ارزانترین پوشک‌های با کیفیت ایرانی و خارجی را بشناسید

ارزانترین پوشک‌های با کیفیت ایرانی و خارجی را بشناسید
راهنمای مطالعه

    کوچولوی خوش‌قدم به جمع خانواده‌تان اضافه شده است؟  هزار بار تبریک. البته در کنار افزایش خوشی‌های حضور تازه‌وارد به خانواده، هزینه‌ها هم افزایش پیدا می‌کنند. برای همین در این مقاله شما را برای خرید پوشک ارزان راهنمایی کرده‌ایم.

    بهترین مارک‌ها برای خرید پوشک ارزان

    آن قدیم‌ترها، یعنی شاید حدود ۳۰ و ۴۰ سال پیش، رونق بازار فروش پوشک‌ها این‌قدر نبود. بیشتر خانواده‌ها برای رسیدگی به امورات دستشویی نوزادانشان به‌سراغ چیزی می‌رفتند به‌نام کهنه. اما حالا اوضاع فرق کرده و همه سراغ پوشک می‌روند.

    پیش از این نکات مهم در انتخاب پوشک مناسب و بهترین مارک پوشک بچه را معرفی کردیم و در این مطلب سراغ معرفی ارزانترین پوشک از بین برندهای معتبر می‌رویم. کیفیت این برندها خوب است و در عین‌حال مقرون‌به‌صرفه‌تر هستند:

    • مای بیبی
    • ببم
    • کانفی
    • پمپرز
    • پریما
    • مرسی
    • بی‌تا

    دقت کنید که ما هم می‌دانیم که قیمت‌هایی که در ادامه خواهید دید، اقتصادی به‌حساب نمی‌آیند اما نسبت به متوسط بازار، برای خرید پوشک ارزان باید با آن‌ها آشنا باشید. برندهایی که می‌خوانید، موارد معروف و محبوبی هستند.

    ۱. مای‌بیبی

    پوشک ارزان

    مای‌بیبی برند خوب و معروفی است؛ حتما شما هم با نامش آشنا هستید. برای خرید پوشک ارزان می‌توانید روی پوشک‌های سایز ۱ تا ۵، بسته ۸عددی این برند حساب کنید. قیمت همه آن‌ها در پاییز ۱۴۰۰، حدود ۲۵ تا ۲۹هزار تومان است.

    این پوشک‌ها به شکل چسبی بسته می‌شوند. مجوز سازمان غذا و دارو دارند و نظر بسیاری از خریداران قبلی را جلب کرده‌اند. مشتریان قبلی مای‌بیبی معتقدند که قدرت جذب این پوشک‌ها مطلوب است و کارشان را برای رتق‌وفتق امور دستشویی نوزاد راه می‌اندازد.

    ۲. ببم

    خرید پوشک ارزان

    ببم هم می‌تواند برای خرید پوشک ارزان در سبدتان قرار بگیرد. این پوشک‌ها تولید ایران هستند و به واسطه کیفیت بالا به کشورهای دیگر صادر می‌شوند.

    از سایز ۱ تا ۵ این پوشک، در بسته‌بندی‌های ۱۶، ۱۴، ۱۲ و ۱۰تایی موجود است. در پاییز ۱۴۰۰، قیمت این پوشک‌ها از بازه ۳۶ تا ۴۰هزار تومان است.

    خریداران قبلی محصول از آن راضی هستند و می‌گویند که این برند کیفیت نسبتا خوبی دارد اما باید دقت کنید که اگر قرار باشد، طولانی‌مدت تعویض نشود، کارایی‌اش زیاد نخواهد بود. نمره جذب رطوبت ببم از ۵ در حوالی ۳ است. پس در خرید دقت کنید.

    [related]13226[/related]

    ۳. کانفی

    خرید پوشک ارزان

    کانفی هم پوشک‌های خوبی تولید می‌کند. البته قیمت بسته‌های مختلف کانفی نسبت به مواردی که تا اینجا گفته شد، کمی بیشتر است. دقت کنید که تعداد پوشک موجود در هر بسته از محصولات کانفی هم زیاد است. بنابراین، نمی‌توان گفت که کانفی گران‌تر از باقی موارد برایتان تمام می‌شود.

    از سایز ۱ تا ۵ پوشک از سوی این برند تولید و در بسته‌های ۳۰عدد به بالا عرضه می‌شود. طیف قیمت‌ها هم از ۱۱۴ تا ۱۴۰ تومان است. خریداران قبلی پوشک ارزان کانفی معتقدند این محصول کیفیت خوبی دارد و نوزاد با آن راحت است. چه چیزی مهم‌تر از این؟

    ۴. پمپرز

    خرید پوشک ارزان

    پمپرز از گذشته‌های دور تاکنون در خدمت کوچولوهای نازنین بوده است. برندی که در طولانی‌مدت در بازار فعالیت می‌کند، خیلی‌چیزها را نشان می‌دهد. مثلا نشان می‌دهد که سال‌ها توانسته مقوله کیفیت را به‌درستی مدیریت کند.

    پمپرز هم از سایز ۱ تا ۶ را در بسته‌بندی‌های ۲۰ تا ۴۰ عددی پوشش می‌دهد و طیف قیمت‌ها در آن هم از ۱۰۰ تا ۵۰۰هزار تومان است. البته مدل‌های گران‌تری از این برند هم روانه بازار می‌شود. بنا به اینکه می‌خواهید چقدر هزینه کنید، نگاهی به محصولات پمپرز از لینک زیر داشته باشید و ببینید که مورد مناسبتان کدام است.

    پوشک‌های پمپرز

    ۵. پریما

    خرید پوشک ارزان

    بسته‌های پوشک پریما هم پرتعدادتر هستند و کمی گران‌تر. مدل‌های شورتی این برند هم مدل‌های خوب و راحتی برای نوزاد هستند. پریما از سایز ۱ تا ۶ پوشک تولید می‌کند و بسته‌های ۲۶ تا ۶۰ عددی آن با طیف قیمتی ۲۰۰ تا ۴۰۰ هزارتومان به‌فروش می‌رسند.

    خریداران قبلی پوشک پریما می‌گویند این محصول هم جذب بالایی دارد و هم پای نوزاد را آزار نمی‌دهد. طراحی و کارایی‌اش هم نمرات خوبی از مشتریان قبلی گرفته و از محبوب‌های بازار به‌شمار می‌رود. شما تجربه استفاده از آن را برای نوزادتان دارید؟

    ۶. مرسی

    خرید پوشک ارزان

    برای خرید پوشک ارزان می‌توانید روی مرسی حساب کنید. این برند کیفیت خوبی دارد و بسته‌های ۳۰ تا ۵۰ عددی‌اش با طیف قیمتی ۱۲۰ تا ۱۴۰هزار تومان به‌فروش می‌رسند. قیمت این برند نسبت به پوشک‌های دیگری که معرفی کردیم، اندکی ارزان‌تر است.

    خریداران قبلی این پوشک از آن نسبتا راضی‌اند. اما اگر به‌دنبال پوشکی با قدرت جذب بالا هستید، شاید بهتر است که در خرید، این مورد را هم در نظر داشته باشید. مرور تجربه و نظر مشتریان قبلی برایتان خالی از لطف نخواهد بود. در دیجی‌کالا، کاربرانی که مرسی خریده‌اند، به قدرت جذبش از ۵ نمره، ۳.۸ داده‌اند.

    ۷. بی‌تا

    خرید پوشک ارزان بی تا

    بی‌تا هم برند ایرانی دیگری است که برای خرید پوشک ارزان می‌توان نگاهی به آن داشت. پوشک‌های بی‌تا از نوع شورتی هستند که نسبت به مدل‌های چسبی بسیار راحت‌تر پوشیده می‌شوند. در این محصول از خمیر فلاف خارجی استفاده شده در نتیجه لایه رویی پوشک به نرمی پنبه است و قدرت جذب بالایی دارد.

    پوشک‌های بیتا در سایزهای ۳،۲،۱ و ۴ به ترتیب در بسته‌های ۲۲، ۱۶، ۱۴ و ۱۲ تایی عرضه می‌شوند. مشتریان قبلی می‌گویند که پای نوزاد را آزرده نمی‌کند و از ۵ امتیاز ۴ امتیاز به این پوشک داده‌اند که در مقایسه با مدل‌های گرانتر قابل توجه است. بی‌تا ارزان ترین پوشک بچه در این فهرست هم محسوب می‌شود.

    جمع‌بندی راهنمای خرید پوشک ارزان

    خرید پوشک ارزان چیزی است که خانواده‌هایی با قدم نورسیده بسیار به‌دنبالش هستند. کاملا هم طبیعی است. نوزاد کوچک روزی چندین‌ و چندبار نیاز به تعویض پوشک دارد. بنابراین، بدیهی است که هزینه‌های پوشک زیاد می‌شود. با مرور برندهای خوب با قیمت‌هایی نسبتا مناسب، خرید برایتان ساده‌تر می‌شود. مواردی که گفته شد، برندهای خوب بازار هستند. یادتان باشد که قیمت و کیفیت باید در کنار هم منجر به انتخاب پوشک مناسب شوند. یعنی اگر پوشک ارزان بود اما کیفیت خوبی نداشت، به‌سراغش نروید چون هزینه‌هایتان در بلندمدت زیاد و زیادتر می‌شود. اگر تجربه خرید پوشک ارزان ندارید، با مرور نظر خریداران قبلی محصولات یا دریافت توصیه از فروشندگان به‌دنبال گزینه بهتر باشید. همان ابتدا و بدون امتحان‌کردن برندی خاص، تعداد زیادی از آن تهیه نکنید. چون ممکن است که کیفیت در هنگام استفاده رضایت‌بخش نباشد و از همین روی، کلی پوشک روی دستتان بماند. به نظر شما کدام برند از همه بهتر است؟ تجربه‌ای در این زمینه دارید؟ گزینه‌ای هست که شما بشناسید و در این فهرست از قلم ما جا افتاده باشد؟ اگر تجربه خرید پوشک ارزان از این فهرست را دارید، هم حتما نظرتان را درباره‌شان با ما در میان بگذارید. [see_also]41388[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید