بررسی گلکسی A22 4G؛ مزایا، معایب و گزینه‌های بهتر

بررسی گلکسی A22 4G؛ مزایا، معایب و گزینه‌های بهتر
راهنمای مطالعه

    در بررسی گلکسی A22 4G، نگاهی به این گوشی هوشمند میان‌‌رده مجهز به نمایشگر سوپر آمولد ۹۰ هرتزی و پردازنده مدیاتک هلیو G80 می‌اندازیم.

    گوشی گلکسی A22 که یک نسخه 5G هم دارد، در رده محصولات اقتصادی سری گلکسی A سامسونگ قرار می‌گیرد. محصولاتی که سامسونگ قصد دارد تا با آن، هم سخت‌افزار و امکانات پایه‌ای استاندارد را به مشتری‌هایی با بودجه محدود ارائه دهد و هم عرصه‌ رقابت را برای برندهایی نظیر شیائومی، تنگ کند.

    این گوشی میان‌رده مقرون به صرفه در حال حاضر با قیمت حدودی ۵.۸ میلیون تومان (برای نسخه ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی /۶ گیگابایت رم) در بازار ایران در دسترس است. در بررسی گلکسی A22، ابعاد مثبت و منفی این گوشی هوشمند سامسونگ را برای شما تشریح کنیم. پیش از این به بررسی گلکسی A22 5G پرداخته بودیم.

    مشخصات عمومی گلکسی A22 4G

    بررسی گلکسی A22 4G

    تیر ماه سال جاری بود که گوشی گلکسی A22 4G سامسونگ در نسخه‌هایی با ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۴ یا ۶ گیگابایت رم به صورت رسمی وارد بازار شد.

    [bs-quote quote="گلکسی A22 4G دستکم تا اندروید ۱۳ به روز می‌شود" style="style-13" align="right"][/bs-quote]

    در زمان بررسی گلکسی A22 4G، این گوشی به سیستم عامل اندروید ۱۱ با پوسته One UI 3.1 مجهز بوده است. از آنجایی که این گوشی از محصولات جدید سامسونگ به حساب می‌آید، می‌توان انتظار داشت تا حداکثر ۲ نسخه آینده اندروید برای گلکسی A22 4G عرضه شود.

    با این حساب، اگر یکی از معیارهای شما برای خرید گوشی هوشمند پشتیبانی نرم‌افزاری باشد، گلکسی A22 4G در رده‌ محصولات میان‌رده و مقرون به صرفه به خوبی می‌درخشد.

    قیمت گوشی برای پایه نسخه GSM / HSPA / LTE / 4G در دی ماه ۱۴۰۰ حدود ۵.۸ میلیون تومان (برای نسخه ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی /۶ گیگابایت رم) است.

    گلکسی A22 4G در محدوده قیمت ۵ تا ۶ میلیون تومان با این گوشی‌ها رقابت می‌کند:

    [table id=925 /]

    طراحی گلکسی A22 4G؛ ساده و استاندارد

    بررسی گلکسی A22 4G

    گوشی گلکسی A22 4G با وزن ۱۸۶ گرمی و ابعادی استاندارد، ظاهر عجیبی ندارد و از فرمول همیشگی گوشی‌های گلکسی، به خصوص خانواده سری A پیروی می‌کند. فریم و قاب پشتی گوشی تماما از جنس پلاستیک نسبتا مرغوب است و ویژگی مات بودن آن، سبب می‌شود تا اثر انگشت روی بدنه گوشی نیفتد.

    ضخامت و ابعاد گوشی بسیار خوب و ظریف طراحی شده و در یک دست نیز احساس راحتی خواهید داشت. روی سمت راست فریم گوشی، ما شاهد دکمه‌های کنترل بلندی صدا و پاور هستیم که این دکمه‌ پاور، میزبان حسگر اثر انگشت هم هست. قرارگیری این حسگر روی دکمه پاور به هیچ‌وجه نقطه ضعف نیست و حتی عملکرد آن در باز و بسته کردن صفحه گوشی بسیار خوب و راضی‌کننده است.

    [bs-quote quote="گلکسی A22 4G در برابر پاشش آب مقاوم نیست و روی نمایشگر هم محافظ گوریلاگلس هم ندارد" style="style-13" align="left"][/bs-quote]

    متاسفانه در این گوشی خبری از گواهی‌های IP نیست و گلکسی A22 4G در برابر پاشش آب یا گرد و غبار مقاوم نیست که خب، اگر از کسانی هستید که زیاد در معرض آب یا گرد و غبار هستید، این گوشی گزینه مناسبی برای شما نخواهد بود.

    از سویی هم صفحه‌نمایش A22 4G هیچ‌گونه محافظی مانند گوریلا گلس در اختیار ندارد که آن را آسیب‌پذیرتر از همیشه می‌کند.

    در نمای روبه‌رو، ما دوربین سلفی را می‌بینیم که به صورت ناچ قطره‌ای در گلکسی A22 4G تعبیه شده و در پشت دستگاه، ماژول دوربین مجهز به چهار سنسور و فلش LED در زیر آن به شکلی منظم و آراسته، در گوشه سمت چپ بدنه قرار گرفته است. برآمدگی ماژول بسیار کم است و کمک شایانی به یک‌دستی و نظم ظاهر A22 4G کرده است.

    در بخش زیرین گوشی، ما شاهد درگاه USB Type-C 2.0، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، سوراخ میکروفون و دریچه اسپیکرها هستیم. در بالای گوشی هم سوراخ میکروفون برای حذف صدای اطراف هنگام مکالمه قابل رویت است.

    سامسونگ گلکسی A22 4G در چهار رنگ سفید، مشکی، سبز نعنایی و یاسی به بازار عرضه شده که گزینه‌های مطلوب و متنوعی در نوع خود هستند.

    گزینه‌های هم قیمت با گواهی IP یا گوریلا گلس
    • شیائومی ردمی نوت 10 (گوریلا گلس ۳ و IP53)
    • شیائومی پوکو X3 پرو (گوریلا گلس ۶ و IP53)
    • شیائومی پوکو M3 پرو (گوریلا گلس ۳)
    • شیائومی ردمی ۱۰ (گوریلا گلس ۳)

    [table id=926 /]

    نمایشگر؛ سوپرامولد اما با وضوح پایین

    بررسی گلکسی A22 4G

    گوشی گلکسی A22 4G مجهز به نمایشگری با پنل سوپرآمولد و نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز است که از این حیث، با یک صفحه‌نمایش با کیفیت و مناسب روبه‌رو هستیم.

    نمایشگر ۶.۴ اینچی این گوشی دارای رزولوشن ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل و تراکم ۲۷۴ پیکسل بر اینچ است که خب، برای کسانی که انتظار صفحه‌نمایش Full-HD دارند، شاید کمی ناامید‌کننده باشد، اما همانطور که گفتیم، استفاده از پنل سوپرآمولد و نرخ‌ تازه‌سازی ۹۰ هرتز، تجربه‌ای مناسب و باکیفیت را در استفاده از این گوشی میان‌رده و نسبتا مقرون به صرفه به ارمغان می‌آورد.

    [bs-quote quote="با اینکه صفحه‌نمایش گلکسی A22 فول‌ اچ‌دی نیست، اما پنل سوپرآمولد ۹۰ هرتز آن کیفیت مطلوبی دارد" style="style-13" align="right"][/bs-quote]

    در بررسی گلکسی A22 4G حداکثر روشنایی به دست آمده در حالت دستی به عدد ۵۶۸ نیت می‌رسد که عددی استاندارد و راضی‌کننده نسبت به رقبای هم‌رده و قیمت خود محسوب می‌شود.

    روشنایی صفحه در حالت خودکار نیز به عدد ۸۵۰ نیت می‌رسد که در زیر نور خورشید و فضاهای باز، مشاهده محتوا را آسان می‌کند.

    گوشی میان‌رده سامسونگ همچنین از دو گزینه ۶۰ هرتز (استاندارد) و ۹۰ هرتز (بالا) برای نرخ تازه‌سازی خود استفاده می‌کند که متاسفانه از قابلیت نرخ تازه‌سازی تطبیقی پشتیبانی نمی‌کند.

    با این حساب، در مواقعی که می‌خواهید به انجام بازی یا تماشای ویدیو با گلکسی A22 4G مشغول شوید، گزینه‌ ۹۰ هرتز می‌تواند انتخاب مناسبی باشد، در غیر این صورت، برای جلوگیری از مصرف بالای باتری، باید به صورت دستی به گزینه ۶۰ هرتز بازگردید.

    گزینه‌های هم قیمت دارای نمایشگر با وضوح بالاتر:
    • گلسی M32 (سوپرآمولد ۹۰ هرتز با تراکم ۴۱۱ پیکسل بر اینچ)
    • شیائومی پوکو X3 پرو (IPS با نرخ ۱۲۰ هرتز، HDR10 و تراکم ۳۹۵ پیکسل بر اینچ)
    • شیائومی ردمی نوت ۱۰ اس (آمولد با تراکم ۴۰۹ پیکسل بر اینچ)

    [table id=928 /]

    دوربین؛ عملکرد قابل قبول

    بررسی گلکسی A22 4G

    سامسونگ برای گلکسی A22 4G از ماژولی با ترکیب چهار سنسور عریض، فوق‌عریض، ماکرو و تشخیص عمق استفاده کرده است.

    دوربین اصلی شامل دوربین‌های ۴۸ مگاپیکسلی عریض، ۸ مگاپیکسلی فوق‌عریض و دو سنسور ۲ مگاپیکسل ماکرو و عمق‌سنج است. برای عکاسی و فیلم‌برداری سلفی هم این گوشی به یک سنسور ۸ مگاپیکسلی مجهز شده است.

    در حالت معمول، دوربین ۴۸ مگاپیکسلی A22 4G تصاویری با وضوح ۱۲ مگاپیکسل ثبت می‌کند. در بررسی تصاویر گرفته شده، به خوبی می‌توان مشاهده کرد که رنگ‌ها به صورت طبیعی و خوبی ثبت شده‌اند و حتی گستره پویایی و سطح جزئیات چه در مناطق پر نور و چه نقاط کم‌نور، مطلوب است.

    [related]45415[/related]

    ناگفته نماند که در حالت ۱۲ مگاپیکسل، دو گزینه Auto HDR و Scene optimizer که به بهبودی رنگ و تثبیت صحنه کمک می‌کنند، قابل استفاده هستند.

    وقتی به حالت عکاسی ۴۸ مگاپیکسل می‌رویم، خبری از دو گزینه‌ای که گفتیم نیست و با اینکه باز هم تصاویر تا حدی قابل قبول هستند، اما میزان نوردهی و کیفیت سایه‌ها در حالت دیفالت ۱۲ مگاپیکسل به مراتب بهتر و مشهود هستند.

    [bs-quote quote="کیفیت تصاویر ثبت شده از لحاظ رنگ و روشنایی در سطح قابل قبولی قرار دارند" style="style-13" align="right"][/bs-quote]

    یکی از مشکلاتی که در هنگام عکاسی از برخی مناطق با A22 4G به آن برخورد کردیم، گم شدن فوکوس است. موردی که باعث می‌شود بیش از حد برای دریافت فوکوس مطلوب، این کار را به صورت دستی انجام دهید.

    در بررسی گلکسی A22 4G از نظر زوم نمی‌توان توقع خاصی داشت چون خبری از زوم اپتیکال و لنز تله نیست. با این حال تصاویری که روی زوم دو برابر گرفته می‌شوند، آنقدر خوب هستند که برای  اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی مناسب باشند.

    یکی از ویژگی‌های خوب دوربین اصلی گلکسی A22 4G، استفاده از لرزشگیر اپتیکال در آن است. بهره‌گیری از این لرزشگیر سبب شده تا تصاویر ثبت شده در حالت متحرک و لرزش‌های ممتد هم مناسب باشند و این ویژگی را به نقطه قوتی برای گوشی میان‌رده سامسونگ تبدیل کند.

    با فعال کردن دوربین فوق‌عریض، شما می‌توانید تصاویری با گستره‌ی دید بیشتری را ثبت کنید، با این حال نکته منفی این قابلیت نویزی هست که در لبه‌های تصویر ثبت می‌شود، اما کیفیت در مرکز تصویر قابل قبول است.

    هر دو دوربین عریض و فوق‌عریض A22 4G از قابلیت عکاسی شب پشتیبانی می‌کنند. در تست‌های انجام شده، تصاویر دریافتی با دوربین اصلی از گستره پویایی و نویز نسبتا پایین‌تری برخوردار است. اما در نقطه‌ مقابل، سنسور فوق‌عریض تصاویری با کیفیت پایین‌تر و نویز بیشتر در حالت شب ثبت می‌کند.

    [bs-quote quote="فیلمبرداری به وضوح 1080p با نرخ ۳۰ فریم محدود است و تعریفی ندارد" style="style-13" align="left"][/bs-quote]

    تصویربرداری در حالت پرتره A22 4G به طرز شگفت‌آوری نتایج مثبت به همراه داشت که برای یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه بسیار عالی است. با اینکه مشکلات فوکوس خودکار در این حالت نیز دیده می‌شود، اما افکت بوکه پس‌زمینه بسیار خوب کار می‌کند و کیفیت تصاویر ارائه شده در این حالت، می‌تواند شما را بسیار راضی کند.

    دوربین ماکرو A22 4G که یک لنز ۲ مگاپیکسلی است، آنچنان حرفی برای گفتن ندارد و تجربه خوبی از عکاسی ماکرو را نمی‌تواند ایجاد کند.

    در بخش عکاسی سلفی، با توجه به رده‌ای که گوشی گلکسی A22 4G دارد و هزینه‌ای که برای آن می‌کنید، نباید انتظار یک نتیجه‌ خارق‌العاده داشته باشیم، اما با این حال تصاویر سلفی با کمی دقت بیشتر، بسیار مناسب ثبت می‌شوند.

    فوکوس به صورت خوبی انجام می‌شود و رنگ‌ها در شرایط نوری متوسط و مطلوب به خوبی در تصاویر ثبت شده قابل تشخیص هستند.

    گلکسی A22 4G در بخش ضبط ویدیو محدود به فیلم‌برداری با رزولوشن 1080p و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه است. کیفیت دریافتی در این محدوده معمولی است، اما باز می‌توان مشکل فوکوس را بیش از پیش در حالت فیلم‌برداری مشاهده کرد.

    با این حال انتظار می‌رفت دوربین اصلی بتواند به رزولوشن 2K نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه یا 1080p با نرخ ۶۰ فریم برسد، گزینه‌ای که در نسخه 5G این گوشی شاهد آن هستیم، اما به هیچ‌وجه از لحاظ دوربین، نسخه 5G را توصیه نمی‌کنیم.

    تصاویر دوربین اصلی گلکسی A22 4G (منبع: GSMArena): (برای نمایش تصویر در ابعاد بزرگتر کلیک کنید.)

    تصاویر دوربین اصلی گلکسی A22 4G در حالت ۴۸ مگاپیکسلی:

    [gallery link="file" ids="45373,45374,45375"]

    تصاویر دوربین فوق‌عریض گلکسی A22 4G:

    [gallery link="file" ids="45376,45377"]

    تصاویر دوربین اصلی گلکسی A22 4G در شب:

    [gallery link="file" ids="45381,45382,45383"]

    تصاویر دوربین اصلی گلکسی A22 4G در حالت ۴۸ مگاپیکسل در شب:

    [gallery link="file" ids="45378,45380,45379"]

    تصاویر دوربین فوق‌عریض گلکسی A22 4G در شب:

    [gallery link="file" ids="45389,45390,45391"]

    تصاویر دوربین اصلی گلکسی A22 4G در حالت پرتره:

    [gallery link="file" ids="45384,45385,45386"]

    تصاویر دوربین سلفی گلکسی A22 4G:

    [gallery link="file" ids="45388,45387"]

    گزینه‌های هم قیمت با دوربین‌های بهتر برای فیلم‌برداری
    • شیائومی پوکو X3 پرو (فیلم‌برداری 4K@30Fps / 1080@30/60/120/240/960Fps) 
    • شیائومی ردمی نوت 10 (فیلم‌برداری 4K@30fps / 1080p@30/60fps)
    • شیائومی Mi 10 Lite 5G (فیلم‌برداری 4K@30Fps / 1080@30/60/120/240/960Fps) 

    [table id=929 /]

    عملکرد پردازنده؛ مناسب، اما نه رقابتی

    سامسونگ در گلکسی A22 4G از تراشه مدیاتک هلیو G80 با لیتوگرافی ۱۲ نانومتری بهره برده است. این چیپ از ۸ هسته Cortex-A75 و Cortex A55 با پردازنده گرافیکی Mali-G52 MC2 برای عملیات‌های پردازشی استفاده می‌کند که رقابتی البته سخت و نفس‌گیر با رقبای هم‌رده و قیمت خود دارد.

    [bs-quote quote="چیپست A22 4G برای کارهای روزمره مناسب است اما نسبت به رقبای هم‌رده حرفی برای گفتن ندارد" style="style-13" align="right"][/bs-quote]

    برای مثال، پردازنده گلکسی A22 در تست‌های AnTuTu از پس اسنپ‌دراگون 662 گوشی پوکو M3 تا حدی برآمده و به نزدیکی شیائومی ردمی نوت ۱۰ با اسنپ‌دراگون 678 رسیده است.

    با این حال، انتظار عملکرد شگفت‌انگیز و عجیبی از گلکسی A22 4G نداشته باشید. در اجرای بازی‌هایی مانند Call of Duty Mobile، برای دریافت عملکردی مناسب، باید تنظیمات گرافیکی را روی مدیوم تنظیم کنید.

    با اینکه عملکرد پردازنده‌ها ضعیف نیست و در حد استانداردی قرار دارد، اما وقتی به رقبای هم‌رده و قیمت این گوشی نگاه می‌اندازیم، می‌بینیم که گزینه‌های جالب‌تر با قدرت پردازشی بهتری وجود دارد. حتی در این رده، گوشی پوکو X3 پرو قرار دارد که مشخصات آن، A22 4G را کاملا از گردونه رقابت بیرون می‌کند.

    گزینه‌های هم‌قیمت بهتر اگر قدرت پردازنده برای شما اولویت است:

    [accordions]

    [accordion title="جدول جامع مقایسه پردازنده‌های گوشی‌های هم‌قیمت" load="hide"][wpdatatable id=38][/accordion]

    [/accordions]

    پیکربندی حافظه؛ گزینه‌های متنوع

    گوشی گلکسی A22 4G سامسونگ در نسخه‌های مختلفی عرضه شده که دست شما را برای انتخاب در بازه‌های قیمتی مختلف باز می‌گذارد. نسخه‌های ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۴ یا ۶ گیگابایت رم، گزینه‌هایی هستند که برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

    همچنین A22 4G از کارت حافظه جانبی هم پشتیبانی می‌کند و می‌توانید حافظه داخلی را با استفاده از این درگاه افزایش دهید.

    [table id=930 /]

    باتری؛ یک روز با خیال راحت

    بررسی گلکسی A22 4G

    گلکسی A22 4G در قسمت باتری می‌درخشد. بهره‌گیری از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی در این گوشی، به راحتی می‌تواند شما را یک روز کامل پشتیبانی کند.

    [bs-quote quote="باتری شارژدهی فوق‌العاده‌ای دارد، اما شارژر ۱۵ واتی این گوشی، نقطه ضعفی برای آن محسوب می‌شود" style="style-13" align="left"][/bs-quote]

    طی بررسی گلکسی A22 4G با یک ساعت بازی Call of Duty Mobile، به میزان ۱۶ تا ۱۸ درصد از شارژ گوشی کم می‌شود که نسبتا رقم مناسبی است.

    همچنین این گوشی در تست مقاومت به نمره قابل قبول ۱۲۱ ساعت دست پیدا کرده که در قیاس با مدل 5G (با امتیاز ۱۱۸ ساعت) عملکرد بهتری را از خود نشان داده است.

    گلکسی A22 4G با یک بار شارژ کامل باتری، امکان ۱۸ ساعت ۱۵ دقیقه تماشای ویدیو، ۱۷ ساعت و ۱۸ دقیقه وب‌گردی یا ۳۱ ساعت و ۴۰ دقیقه مکالمه تلفنی 3G را فراهم می‌کند.

    با توجه به اینکه A22 4G از شارژر ۱۵ وات بهره می‌برد، شارژ کامل آن از صفر تا صد چیزی حدود ۲ ساعت و ۲۰ دقیقه از شما زمان می‌برد.

    در بررسی گلکسی A22 4G باتری گوشی در نیم ساعت تنها ۲۳ درصد شارژ می‌شود که ناامید کننده به نظر می‌رسد.

    گوشی‌های هم‌رده با ظرفیت باتری یا توان شارژ بهتر:
    • پوکو M4 پرو: باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت / ۳۳ وات
    • شیائومی پوکو X3 پرو: باتری ۵۱۶۰ میلی آمپر ساعت / ۳۳ وات 
    • ردمی نوت ۱۰اس: باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت / ۳۳ وات

    [table id=931 /]

    امکانات؛ اسپیکر ناامیدکننده

    بررسی گلکسی A22 4G

    حسگر اثرانگشت روی دکمه پاور در قسمت لبه سمت راست گوشی، به موازات دکمه‌های کنترل حجم صدا تعبیه شده که در بررسی گلکسی A22 4G عملکرد سریعی هم داشت. جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری در قاب پایین دستگاه جا خوش کرده و در کنارش، پورت USB Type-C 2.0 مشاهده می‌شود.

    اسپیکرهای A22 4G تک کاناله هستند و ویژگی خاصی ندارند. در حجم صدای بالا، نویز قابل تشخیص است و با توجه به اینکه فقط در یک طرف گوشی، شاهد اسپیکرها هستیم، در هنگام انجام بازی‌هایی مانند Call of Duty Mobile، قرارگیری دست به طور ناخواسته روی اسپیکر باعث می‌شود عملا صدا را خفه کنیم.

    قسمت اسلات کارت حافظه از بخش سیم‌کارت‌ها جدا است و در لبه سمت چپ گوشی تعبیه شده است.

    [table id=932 /]

    نمرات گلکسی A22 4G

    گلکسی A22 4G با پردازنده ۱۲ نانومتری مدیاتک هلیو G80 در آزمون چند هسته‌ای بنجمارک گیک‌بنچ ۵ به امتیاز ۱۳۷۲ و در آزمون تک‌هسته‌ای به نمره ۳۷۶ رسیده است. همچنین A22 4G در تست‌ آنتوتو ۸ به امتیاز ۱۸۵۳۵۸ دست پیدا کرد.

    در ادامه بررسی گلکسی A22 4G نگاهی به مزایا و معایب این گوشی خواهیم داشت. 

    [table id=933 /]

    مزایا گلکسی A22 4G از دید کاربران

    صفحه‌نمایش سوپرآمولد ۹۰ هرتزی

    بهره‌گیری از صفحه‌نمایشی با پنل سوپرآمولد و نرخ به‌روزرسانی ۹۰ هرتز، تجربه‌ خوبی را از کار با گلکسی A22 4G رقم می‌زند. البته اینکه رزولوشن تصویر Full-HD نیست برخی کاربران را ناخشنود کرده است.

    شارژدهی عالی

    استفاده از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی، کاملا با امکانات و قابلیت‌های گلکسی A22 4G همخوانی دارد و به راحتی شما را در یک روز کاری شلوغ، همراهی خواهد کرد.

    لرزشگیر اپتیکال در دوربین اصلی

    یکی از مزایای خوب دوربین اصلی گلکسی A22 4G، استفاده از لرزشگیر اپتیکال برای دوربین اصلی است که کار خود را به خوبی انجام می‌دهد.

    معایب گلکسی A22 4G

    مشکلات فوکوس خودکار در دوربین اصلی

    با اینکه عملکرد دوربین‌های A22 4G در مجموع راضی‌کننده هستند، اما مشکل فوکوس خودکار در هنگام عکاسی و فیلم‌برداری، باعث می‌شود تا کاربران کمی برای تنظیم دستی آن اذیت شوند. احتمال دارد این مشکل از طریق به‌روزرسانی نرم‌افزاری حل شود.

    شارژر ۱۵ وات

    با وجود حجم بالای باتری گلکسی A22 4G، استفاده از شارژر ۱۵ وات زمان زیادی را برای شارژ مجدد می‌طلبد.

    فیلم‌برداری حداکثر تا 1080p/30FPS

    نهایت کیفیت و رزولوشنی که می‌توان در حالت فیلم‌برداری گلکسی A22 4G گرفت، 1080p/30FPS است که انتظار می‌رفت با توجه به قیمت و رقبایی که این محصول دارد، حداقل با فیلم‌برداری 2K یا 1080p با نرخ ۶۰ فریم رو به رو باشیم.

    جمع‌بندی بررسی گلکسی A22 4G

    بررسی گلکسی A22 4G گلکسی A22 4G در محدوده قیمتی ۵ تا ۶ میلیون تومان رقابت سختی با گوشی‌های شیائومی دارد اما از نظر بازدهی سخت‌افزاری یا وضوح نمایشگر به پای آنها نمی‌رسد. اگر طرفدار سامسونگ هستید و وضوح پایین نمایشگر آزارتان نمی‌دهد گلکسی A22 گزینه مطلوبی است اما در غیر این صورت پیشنهاد ما ردمی نوت ۱۰اس است که از نظر نمایشگر، پردازنده و سرعت شارژ شرایط بهتری دارد. اگر هم گیمر هستید که گوشی هایی مانند پوکو X3 پرو، پوکو M4 پرو انتخاب‌های بهتری برای شما هستند. اگر نکته‌ای در بررسی گلکسی A22 4G از قلم افتاده، خوشحال می‌شویم در بخش نظرات آن را با ما در میان بگذارید. [see_also]39016[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید