آشنایی با برندهای محصولات مراقبت از پوست در دنیا

آشنایی با برندهای محصولات مراقبت از پوست در دنیا
راهنمای مطالعه

    بهترین برند محصولات مراقبت از پوست در دنیا کدام است؟ درست است که باید از محصولات مراقبتی استفاده کنیم؛ اما خب هر محصول و هر برندی را هم که نمی‌شود استفاده کرد! در دنیای امروز ما، هزاران برند مختلف وجود دارد که شاید خیلی از آن‌ها اصلا ارزش خرید نداشته باشند.

    به همین دلیل، باید بهترین برند محصولات پوستی خارجی و یا ایرانی را پیدا کرد. در این مقاله، قرار است به همین موضوع بپردازیم.

    ۱- برند بادی شاپ؛ برند انگلیسی از بهترین برندهای مراقبت پوست

    محصولات بادی شاپ از شناخته شده ترین محصولات مراقبت از پوست هستند. برند انگلیسی بادی شاپ (body shop) بهترین برند های مراقبت پوستی است. برند بادی شاپ، مهم‌ترین برندی است که در زمینه حقوق حیوانات و حذف تست حیوانی فعالیت می‌کند. در سال ۲۰۱۹ این برند با راه‌اندازی یک کمپین بزرگ توانست به انجام تست حیوانی در بسیاری از برندها، خاتمه بدهد و این کمپین را در بسیاری از کشورها نیز جای بیندازد. عمده شهرت این برند به همین دلیل است اما کیفیت و اثربخشی محصولات آن هم نمی‌توان به همین سادگی گذر کرد. اگر بگوییم که بادی شاپ بهترین برند مراقبت از پوست در دنیا است، اصلا بی‌راه نگفته‌ایم. این برند با تحقیقات گسترده توانسته محصولاتی را تولید و به بازار عرضه کند که دقیقا مطابق با نیازهای پوستی ما طراحی شده‌اند و همین باعث شده که تاثیرشان بر روی پوست، شگفت‌انگیز باشد. از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های برند بادی شاپ، استفاده از ترکیبات طبیعی و گیاهی در تولید محصولات است. لاین تی تری بادی یا درخت چای  شاپ یکی از معروف ترین لاین های محصولات بادی شاپ است.

    ۲- برند کلینیک؛ از بهترین برندهای آمریکایی محصولات پوستی

    شاید بتوان گفت در بازار بهترین برند محصولات پوستی، اولین برندی که به فکر تولید محصولات مردانه افتاد، همین برند کلینیک (Clinique ) باشد! این برند، اولین برندی بود که در زمینه تویلد لوازم مراقبت از پوست برای آقایان پیش‌قدم شد و بعد از آن، برندهای بسیار دیگری نیز همین راه را در پیش گرفتند. شاید برایتان جالب توجه باشد اگر که بدانید برند کلینیک به عنوان یکی از بهترین برندهای پوستی دنیا، با برند معروف استه لادور مرتبط است. عروس خانواده استه لادور، موسس برند کلینیک است و این برند، اصالتا یک برند آمریکایی است. همانطور که گفتیم، برند  برند  Clinique انقلابی تازه در زمینه لوازم مراقبت از پوست به وجود آورد و نه فقط در زمینه محصولات مراقبت از پوست، که در زمینه تولید لوازم آرایش، عطر و ادکلن و اکسسوری نیز خوش درخشید. اگر دنبال بهترین برند محصولات مراقبت پوستی خارجی هستید، شک نکنید که محصولات کلینیک، یک انتخاب ایدئال است.

    ۲- برند اوردینری؛ از بهترین و جدیدترین برندهای محصولات مراقبت پوست

    اگر به دنبال بهترین برند محصولات پاکسازی پوست هستید، برند اوردینری (The Ordinary) باید انتخاب اول و آخر شما باشد. این برند کانادایی که هرچند بسیار تازه‌ تاسیس است ولی در کل جهان شهرت دارد، اثربخش‌ترین محصولات موجود در بازار را تولید و عرضه کرده است. برند اوردینری از سال ۲۰۱۶ شروع به کار کرده، ولی از همان زمان در عرض یک سال، توانسته ره صد ساله بپیماید و در کل دنیا، محبوبیت کسب کند. دلیل این محبوبیت نیز تاثیر شگفت‌انگیز محصولات تولید شده توسط این برند است. برخلاف بسیاری از برندهای دیگر که فقط به فکر طراحی ظاهری و زرق و برق آن هستند، برند اوردینری تنها بر روی باطن محصولات خود تمرکز دارد و همین موضوع، کلید موفقیت این برند است. محصولات برند اوردینری در بزرگترین و پیشرفته‌ترین لابراتوارهای کانادایی تولید شده‌اند و همگی علم شیمی را به خدمت زیبایی پوست درآورده‌اند.

    ۴- برند نوترژینا؛ برند آمریکایی محصولات پوستی

    نوتروژینا یا نیتروژنا (Neutrogena) نیز از بهترین برندهای مراقبت از پوست دنیا است. برند نوتروژینا هر چه بگوییم کم گفته‌ایم؛ قیمت مناسب، تاثیر فوق‌العاده، استفاده از ترکیبات گیاه، همه و همه در محصولات نوتروژینا گرد آمده‌اند و آن را به یک برند درجه یک در ایران و کل دنیا تبدیل کرده‌اند. مهم‌ترین ویژگی  محصولات  Neutrogena   که برایش ذکر شده و مصرف‌کنندگان نیز به چشم دیده‌اند، سازگاری حداکثری با پوست ما است. برند نیتروژنا با این هدف طراحی و تولید شده که کمترین میزان آسیب و حساسیت را روی پوست ایجاد کند. محصولات این برند با پی.اچ پوست ما برابر است و به همین دلیل، هیچ آسیب و التهابی را با خود به همراه ندارند . شاید بتوان گفت که کم‌عوارض‌ترین برند در کل برندها، همین برند باشد. همین موضوع کاری کرده که نوتروژنا بهترین مراقبت از پوست در دنیا تبدیل شود و میلیون‌ها مشتری به خود جذب کند.

    ۵- برند درما پلاس؛ بهترین برند محصولات مراقبت از پوست ایرانی

    اگر به دنبال بهترین برند مراقبت از پوست ایرانی هستید، برند درما پلاس در خدمت شماست. این برند باافتخار، یک برند کاملا ایرانی است و با این حال، کیفیت محصولاتش دست کمی از برترین برندهای خارجی و جهانی ندارد. تمام تاییدیه‌ها و استانداردهای جهانی را می‌توانید در برند درما پلاس نیز مشاهده کنید. همین موضوع باعث شده که این برند در ایران به شهرت برسد؛ البته نه آنطور که باید و شاید! یکی ویژگی بسیار مهم در محصولات برند درما پلاس، سازگاری آن پوست ایرانی است. خیلی از محصولاتی که در بازار موجود هستند و به عنوان بهترین برند های مراقبت پوستی شناخته می‌شوند، همگی باتوجه به ویژگی‌های پوست اروپایی یا آمریکایی تولید شده‌اند. اما برند درما پلاس، مبنا را پوست ایرانی قرار داده است. همین باعث شده که تاثیرش به نسبت بسیاری از محصولات، بسیار بیشتر باشد.

    ۶- برند بالانس؛ برند انگلیسی محصولات مراقبت پوست

    و در آخر، به عنوان یکی دیگر از بهترین برندهای مراقبت از پوست خارجی، می‌توانیم برند بالانس را به شما معرفی کنیم. برند بالانس، تولید کشور انگلستان است و همین موضوع از دلایلی است که می‌توان به این برند و محصولاتش، حسابی اعتماد کرد. این برند امروزه در اکثر کشورهای قاره سبز به فروش می‌رسد و بسیار محبوب است. محصولات این برند از جمله باکیفیت‌ترین محصولات موجود در بازار هستند. محصولات برند بالانس، جذب فوق‌العاده‌ای دارند و بسیار سبک هستند. در کمترین زمان و در طول یک دوره کوتاه استفاده تاثیر خود را نشان می‌دهند. تنوع محصولات این برند بسیار بالاست و هر نیازی که داشته باشید را پاسخ خواهد داد. و شاید از همه مهم‌تر، محصولات این برند به نسبت سایر برندهای محصولات مراقبت از پوست، بسیار ارزان‌تر و اقتصادی‌تر است. همین باعث شده که در مدتی کوتاه، موفقیتی چشم‌گیر به دست آورد.

    بهترین محصولات مراقبت از پوست را از کجا بخریم؟

    حال که برترین برندهای محصولات پوستی را می‌شناسید، احتمالا به فکر آن هستید که یک فروشگاه معتبر نیز برای خرید آن‌ها پیدا کنید. بدون شک پیدا کردن یک مرجع مناسب نیز برای خرید محصولات مراقبت از پوست، بسیار اهمیت دارد. پیشنهاد ما به شما در این زمینه، وبسایت و فروشگاه آنلاین گاندی شاپ  (gandishop.com) است. گاندی شاپ یک فروشگاه آنلاین برای فروش برترین برندهای محصولات مراقبت از پوست است. هر برندی را که بخواهید می‌توانید در این وبسایت پیدا کنید. گفتنی است که یک تیم تخصصی بر فعالیت این وبسایت نظارت دارد و در راس آن یک متخصص قرار دارد. خانم «میترا باباخانی» به عنوان مشاور مراقبت از پوست، موسس این وبسایت است و در پیج اینستاگرام خود (mitrababakhani_skin)، هر روزه پست‌ها و استوری های مفیدی را برای شما قرار می‌دهد. همچنین می توانید از طریق اینستاگرام در زمینه مراقبت پوست از ایشان مشاوره بگیرید. اگر به دنبال داشتن پوستی سالم و زیبا هستید، امروز بهترین فرصت برای حرکت به سمت آن است. سری به فروشگاه آنلاین گاندی شاپ بزنید، بهترین برندهای محصولات مراقبت پوستی را با هم مقایسه کنید و یک روتین پوستی کامل و بی‌نقص برای خود حاضر کنید!
    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید