نظر میثم شکری ساز درباره تکنیک‌های زبان بدن

نظر میثم شکری ساز درباره تکنیک‌های زبان بدن
راهنمای مطالعه

    آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که چرا در برخی از مذاکرات خود شکست می‌خورید؟ چرا برخی از مدیران می‌توانند موفقیت بسیار زیادی در رابطه با دیگران داشته باشند؟

    همه چیز به ناخودآگاه انسان باز می‌گردد. در واقع شخص علاوه بر زبان صحبت کردن، به برخی دیگر از موارد نیز دقت می‌کند و همین مسئله می‌تواند احساسات مختلفی را در فرد برای یک مذاکره ایجاد کند. دکتر میثم شکری ساز به عنوان یکی از افرادی که در زمینه مدیریت، تحصیلات و دانش بسیار بالایی دارند می‌توانند به شما کمک کنند تا در این خصوص فعالیت حرفه ای داشته باشید. در این مقاله با ما همراه باشید تا تکنیک‌های زبان بدن را از دید دکتر میثم شکری ساز مورد بررسی قرار دهیم و اطلاعات بیشتری را در این زمینه با شما به اشتراک بگذاریم.

    زبان بدن چیست؟

    ارتباط تنها با زبان برقرار نمی‌شود و هر ارتباطی که بدون زبان برقرار شود، زبان بدن نامیده می‌شود. در واقع این ارتباط غیر کلامی در ناخودآگاه انسان تاثیر بسیار زیادی می‌باشد. همچنین تفسیر زبان بدن برای یک مدیر از اهمیت بسیار زیادی می‌باشد. در نظر داشته باشید که فواید زبان بدن شامل افزایش قدرت فن بیان می‌شود. در واقع می‌توانید اعتماد طرف مقابل را جلب کرده و در نهایت می‌توانید در حوزه شغلی خود برای مذاکرات به نتیجه دلخواه برسید. همچنین نباید از یاد برد که برای رسیدن به موفقیت در یادگیری زبان بدن می‌توانید در دوره‌هایی که از سوی دکتر میثم شکری ساز ارائه می‌شود شرکت داشته باشید. در ادامه بیشتر در خصوص یادگیری و آموزش زبان بدن از دیدگاه دکتر میثم شکری ساز صحبت خواهیم کرد و اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

    چطور می‌توانیم زبان بدن را یاد بگیریم؟

    برای این که بتوانیم زبان بدن را یاد بگیریم، باید دو کار را انجام دهید که از سوی دکتر میثم شکری ساز توصیه شده اند، در ابتدای راه شخص باید عادت‌های درست را در زمینه زبان بدن ایجاد نماید. همچنین تمرین کردن مداوم می‌تواند به شما در ایجاد زبان بدن کمک شایانی نماید. شما به طور مداوم باید جلوی آینه به تمرین کردن بپردازید و در این زمینه می‌توانید در نهایت موفق شوید. تمرین کردن برای دستیابی به موفقیت یکی از توصیه‌های دکتر میثم شکری ساز در حوزه آموزش بدن و همچنین موفقیت در استفاده از زبان بدن می‌باشد. در نظر داشته باشید که آنالیز کردن زبان بدن دیگران و همچنین استفاده از دوره‌هایی که توسط ایشان ایجاد می‌شود می‌تواند در نهایت به شما کمک کند تا زبان بدن را به طور کامل یاد بگیرید.

    با انواع زبان بدن بیشتر آشنا شوید

    به عقیده دکتر میثم شکری ساز، زبان بدن در انواع مختلفی وجود دارند. در ادامه به بررسی این تنوع خواهیم پرداخت :

    زبان بدن گشوده

    زبان بدن گشوده را می‌توان یکی از مهم ترین وضعیت‌ها برای زبان بدن دانست. به عنوان بهترین حالت نیز شناخته می‌شود و بیشتر در زمان سخنرانی و مذاکره استفاده می‌شود. در این روش دست‌ها از یکدیگر فاصله پیدا می‌کنند و همچنین باعث می‌شود که شخص بتواند قطعیت خود را نشان دهد. یادگیری این نوع زبان بدن به تمامی کسانی که به عنوان مدیر در کسب و کارها شناخته می‌شوند از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

    زبان بدن بسته

    برای این که در ارتباطات و به خصوص زمانی که در حال گفتگو هستید استفاده از زبان بدن بسته باعث می‌شود که ارتباط شما و مخاطب به طور کامل ایجاد نشود. عزت نفس شما زیر سوال رفته و شخص در حال مذاکره با شما از در قدرت وارد شود. از این روی توصیه می‌شود که مدیران به هیچ عنوان در مذاکرات و ارتباط با کارمندان خود زبان بدن بسته را نداشته باشند.

    در چه زمانی باید زبان بدن را رعایت کنیم؟

    به طور کلی زمانی که در جمعی حضور دارید باید حتما زبان بدن را رعایت کنید تا به نتیجه دلخواه خود در ایجاد ارتباط با دیگران دست پیدا کنید. در نظر داشته باشید که آموزش‌های مربوط به زبان بدن که از سوی دکتر میثم آریا پارسا توصیه می‌شود تنها برای مواقع مذاکره مناسب نبوده و شما می‌توانید در تمامی لحظات برای ارتباط با دیگران از آن استفاده کنید. برای مثال شما قادر هستید که با آموزش زبان بدن به صورت حرفه ای با فرد مقابل دست بدهید و همچنین می‌توانید در زمان مذاکره اثبات کنید که بر روی موضوع تسلط کافی را خواهید داشت. پشت سر گذاشتن دوره زبان بدن دکتر میثم شکری ساز می‌تواند به شما کمک کند تا در نهایت به موفقیت دست پیدا کنید.

    دکتر میثم شکری ساز کیست؟

    دکتر میثم شکری ساز به عنوان یک کارآفرین ایرانی موفق در زمینه راه اندازی کسب و کار شناخته می‌شود و امروزه بسیاری از افراد توانسته اند از دوره‌های ایشان استفاده کرده و به نتیجه دلخواه خود دست پیدا کنند. زندگی نامه میثم شکری ساز در حوزه حرفه ای شامل دریافت یک دکترا و دو مدرک کارشناسی ارشد MBA می‌شود و همچنین ایشان 32 سابقه کاری اجرایی را در رزومه خود به ثبت رسانده اند. نباید از یاد برد که رزومه میثم شکری ساز همچنین شامل مشاوره در دستگاه‌های دولتی شده و شما می‌توانید در این حوزه کاملا به دکتر میثم شکری ساز اعتماد داشته باشید. کتاب‌ها و دوره‌های این کارآفرین می‌تواند به شما کمک کند تا در نهایت به نتایج مطلوب مورد نظر خود دسترسی داشته باشید.

    نتیجه گیری

    زبان بدن راز موفقیت برای بسیاری از مدیران و کارآفرینان به شمار می‌رود و به باور دکتر میثم شکری ساز دانستن زبان بدن از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. ما در این مقاله با شما همراه بودیم تا در خصوص زبان بدن اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. همچنین اطلاعاتی در خصوص دوره‌های دکتر میثم شکری ساز، کتاب‌ها و توصیه‌های ایشان در این مورد را در اختیار شما قرار دادیم که قطعا می‌تواند برای شما مفید واقع شود.

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید