بهترین کولرهای گازی جنرال گلد در ایران

بهترین کولرهای گازی جنرال گلد در ایران
راهنمای مطالعه

    کولرهای گازی جنرال گلد از محبوب‌ترین سیستم‌های تهویه مطبوع در ایران هستند. برای آشنایی با فهرست بهترین کولر گازی جنرال گلد همراه درجه باشید.

    سیستم‌های تهویه مطبوع، امروزه کاربرد بسیاری دارد. انواع دستگاه‌های تصویه هوا، فن کوئل، رادیاتور، اسپلیت، داکت اسپلیت، کولر آبی، کولر گازی و غیره از نمونه‌های این سیستم‌ها هستند. در این میان استفاده از کولر گازی و اسپلیت بسیار رایج و متداول شده و برندهای مختلفی در سراسر دنیا اقدام به تولید و عرضه مدل‌های مختلف کولر گازی کرده‌اند که هر یک شکل ظاهری، توان، ظرفیت و کارایی متفاوتی دارد.

    برخی کولرهای گازی دو تکه بوده و یک پنل داخلی داشته که روی دیوار نصب می‌شود و یک پنل خارجی که بیرون از محیط نصب می‌شود. بعضی دیگر حالت پرتابل داشته و به سادگی قابل حمل هستند و در هر محیطی می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

    برخی نیز به صورت سقفی بوده و پنل آن داخل سقف نصب می‌شود. علاوه بر این موارد مدل‌های مختلف بسیار دیگری نیز در بازار موجود است. در این مقاله قصد داریم کولر گازی جنرال گلد و بهترین مدل‌های آن را معرفی کنیم. با درجه همراه شوید تا انتخاب و خرید آگاهانه‌ای داشته باشید.

    کولر گازی برند جنرال گلد

    ption id="attachment_50277" align="aligncenter" width="850"]کولر گازی جنرال گلد بهترین کولر گازی جنرال گلد

    جنرال گلد (General Gold) یک برند چینی پر طرفدار در خاورمیانه است که به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب، خیلی زود در میان مصرف‌کنندگان جا باز کرده است. شکل ظاهری پنل‌های کولر گازی جنرال گلد با دیگر برندهای معتبر دنیا تفاوت چندانی ندارد.

    این برند، انواع مختلف کولرگازی و اسپلیت با ظرفیت‌های متفاوتی را تولید و به بازار عرضه می‌کند که معرفی تمام این موارد در یک مقاله نمی‌گنجد. به همین دلیل، در زیر برخی از بهترین‌های این برند را به شما معرفی می‌کنیم. پیش از این بهترین کولر گازی برندهای دیگر را نیز معرفی کرده بودیم.

    کولر گازی جنرال گلد ساخت کجاست؟

    کولر گازی جنرال گلد هم مثل بسیاری از برندهای دیگر از جمله کولر گازی ایوولی ساخت کشور چین است. هرچند برخی قطعات این محصولات از جمله موتور بعضا ساخت تایلند است اما خطوط مونتاژ کولر گازی جنرال گلد در استان گوانگدونگ چین قرار دارند.

    مزایا و معایب کولر گازی جنرال گلد

    یکی از دلایل فروش بالای کولرهای جنرال گلد مزایای متعدد این محصولات است که شامل قیمت مناسب، کیفیت مطلوب، تنوع بالا، مصرف بهینه انرژی، سروصدای اندک و قابلیت‌های متعدد می‌شود.

    کولرهای جنرال گلد در کنار قیمت مناسب برخی نقطه ضعف‌ها نیز دارند. برای مثال از جمله معایب کولر گازی جنرال گلد می‌توان به عدم پشتیبانی از قابلیت‌های مدرن مثل wi-fi، سرمایش متوسط و کیفیت متوسط برد اصلی اشاره کرد.

    انواع کولر گازی جنرال گلد

    کولرهای گازی جنرال گلد در سه نوعِ مِگا، سوپر و پلاتینیوم دسته‌بندی می‌شوند. این مدل‌ها معمولا شامل کولر گازی معمولی از نوع اسپلیت است اما جنرال گلد کولر گازی ایستاده هم تولید می‌کند. کولرهای جنرال گلد صورت دو حالته سرمایشی و گرمایشی قابل استفاده هستند.

    فهرست پرفروش‌ترین کولر گازی را ببینید

    کولر گازی جنرال گلد مدل GG-S24000SUPER

    ption id="attachment_50292" align="aligncenter" width="850"]کولر گازی جنرال گلد مدل GG-S24000SUPER کولر گازی جنرال گلد مدل GG-S24000SUPER

    این کولر گازی جنرال گلد یک اسپلیت دیواری ۲۴۰۰۰ از سری سوپر است که قابلیت سرمایش و گرمایش را دارد. سری سوپر این برند موتورهای بزرگ و پیستونی داشته و به همین دلیل پرتاب باد بالایی دارد. گرچه از این مدل در فضاهای وسیع و بزرگ هم می‌شود استفاده کرد اما بیشتر مناسب فضایی با مساحت ۶۵ تا ۸۵ متر مربع است. گاز به کار رفته در آن R410 است که از بهترین و باکیفیت‌ترین گازهای مورد استفاده در کولرهای گازی است. کولر گازی جنرال گلد مدل GG-S24000SUPER، مجهز به اینورتر نیست. با این وجود مصرف برق بسیار پایینی داشته و از هدر رفت انرژی جلوگیری می‌کند.

    به دلیل استفاده از موتور اسکرول پر قدرت، بسیار بی‌صدا بوده بعد از گذشت مدت زمان طولانی به صدا نمی‌افتد. علاوه بر موارد فوق، مجهز به پره‌های ضد فرسایشی بوده که در برابر رطوبت و زنگ‌زدگی بسیار مقاوم هستند. فیلتر آنتی باکتریال، سیستم خواب و تایمر ۲۴ ساعته نیز دارد.

    کولر گازی جنرال گلد مدل GG-S24000SUPER دارای قابلیت رطوبت‌زدایی است و برای آب و هوای معتدل بسیار کارآمد است. مناسب برای آب و هوای گرم حاره‌ای بوده و در ناحیه عمل‌کرد T3 قابل نصب است. پخش باد آن در ۴ جهت مختلف قابل تنظیم است. شکل ظاهری کولر گازی جنرال گلد مدل GG-S24000SUPER، بسیار ساده و شیک است. پنل دیواری سفید رنگ با یک نوار باریک نقره‌ای رنگ در قسمت بالای آن، مناسب هر فضایی است.

    مشخصات فنی:

    • رده مصرف انرژی: A
    • نوع کمپرسور: موتور اسکرول پر قدرت
    • کارایی: سرمایش و گرمایش
    • نوع آب و هوای سازگار: آب و هوای گرم حاره‌ای (ناحیه عمل‌کرد T3)
    • ظرفیت سرمایش: 24000 BTU
    • ظرفیت گرمایش 24300 BTU

    کولر جنرال گلد مدل GG-S18000PLATINUM

    ption id="attachment_50292" align="aligncenter" width="850"]کولر گازی جنرال گلد مدل GG-S24000SUPER کولر گازی جنرال گلد مدل GG-S18000PLATINUM

    کولر گازی ۱۸۰۰۰ جنرال گلد از سری پلاتینیوم است که قابلیت سرمایش و گرمایش را دارد. مجهز به کندانسور طلایی و فیلتر ویتامین C است و در هر فصلی هوای پاک، تمیز و مطبوعی ایجاد می‌کند. گاز به کار رفته در آن R410 است اما مجهز به اینورتر نیست. با فین‌های طلایی که داخل پنل است انرژی خورشید را ذخیره کرد و به همین دلیل مصرف برق بسیار پایینی داشته و از هدر رفت انرژی جلوگیری می‌کند. دارای گواهینامه IP24 بوده و در برابر آب بسیار مقاوم است.

    [related]49754[/related]

    این کولر جنرال گلد بسیار بی‌صداست و در هنگام استراحت نیز خواب لذت‌بخشی را برای شما به ارمغان می‌آورد. مجهز به پره‌های ضد فرسایشی بوده که در برابر رطوبت و زنگ‌زدگی بسیار مقاوم هستند. فیلتر آنتی باکتریال، سیستم خواب و تایمر ۲۴ ساعته نیز دارد. دارای قابلیت رطوبت‌زدایی است. مناسب بیشتر شرایط آب و هوایی است و به‌خصوص در مناطق معتدل و گرم‌سیری بازدۀ بالایی دارد. پخش باد آن در ۴ جهت مختلف قابل تنظیم است.

    با پرتاب بادی بین ۱۰ تا ۱۵ متر برای مکان‌های ۶۰ تا ۷۵ متری مناسب است. شکل ظاهری کولر گازی جنرال گلد مدل GG-S18000PLATINUM، مشابه مدل قبلی است. پنل دیواری سفید رنگ با یک نوار باریک نقره‌ای رنگ در قسمت بالای آن، با دکور هر فضایی هماهنگ می‌شود.

    مشخصات فنی:

    • رده مصرف انرژی: A
    • نوع کمپرسور: روتاری
    • کارایی: سرمایش و گرمایش
    • نوع آب و هوای سازگار: مناطق معتدل و گرم‌سیری
    • ظرفیت سرمایش: 18000 BTU
    • ظرفیت گرمایش 18500 BTU

    کولر جنرال گلد مدل GG-S12000 Platinum

    ption id="attachment_50292" align="aligncenter" width="850"]کولر گازی جنرال گلد مدل GG-S24000SUPER کولر گازی جنرال گلد مدل GG-S12000 Platinum

    این کولر گازی ۱۲۰۰۰ جنرال گلد از سری پلاتنیوم است که قابلیت سرمایش و گرمایش را دارد. با قدرت پرتاب باد تا ۱۲ متر برای مکان‌های ۵۰ تا ۶۵ متری مناسب است و امکان تنظیم باد در ۴ جهت را دارد.

    مجهز به کندانسور طلایی، فیلتر آنتی باکتریال و فیلتر ویتامین C بوده و گاز به کار رفته در آن R410 است. گرچه کولر گازی جنرال گلد مدل GG-S12000 Platinum، مجهز به اینورتر نیست اما مصرف انرژی بسیار پائینی دارد و مثل مدل قبلی با فین‌های طلایی انرژی خورشید را ذخیره می‌کند.

    این کولر بسیار بی‌صداست و از سیستم خواب و تایمر ۲۴ ساعته برخوردار است. پره‌های ضد فرسایشی آن در برابر رطوبت و زنگ‌زدگی بسیار مقاوم بوده و قابلیت رطوبت‌زدایی دارد.

    کولر گازی جنرال گلد مدل GG-S12000 Platinum مناسب بیشتر شرایط آب و هوایی است و به‌خصوص در مناطق معتدل و گرم‌سیری بازدۀ بالایی دارد. پنل دیواری سفید رنگ با یک نوار باریک نقره‌ای رنگ در قسمت بالای آن، بسیار ساده و شیک است.

    مشخصات فنی:

    • رده مصرف انرژی: A
    • نوع کمپرسور: روتاری
    • کارایی: سرمایش و گرمایش
    • نوع آب و هوای سازگار: مناطق معتدل و گرم‌سیری
    • ظرفیت سرمایش: 12000 BTU
    • ظرفیت گرمایش 12500 BTU

    کولر جنرال گلد مدل GG-S30VITALLY

    ption id="attachment_50293" align="aligncenter" width="850"]کولر گازی جنرال گلد مدل GG-S30VITALLY کولر گازی جنرال گلد مدل GG-S30VITALLY

    این کولر گازی جنرال گلد یک اسپلیت دیواری ۳۰۰۰۰ موتور سنگین است که قابلیت سرمایش و گرمایش را دارد. با پرتاب بادی بین ۳۰ الی ۴۰ متر برای مکان‌های ۱۸۰تا ۲۰۰ متر مناسب است. کولر گازی جنرال گلد مدل GG-S30VITALLY، نسبت به مدل‌های قبلی، پنل بزرگ‌تر و عریض‌تری دارد.

    این مدل مجهز به سیستم Self Clean بوده و پنل داخلی خود را پاک‌سازی می‌کند. با فعال کردن گزینه Follow Me تمام نقاط خانه را به طور یک‌نواخت سرد یا گرم می‌کند. همچنین حالت Turbo و Sleep نیز دارد. گاز به کار رفته در آن R410 است. مجهز به اینورتر نیست اما باز هم مصرف برق بالایی ندارد. رادیاتور مسی طلایی و پره‌های مقاومی دارد که در مقابل پوسیدگی و فرسایش بسیار مقاوم است.

    این مدل هم بسیار بی‌صداست و در هنگام خواب نیز می‌توانید از آن استفاده کنید. فیلتر آنتی باکتریال، سیستم خواب و تایمر ۲۴ ساعته دارد. مناسب کلاس آب و هوایی T و T1 بوده و به‌خصوص در مناطق گرم و معتدل بازدۀ بالایی دارد. پخش باد آن در ۴ جهت مختلف قابل تنظیم است.

    در هنگام خرید کولر گازی ۳۰۰۰۰ جنرال گلد دقت داشته باشید که این مدل، دو نوع مختلف دارد. یکی از آن‌ها Vitally بوده و موتور بزرگ و سنگینی دارد. دیگری Platinum بوده و موتور کوچک و سبکی دارد. قدرت این دو مدل با هم متفاوت است.

    مشخصات فنی:

    • رده مصرف انرژی: B
    • نوع کمپرسور: روتاری
    • کارایی: سرمایش و گرمایش
    • نوع آب و هوای سازگار: مناطق گرم و متعدل و کلاس آب و هوایی T1
    • ظرفیت سرمایش: 30000 BTU
    • ظرفیت گرمایش 30500 BTU

    فهرست جدیدترین کولرهای گازی‌ را ببینید

    سخن پایانی

    کولر گازی جنرال گلد انواع مختلفی دارد که در این مطلب بهترین مدل‌های آنرا معرفی کردیم که عبارت بودند از:

    • کولر جنرال گلد مدل GG-S24000SUPER، این مدل از سری سوپر با ظرفیت ۲۴۰۰۰، مجهز به سیستم گرمایش و سرمایش و موتور اسکرول پر قدرت است؛
    • کولر جنرال گلد مدل  GG-S18000PLATINUM، این مدل از سری پلاتینیوم با ظرفیت ۱۸۰۰۰، مجهز به سیستم گرمایش و سرمایش و موتور روتاری است؛
    • کولر جنرال گلد مدل  GG-S12000 Platinum، این مدل از سری پلاتینیوم با ظرفیت ۱۲۰۰۰، مجهز به سیستم گرمایش و سرمایش و موتور روتاری است،
    • کولر جنرال گلد مدل GG-S30VITALLY، این مدل از سری ویتالی با موتور بزرگ و سنگین و ظرفیت ۳۰۰۰، مجهز به سیستم گرمایش و سرمایش و موتور روتاری است.

    با توجه به شرایط آب و هوایی و مساحت فضای مورد نظر، می‌توانید یکی از کولرهای گازی جنرال گلد را انتخاب و در خانه یا محل کار خود نصب کنید. شما تجربه استفاده از کولر گازی جنرال گلد را دارید؟ مدل با کیفیت دیگری می‌شناسید که جای آن در راهنمای خرید ما خالی است؟ [see_also]36805[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید