بهترین مدل‌های اسکیت‌ برد و اسکیت کفشی ارزان‌قیمت زیر ۱ میلیون و ۵۰۰هزار تومان

بهترین مدل‌های اسکیت‌ برد و اسکیت کفشی ارزان‌قیمت زیر ۱ میلیون و ۵۰۰هزار تومان
راهنمای مطالعه

    اسکیت ارزان به معنی محصول بی کیفیت نیست بلکه اسکیتی است که در کنار طراحی مناسب و کارایی بالا، قیمت مناسبی هم دارد.

    اسکیت از آن ورزش‌ها و البته تفریحاتی است که جذابیت زیادی دارد. جذابیت این بازی برای کودکان، نوجوانان و البته بزرگسالان در سراسر دنیا بسیار زیاد است. اما هزینه‌ ورزش‌هایی مانند اسکیت هم زیاد است. برای همین، در این مطلب، برایتان از چند مدل اسکیت ارزان گفته‌ایم. درضمن قیمت‌های تمام محصولاتی که اینجا معرفی کردیم مربوط به بهمن ۱۴۰۱ است.

    معیارهای انتخاب و خرید اسکیت ارزان

    اسکیت دنیای وسیعی از تنوع را به‌رویتان باز می‌کند. ابزارها و وسایلی که با آن‌ها وارد بازی و مسابقه و البته ورزش می‌شوید هم بسیار متنوع‌اند.

    پیش از این معیارهای خرید کفش اسکیت و اسکیت برد را برایتان گفته بودیم و در این مقاله ۵ مدل اسکیت برد و کفش اسکیت ارزان را معرفی می‌کنیم.. معیار انتخابمان در درجه نخست قیمت مقرون‌به‌صرفه این وسیله‌ها بوده و البته در کنارش به نکات زیر هم نگاهی داشته‌ایم:

    • کیفیت و استحکام
    • طراحی و زیبایی
    • نظرات کاربران و ارزش خرید

    ترتیب قیمت‌ها از بیشترین به سمت کمترین است. آماده‌اید با هم مروری به این بهترین مدل‌های اسکیت ارزان داشته باشیم؟

    ۱. اسکیت برد مدل Pro S20

    اسکیت برد مدل Pro S20 اسکیت برد مدل Pro S20

     

    این مدل از اسکیت برد، اگرچه برند خاصی نیست،‌ گزینه خوبی برایتان است و در سبک‌های اسلالوم، نمایشی و تفریحی وجود دارد.

    کیفیت و استحکام

    کیفیت قطعات این اسکیت‌ برد مطلوب است. قطر چرخ ۶۴، جنس چرخ از نوع پلی‌اورتان و سختی آن A95 است. اگرچه سختی چرخ، بهتر است چیزی بین A96 تا A99 اما با سختی A95 هم می‌توان از کیفیت عملکرد آن رضایت داشت.

    طراحی و زیبایی

    چوب قابل انعطاف این اسکیت امکان حرکت حرفه‌ای و با سرعت بالا را فراهم می‌کند و تعادل‌پذیری بالایی دارد. تیغه تیتانیومی و بلبرینگ‌های بزرگ، موجب چرخش سرعتی چرخ‌ها می‌شود. این اسکیت‌برد می‌تواند تا ۸۰ کیلوگرم وزن را تحمل کند. این اسکیت در ۵ رنگ مختلف تولید شده است.

    نظرات کاربران و ارزش خرید

    این اسکیت‌برد توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است و توانسته از ۵ امتیاز، ۳/۹ کسب کرده است و بیشتر آنها از کیفیت و طراحی آن راضی هستند. برای خرید این اسکیت‌برد ارزان، ۵۹۵هزار تومان بیشتر نیاز نیست بپردازید.

    ۲. کفش اسکیت استریت رانر مدل ۰۰۱

    ption id="attachment_43135" align="aligncenter" width="850"]اسکیت ارزان اسکیت ارزان مدل استریت رانر مدل ۰۰۱
    اگر دنبال خرید اسکیت ارزان کفشی هستید، بدانید که این مدل از اسکیت استریت رانر گزینه بسیار خوبی برای شما خواهد بود. خرید این اسکیت مقرون‌به‌صرفه تمام می‌شود. کلاه و لوازمی که به‌همراهش هست، قیمت را حسابی مناسب می‌کند.

    کیفیت و استحکام

    این اسکیت ارزان کفشی کیفیت خوبی دارد و از نظر ایمنی و استحکام هم قابل‌اعتماد است. وجود ضربه‌گیر برای مچ و کف پا، تاندون آشیل و پنجه به شما کم می‌کند که با ایمنی نسبتا خوبی از این وسیله استفاده کنید.

    طراحی و زیبا

    طراحی این اسکیت زیبا و مقبول است. هر کفش آن حدود یک کیلوگرم و نوع بستن ساق کفش هم چسبی است. طراحی محصول خریداران را راضی نگه داشته و طرح و رنگ آن هم زیباست.

    نظرات کاربران و ارزش خرید

    خریداران قبلی به این محصول نمره خوبی داده‌اند:‌ ۵ از ۵. ظاهرش برای مشتریان قبلی راضی‌کننده بوده است. وجود چرخ‌های ژله‌ای و وسایل جانبی برای آن هم از دلایل دیگری است که موجبات رضایت‌مندی از این محصول را فراهم می‌کند. قیمت این وسیله در بازار (بهمن ۱۴۰۱)، ۱میلیون و ۱۰۰هزار تومان است. این اسکیت کفشی از خریداران خود از ۵ امتیاز، ۳/۸ امتیاز دریافت کرده است. [related]15040[/related]

    ۳. اسکیت برد اسپورت رانر کد 88

    ption id="attachment_43134" align="aligncenter" width="850"]اسکیت برد ارزان اسکیت برد اسپورت رانر کد 88

    این موردی که در اینجا برایتان معرفی می‌کنیم، اسکیت برد ارزان است؛ یعنی تخته‌ای که به‌کمک آن، امکان اسکیت‌کردن فراهم می‌شود. اسکیت برد اسپورت رانر کد۸۸ به شما کمک می‌کند که در زمین‌های مسابقه بازی کنید یا برای ورزش و تفریح معمولی به سراغش بروید.

    کیفیت و استحکام

    کیفیت و استحکام این اسکیت برد ارزان مطلوب است و طوری ساخته شده که می‌تواند از لغزش و ایجاد چسبندگی بین پاها و اسکیت‌برد جلوگیری کند. محور چرخ‌های اسکیت اسپورت رانر تقویت شده و جنس تیغه مقاومی هم دارد.

    طراحی و زیبایی

    طراحی و زیبایی این محصول هم قابل‌قبول است. چرخ آن جنس لاستیکی دارد و مجهز به بلبرینگ است. طراحی و زیبایی‌اش هم از خریداران قبلی نمره ۴/۳ از ۵ گرفته است. این طراحی خاص باعث شده موارد استفاده این اسکیت شامل سبک‌های اسلالوم، نمایشی و تفریحی باشد.

    نظرات کاربران و ارزش خرید

    کسانی که این اسکیت برد ارزان را خریده‌اند، از ارگونومی و طراحی‌اش رضایت کافی داشته‌اند. برای خرید آن هم باید حدود ۱میلیون و ۳۹۵هزار تومان پرداخته شود. البته دقت کنید که این قیمت متعلق به بهمن ۱۴۰۱ است.

    ۴. کفش اسکیت ارزان مدل Ikuas

    ption id="attachment_43140" align="aligncenter" width="850"]اسکیت ارزان اسکیت ارزان مدل Ikuas

     این مدل هم اسکیت کفشی ارزان است. سایز و اندازه این اسکیت را می‌توانید تنظیم کنید. بازه تنظیم سایز آن از ۲۰ تا ۳۸ است. اما ویژگی‌های دیگر این محصول چیست؟

    کیفیت و استحکام

    این محصول دارای چرخ‌های ژله‌ای است و ترمزش در بخش عقبی چرخ‌ها قرار می‌گیرد. جنس تیغه‌اش هم از فلز است و وجود ترمز در آن باعث شده که با ایمنی بیشتری به اسکیت کردن مشغول شوید.

    طراحی و زیبایی

    طراحی اسکیت ارزان ایکواس زیباست و رنگ‌بندی متنوعی هم دارد. بنابراین، براساس سلیقه‌تان می‌توانید به‌سراغ رنگ دلخواه بروید. همراه این محصول لوازم ایمنی و کلاه هم ارائه می‌شود.

    نظرات کاربران و ارزش خرید

    خریداران قبلی اسکیت ارزان ایکواس می‌گویند، این محصول طراحی خوبی دارد و از نقطه‌نظر کیفیت ساخت هم قابل‌قبول است. اگر شما هم قصد خرید دارید، باید برای خریدش در حوالی بهمن ۱۴۰۱، حدود ۷۴۵هزارتومان دست‌به‌جیب شوید.

    ۵. اسکیت برد مدل اسپرت رانرز کد SRBF114

    ption id="attachment_43136" align="aligncenter" width="850"]اسکیت برد ارزان اسکیت برد مدل اسپرت رانرز کد SRBF114
    این مدل از برند اسپرت رانرز هم گزینه خوبی برای خرید اسکیت ارزان است. افراد مبتدی که می‌خواهند پا به دنیای پرهیجان این ورزش بگذارند، بهتر است که به‌سراغ وسیله‌هایی مانند این برد اسپرت رانرز بروند.

    کیفیت و استحکام

    این اسکیت ارزان از چندلایه چوب سخت و تیغه‌هایی فلزی ساخته شده است. چرخ‌های آن هم باکیفیت هستند و دوام خوبی دارند. اگر به‌دنبال گزینه‌ای مطلوب برای فردی مبتدی می‌گردید، این مدل از اسکیت‌برد را به‌خاطر بسپارید.

    طراحی و زیبایی

    طراحی این اسکیت برد ارزان هم قابل‌ اعتناست. اسکیت‌بودر اسپرت رانرز حدود ۱۲۰۰گرم وزن دارد و جنس تیغه‌اش از فلز است. طراحی این اسکیت‌برد از نظر خریداران قبلی مطلوب اعلام شده است.

    نظرات کاربران و ارزش خرید

    مشتریان این وسیله معتقدند که با این قیمت، اسکیت‌برد خوبی نصیبتان می‌شود. آن‌ها به کیفیت و ویژگی‌های مختلف محصول مذکور از ۵ نمره‌ای بالاتر از ۴ داده‌اند. اگر قصد خریدش را دارید، باید حدود ۷۵۵هزارتومان هزینه کنید. در نظر داشته باشید که این قیمت متعلق به بهمن‌ماه ۱۴۰۱ است.

    ۶. اسکیت برد مدل popsicle کد ۱۲

    اسکیت برد مدل popsicle کد ۱۲ اسکیت برد مدل popsicle کد ۱۲
    انواع متفاوتی از اسکیت برد مدل popsicle در رنگ‌های مختلف تولید شده است که ویژگی‌های تقریبا یکسانی دارند. بنابراین می‌توانید با خیال راحت به سراغ یکی از آنها بروید.

    کیفیت و استحکام

    جنس تیغه این اسکیت از چوب ۷ لایه و بادوام است و با وجود پهنای ۲۰ سانتی‌‌متری و طول ۷۹ سانتی‌متری بهترین اسکیت برای سواری است. قطر چرخ ۶۴ میلی‌متر و مجهز به ۵ بلبرینگ‌ ۶۰۸RS و دارای استاندارد ابک (ABEC) ۵ است.

    طراحی و زیبایی

    این اسکیت با وجود نوار گریپ (برچسب سمباده‌ای)، جلوی لغزش اسکیت‌سوار را می‌گیرد و ابعاد این اسکیت، آن را برای افراد مبتدی ایده‌آل می‌کند. رنگ‌بندی‌های متعدد، دست مشتری را برای خرید مناسب‌ترین اسکیت، باز می‌کند.

    نظر کاربران و ارزش خرید

    کاربران این اسکیت، از کیفیت و کارایی آن راضی بودند و خرید این اسکیت را به دیگران هم پیشنهاد داده‌اند. این اسکیت از خریداران خود از ۵ امتیاز، ۴/۵ امتیاز گرفته است و در بازار امروز (بهمن ۱۴۰۱) با قیمت ۱میلیون و ۳۴۰هزار تومان فروخته می‌شود.

    ۷. اسکیت کفشی استریت رانر مدل ILR2020

    اسکیت کفشی استریت رانر مدل ILR2020 اسکیت کفشی استریت رانر مدل ILR2020
    این اسکیت کفشی که در سبک اسلالوم (فری‌استایل)، نمایشی و تفریحی است، با رنگ‌های متنوع و بسیار زیبا تولید شده و در بازار وجود دارد.

    کیفیت و استحکام

    جنس کفش این اسکیت و تیغه آن به‌ترتیب، از پلاستیک فشرده و مقاوم و آلیاژ آلومینیوم است. چرخ‌های اسکیت هم که قطری معادل ۸۰میلی‌متر دارد، از پلی‌اورتان تولید شده است. چرخ‌ها هم به ۹ عدد بلبرینگ ابک (ABEC) مجهزند.

    طراحی و زیبایی

    این اسکیت ۴ چرخ، قابل تنظیم طراحی شده و بازه تنظیم سایز آن از ۳۱ تا ۳۴ است. نوع بست ساق هم ریلی ضامن‌دارست و اسکیت‌سوار به‌راحتی می‌تواند پای خود را در اسکیت ثابت و محکم نگهدارد. محل قرارگیری ترمز هم عقب اسکیت است و خطری برای اسکیت‌سوار به وجود نمی‌آورد. در ضمن این اسکیت، در کف پا پ بخش جانبی پنجه پا مجهز به ضربه‌گیرست.

    نظر کاربران و ارزش خرید

    این اسکیت توانسته نظر مشتریان را به خود جلب کند. کاربران به این وسیله تفریحی، از ۵ امتیاز، ۳/۶ امتیاز داده‌اند. خریداران اسکیت کفشی استریت رانر مدل ILR2020، قیمت این اسکیت را با توجه به کارایی‌اش مناسب می‌دانند. این اسکیت در بازار (بهمن ۱۴۰۱) با قیمت ۹۰۰ تا ۹۵۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

    جمع بندی راهنمای خرید بهترین اسکیت ارزان

    خرید اسکیت ارزان به شما کمک می‌کند که در شروع کار، بدون صرف هزینه زیاد به حرکات و اصول اسکیت مسلط شوید. سپس با کسب مهارت‌های بیشتر، امکان خرید وسایل حرفه‌ای‌تر هم وجود خواهد داشت. به نظر شما بهترین اسکیت ارزان بین موارد معرفی شده کدام است؟ [see_also]14040[/see_also]
    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید