بهترین هدست‌‌های بی‌سیم برای تولید محتوا و استریم

بهترین هدست‌‌های بی‌سیم برای تولید محتوا و استریم
راهنمای مطالعه

    بهترین هدست برای تولید محتوا و استریم باید در کنار خروجی صدای مناسب، میکروفون با کیفیتی هم داشته باشد. در این مطلب بهترین هدست بی سیم برای تولید محتوا در اینستاگرام، ضبط پادکست و استریم محتوا را معرفی می‌کنیم.

    تب و تاب تولید محتوا در اینستاگرام، توییچ، یوتیوب و سایر شبکه‌های اجتماعی هر روز بالاتر می‌رود و به همین تناسب، برند‌ها و شرکت‌های تولیدکننده گجت و سخت‌افزارهای مرتبط، سعی دارند تا نیاز این دسته از مشتریان را برطرف کنند.

    خرید میکروفون رومیزی یا یقه‌ای برای ضبط صدا، یکی از مرسوم‌ترین راه‌ها برای شروع تولید محتوا است، اما در این بین هدست‌هایی هم وجود دارند که نه تنها صدای با کیفیتی تولید می‌کنند، بلکه به میکروفون قدرتمندی برای ضبط دقیق و باکیفیت صدا مجهز هستند.

    البته از بین صدها هدفون و هدست عرضه شده که در ظاهر، میکروفون‌های بزرگ دارند؛ تنها درصد کمی از هدست‌‌های بی‌سیم به میکروفون‌هایی باکیفیت و با توانایی ضبط صدای شفاف مجهز هستند.

    در این مطلب، به معرفی ۷ مدل از بهترین هدست‌ بی‌‌سیم برای تولید محتوا می‌پردازیم که با میکروفون‌های قدرتمند در تست‌های مرجع تخصصی بررسی سخت‌افزار RTING، بالاترین امتیاز را از آن خود کرده‌اند. پیش از این فهرست بهترین هدفون بی سیم را معرفی کرده بودیم.

    ۷. هدست بی‌سیم لاجیتک مدل G933

    • قیمت حدودی: ۴ میلیون تومان

    بهترین هدست گیمی سیمی با میکروفون با کیفیت

    مزایا:

    • کیفیت خوب میکروفون
    • قابلیت‌ سفارشی‌سازی عالی
    • اتصال سیمی و بی‌سیم با تاخیر ناچیز

    معایب:

    • ابعاد زمخت و طراحی غیرمعمول
    • عایق نه چندان خوب صدا
    • نامناسب برای افراد دارای عینک

    هدست بی‌سیم لاجیتک مدل G933 بیشتر از اینکه هدست باشد، شبیه یک سفینه فضایی است. ظاهر و فرم این هدست در نگاه اول کمی حجیم و غیرعادی به نظر می‌رسد و شاید در اولین استفاده، کاربر با آن راحت نباشد. اما قابلیت‌ها و کیفیت این محصول، آن را به بهترین هدست بی سیم برای تولید محتوا تبدیل کرده است.

    فرم پدهای G933 لاجیتک مربعی شکل هستند و طراحی کلی، کمی شبیه به مدل‌های G930 و G533 لاجیتک است. ما در این سری، هدست‌های حجیم و بزرگی را می‌بینیم که شاید برای همه سلیقه‌ها مناسب نباشد. پس در هنگام خرید و تهیه این هدست، به ابعاد و فرم متفاوت این محصول توجه کنید.

    کیفیت صدا در این مدل از بهترین هدست بی سیم برای تولید محتوا مناسب است و با وجود گزینه‌های مختلف شخصی‌سازی و اتصالات گوناگون، می‌توان خروجی متناسب با سلیقه را از آن گرفت.  این هدست علاوه بر اتصال بی‌سیم با استفاده از دانگل USB، می‌تواند از طریق جک ۳.۵ میلی‌متری، کابل USB و همچنین کابل RCA، به طیف وسیعی از دستگاه‌های مختلف متصل شود.

    هدست G933 لاجیتک یکی از گزینه خوب برای بازی در کنسول‌ها و پی‌سی است. تاخیر کم، میکروفون راضی‌کننده و کیفیت صدای مناسب، گزینه‌های شخصی‌سازی به خصوص برای خروجی کنسول‌ها، در کنار باتری با طول عمر بالا از ویژگی‌های این هدست لاجیتک است.

    میکروفون هدست G933 لاجیتک جزو نقاط قوت این محصول محسوب می‌شود. فرکانس‌های بالا و پایین در این میکروفون به خوبی عمل می‌کنند و می‌توانند صدای مخاطب را کاملا واضح و دقیق دریافت کند.

    همچنین به خاطر کنترل خوب نویز محیط و حذف یا کاهش آن، استفاده از میکروفون هدست در هر محیطی می‌تواند راضی‌کننده باشد.

    [table id=1045 /]

    بهترین هدست‌های لاجیتک

    ۶. هدست بی‌سیم کورسیر مدل HS70

    • قیمت حدودی: ۴.۵ میلیون تومان

    بهترین هدست گیمی سیمی با میکروفون با کیفیت

    مزایا:

    • میکروفون بوم با عملکرد عالی
    • طراحی مناسب و راحت
    • باتری با شارژدهی بیش از ۲۴ ساعت
    • پریست (تنظیمات پیش فرض) مطلوب

    معایب:

    • بیس و تریبل صدا کمی ناسازگار هستند

    بهترین هدست برای تولید محتوا و استریم در زمینه گیم و بازی PC کورسیر مدل HS70 است. البته این توصیه نه صرفا به خاطر کیفیت این هدست، بلکه عدم سازگاری ارتباط بلوتوث آن با کنسول‌های بازی است.

    این هدست برند کورسیر در بحث کیفیت صدا، با اینکه از قابلیت صدای فراگیر ۷.۱ بهره می‌برد، اما خروجی آن ماورایی نیست و بیشتر می‌تواند در هنگام انجام بازی، خودی نشان بدهد. یک نکته مثبت این هدست، قابلیت اتصال سیمی است که به کاربر اجازه می‌دهد تا از آن در طیف وسیعی از گجت‌ها استفاده کند.

    اما نقطه قوت اساسی این مدل از بهترین هدست برای تولید محتوا میکروفون آن است. کورسیر به طرز عجیب و غیرقابل انتظاری، یک میکروفون به شدت با کیفیت که تاییدیه دیسکورد را هم به همراه دارد، در این مدل از هدست‌های خود تعبیه کرده. کیفیت ضبط میکروفون HS70 بسیار مناسب است، صدا واضح و کامل به گوش می‌رسد و مدیریت نویز نیز در این میکروفون بوم به شدت دقیق انجام می‌شود.

    پوشش بی‌سیم هدست HS70 کورسیر تا محدوده ۱۲ متری تست شده و عملکرد خوبی داشته است. در بخش باتری هم این هدست می‌تواند تا ۱۶ ساعت بدون وقفه کار کند که آمار نسبتا خوبی است.

    یکی از قابلیت‌های خوب این هدست، پشتیبانی از نرم‌افزار جانبی برای تنظیمات دلخواه و استفاده از پریست‌ها است که می‌تواند تا میزان قابل توجهی، کیفیت صدا را به سطح قابل قبولی برساند. شاید اگر این مدل از بهترین هدست برای تولید محتوا قیمت پایین‌تری داشت، کاربران بیشتری را به سوی خود جلب می‌کرد. با این حال اگر به دنبال هدست گیمینگ با میکروفون با کیفیت هستید، کورسیر مدل HS70 می‌تواند گزینه خوبی باشد.

    [table id=1046 /]

    [related]46002[/related]

    ۵. هدست بی‌سیم استیل‌سریز مدل Arctis 7P

    • قیمت حدودی: ۶.۵ میلیون تومان

    بهترین هدست بی سیم برای تولید محتوا

    مزایا:

    • طراحی جذاب و  کیفیت ساخت بالا
    • میکروفون با کیفیت
    • ایزوله‌سازی دقیق صدا
    • شارژدهی عالی

    معایب:

    • دقیق نبودن صداهای تریبل

    استیل‌سریز از بهترین برندهای بازار گیمینگ شناخته می‌شود و هدست Arctis 7P این شرکت هم از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است.

    Arctis 7P یک هدست پشت بسته است و بنابراین، صدا به طور کامل در گوش‌ها محصور می‌شود و شما را به طور کامل از دنیای بیرون جدا می‌کند. کیفیت صدا طبیعی و البته وسیع است و به شکل خوبی درون سر مخاطب می‌چرخد.

    پروفایل اصلی مدل از بهترین هدست برای تولید محتوا تنظیمات خوبی دارد که البته، میزان کوبش و شدت افکت‌ها را بالاتر برده، اما چنانچه قصد شخصی‌سازی دارید می‌توانید از طریق نرم‌افزار مخصوص این هدست تنظیمات اکولایزر و پریست‌های دلخواه خود را انجام دهید.

    میکروفون هدست Arctis 7P از نوع جمع‌شونده است و از ویژگی حذف نویز برخوردار است که می‌تواند تا حد زیادی، صدای پس‌زمینه را از بین ببرد. این ویژگی در کنار فناوری ClearCast، در هنگام ضبط صدا بسیار مفید است و کیفیت قابل‌ قبولی را ارائه می‌دهد. کیفیت ضبط صدا با میکروفون این هدست بسیار خوب است و می‌توان خروجی بسیار خوبی را گرفت.

    با هدست استیل‌سریز می‌تواند تا ۲۴ ساعت شارژدهی داشته باشد که از این نظر برای گوش دادن به موزیک یا اجرای استریم‌های طولانی بازی ایده‌آل است.

    [table id=1047 /]

    ۴. هدست بی‌سیم استیل‌سریز مدل Arctis 9X

    • قیمت حدودی: ۷.۵ میلیون تومان

    بهترین هدست بی سیم برای تولید محتوا هدست بی‌سیم استیل‌سریز مدل Arctis 9X

    مزایا:

    • میکروفون عالی برای ضبط و مکالمه
    • پخش صدای فوق‌العاده
    • شارژدهی فوق‌العاده تا ۲۸ ساعت
    • پشتیبانی از نرم‌افزار جانبی برای تنظیمات و شخصی‌سازی

    معایب:

    • کوچک بودن هدست و فیت نبودن در برخی موارد

    هدست Arctis 9X، دیگر محصول استیل‌سریز در فهرست بهترین هدست بی‌سیم برای تولید محتوا است. یکی از مزایای اصلی این هدست، باتری حجیم آن است که می‌تواند تا ۲۸ ساعت در حالت کار مداوم، مورد استفاده قرار بگیرد.

    این هدست از لحاظ طراحی شباهت‌های بسیاری به مدل Arctis 7 2019 دارد. رنگ‌بندی برجسته سبز رنگ روی هدبند فلزی و بدنه یک دست مشکی در کنار میکروفون بوم قابل جمع شدن، ظاهر این هدست را از مدل‌های Arctis 3 2019 و Arctis 5 2019 تفکیک می‌کند.

    کیفیت صدا در این هدست بسیار طبیعی است و پشتیبانی از نرم‌افزار SteelSeries Engine می‌تواند گزینه‌های مختلفی را پیش‌روی مخاطب برای شخصی‌سازی قرار دهد.

    میکروفون بوم این هدست یکی از ویژگی‌های بارزی است که آن را به بهترین هدست بی سیم برای تولید محتوا در اینستاگرام و یوتیوب تبدیل می‌کند. مدیریت نویز در این هدست خوب است و می‌تواند در محیط شلوغ، صدای کاربر را از اطراف تفکیک کند. همچنین با استفاده از نرم‌افزار همراه هدست، گزینه‌های متعددی برای شخصی‌سازی عملکرد میکروفون وجود دارد. 

    بهترین هدست‌های استیل سریز

    ۳. هدست بی‌سیم کورسیر مدل VIRTUOSO RGB Wireless XT

    • قیمت: از ۸ میلیون تومان

    بهترین هدست گیمینگ بی‌سیم با میکروفون با کیفیت

    مزایا:

    • تنظیمات دقیق پیش فرض و اکولایزر قوی
    • ارگونومی عالی و بدنه خوش‌ساخت
    • میکروفون فوق‌العاده برای ضبط و مکالمه
    • ۱۸ ساعت شارژدهی

    معایب:

    • کیفیت نامتعادل در موقعیت‌های گوناگون

    کورسیر مدل VIRTUOSO RGB Wireless XT، یک هدست گیمینگ بی‌سیم با کیفیت و به نوعی پرچمدار در بین هدست‌های برند کورسیر است. در اولین نگاه، می‌توان متوجه کیفیت ساخت خوب، زیبایی و حتی راحتی آن، با توجه به جنس و ارگونومی بدنه این هدست گیمینگ شد. وجود RGB که از طریق نرم‌افزار نیز قابلیت شخصی‌سازی دارد، جلوه خوبی به این هدست گیمینگ داده است.

    هدست کورسیر مدل VIRTUOSO RGB Wireless XT در بخش میکروفون می‌درخشد و به همین خاطر در فهرست بهترین هدست بی سیم برای تولید محتوا و استریم قرار دارد.

    کیفیت میکروفون برای ضبط و مکالمه کاملا واضح است توانایی کنترل نویز محیط را به راحتی دارد که در محیط‌های شلوغ باعث می‌شود تا صدای مخاطب از صدای محیطی کاملا تفکیک شود. این مورد در کنار شارژدهی ۱۸ ساعته باعث شده VIRTUOSO RGB Wireless XT بهترین هدست بی سیم برای تولید محتوا در محیط‌های باز باشد که هم به شارژر دسترسی ندارید و هم نویز محیط بالا است.

    اتصال بی‌سیم این هدست از سرعت و دقت بالا و تاخیر به شدت پایین برخوردار است که استفاده از آن را کاملا راحت می‌کند.

    یکی از ویژگی‌های عالی این هدست، توانایی استفاده از آن به هر دو شکل بی‌سیم و سیمی است. پشتیبانی از جک ۳.۵ میلی‌متری و USB، امکان اتصال آن را به همه دستگاه‌ها ممکن می‌کند و حتی در صورت نداشتن شارژ، می‌توان از طریق پورت‌های گفته شده از این هدست استفاده کرد.

    [table id=1049 /]

    ۲. هدست بی‌سیم استرو مدل A50

    • قیمت: از ۸ میلیون تومان

    هدفون بی‌سیم گیمینگ استرو مدل A50 Gen4 Wireless 2019

    مزایا:

    • راحتی در استفاده
    • پشتیبانی از نرم‌افزار به منظور شخصی‌سازی و تنظیمات
    • کیفیت عالی میکروفون و قابلیت مدیریت پیشرفته نویز
    • استند شارژ با آنتن پنج گیگاهرتز (تا ۳۰ متر پوشش بی‌سیم)

    معایب:

    • ایزوله‌سازی صدا کمی ضعیف است

    استرو A50 Gen4 Wireless 2019  هدستی با ارگونومی فوق‌العاده خاص است که سر و گوش‌ها در آن بسیار راحت هستند. کیفیت صدا در این هدست، بدون هیچ‌گونه تنظیمات اضافه‌ای در بهترین سطح خود قرار دارد و بیس‌ها به صورت هوشمندانه‌ای، افکت‌ها را به خصوص در بازی‌های اکشن به گوش می‌رسانند.

    میکروفون MixAmp این مدل از بهترین هدست بی سیم برای تولید محتوا صدایی شفاف و باکیفیت را از کاربر دریافت می‌کند که نه تنها برای مکالمه و چت گروهی مناسب است، بلکه می‌تواند برای ضبط و تولید محتوای ویدیویی یا صوتی نیز کاربرد داشته باشد.

    نرم‌افزار Astro Command Center این هدست، به استریمرها و محتواسازان، این امکان را می‌دهد تا تنظیمات دلخواه و خاص خود را لحاظ کرده و کنترل کاملی روی ورودی‌ها و خروجی‌های خود داشته باشند.

    یکی از مزایای میکروفون هدست A50 استرو، وجود چهار پروفایل برای آن است. اگر مشغول استریم هستید، استفاده از پروفایل Streaming توصیه می‌شود. حالتی تحت عنوان Night هم وجود دارد که دریافت صدا را بیشتر می‌کند و حالت Tournament نیز  برای مدیریت نویز در محیط‌های شلوغ تعبیه شده است. حالت Home هم به صورت پیش‌فرض وجود دارد که ویژگی‌های میکروفون را در تنظیمات بالانس نگه می‌دارد.

    استند شارژ که به آنتن پنج گیگاهرتز مجهز است، به انتقال صدا با کمترین میزان تاخیر و نهایت وضوح کمک می‌کند. صدایی که از نوع ۷.۱ دالبی و فراگیر است و ظریف‌ترین صداها را به گوش کاربر می‌رساند.

    هدست بی‌سیم A50 Gen4 Wireless 2019 توانایی ارائه شارژ تا ۱۵ ساعت را دارد. نگران فاصله گرفتن از دستگاه متصل شده به هدست نباشید چرا که این هدست تا فاصله ۳۰ متر شما را بدون افت کیفیت خاصی، همراهی می‌کند. تمام این موارد در کنار هم باعث شده این محصول در فهرست بهترین هدست بی سیم برای تولید محتوا قرار بگیرد.

    [table id=1050 /]

    ۱. هدست بی‌سیم استیل‌سریز مدل Arctis pro Wireless

    • قیمت: از ۱۲ میلیون تومان

    بهترین هدست گیمینگ بی‌سیم با میکروفون با کیفیت

    مزایا:

    • طراحی راحت و بادوام
    • میکروفون عالی برای ضبط و مکالمه
    • پخش صدای فوق‌العاده
    • شارژدهی طولانی
    • ارتباط بی‌سیم عالی با فرستنده USB و بلوتوث

    معایب:

    • عایق ضعیف صدا
    • نبود تعادل کافی بین صدای بیس و تریبل

    در نهایت نوبت به اولین گزینه در فهرست بهترین هدست بی سیم برای تولید محتوا می‌رسد. هدست گیمینگ استیل‌سریز مدل Arctis Pro، یکی از حرفه‌ای‌ترین و البته گران‌قیمت‌ترین هدست‌های برند استیل‌سریز است که از هر نظر عملکردی فوق العاده دارد. هدست گیمینگ استیل‌سریز Arctis Pro دارای یک میکروفون بسیار باکیفیت است که می‌توان آن را در خود هدست جمع کرد. این میکروفون توانایی بالایی در کنترل نویز دارد و از طرفی، فاقد صدای هوا و تیزی یا بمی صدا است. صدا در محیط‌های شلوغ هم می‌تواند به راحتی از میکروفون منتقل شود و چنانچه تصمیم به تولید محتوا در اینستاگرام، یوتیوب یا ضبط پادکست دارید، گزینه‌ای ایده‌آل برای شما محسوب می‌شود. صدای خروجی هدست Arctis Pro استیل‌سریز هم طبیعی، خنثی و با وضوح عالی است. با اینکه مقداری عدم تعادل در بیس و تریبل مشاهده می‌شود، اما با استفاده از تنظیمات اکولایزر در نرم‌افزار استیل‌سریز، می‌توان به صدایی متناسب با شنوایی و سلیقه خود برسیم. استیل‌سریز تغییر خاصی در طراحی این مدل از هدست‌های گیمینگ خود نداده و تقریبا با ظاهری آشنا روبه‌رو هستیم. همچنین هدبند این مدل از بهترین هدست برای تولید محتوا به مانند محصولات قبلی استیل‌سریز از کیفیت و راحتی مثال‌زدنی برخوردار است و تنظیم آن بسیار راحت است. [table id=1052 /] [see_also]36264[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید