از بالا آن را نگه داشته و حمل کنید. البته ایمنی دسته‌ها تا حدودی کم است و این عیب بزرگ این تابه است. ممکن است حواستان نباشد و دست‌تان را بسوزانید، بنابراین هنگام آشپزی با آن باید بیشتر دقت کنید.

    می‌توانید آن را روی هر نوع اجاق گاز و حتی درون فر قرار دهید. در ندارد و بیشتر برای تفت‌دادن و سرخ‌کردن غذاها مناسب است.

    مشاهده تصاویر و قیمت این تابه وک

    ۹. تابه وک عروس

    ption id="attachment_35957" align="alignnone" width="850"]بهترین تابه وک - تابه وک مدل عروس عکس برگرفته از دیجی کالا

    جنس بدنه این تابه در فهرست بهترین تابه وک آلومینیومی است و روکش آن از گرانیت است. رنگ‌های شاد جذابیت خاصی به آن بخشیده است و برای افرادی که دوست دارند آشپزخانه‌ای با رنگ‌های متنوع داشته باشند مناسب است.

    دسته آن از جنس باکالیت است و حالت پرچ‌شده دارد که محکم و بادوام است. به همین دلیل حمل آن راحت است و اگر بخواهید غذا را در هنگام تفت‌دادن زیرورو کنید به‌راحتی می‌توانید این کار را انجام دهید.

    از تابه وک عروس می‌توانید روی هر نوع اجاق گاز استفاده کنید و حتی می‌توانید آن را درون فر قرار دهید. بهتر است این تابه را درون ماشین ظرفشویی قرار ندهید.

    مشاهده تصاویر و قیمت این تابه وک

    ۱۰. تابه وک پویان مهر

    ption id="attachment_35958" align="alignnone" width="850"]بهترین تابه وک - تابه وک پویان مهر عکس برگرفته از دیجی کالا

    این تابه وک از جنس آلومینیوم است، روکش گرانیتی دارد و مواد سمی در آن بکار نرفته است. یک دسته پرچ‌شده دارد که بسیار محکم است و برخلاف دسته‌های پیچ‌شده شل نمی‌شود. جنس دسته نیز از باکالیت است.

    این تابه در ندارد و برای سرخ‌کردن و تفت‌دادن مناسب است. قسمت پایین تابه گرد است ولی کف آن را تخت کرده‌اند که روی همه انواع اجاق گاز بتوان از آن استفاده کرد. این تابه را بهتر است درون فر قرار ندهید.

    مشاهده تصاویر و قیمت این تابه وک

    در آخر

    بهترین تابه وک از نظر شما چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟ آیا تا حالا از هیچ یک از این برندها استفاده کرده‌اید؟ اگر بله، در دیدگاه‌ها از مزایا و معایب آن بگویید. [see_also]8293[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید