راهنمای برند ایرانی: با شرکت گرین و محصولات آن آشنا شوید

راهنمای برند ایرانی: با شرکت گرین و محصولات آن آشنا شوید
راهنمای مطالعه

    گرین از معدود برندهای ایرانی معتبر در زمینه تولید نمایشگر، کامپیوتر، لوازم جانبی و تجهیزات الکترونیکی است که محصولاتی سازگار با محیط زیست ارائه می‌کند. در این مطلب با برند گرین و محصولاتش بیشتر آشنا خواهیم شد

    گرین؛ برندی سبز و سازگار با محیط زیست

    برند گرین متعلق به شرکت پردیس صنعت سیاره سبز است. این شرکت نشان تجاری گرین را در سال ۱۳۷۵ به ثبت رسانده و از آن زمان در زمینه تولید محصولات مختلفی که کمترین زیان را برای محیط‌زیست داشته باشند فعالیت می‌کند.

    گرین از سال ۱۳۷۷ کار تولید و عرضه تجهیزات الکترونیکی و کامپیوتری از جمله کیس و پاور را آغاز کرد. همه این محصولات از مواد اولیه سازگار با طبیعت تولید می‌شوند و از نظر بهینه‌سازی انرژی با استانداردهای جهانی مطابقت دارند. محصولات گرین معمولا در کنار کیفیت بالا، از سطح قیمت مناسبی هم برخوردارند.

    برند گرین نمایندگی‌های بسیار زیادی در سراسر کشور دارد. می‌توان گفت در هر استانی حداقل یک نمایندگی گرین مشغول به فعالیت است و می‌توانید از خدمات آنها بهره‌مند شوید.

    محصولات گرین؛ از سخت‌افزار رایانه‌ای تا تجهیزات بیمارستانی

    برند گرین محصولات متنوعی در زمینه‌های مختلف دارد که عبارت‌اند از:

    1. تجهیزات رایانه‌ای: شامل تجهیزات اصلی کامپیوتر مانند کیس، مادربرد، پاور، ماوس و صفحه‌کلید و تجهیزات جانبی مانند کابل و نظایر آن؛
    2. لوازم خودرو: شامل حسگر خودرو، مکمل بنزین، سنسور کیلومتر، سنسور دور موتور و وایر شمع؛
    3. محصولات زیست‌محیطی: شامل دستمال میکروفایبر، زمین‌شوی، شوینده سطوح و تجهیزات بیمارستانی.
    4. در ادامه برخی از محصولات پرطرفدار این شرکت را به‌شکل مختصر توضیح خواهیم داد.

      لیست قیمت محصولات گرین را ببینید

      کامپیوتر یکپارچه؛ قدرتمند و کم‌جا

      ption id="attachment_44422" align="alignnone" width="850"]گرین - کامپیوتر آماده گرین عکس برگرفته از سایت گرین

       

      این برند کامپیوترهای آماده (AIO) و نیمه‌آماده (PIO) هم تولید می‌کند. کامپیوترهای آماده گرین با صفحه‌نمایش عالی که دارای وضوح تصویر فول‌اچ‌دی هستند و طراحی فوق‌العاده، سیستمی قدرتمند به شما ارائه می‌دهند. برخی از مدل‌های آن خودشان صفحه‌کلید و ماوس بی‌سیم هم دارند.

      این مدل‌ها برای افرادی که میز کارشان کوچک است و جای کیس ندارند، عالی است. می‌توانید CPU و سایر تجهیزات آن را ارتقا دهید و تجهیزات پرسرعت در آن نصب کنید. نویز صوتی این سیستم‌ها بسیار پایین است. همچنین در آنها از پردازنده و کارت گرافیک اینتل استفاده کرده‌اند. روی این کامپیوترها می‌توانید ویندوز ۱۰ و حتی ۱۱ هم نصب کنید.

      ماوس و کیبورد؛ دارای دقت و سرعت زیاد

      ption id="attachment_44423" align="alignnone" width="850"]گرین - ماوس گرین عکس برگرفته از سایت گرین

       

      گرین هر دو نوع ماوس سیمی و بی‌سیم را تولید می‌کند. انواع استاندارد آن دارای ۳ کلید هستند و مدل‌های گیمینگ آن تا ۱۰ کلید هم دارند. این ماوس‌ها از دقت و سرعت زیادی برخوردار هستند و برخی از انواع آن با نورپردازی RGB طراحی شده‌اند که خوراک گیمرهاست.

      کیبوردهای این برند هم دو مدل سیمی و بدون سیم دارند. تعداد کلیدها از ۸۴ تا ۱۲۴ عدد متغیر است. کلیدها از نوع مکانیکی، غشایی و سیسور هستند. برخی از انواع کیبوردهای گرین نور پس‌زمینه دارند و برخی دیگر ساده‌اند. یک مدل از کیبوردهای این شرکت را می‌بینید:

      ption id="attachment_44428" align="alignnone" width="850"]گرین - کیبورد عکس برگرفته از سایت گرین

       

      بعضی از این کیبوردها از پورت USB 2.0 پشتیبانی می‌کنند و تعداد آنها می‌تواند از ۱ تا ۳ پورت باشد.

      [related]39577[/related]

      پاور گرین؛ قدرتمند با بازدهی بالا

      ption id="attachment_44418" align="alignnone" width="850"]گرین - پاور گرین عکس برگرفته از سایت گرین

       

      پاورهای گرین در سری‌های مختلفی عرضه می‌شوند و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردارند. بازدهی این پاورها در حدود ۹۱درصد است و دارای گواهینامه 80Plus Gold هستند. مخصوصا پاورهای سری OCDG گرین بسیار قدرتمند و سریع عمل می‌کنند و ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای دارند.

      در ساخت پاور کامپیوتر گرین از قطعات پیشرفته از جمله ترانسفورماتورهای مجهز به فناوری سیم‌پیچ تخت، خازن‌های ژاپنی جامد و الکترولیت بسیار باکیفیت و میکروکنترلر فوق‌العاده برای تثبیت ولتاژ خروجی استفاده می‌شود.

      لیست قیمت بهترین پاور‌های گرین

      کیس گرین؛ طراحی جذاب و مدرن

      ption id="attachment_44419" align="alignnone" width="850"]گرین - کیس گرین عکس برگرفته از سایت گرین

       

      کیس‌های گرین طراحی جذاب و زیبایی دارند و از موادی با استحکام و کیفیت زیاد ساخته شده‌اند. طراحی کاور کناری این کیس‌ها مدرن است و مانند کیس‌های قدیمی تمام فلزی نیست.

      این برند برای دیده‌شدن اجزای سخت‌افزاری درون کیس روی کاور کناری از اکریلیک شفاف، اکریلیک دودی و شیشه‌های شفاف استفاده می‌کند.

      برخی انواع آن از نورپردازی RGB بهره‌مند هستند که جلوه زیبایی به رایانه شما می‌دهد. برای نمونه، یکی از مدل‌های کیس گرین، کیس گیمینگ گریفین G6 است. فقط بعضی از ویژگی‌های آن عبارت‌اند از:

      • مجهز به نورپردازی RGB؛
      • شیشه‌های حرارت‌دیده دودی برای نمایش سخت‌افزار داخلی؛
      • قابلیت نصب کارت گرافیک به‌صورت عمودی؛
      • بدنه مستحکم با ورقه فولادی و پایه‌های ضدلغزش؛
      • فیلترهای مگنتی و سلولزی برای جلوگیری از ورود گردوغبار؛
      • مجهز به درگاه‌های کاملا مدرن.

      لیست قیمت و تصاویر کیس گرین

      فن کیس و خنک‌کننده پردازنده؛ با قدرت و سرعت دمندگی زیاد

      ption id="attachment_44424" align="alignnone" width="850"]گرین - خنک‌کننده آبی عکس برگرفته از سایت گرین - خنک‌کننده آبی

       

      فن‌های قدرتمند گرین با استفاده از فناوری‌های سطح بالا طوری طراحی شده‌اند که علاوه بر اینکه جریان هوای فوق‌العاده زیادی فراهم می‌کنند، نویزی را که ایجاد می‌شود تا حد زیادی کاهش می‌دهند. سرعت، فشار و حجم دمندگی این فن‌ها محیط کیس رایانه را خنک نگه می‌دارد. برخی از انواع آن به نورپردازی RGB مجهز هستند.

      خنک‌کننده‌های پردازنده گرین در دو مدل آبی و بادی طراحی شده‌اند. این خنک‌کننده‌ها برای گیمرها، سیستم‌های سرورها و نیز ورک‌استیشن‌ها که پردازنده‌های پرمصرفی دارند و داغ می‌شوند بسیار مناسب هستند. نوع آبی آن به واتر بلاک و واتر پمپ‌هایی با فناوری‌های پیشرفته مجهز است و رادیاتورهای آلومینیومی به‌کاررفته در آن، حداکثر کارایی را ارائه می‌دهد. تعداد فن‌های این خنک‌کننده‌ها از ۱ تا ۳ عدد متغیر است و برخی از آنها به نورپردازی RGB مجهز هستند.

      نوع بادی این خنک‌کننده‌ها به هیت‌پایپ‌های مسی ۶ میلی‌متری، تیغه‌های آلومینیومی و فن قدرتمند با سرعت چرخش زیاد مجهز است که می‌توانند از داغ‌شدن سیستم‌های گرافیکی، گیمینگ و سرورها حتی در وضعیت اورکلاک محافظت کنند. در تصویر نوع بادی این خنک‌کننده‌ها را می‌بینید:

      ption id="attachment_44425" align="alignnone" width="850"]گرین - خنک‌کننده بادی عکس برگرفته از سایت گرین - خنک‌کننده بادی پردازنده

      یوپی‌اس؛ برای محافظت از لوازم الکترونیکی شما

      ption id="attachment_44426" align="alignnone" width="850"]گرین - یو پی اس گرین عکس برگرفته از سایت گرین

       

      یوپی‌اس (UPS) یا منبع تغذیه بدون وقفه، دستگاهی است که در هنگام نوسانات برق شهری و کاهش و افزایش ولتاژ، از لوازم الکترونیکی شما محافظت می‌کند. یوپی‌اس‌های گرین به استابلایزرهای داخلی و فیلترهای ورودی مجهز هستند.

      این دستگاه به‌شکل خودکار، ولتاژ خروجی را در هنگام افزایش شدید تضعیف و زمانی که به‌شدت افت می‌کند تقویت می‌کند تا همیشه ولتاژ ثابتی برقرار باشد. در ساخت این یوپی‌اس‌ها عناصر محافظتی متعددی برای جلوگیری از آسیب به تجهیزات الکترونیکی به کار رفته است. باتری‌های آن داخلی است و از سلول‌های ژاپنی قدرتمند و بادوام ساخته شده‌اند.

      گارانتی گرین

      گارانتی گرین علاوه بر محصولات این شرکت شامل کالاهای دیگری مانند لپ‌تاپ، تبلت، نمایشگرهای بنکیو، پردازنده و هارد نیز می‌شود. مانند هر برند دیگری، گارانتی محصولات این شرکت هم به خرابی‌ها و نقص فنی آنها در زمان تولید تعلق می‌گیرد.

      مدت‌زمان گارانتی هر محصول خاص خودش است؛ برای مثال، یوپی‌اس گرین ۱۵ ماه گارانتی هم برای دستگاه و هم برای باتری دارد، گارانتی کیبوردهای آن ۲۵ ماهه است و خنک‌کننده‌های پردازنده آبی این برند، علاوه بر ۲۵ ماه گارانتی، ۵ سال هم خدمات پس از فروش دارند.

      ption id="attachment_44421" align="alignnone" width="850"]گرین - مانیتور گرین عکس برگرفته از سایت گرین

       

      یکی از محصولاتی که تحت گارانتی گرین عرضه می‌شود، مانیتورهای بنکیو با پنل‌های IPS، VA و TN است. محدوده ابعاد آنها از ۲۱٫۵ تا ۳۲ اینچ است و از رزولوشن‌های مختلف از فول‌اچ‌دی گرفته تا 4k پشتیبانی می‌کنند. نرخ رفرش این مانیتورها در محدوده ۶۰ تا ۲۴۰ هرتز است که بسته به نیازتان می‌توانید نوع مناسب آنها را انتخاب کنید.

      مانیتورهای بنکیو با گارانتی گرین طوری طراحی شده‌اند که فشار وارده به چشم‌ها را در هر محیط با هر میزان روشنایی کاهش می‌دهند. سنسور نور در آنها میزان نور و دمای رنگ را در محیط تشخیص می‌دهد و به‌طور خودکار روشنایی و دمای رنگ صفحه را تنظیم می‌کند. این ویژگی از چشم‌های کاربر محافظت کرده و از خستگی و آسیب‌دیدن چشم‌ها جلوگیری می‌کند.

      لیست قیمت ماوس و کیبوردهای گرین

      جمع‌بندی برند گرین

      برند گرین به عنوان یکی از معتبرترین تولیدکنندگان داخلی تجهیزات کامپیوتری و الکترونیکی محصولاتی تولید می‌کند که هم با محیط‌زیست سازگارند و هم از نظر مصرف انرژی بهینه‌سازی شده‌اند. محصولات این شرکت شامل پاور، کامپیوتر یکپارچه، کیس، موس و کیبورد، اسپیکر و فن می‌شود. لوازم خودرویی این شرکت نیز شامل محصولاتی مثل حسگر خودرو، مکمل بنزین، سنسور کیلومتر، سنسور دور موتور و وایر شمع می‌شود. از دیگر محصولات برند گرین باید به تجهیزات بیمارستانی و انواع شستشو اشاره کرد. آیا قبلا از هیچ‌یک از محصولات گرین استفاده کرده‌اید؟ نظرتان راجع‌به خدمات این شرکت چیست؟ لطفا در دیدگاه‌ها نظرات خودتان را برایمان بنویسید. [see_also]18957[/see_also]

      تهیه شده در: درجه
      {{totalCount}} دیدگاه‌
      {{name.error}}
      {{email.error}}
      {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
      {{commentMessage.error}}

      ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید