راهنمای خرید محصولات انکر

راهنمای خرید محصولات انکر
راهنمای مطالعه

    انکر یکی از تولیدکنندگان لوازم جانبی الکترونیکی است که محصولاتی با کیفیت بالا عرضه می‌کند. در این راهنمای برند درباره برند انکر و محصولات آن صحبت می‌کنیم.

    تاریخچه برند انکر

    در تابستان سال ۲۰۱۱، استیون یانگ (Steven Yang) که در گوگل کار می‌کرد تصمیم گرفت شغلش را رها کند و تمرکزش را روی تولید و عرضه محصولاتی بگذارد که به‌نظر خودش، دنیا به آنها نیاز داشت.

    مجموعه‌ای از لوازم جانبی مربوط به دستگاه‌های الکترونیکی با قیمت مناسب که حتی از رقبایشان در اپل و سایر برندهای معروف بهتر باشند. یانگ بر این باور بود که این لوازم جانبی باید طوری طراحی شوند که تلفن‌همراه، تبلت و دستگاه‌های مشابه را مدت طولانی‌تری روشن نگه دارند.

    او می‌خواست کاربر دغدغه تمام‌شدن باتری گوشی یا لپ‌تاپ را نداشته باشد. فقط یک مشکل وجود داشت: یانگ هیچ سررشته‌ای از راه‌اندازی یک شرکت، ساخت لوازم الکترونیکی یا فروش محصول نداشت.

    با این حال او با کمک بازار فروشندگان آمازون (MarketPlace) که پلتفرمی برای عرضه مستقیم محصول به مشتری توسط شرکت‌های شخص ثالث است، شرکتش را راه‌اندازی کرد و نام این شرکت را انکر (Anker) گذاشت که برگرفته از واژه آلمانی به‌معنای لنگر کشتی است.

    این برند چینی در شهر چانگشا (Changsha) مرکز استان هونان چین مستقر است. محصولات انکر آنقدر با کیفیت است که به محبوب‌ترین برند باتری‌های قابل‌حمل در آمازون تبدیل شده و در ایران هم بین مشتریان اعتبار بالایی دارد.

    زیر مجموعه‌های انکر

    برند انکر این روزها بسیار گسترده شده و برخی کسب و کارهایش را از طریق زیرمجموعه‌هایش دنبال می‌کند. این شرکت دارای ۴ زیر مجموعه اصلی زیر است:

    • ساندکور (SoundCore): در زمینه تولید انواع هدست، هدفون ایرباد با کیفیت فعالیت دارد. از بهترین محصولات آن می‌توان به ایرباد با کیفیت لیبرتی Air 2 Pro و هدست گیمینگ اسرترایک وان اشاره کرد.
    • یوفی (Eufy): در تولید محصولات خانه هوشمند، اینترنت اشیا و دستگاه‌های امنیتی فعال است. محصولات آن شامل لامپ‌ هوشمند، ترازو هوشمند، دوربین‌های امنیتی هوشمند و اسپیکرهای بلوتوثی است که معمولا امکان اتصال به گوشی و کنترل یکپارچه را دارند.
    • روآو (Roav): بیشتر روی تولید لوازم الکتریکی مربوط به خودرو مثل جامپ استارتر، شارژر فندکی و دش‌کم یا دوربین خودرو تمرکز دارد. جامپ استارت‌های R312 و R311 از مدل‌های با کیفیت بازار ایران هستند.
    • نبولا (Nebula): این برند هم مسئولیت تولید ویدیو پروژکتورهای با کیفیت و خوش ساختی را بر عهده دارد که در سری‌های کپسول و مارس روانه بازار شده‌اند.

    فهرست قیمت پرفروش‌ترین محصولات انکر

    برند انکر چه محصولاتی تولید می‌کند؟

    انکر - محصولات انکر

    برند انکر محصولات متنوعی را در زمینه کالاهای دیجیتال تولید می‌کند که عمدتا شامل لوازم جانبی موبایل، تبلت و کامپیوتر است. برخی از آنها عبارت‌اند از:

    • لوازم جانبی کامپیوتر: موس و کیبورد؛
    • شارژر: گوشی، تبلت، لپ‌تاپ و شارژر فندکی؛
    • پاوربانک: معمولی و بی سیم
    • کابل: میکرو USB، لایتنینگ و USB نوع C؛
    • شارژر بی‌سیم: مغناطیسی، استند، پد، استیشن
    • پاور AC: شامل چندراهه و خروجی USB؛
    • پاور استیشن: قابل‌حمل و با پنل‌های خورشیدی؛
    • هاب و داک استیشن: هاب، آداپتور و داک استیشن.

    سایر محصولات انکر شامل هدفون، ایرباد، اسپیکر و محافظ صفحه هستند.

    مهمترین محصولات انکر

    در این بخش به‌شکل مختصر درباره برخی از بهترین محصولات انکر صحبت کرده و برای هر کدام چند محصول پرفروش را معرفی می‌کنیم.

    شارژر انکر؛ از دیواری تا قابل‌حمل

    شارژرهای انکر از بالاترین سطح کیفیت و ایمنی برخوردارند و با قیمتی مقرون به صرفه عرضه شده‌اند. جدیدترین شارژهای برند انکر در برابر اضافه بار و اضافه ولتاژ ایمنی بوده و قابلیت تخصیص هوشمند شارژ و کنترل دما را دارند. برخی از آنها عبارت‌اند از:

    استند شارژر انکر

    انکر - استند شارژر

    استند شارژر انکر هیچ نقطه‌ضعفی ندارد. لازم نیست نگران این باشید که گوشی‌تان را عمودی قرار دهید یا افقی. فقط گوشی را در آن قرار دهید و در هر موقعیتی به‌خوبی شارژ می‌شود.

    شارژر دیواری ۳۰ وات انکر

    انکر - شارژر دیواری

    با این شارژر می‌توانید همزمان چند تلفن، تبلت و... را شارژ کنید. از قابلیت شارژ سریع ۳۰ وات برخوردار است و بسیار سریع‌تر از چیزی است که فکرش را بکنید؛ تنها در ۳۰ دقیقه شارژ گوشی شما را از صفر به ۵۰ درصد می‌رساند.

    این شارژر دوشاخه قابل‌تعویض دارد و بنابراین می‌توانید آن را همه جا همراه ببرید و در صورت نیاز با مدل مورد نظر تعویض کنید. آن‌قدر قدرتمند است که می‌توان با آن دو لپ‌تاپ را همزمان شارژ کرد.

    انکر در این شارژرها از فناوری «تخصیص هوشمند انرژی» استفاده می‌کند؛ یعنی شارژر به‌شکل خودکار تشخیص می‌دهد نوع دستگاه چیست و سطح بهینه شارژ را به آن اختصاص می‌دهد.

    پاوربانک انکر

    انکر - شارژر قابل حمل

    این شارژرها سبک و باریک هستند و نوعی پاوربانک کوچک به شمار می‌روند. تا دوبرابر شارژ یک گوشی را در خودشان نگه می‌دارند؛ بنابراین می‌توانید با خودتان آن را همراه داشته باشید و دوبار کامل گوشی‌تان را پر کنید.

    همانطور که در مطلب بهترین پاوربانک گفتیم، اگر به مدل قوی‌ترین نیاز دارید می‌توانید سراغ شارژر همراه انکر مدل A1277 PowerCore بروید که با ظرفیت ۲۶۸۰۰ میلی آمپر ساعت تا ۵ بار به صورت کامل باتری گوشی را شارژ می‌کند.

    فهرست قیمت پرفروش‌ترین پاوربانک‌های انکر

    پاور استیشن انکر

    انکر - شارژر همراه

    شارژر همراه انکر از بهترین و سریع‌ترین شارژرهای همراه برای سفر است و از فناوری مدیریت هوشمند شارژ استفاده می‌کند. با این دستگاه می‌توانید پاوربانک، لپ‌تاپ، تبلت و موبایل را به‌سرعت شارژ کنید. همچنین توانایی تامین برق لوازم خانگی زیر ۳۰۰ وات مثل پنکه و تلویزیون را هم دارد.

    ظرفیت این پاور استیشن‌ها بیشتر از ۱۰۰هزار میلی آمپر ساعت است که به‌خوبی پاسخگوی نیاز شما خواهد بود. چندین درگاه دارد که با کمک آنها می‌توانید همزمان چند دستگاه را شارژ کنید. این شارژرها سنگین هستند و برای سفر مناسب‌اند.

    کابل انکر؛ از لایتنینگ تا USB

    کابل لایتنینگ

    انکر - کابل سه متری انکر

    کابل‌های برند انکر بسیار باکیفیت هستند. کابل لایتنینگ بلند انکر با ۳ متر طول، به شما امکان می‌دهد با هر فاصله‌ای از پریز برق از گوشی استفاده کنید. طبق بررسی‌های انجام‌شده این کابل حتی با پیچاندن، کشیدگی و استفاده مکرر، نه پاره می‌شود، نه تا می‌خورد و نه ساییدگی پیدا می‌کند.

    البته انکر کابل‌های لایتنینگ کوتاه‌تر هم دارد. کابل ۳۰ سانتی‌متر آن را می‌توانید با یک پاوربانک قابل‌حمل استفاده کنید. کافی است پاور را در جیب یا کیفتان بگذارید و گوشی را به آن متصل کنید.

    کابل شارژر U شکل

    انکر - کابل یو شکل

    انکر یک کابل خلاقانه هم طراحی کرده است که دوشاخه ۱۸۰ درجه‌ای آن شبیه U است و کابل را از گوشی دور می‌کند. به این ترتیب وقتی در حال شارژ از آن استفاده می‌کنید، مزاحمتان نمی‌شود.

    این کابل را طوری طراحی کرده‌اند که با چرخش ۱۸۰ درجه‌ای احتمال آسیب‌دیدگی و فرسودگی را تا حد زیادی کاهش دهد.

    کابل میکرو USB

    انکر - کابل مبدل یواس‌بی به میکرو یواس‌بی

    کابل مبدل USB به میکرو USB به شما امکان می‌دهد دستگاه‌هایی را که از درگاه میکرو یواس‌بی استفاده می‌کنند شارژ کنید و اطلاعات را انتقال دهید. روکش این کابل از پی‌وی‌سی مقاوم ساخته شده تا در صورت پیچیده‌شدن یا تا شدن، آسیب نبیند.

    اسپیکر انکر؛ صدایی واضح و بدنه‌ای محکم

    اسپیکرهایی که شرکت انکر تولید می‌کند، جزو بهترین لوازم صوتی هستند. با قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای که دارند، از این لحاظ نسبت به برندهای مشابه عالی به نظر می‌رسند.

    اسپیکرهای انکر با بلوتوث کار می‌کنند و صدایی شفاف و واضح در اختیار شما قرار می‌دهند. این دستگاه‌ها خیلی راحت با آیفون و سایر گوشی‌های هوشمند جفت می‌شود و وقتی آن را روشن می‌کنید، صدایی واضح و گوش‌نواز خواهید شنید.

    اسپیکر پرتابل انکر Flare 2 یکی از بهترین اسپیکرهای قابل حمل است که در بازار ایران هم عرضه شده. توان خروجی این مدل ۲۰ وات است. باتری اسپیکر پرتابل انکر در ۳ ساعت و نیم شارژ شده و تا ۱۲ ساعت پخش دارد.

    هاب USB؛ چند درگاه در یک دستگاه

    انکر - هاب آداپتور

    برخی لپ‌تاپ‌ها مانند مک‌بوک پرو، فقط درگاه‌های یواس‌بی نوع C را دارند و به همین دلیل برای اتصال به مانیتور یا کارت حافظه SD به آنها، به هاب نیاز دارید. انکر انواع مختلفی از هاب USB را روانه بازار کرده که درگاه‌های ارتباطی متنوعی را در اختیارتان قرار می‌دهند.

    هاب ۴ پورت انکر که تصویرش را بالاتر می‌بینید، ۳ پورت USB و یک پورت USB-Cبا قابلیت شارژ سریع را در اختیارتان می‌گذارد. دیگر هاب‌های این شرکت درگاه‌هایی مثل اترنت، HDMI، اسلات SD و میکرو SD هم دارد. به‌راحتی می‌توانید از آن برای انتقال سریع اطلاعات استفاده کنید.

    ویدیو پروژکتور؛ تصاویری باکیفیت

    انکر - ویدیو پروژکتور

    همانطور که گفتیم یکی از زیرمجوعه‌های این شرکت نبولا نام دارد. یکی از زمینه‌های فعالیت نبولا تولید ویدیو پروژکتورهای با کیفیت است که در مدل‌های کپسول (کپسول پرو و پرو مکس) و مارس روانه بازار شده‌اند.

    پروژکتورهای هوشمند انکر تصاویری شفاف و باکیفیت به شما ارائه می‌دهند. بسیار سبک و قابل‌حمل هستند و می‌توانید هرجا دوست داشتید آنها را ببرید. این پروژکتورها از درگاه HDMI بهره می‌برند که به شما کمک می‌کند محتوا را از دستگاه‌های مختلف ازجمله لپ‌تاپ پخش کنید.

    باتری تعبیه شده در این محصولات بسیار قدرتمند است و بسته به میزان شارژ آنها می‌توانید تا چند ساعت با آنها کار کنید. اسپیکرهایی که در طراحی پروژکتورهای انکر به کار رفته است، صدا را به‌شکل ۳۶۰ درجه پخش می‌کنند.

    هدفون، هدست و ایرباد انکر

    انکر - هدفون انکر

    انکر هدفون‌های متنوعی تولید می‌کند. برخی از انواع آن دور گردنی، بدون سیم و برخی دیگر با سیم کار می‌کنند. نوع بی‌سیم آنها با بلوتوث کار می‌کند و صدایی عالی و شفاف به شما ارائه می‌دهد. برخی از انواع این هدفون‌ها ضدآب هستند و اگر موقع ورزش یا پیاده‌روی باران گرفت، مشکلی برایتان ایجاد نخواهد شد.

    یکی از هدفون‌های پرفروش انکر در ایران مدل دورگردنی ساندکور  Life U2 است. این مدل که با یکبار شارژ باتری تا ۲۴ امکان پخش موزیک دارد، در مقابل رطوبت و عرق مقاوم بوده و برای گیمینگ و ورزش گزینه مناسبی است.

    فهرست قیمت پرفروش‌ترین هدفون‌های انکر

    جمع‌بندی راهنمای خرید محصولات انکر

    برند انکر یک شرکت چینی فعال در زمینه تولید لوازم جانبی موبایل و تبلت است که محصولاتی بسیار باکیفیت ارائه می‌کند. اگر به‌دنبال شارژر، پاوربانک، کابل‌های لایتنینگ با کیفیت بالا و قیمت مقرون‌به‌صرفه هستید، انکر در این زمینه خیلی خوب کار می‌کند. سایر محصولات آن هم از هدفون و هدست گرفته تا اسپیکر و محافظ صفحه گوشی، بسیار پرطرفدارند. اگر تا حالا از هر یک از محصولات انکر استفاده کرده‌اید، لطفا برایمان در دیدگاه‌ها بنویسید آیا راضی بوده‌اید و انتظارات شما را برآورده کرده است یا نه. دیدگاه‌های شما می‌تواند به دیگران کمک کند هوشمندانه‌تر انتخاب کنند. [see_also]44195[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید