پرفروش‌ترین مدل‌های بخارشو در ایران

پرفروش‌ترین مدل‌های بخارشو در ایران
راهنمای مطالعه

    در این مطلب ۱۰ بخارشو پرفروش را معرفی کرده و مزایا و معایب آن‌ها را از دید خریداران بررسی کرده‌ایم تا راحت‌تر درباره خرید بهترین بخارشو تصمیم‌گیری کنید.

    بخارشوها به دلیل عدم استفاده از مواد شیمیایی، فشار و حرارت بالایی که دارند مورد استقابل قرار گرفته و کاربری بسیار آسانی در نظافت و خانه تکانی دارند.

    همانطور که در مطلب راهنمای خرید بخارشو گفتیم باید حین خرید این ابزارها به معیارهای مهمی مثل گنجایش، قدرت تولید بخار، سطح خروج بخار، نحوه شستشو و جمع آوری رطوبت و وزن بدنه دقت کنید.

    بخارشوهای خانگی مدل‌های متعددی دارند که انتخاب از بین آنها را دشوار می‌کند. در ادامه مطلب ۱۰ مدلی که بیش از همه نظر خریداران را به خود جلب کرده معرفی کرده‌ایم تا کارتان برای انتخاب بهترین بخارشو ساده شود.

    ۱. بخارشو درما مدل DEM-ZQ610

    بهترین بخارشو درما

    درما (Deerma) از جمله برندهای با کیفیت چینی و زیر مجموعه شیائومی است. این بخارشو درما ابعادی معادل ۳۸.۵ × ۸.۵ × ۱۸ سانتی‌متر دارد و با وزن  ۲.۳ کیلوگرمی سنگین نیست و کار با آن آسان است. از بخارشو درما مدل DEM-ZQ۶۱۰ برای شستن زمین، شیشه و دیوار می‌توان استفاده کرد که مجهز به ۵ برس و ۲ لوله مجزاست.

    این دستگاه دارای بخار با درجه حرارت بیش از ۱۵۰ درجه سانتی‌گراد و قابلیت ثابت ماندن دمای بخار برای شست‌وشوی بهتر است و به وسیله کلیدها می‌توان دمای بخار را تنظیم کرد.

    پس از شارژ کامل ۲۰ ثانیه طول می‌کشد تا روشن و آماده برای استفاده شود و تا ۱۱ دقیقه مداوم قابل استفاده است که مدت زمان کوتاهی محسوب می‌شود. 

    دسته بلند در این مدل بخارشو امکان تمیز کردن نقاط دور از دسترس را برای شما فراهم خواهد کرد. بدنه این محصول مقاوم و ضخیم است که قابلیت جداشدن هم دارد.

    کاربرانی که از این محصول استفاده کرده‌اند، حجم ۲۳۰ میلی‌لیتری مخزن آن را بسیار پایین دانسته‌اند و گفته‌اند که استفاده از آن به دلیل بدنه سبک بسیار آسان بوده و به خوبی قادر است کف، دیوار و شیشه‌ها را بشوید اما برای تمیز کردن مبلمان و الیاف پارچه‌ای چندان مناسب نیست.

    مشاهده تصاویر و قیمت این بخارشو

    ۲. بخارشو کرشر مدل SC2 Easy Fix

    بخارشو کرشر

    وزن بخارشوی آلمانی کرشر ۳.۵ کیلوگرم و ابعادش ۳۸ × ۲۵ × ۲۵ سانتی‌متر است. مخزن آن تا یک کیلوگرم آب را در خود جای می‌دهد و سیمی به طول ۴ متر دارد که به‌راحتی می‌توانید تا شعاع زیادی از آن استفاده کنید.

    بهترین بخارشو کرشر دارای خرطومی و نازل‌های مختلف با سایزها و کاربری‌های متفاوت برای شستشوی کف، گوشه و دیوار است. تنها ۵ دقیقه زمان نیاز است تا بخار به حداکثر دما رسیده و آماده استفاده باشد.

    از دید کاربران بخارشوی کرشر محصول خوب و کار راه‌اندازی است اما معایبی مانند پاک نکردن قطرات آب و چربی و جرم‌های قدیمی را ندارد چرا که بخار آن به اندازه کافی داغ نیست تا بتواند این نوع از آلودگی‌ها را ازبین ببرد.

    مشاهده تصاویر و قیمت این بخارشو

    ۳. بخارشو بایترون مدل BSX-۴۰۰۰

    بخارشو بایترون

    بایترون یک کمپانی آمریکایی است که محصولاتش در کشور چین و با کیفیت بالا ساخته می‌شوند. بخارشو بایترون ابعادی معادل ۳۵ × ۴۵ سانتی‌متر و وزن ۵ کیلوگرم دارد.

    این بخارشو دارای سری‌هایی است که قابلیت شست‌وشوی زمین، دیوار و شیشه را دارند. ۵ دقیقه زمان می‌برد تا بخارشو بتواند تولید بخار کند و پس از آن تا ۴۰ دقیقه به‌طور مداوم می‌توانید از آن استفاده کنید.

    مخزن ۱.۴۲ لیتری بایترون گنجایشی مناسب دارد که که نیازی پر کردن آن در فواصل زمانی کوتاه ندارید. سیم آن ۳ متر طول داشته و تا شعاع ۳ متری می‌توانید محیط را تمیز کنید اما بخارشو فاقد سیم جمع‌کن است. دیگ بخارشو از جنس فولاد ضدزنگ و بدنه آن آنتی‌باکتریال است.

    سری‌های متنوع و اقلام همراه این بخارشو جزو ویژگی‌های مثبت از نظر کاربران بوده است. عدم نداشتن سیم جمع کن و قیمت نسبتا بالا نیز جزو معایبی است که کاربران برای این محصول ذکر کرده‌اند.

    مشاهده تصاویر و قیمت این بخارشو

    ۴. بخارشو کرشر مدل SC۴ Easy Fix

    بخارشو کرشر easy fix

    بخارشو آلمانی کرشر ۴.۱ کیلوگرم وزن و ۳۸ × ۲۵ × ۲۷ سانتی‌متر وزن دارد. ظرفیت مخزن آب آن ۱.۳ لیتر است که تنها ۴ دقیقه زمان می‌برد تا دستگاه آماده تولید بخار شود. سیم ۴ متری آن به شما اجازه می‌دهد به‌راحتی اطراف را تمیز کنید.

    بخارشو کرشر دارای سری‌های متفاوتی برای تمیز کردن دیوارها، شیشه‌ها و همین‌طور زمین است که به تمامی شیارها، سطوح و محل‌هایی که ارتفاع دارند دسترسی خواهید داشت. از اقلامی که همراه بخارشو هستند می‌توان به نازل کف‌شویی، نازل کنج و گوشه، فرچه گرد، نازل دیوارشویی با فرچه، خرطومی، لوله‌های اتصال و حوله‌های مخصوص کف و دیوار اشاره کرد. توان مصرف این دستگاه ۲۰۰۰ وات است که نسبتاً بالا محسوب می‌شود.

    افرادی که این محصول را خریداری کرده‌اند، آن را نسبت‌به سایر برندها قوی‌تر دانسته‌اند اما در هر صورت هر وسیله‌ای معایب مخصوص به خود را دارد و برای بخارشو کرشر می‌توان به باقی گذاشتن ذرات آب بر روی سطوح، ناکافی بودن لوازم جانبی، فقدان سیم جمع‌کن و قیمت نسبتا بالا اشاره کرد.

    مشاهده تصاویر و قیمت این بخارشو

    [related]1846[/related]

    ۵. بخارشو سانلند مدل SL۸۴۰

    بخارشو سانلند

    بخارشو سانلند SL۸۴۰ شش کیلوگرم وزن دارد که دستگاهی سنگین محسوب می‌شود اما به دلیل دارا بودن چرخ، حمل و جابجایی آن سخت نخواهد بود. این بخارشو ابعادی معادل ۵۵ × ۳۴ × ۳۴ سانتی‌متر دارد.

    یک ربع طول می‌کشد تا بخار تولید کند که به نسبت بخارشوهای دیگر طولانی است و تا ۴۵ دقیقه استفاده مداوم دارد و از اینرو می‌توان آنرا بهترین بخارشو این فهرست از نظر زمان کار دانست. مخزن آن ۱.۵ لیتری است و سیم ۵ متری دارد. سری شیشه‌شور و پارکت‌شور، ۲ سری فلزی و ۴ سری برای شست‌وشوی سرویس بهداشتی و حمام و همین‌طور دسته بلند جزو اقلام همراه این بخارشو هستند.

    دیرجوش آمدن آب، داغ شدن دسته و لوله حین کار و خیس شدن سطوح نظرات منفی کاربران و بدنه محکم و جمع و جور، سیم بلند، قدرت بخار خوب و قیمت مناسب جزو نظرات مثبت کاربران به شمار می‌آیند.

    مشاهده تصاویر و قیمت این بخارشو

    ۶. بخارشو بایترون مدل BSX-۲۱۰۰

    بخارشو بایترون مدل BSX-2100

    این بخارشو بایترون ظاهری زیبا دارد و در چند رنگ تولید و عرضه شده. بدنه آن ۴۵ × ۲۵ سانتی‌متر و وزن آن حدوداً ۳ کیلوگرم است، در نتیجه دستگاهی سبک و جمع‌وجور است.

    تولید بخار در ۲ دقیقه انجام می‌شود و ۳۰ دقیقه کامل برای نظافت شیشه، دیوار و زمین کاربری دارد. مخزن آب بایترون مدل BSX-۲۱۰۰ برابر ۱.۸ لیتر بوده، ۳ متر طول سیم دارد و توان مصرفی آن ۱۵۰۰ وات است. ازجمله اقلامی که در جعبه آن قرار دارد می‌توان به کفی زمین‌شوی، فرچه مویی و فلزی، پیمانه، سری شیشه‌شوی و حوله اشاره کرد.

    اکثر افرادی که این کالا را خریده و از آن استفاده کرده‌اند، از عملکرد آن رضایت داشته و آن را بخارشویی کاربردی و باکیفیت دانسته‌اند.

    مشاهده تصاویر و قیمت این بخارشو

    ۷. بخارشو درما مدل DEM-ZQ۶۰۰

    بخارشو درما مدل DEM-ZQ600

    این بخارشو دارای دسته بلندی است که به آسانی می‌توان با آن نقاطی که در ارتفاع و غیرقابل دسترس هستند را تمیز کرد. زمین، شیشه، دیوار و به‌طورکلی تمامی سطوح با بخارشو درما قابل شست‌وشو است.

    وزن آن ۲.۹ کیلوگرم بوده و ابعادی معادل ۱۸ × ۸.۵ × ۳۵ سانتی‌متر دارد. زمان تولید بخار نیم دقیقه و زمان استفاده از آن ۱۱ دقیقه است که با مخزن ۲۳۰ میلی‌لیتری و کوچک آن هم‌خوانی دارد.

    دمای بخار تولید شده در این دستگاه بیش از ۱۵۰ درجه سانتی‌گراد است. طول سیم آن ۴ متر بوده و مناسب است. اقلام همراهش شامل ۵ سری مجزا، پد، کیف لوازم و لوله‌ها می‌شود.

    قطعات مقاوم و محکم و ایمنی در حین استفاده، تمیز کردن سطوح، اشغال جای کم و استفاده آسان و بخاردهی پیوسته ازجمله نقاط قوت این محصول و کوچک بودن مخزن و توان نسبتاً کم بخارشو نقاط منفی آن از دید کاربران هستند.

    مشاهده تصاویر و قیمت این بخارشو

    ۸. بخارشو کرشر مدل SC۳ Easy Fix

    ption id="attachment_40429" align="aligncenter" width="850"]بهترین بخارشو کرشر مدل SC3-Easy-Fix بخارشو کرشر مدل SC3-Easy-Fix

    بخارشو مدل SC۳ Easy Fix از برند آلمانی کرشر توانایی پاک‌سازی کلیه سطوح را دارد. مخزن آن ۱ لیتر بوده و تنها نیم دقیقه برای تولید بخار به زمان نیاز دارد.

    طول سیم این مدل از بهترین بخارشو ۴ متر است و ۳.۱ کیلوگرم وزن و ابعادی معادل ۳۶ × ۲۴ × ۲۶ سانتی‌متر دارد. نازل کف‌شویی، نازل گوشه، فرچه گرد، نازل دیوارشویی با فرچ، خرطومی، لوله‌های اتصال، کارتریج و حوله‌های کف و دیوار اقلام همراه این دستگاه هستند. 

    فقدان سیم جمع‌کن و کم بودن تعداد حوله‌های نظافت از جمله موارد عدم رضایت کاربران و در مقابل عواملی مانند کیفیت عالی و عملکرد بالا رضایت بالای مشتریان را دربر داشته‌اند.

    مشاهده تصاویر و قیمت این بخارشو

    ۹. بخارشو بایترون مدل BSX-۴۱۰۰

    ption id="attachment_40424" align="aligncenter" width="850"]بهترین بخارشو بایترون مدل BSX-4100 بخارشو بایترون مدل BSX-4100

    بخارشو مدل BSX-۴۱۰۰ بایترون ۵ کیلوگرم وزن دارد و دارای چرخ‌هایی بزرگ است که جابجایی آن را آسان کرده است. ابعاد آن ۳۵ × ۴۵ سانتی‌متر است و سیمی به طول ۳ متر دارد.

    ظرفیت مخزن آن ۱.۹ لیتر یعنی نزدیک به ۲ لیتر است و این شاخصه بسیار خوبی است که مخزن در کوتاه مدت خالی نخواهد شد. ۵ دقیقه زمان می‌برد تا بایترون بخار تولید کرده و بتوانید با آن در ۴۰ دقیقه کف، دیوار و شیشه‌ها را بخارشویی کنید.

    دیگ آن از جنس فولاد و بدنه بخار کاملاً آنتی‌باکتریال است. کیف، کفی زمین‌‌شوی، فرچه فلزی و مویی، فرچه اسکاجی، پیمانه، حوله و سری شیشه‌شوی جزو اقلامی هستند که در جعبه بخارشو قرار داده شده‌اند.

    کاربران از امکانات و قابلیت‌ها، طراحی ظاهری، کاربری آسان و کیفیت بالای این محصول رضایت بالایی داشته‌اند و تنها مواردی مانند عدم جداشدن مخزن و نداشتن سیم جمع‌کن در برخی از مصرف‌کننده‌ها نارضایتی به‌وجود آورده است.

    مشاهده تصاویر و قیمت این بخارشو

    ۱۰. بخارشو گوسونیک مدل GSC_۱۵۸۹

    ption id="attachment_40422" align="aligncenter" width="850"]بهترین بخارشو گوسونیک بخارشو گوسونیک

    بخارشو گوسونیک ۴ کیلوگرم وزن دارد و ظاهر جذاب آن اولین چیزی است که جلب توجه می‌کند. این بخارشو که محصول ترکیه است، ابعادی برابر ۳۵ × ۳۰ × ۳۸ سانتی‌متر دارد.

    برای شست‌وشوی شیشه، دیوار و زمین می‌توان از آن استفاده کرد و با توجه به ۷ عدد نازل و برس و همین‌طور لوله‌های بلند، به‌راحتی می‌توان سطوح مختلف، گوشه‌ها و ارتفاعات را بخارشویی کرد.

    ۱۰ دقیقه زمان می‌برد تا این مدل از بهترین بخارشو بتواند بخار تولید کند که زمانی نسبتاً طولانی است اما در عوض تا ۵۰ دقیقه متوالی کار می‌کند. ظرفیت مخزن آب ۱.۸ لیتر و مناسب است.

    طول سیم این بخارشو ۸ متر است که یکی از ویژگی‌های عالی آن محسوب می‌شود و دیگر نیازی نیست زیاد به دنبال پریز برق باشید. توان مصرفی این دستگاه ۱۸۰۰ وات است و می‌توان میزان بخار خروجی را کنترل کرد.

    مشاهده تصاویر و قیمت این بخارشو

    در آخر

    بخارشوها به‌دلیل تولید بخار با دمای بالا، قابلیت شستشو، میکروب‌زدایی و ضدعفونی کردن سطوح را دارند. در این مطلب ۱۰ بخارشو پرفروش در ایران را معرفی کردیم که با توجه به قیمت، مزایا و معایب هر کدام می‌توانید بهترین بخارشو را برای خود انتخاب کنید. [see_also]30473[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید