۹ مدل از بهترین مانیتورهای گیمینگ در بازار ایران

۹ مدل از بهترین مانیتورهای گیمینگ در بازار ایران
راهنمای مطالعه

    خرید بهترین مانیتور گیمینگ متناسب با بودجه، سلیقه و امکانات آن هم در بازار ایران کار دشواری است. در این مطلب ۹ مدل از بهترین مانیتورهای مخصوص بازی را معرفی کرده‌ایم.

    بهترین مانیتور گیمینگ هر آنچه در کامپیوتر جمع کرده‌اید را به شکلی ایده‌آل به نمایش می‌گذارد. شما اگر بهترین کارت گرافیک و بهترین پردازنده یا در کل بهترین سیستم ممکن را داشته باشید، اما مانیتور استاندارد و متناسب تهیه نکرده باشید، هیچ‌گاه متوجه بهترین کیفیت خروجی از سیستم خود نمی‌شوید.

    گیمرها به صفحه‌نمایش‌های کوچک راضی نمی‌شوند و معمولا از مانیتورهای ۲۷ اینچ به بالا که از نرخ نوسازی یا هرتز بیشتری برخوردار هستند، استقبال می‌کنند. با این حال، باید نسبت به بودجه و البته امکانات سخت‌افزاری سیستم برای استفاده بهینه از نمایشگر آگاه بود.

    برخی مانیتورها مثل مدل‌های 4K یا ۱۴۴ هرتز برای سیستم‌های رده پایین ساخته نشده‌اند و خرید آنها اگر سیستم قدرتمندی ندارید، دور ریختن پول است.

    برعکس، بسیاری از مانیتورها توانایی تمام و کمالی در ارائه بهترین خروجی سیستم را ندارند. از نرخ رفرش تا رزولوشن، نوع پنل، فناوری‌های گوناگون و میزان کنتراست و روشنایی، همه و همه عوامل متنوع و مهمی در انتخاب یک مانیتور گیمینگ مناسب هستند.

    در ادامه فهرست ۱۰ مدل از بهترین مانیتور گیمینگ را در بازه‌های قیمتی مختلف معرفی کرده‌ایم تا از بین آنها، نمایشگر مناسبتان را انتخاب کنید. اگر به دنبال مانیتوری با قیمت پایین‌تر هستید مطلب راهنمای خرید بهترین مانیتور ارزان و یا بهترین مانیتور میان رده را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

    ۱. ال‌جی مدل 27GN950-B؛ سریع‌ترین مانیتور گیمینگ 4K

    • قیمت: ۴۰ میلیون تومان

    بهترین مانیتور گیمینگ الجی مانیتور گیمینگ ال‌جی مدل 27GN950-B

    مزایا:

    • رنگ‌های زنده
    • دقت رنگ
    • سرعت بالای پاسخگویی برای مانیتور 4K
    • سازگاری با +G-Sync/FreeSync

    معایب:

    • حالت sRGB بیش از حد اشباع

    انتخاب بهترین مانیتور گیمینگ 4K با قیمت مناسب کار سختی است چون مدل‌ها در این رده بسیار گران قیمت هستند. در اینجا به سراغ مانیتوری 4K و همه‌فن‌حریف از ال‌جی با نام 27GN950-B رفته‌ایم که یکی از پرسرعت‌ترین مانیتورهای گیمینگ 4K بازار محسوب می‌شود.

    اگر برای گیم سراغ این مانیتور می‌روید، حتما کارت گرافیک انویدیا RTX 3090، 3080 یا رادئون RX 6800XT به بالا را تهیه کنید، چون فقط در این صورت از همه قابلیت‌های آن یعنی وضوح 4K با نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز بهره‌مند می‌شوید.

    ال‌جی مدعی شده که این مدل اولین نمایشگر 4K با فناوری نانو IPS دارای نرخ پاسخگویی ۱ میلی‌ثانیه دنیا است. مانیتوری ۲۷ اینچ که دارای قابلیت HDR است و نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز را در اختیار دارد.

    موردی که برای یک مانیتور با رزولوشن 4K عجیب و تازه است. همین عجیب بودن آن سبب می‌شود تا کاربر یک تجربه منحصر به فرد و بی‌نظیر را در انجام بازی‌های روز دنیا، آن هم با رزولوشنی بالا و نرخ تازه‌سازی فوق‌العاده در ابعاد ۲۷ اینچ داشته باشد.

    البته قابلیت HDR مانیتور ال‌جی UltraGear 27GN950-B کمی محدود است، اما رنگ‌ها و کنتراست تصویر به خصوص در بازی‌ها فوق‌العاده به نظر می‌رسند. سازگاری مانیتور با فناوری‌های G-Sync و FreeSync+ هم باعث می‌شود تا تصاویر به ویژه در بازی‌ها یا تصاویر شلوغ و پرسرعت، پایدار باشند و شکستگی در تصویر رخ ندهد.

    مشاهده تصویر و اطلاعات کامل این مدل

    [table id=1086 /]

    ۲. سامسونگ مدل Odyssey G9؛ فوق‌عریض ۴۹ اینچی

    • قیمت: ۴۶ میلیون تومان

    مانیتور گیمینگ سامسونگ سامسونگ مدل Odyssey G9

    مزایا:

    • یکی از وسیع‌ترین مانیتورهای بازار
    • انبوهی از ویژگی‌ها از جمله HDR 
    • کیفیت نمایش عالی
    • تجربه‌‌ای کاملا جدید از گیمینگ

    معایب:

    • ... شاید تجربه نسبت تصویر ۳۲:۹ برای همه مناسب نباشد
    • برخی بازی‌ها در نسبت تصویر ۳۲:۹ انحنا پیدا می‌کنند
    • قیمت بالا و نزدیک به تلویزیون‌های OLED 
    • بدون پشتیبانی از HDMI 2.1

    مانیتورهای عریض جذابیت بسیار زیادی دارند و تجربه دیداری مخاطب را از محتوایی که تماشا می‌کند را به سطح بالاتری می‌برد. اما یک پله بالاتر مانیتورهای فوق‌عریض با نسبت تصویر ۳۲:۹ را داریم که سامسونگ در نمایشگر غول آسای Odyssey به سراغ آن رفته است.

    ما با یک مانیتور فوق‌عریض ۴۹ اینچ منحنی، مجهز به پنل VA با رزولوشن ۵۱۲۰ در ۱۴۴۰ پیکسل رو‌به‌رو هستیم. مدت زمان پاسخ‌دهی در این مانیتور کمتر از ۱ میلی‌ثانیه است و این قضیه را در عمل هم به خوبی نشان می‌دهد. همچنین نرخ تازه‌سازی این مانیتور فوق عریض، ۲۴۰ هرتز است که تجربه‌ای پر سرعت و عالی را به مخاطب انتقال می‌دهد.

    نکته قابل توجه در این مانیتور که آن را به شدت از محصولات دیگر متمایز می‌کند، نسبت تصویر فوق‌عریض آن است. موضوعی که باید برای کسانی که قصد انجام گیم روی این مانیتور را دارند، مهم باشد.

    اولین نکته این است که شما نمی‌توانید تجربه بی‌عیب و نقصی را در همه بازی‌ها، آن هم با نسبت تصویر ۳۲:۹ داشته باشید. در برخی بازی‌های تست شده مانند Destiny و The Witcher 3، محیط و المان‌ها در انتهای تصویر دچار انحنا می‌شوند که این مورد کاربر را آزار می‌دهد. با این حال این نسبت تصویر در بازی‌هایی مانند Call of Duty یا Battlefield و بازی‌های شبیه‌ساز مثل Flight Simulator و بسیاری از عناوین ریسینگ بهینه‌سازی شده است.

    البته نکته‌ای که وجود دارد این است که کاربر می‌تواند نسبت تصویر را در بازی‌ها تغییر دهد و نیاز نباشد از همه ابعاد مانیتور برای بازی استفاده کند. اما با این حال، خرید این مانیتور فوق‌عریض نیازمند وسواس و تحقیق بیشتر است. قیمت ۴۶ میلیون تومانی Odyssey G9 سامسونگ بالا است و محدود کردن قابلیت‌های آن، ارزش مانیتور را پایین می‌آورد.

    بهترین مانیتورهای گیمینگ سامسونگ

    [table id=1087 /]

    ۳. ایسوس مدل ROG Swift PG259QN؛ بهترین مانیتور گیمینگ ۳۶۰ هرتز 

    • قیمت: ۱۹ میلیون تومان

    بهترین مانیتور گیمینگ ایسوس مانیتور گیمینگ ایسوس مدل ROG Swift PG259QN

    مزایا:

    • نرخ نوسازی ۳۶۰ هرتزی
    • زمان پاسخگویی عالی

    معایب:

    • نیاز به کارت گرافیک نسل جدید مانند سری RTX

    یکی از بهترین مانیتورهای دنیا و البته، پرسرعت‌ترین آنها، مانیتور گیمینگ ایسوس مدل ROG Swift PG259QN است. این مانیتور ۲۴.۵ اینچی که از پنل فوق‌سریع IPS ایسوس با زمان پاسخ‌دهی زیر ۱ میلی‌ثانیه استفاده می‌کند، دارای رزولوشن 1080p و نرخ نوسازی حیرت‌انگیز ۳۶۰ هرتز است.

    ایسوس برای این مانیتور حتی یک سیستم خنک‌کنندگی اختصاصی تهیه کرده که تا ۱۲ درصد بیشتر از سایر مانیتورها، آن را در عملکردهای طولانی مدت خنک و همراهی می‌کند. همچنین این مانیتور بیشترین سازگاری را با قابلیت G-Sync انویدیا دارد و در نرخ نوسازی ۳۶۰ هرتز، دیگر خبری از شکستگی تصویر نیست.

    مانیتور گیمینگ ROG Swift PG259QN ایسوس کلکسیونی از قابلیت‌های فراوان گیمینگ است. از تعداد زیادی ویژگی‌ نرم‌افزاری مخصوص بازی، تا حالت‌های مختلف تصویر بسته به سبک و نوع بازی در حال اجرا، دست کاربر را برای تنظیمات ایده‌آل باز می‌گذارد.

    اگر یک گیمر حرفه‌ای در بازی‌های سریع مانند Overwatch، Counter-Strike GO، Rainbow Six: Siege، Call of Duty، Fortnite و هر بازی مشابه‌ای هستید، این مانیتور با نرخ به‌روزرسانی ۳۶۰ هرتز سبک بازی شما را دگرگون می‌کند. طبق تست‌های انجام شده، میزان موفقیت بازیکنان حرفه‌ای در استفاده از این مانیتور تا ۱۰ درصد افزایش داشته است.

    چنانچه قصد تهیه این مانیتور را دارید، باید به این نکته توجه کنید که مانیتور گیمینگ ایسوس ROG Swift PG259QN نیازمند کارت گرافیک نسل جدید مانند سری RTX انویدیا است. میزان حافظه بالا در کنار پشتیبانی از تکنولوژی‌های جدید تصویری، موتور محرک این مانیتور گیمینگ بی‌نظیر است.

    بهترین مانیتورهای گیمینگ ایسوس

    [table id=1088 /]

    ۴. هواوی مدل MateView GT؛ خوش‌قیمت همراه با ساندبار

    • قیمت: ۱۹ میلیون تومان

    بهترین مانیتور گیمینگ هواوی مدل MateView GT؛

    مزایا:

    • رزولوشن 3K در ۳۴ اینچ تصویر
    • زمان پاسخگویی عالی
    • وجود ساندبار استریو با کیفیت و کنترل تاچ + RGB
    • دو میکروفون با قابلیت حذف نویز و پوشش ۴ متری!
    • نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتزی

    معایب:

    • روشنایی کم‌تر از حد HDR
    • عدم وجود پورت معمولی USB
    • کمی در بازی‌های سریع تصویر تار می‌شود

    شاید از دیدن نام هواوی در لیست بهترین مانیتور گیمینگ تعجب کنید، اما باید بگوییم که با یکی از بهترین مانیتورهای این راهنمای خرید روبه‌رو هستیم. نمایشگر هواوی MateView GT Sound Edition، آن‌قدر قابلیت‌های متنوع، منحصر به فرد و خاص دارد که با برچسب قیمیت ۱۷ میلیون مقرون به صرفه به نظر می‌رسد.

    این مانیتور در دو نسخه مجهز به ساندبار و بدون ساندبار عرضه شده که ما در اینجا به معرفی مدل با ساندبار پرداخته‌ایم. قطعا اولین چیزی که در دیدار اول با این محصول، نظرمان را جلب می‌کند وجود ساندبار استریو در زیر مانیتور است. روی این ساندبار با کیفیت، یک نوار RGB لمسی کار شده که برای کنترل و قطع و وصل صدا کاربرد دارد. همچنین نحوه نمایش نور RGB روی ساندبار را می‌توان به مدل‌های مختلفی تغییر داد.

    اگر از وجود ساندبار جذاب این مانیتور بگذریم، به تصویر می‌رسیم. هواوی MateView GT یک نمایشگر ۳۴ اینچ عریض خمیده با نسبت تصویر ۲۱:۹ است که رزولوشنی معادل ۳۴۴۰ در ۱۴۴۰ را در اختیار دارد و نرخ نوسازی تصویر در آن به ۱۶۵ هرتز می‌رسد.

    روشنایی ۳۵۰ نیتی در کنار کنتراست ۴۰۰۰:۱ و پشتیبانی از تکنولوژی‌های مختلف HDR به خصوص HDR 10، کیفیت تصویر در این نمایشگر را به بالاترین سطح رسانده است.

    [related]36852[/related]

    یکی از ویژگی‌های جالب این مانیتور، وجود دو میکروفون هوشمند در آن است! این میکروفون‌ها مجهز به فناوری حذف نویز پس‌زمینه و حذف اکو است، تا چهار متر را پوشش می‌دهند و کیفیت و شدت صدا را به صورت کنترل شده انتقال می‌دهند. وجود این قابلیت در یک مانیتور چیز عجیبی است که هواوی با گنجاندن آن در این محصول، جذابیت خوبی را برای علاقه‌مندان ایجاد کرده است.

    این مانیتور مجهز به دو پورت HDMI 2، یک پورت دیسپلی، یک پورت USB-C و صدا است. همچنین پورت USB-C قابلیت شارژ سریع برای گوشی‌های هوشمند را در اختیار دارد و البته، می‌توان ویدیوهایی با رزولوشن 8K و نرخ ۶۰ هرتز را از طریق این پورت به مانیتور برای نمایش انتقال داد.

    جک ۳.۵ میلی‌متری پشت مانیتور هم قابلیت پشتیبانی همزمان از هدفون و میکروفون را دارد و بنابراین، می‌توانید از هدست‌های تک پورت با این مانیتور به راحتی استفاده کنید.

    مشاهده تصویر و اطلاعات کامل این مدل

    [table id=1089 /]

    ۵. آئورس مدل CV27Q؛ بهترین مانیتور گیمینگ 1440p

    • قیمت: ۱۵ میلیون تومان

    بهترین مانیتور گیمینگ آئورس مدل CV27Q مانیتور گیمینگ آئورس مدل CV27Q

    مزایا:

    • کنتراست
    • دقت رنگ
    • سرعت بالای پاسخگویی
    • پشتیبانی از FreeSync 2 HDR Premium و G-Sync

    معایب:

    • حالت sRGB متعادل نیست
    • کنترلی روی تصویر HDR وجود ندارد

    برند آئورس به عنوان زیرمجموعه‌ای از شرکت گیگابایت، چند سالی است که در زمینه تولید و عرضه تجهیزات گیمینگ به خصوص مانیتورهای باکیفیت و مناسب، توانسته جایگاه خوبی را در بازار دست و پا کند. Aorus CV27Q یکی از بهترین مانیتورهای گیمینگ این برند با رزولوشن 1440p و نرخ تازه‌سازی بالا است.

    مانیتور گیمینگ آئورس مدل CV27Q از طریق پورت دیسپلی، نرخ تازه‌سازی ۱۶۵ هرتز و با استفاده از پورت HDMI نرخ ۱۴۴ هرتز را در اختیارتان می‌گذارد.

    یکی از ویژگی‌های مثبت این مانیتور، زمان پاسخ‌دهی است که در تست‌های مختلف عملکرد مثبتی به جا گذاشت. همچنین رزولوشن QHD این مانیتور در کنار کنتراست 3000:1 که در پنلی با فناوری VA تعبیه شده، کیفیت تصویر را در بالاترین حد ممکن برای کاربر تضمین می‌کند. ناگفته نماند که سطح طیف مشکی در این مانیتور بسیار پایین است و در حالت HDR، تصاویر عالی به نظر می‌رسند.

    در کنار انبوهی از مزیت‌های مثبت تصویری، این مانیتور به قابلیت حذف نویز فعال (ANC) به واسطه دو میکروفون در قاب جلویی مجهز است. این ویژگی باعث می‌شود تا زمانی که میکروفون یا هدستی به مانیتور وصل می‌کنید، صدای پس‌زمینه محیط به طرز شگفت‌انگیزی حذف شود و تجربه خوبی از ارتباط صوتی را تجربه کنید.

    مانیتور گیمینگ آئورس مدل CV27Q از بدنه‌ای بسیار مستحکم و پایه‌هایی زیبا ساخته شده و می‌توان ارتفا و زاویه دید مانیتور را به چهار جهت تغییر داد. همچنین دو نوار نور RGB در پشت بدنه مانیتور تعبیه شده که به واسطه برنامه اختصاصی، قابل شخصی‌سازی هستند.

    [table id=1085 /]

    ۶. شیائومی مدل Mi Curved Gaming؛ ارزان‌ترین مانیتور بزرگ ۱۴۴ هرتز

    • قیمت: ۱۱ میلیون تومان

    بهترین مانیتور گیمینگ بهترین مانیتور گیمینگ شیائومی؛ مدل Mi Curved Gaming

    مزایا:

    • رزولوشن 3K در ۳۴ اینچ تصویر
    • زمان پاسخگویی عالی
    • قابلیت اسپلیت - اسکرین
    • پشتیبانی از FreeSync Premium
    • نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی
    • پنل VA سامسونگ

    معایب:

    • فاقد HDR

    فکر نکنم کسی با برند شیائومی و گستره محصولاتش غریبه باشد. یکی از زمینه‌هایی که این برند به تازگی در آن شروع به درخشش کرده است، ساخت و عرضه مانیتورهای پیشرفته و با کیفیت مقرون به صرفه است. نمایشگر ۳۴ اینچ Mi Curved Gaming، بهترین مانیتور گیمینگ ارزان قیمت در بازار ایران است.

    شما تنها با ۱۱ تا ۱۲ میلیون تومان، صاحب یک مانیتور خمیده ۳۴ اینچ 3K می‌شوید که از نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز پشتیبانی می‌کند و کیفیت تصویر بسیار خوبی را هم ارائه می‌دهد. نسبت تصویر این مانیتور عریض شیائومی ۲۱:۹ است که ۳۰ درصد نسبت به مانیتورهای عریض ۱۶:۹ وسیع‌تر است و به خوبی با رزولوشن ۳۴۴۰ در ۱۴۴۰ پیکسلی سازگاری کامل دارد. در واقع ما با بهترین مانیتور گیمینگ شیائومی روبه‌رو هستیم.

    از پشتیبانی از AMD FreeSync Premium که جلوی شکستگی تصویر یا اصطلاحا Screen Tearing را می‌گیرد، تا نرخ نوسازی تصویر ۱۴۴ هرتز که در بازی‌های سریع، بهترین و واضح‌ترین تصویر را به کاربر ارائه می‌دهد، از ویژگی‌های خوب این مانیتور زیبا و باکیفیت شیائومی است.

    شیائومی این مانیتور را به ساده‌ترین شکل ممکن طراحی کرده و اصطلاحا با یک محصول مینیمال رو‌به‌رو هستیم. چیزی که در ظاهر این مانیتور نظر کاربر را جلب می‌کند، ابعاد ۲ میلی‌متری قاب دور مانیتور است که تصویر را گسترده‌تر نشان می‌دهد. همچنین وجود قابلیت Split-Screen یا جداسازی تصویر، این نمایشگر را به دو مانیتور مجزا تبدیل می‌کند که برای انجام چند تسک بسیار مفید است.

    [table id=1090 /]

    7. سامسونگ مدل CRG5؛ از بهترین مانیتورهای ۲۴۰ هرتز

    • قیمت: ۹.۵ میلیون تومان

    بهترین مانیتور گیمینگ سامسونگ مدل CRG5 27-Inch

    مزایا:

    • کنتراست و دقت رنگ خوب
    • ۲۴۰ هرتز با پنل VA
    • پشتیبانی از G-Sync
    • نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی

    معایب:

    • عدم وجود اسپیکر و پورت USB

    اگر تصور می‌کنید که برای خرید مانیتور ۲۴۰ هرتز گیمینگ، باید بیش از ۱۵ یا ۲۰ میلیون تومان هزینه کنید، سخت در اشتباه هستید. بهترین مانیتور گیمینگ ارزان سامسونگ به نام CRG5 با برچسب قیمتی حدود ۹ میلیون تومان در دسترس شماست که از کیفیت بسیار خوبی هم برخوردار است.

    این مانیتور گیمینگ سامسونگ در بررسی‌های مختلف توانسته سربلند ظاهر شود و حتی آن را بهترین مانیتور گیمینگ ۲۴۰ هرتز بازار نام ببرند. استفاده از پنل VA و سایز ۲۷ اینچ (که البته مدل ۲۴ اینچ آن هم عرضه شده) در کنار پشتیبانی از قابلیت G-Sync، نقاط قوتی است که وقتی با قیمت حدود ۹.۵ میلیون تومان عرضه می‌شوند، ارزش خرید این نمایشگر را به شدت بالا می‌برد.

    استفاده از پنل VA باعث شده تا میزان کنتراست و دقت رنگ در این نمایشگر به شدت راضی‌کننده باشد. البته سطح سیاهی HDMI مقداری از حد استاندارد دور است و عدم وجود پورت USB و اسپیکر، شاید از نقاط ضعف این مانیتور باشد که البته نبود آن‌ها یکی از دلایل قیمت مناسب این مانیتور است.

    [table id=1091 /]

    ۸. ایسوس مدل VP28UQGL؛ ارزان‌ترین مانیتور گیمینگ 4K 

    • قیمت: ۷.۵ میلیون تومان

    بهترین مانیتور گیمینگ ایسوس مدل VP28UQGL

    مزایا:

    • قیمت مناسب به نسبت اندازه ۲۸ اینچی و رزولوشن 4K
    • زمان پاسخگویی زیر ۱ میلی‌ثانیه
    • تکنولوژی‌های Asus Eye Care، SplendidPlus و Game Plus

    معایب:

    • نبود پورت USB
    • حاشیه‌های زیاد

    بعضی از گیمرها هم ترجیح می‌دهند تا رزولوشن 4K را حتی به قیمت نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی و البته، پایین‌ترین هزینه ممکن تجربه کنند. نمایشگر ۲۸ اینچی VP28UQGL و 4K ایسوس با برچسب قیمتی ۷.۵ میلیون تومان برای این گروه طراحی شده است.

    ایسوس VP28UQGL را می‌توان بهترین مانیتور گیمینگ ارزان 4K برای افرادی دانست که حساسیت زیادی نسبت به نرخ نوسازی و کیفیت تصویر خارق‌العاده ندارند و می‌توانند از جلوه‌های نسبتا معمولی و نزدیک به استاندارد هم لذت ببرند.

    خوشبختانه این مانیتور ۲۸ اینچ 4K ایسوس که از پنل TN استفاده کرده، از قابلیت FreeSync هم پشتیبانی می‌کند که همین باعث می‌شود تا از بریدگی تصویر در بازی‌ها جلوگیری شود. به خاطر ۶۰ هرتز بودن این نمایشگر، توصیه می‌شود که اگر سیستم و کارت گرافیک‌تان بازی‌ها را حداکثر تا ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌کند، نسبت به تهیه این مانیتور اقدام کنید.

    البته که نرخ پاسخگویی این مانیتور زیر یک میلی‌ثانیه است که یکی از نقاط قوت نمایشگر گیمینگ ایسوس VP28UQGL محسوب می‌شود. وجود دو پورت HDMI 2.0، یک دیسپلی‌‌پورت و جک ۳.۵ میلی‌متری هم از قابلیت‌های دیگر این مانیتور است.

    طراحی این محصول بسیار معمولی است، اما قابلیت تنظیم ارتفا و زاویه در آن وجود دارد و حتی می‌توانید از این مانیتور به صورت عمودی نیز استفاده کنید.

    بهترین مانیتورهای گیمینگ ایسوس

    [table id=1092 /]

    ۹. سامسونگ مدل LF27T350FH-M؛ ارزان‌ترین مانیتور ۲۷ اینچ استاندارد 

    • قیمت: ۵.۵ میلیون تومان

    بهترین مانیتور گیمینگ مانیتور گیمینگ سامسونگ LF27T350FH-M

    مزایا:

    • قیمت مناسب
    • پنل IPS
    • حاشیه‌های کم
    • ۷۵ هرتز
    • پشتیبانی از FreeSync

    معایب:

    • وجود فقط یک پورت HDMI

    پیشنهاد ما به شمایی که به دنبال بهترین مانیتور گیمینگ ارزان اما استاندارد و مناسب هستید، مانیتور ۲۷ اینچ سامسونگ مدل LF27T350FH است که با قیمت ۵.۵ میلیون تومان عرضه شده است.

    سامسونگ در طراحی این مانیتور سعی کرده تا سادگی اما ظرافت زیادی به کار ببرد. حاشیه‌های مانیتور بسیار ظریف هستند و طراحی بدنه و پایه این نمایشگر به شکلی مینیمال، یکپارچه و شکیل پیاده‌سازی شده است.

    این مانیتور ۲۷ اینچ فول اچ‌دی دارای نرخ تازه‌سازی تصویر ۷۵ هرتز است و از پنل IPS استفاده کرده است. بهره‌گیری از پنل باکیفیت IPS، تضمین‌کننده کیفیت مناسب و البته، زاویه دید گسترده در این مانیتور است.

    سامسونگ در این نمایشگر از فناوری FreeSync رادئون استفاده کرده تا بریدگی تصویر در بازی‌ها و ویدیوها را تا حد بسیار زیادی از بین ببرد.

    این فناوری در کنار نرخ رفرش مناسب و زمان پاسخ‌دهی کمتر از ۵ میلی ثانیه، مانیتور گیمینگ سامسونگ LF27T350FH را به گزینه مناسب افرادی بدل کرده که با حداقل بودجه به دنبال نمایشگری بزرگ و باکیفیت در تصویر هستند.

    [table id=1093 /]

    جمع‌بندی فهرست بهترین مانیتور گیمینگ در بازار ایران

    در این مطلب ۹ مدل از بهترین مانیتورهای گیمینگ را به شما معرفی کردیم که قابلیت‌های گسترده‌ای را در کنار قیمت قیمت مناسب در اختیارتان قرار می‌دهند. شما تجربه استفاده از این نمایشگرهای را دارید؟ اگر تصور می‌کنید جای مدل خاصی در فهرست بهترین مانیتور گیمینگ خالی است، آن را با ما و دیگر خوانندگان در میان بگذارید. [see_also]37271[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید