بهترین ساعت هوشمند هواوی از یک تا ۲۰ میلیون

بهترین ساعت هوشمند هواوی از یک تا ۲۰ میلیون
راهنمای مطالعه

    بهترین ساعت هوشمند هواوی شامل مدل‌های اقتصادی تا پرچمدار از جمله هواوی GT 3 Pro، واچ ۳، و فیت ۲ است که نیازهای مختلف کاربران را برآورده می‌‌کنند.

    بخش موبایل هواوی زیر تیغ تحریم‌ها کمر خم کرده اما کسب‌وکار ساعت هوشمند این برند همچنان پررونق مانده است. از زمان معرفی نخستین ساعت هوشمند هواوی در سال ۲۰۱۵ این برند محصولات متنوعی را با طراحی ساده، شارژدهی طولانی، قابلیت‌های متعدد و مهم‌تر از همه قیمت مناسب روانه بازار کرده است. کارایی و قیمت مناسب هواوی را در لیست بهترین مارک ساعت مچی هوشمند قرار داده است.

    بهترین ساعت هوشمند هواوی چه مشخصاتی دارد؟

    هواوی به خوبی می‌داند یک ساعت هوشمند باید چه قابلیت‌هایی داشته باشد و آنها را به کاربران ارائه می‌کند. ساعت‌های هوشمند این شرکت برخلاف اپل واچ چهارگوش نیستند و بیشتر طراحی گرد شبیه به مدل‌های معمولی دارند. کیفیت ساخت بالا و استفاده از مواد اولیه مرغوب را به محض به دست گرفتن محصولات این شرکت متوجه خواهید شد.

    مدل‌های معرفی شده در فهرست بهترین ساعت هوشمند هواوی همه ویژگی‌هایی که از یک اسمارت واچ ایده‌آل انتظار را می‌رود را دارند اما در این بین باید نکاتی را در نظر بگرید:

    • اگر اهل ورزش و پیاده‌روی هستید و ساعت را برای رهگیری تمرینات ورزش می‌خواهید، سراغ مدل‌هایی بروید که GPS داخلی دارند. این قابلیت شما را از همراه داشتن موبایل حین ورزش بی‌نیاز می‌کند. موارد دیگری مثل وزن پایین، مقاومت در برابر رطوبت، رهگیری SpO2 یا سطح اکسیژن خون و برآورد کالری مصرفی هم مزیت محسوب می‌شوند.
    • اگر نصب اپ‌های متنوع برایتان مهم است، دور خرید ساعت هوشمند هواوی خط بکشید چون از نظر نصب اپلیکیشن بسیار محدودتر از مدل‌های مجهز به سیستم عامل Wear OS یا watchOS است.
    • برای خرید ساعت هوشمند هواوی زنانه سراغ مدل‌های چهارگوش مثل واچ فیت ۲، آنر بند ۷ یا نسخه ۴۲ میلی‌متری ساعت‌ها بروید که ابعاد کوچکتری دارند.

    بهترین ساعت هوشمند هواوی

    اگر شما هم دنبال خرید اسمارت واچ هستید، با درجه همراه شوید تا بهترین ساعت هواوی را به شما معرفی کنیم.

    • هواوی واچ ۳ بهترین ساعت هوشمند هواوی در بازار ایران است. این مدل طراحی جدید و چشم‌نوازی دارد و از سیستم عامل هارمونی بهره می‌برد. هرچند واچ ۳ پرو پرچمدار هواوی است اما چون در ایران سخت پیدا می‌شود و جز بدنه تفاوتی با واچ ۳ ندارد، از آن صرف‌نظر کرده‌ایم.
    • هواوی واچ GT 3 پرو بهترین اسمارت واچ هواوی برای پایش ضربان قلب است. مهمترین قابلیت آن الکتروکاردیوگراف ECG یا نوار قلب داخلی است و کیفیت ساخت بسیار بالایی هم دارد.
    • هواوی واچ GT 3 بهترین ساعت هواوی برای اکثر افراد است. برخی ویژگی‌های پریمیوم اپل و سامسونگ را ندارد اما قیمت مناسب و شارژدهی طولانی از مزایای آن است.
    • هواوی واچ فیت ۲: این مدل با نمایشگر AMOLED و قیمت مقرون به صرفه برای رهگیری تمرین‌های ورزشی، پیاده‌روی، دو، شنا و غیره حرف ندارد.
    • هواوی بند ۷: بهترین مچ بند هوشمند هواوی است که به واسطه قیمت بسیار مناسب و قابلیت‌های متعدد طرفداران زیادی دارد.

    واچ ۴: بهترین ساعت هوشمند هواوی

    هواوی مدل واچ ۴ پرو

    بهترین ساعت هوشمند هواوی مدل واچ ۴ پرو است که اردیبهشت امسال معرفی شد. این ساعت بر اساس سیستم عامل هارمونی او اس و چیپست کوالکام Snapdragon W5 Gen 1 ساخته شده است. هواوی واچ ۴ پرو دارای صفحه نمایش ۱.۴۳ اینچی LTPO AMOLED با وضوح ۴۶۶ در ۴۶۶ پیکسل است که محتوا را با دقتی خیره کننده به تصویر می‌کشد.

    هواوی واچ ۴ پرو در دو نسخه ۴۸ و ۴۶ میلیمتری روانه بازار شده است. جنس بدنه نسخه ۴۸ میلیمتری آلیاژ تیتانیوم TC4 است که تا سه برابر از تیتانیوم معمولی مقاومت بالاتری دارد. مدل کوچکتر هم بدنه بسیار مقاومی از جنس فولاد ضدزنگ دارد.

    این ساعت قادر به ردیابی۱۰۰ حالت ورزشی است و پس از تمرین میزان کالری مصرفی را به شما اطلاع می‌دهد.  دارای GPS داخلی است و از طریق eSIM به شبکه موبایل متصل می‌شود.

    از دیگر ویژگی‌های این ساعت باید به سنسور ECG برای پایش ۲۴ ساعته ضربان قلب، حسگر اکسیژن خون SpO۲، ضربان قلب، تشخیص دمای پوست، شتاب سنج، ژیروسکوپ و قطب نما اشاره کرد. هواوی واچ ۴ پرو با یک بار شارژ می‌تواند تا دو هفته کار کند.

    مزایا: پردازنده قدرتمند، رابط کاربری روان، نمایشگر با کیفیت و روشن، پشتیبانی از شبکه موبایل، قابلیت‌های گسترده

    معایب: اپ‌های محدود، در دسترس نبودن بعضی قابلیت‌ها در ایران، دقت متوسط GPS

     

    واچ ۳: ساعت هواوی جذاب و کارآمد

    ption id="attachment_55708" align="alignnone" width="850"]بهترین ساعت هوشمند هواوی بهترین ساعت هوشمند هواوی

    هواوی واچ ۳ (Huawei Watch 3) پرچمدار جدید هواوی است که از نظر کیفیت ساخت، طراحی و امکانات حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. طراحی دایره‌ای این مدل شبیه ساعت‌های معمولی است و با قاب فلزی و بدنه سرامیکی مقاومت بسیار بالایی دارد.

    نمایشگر ۱.۴۳ اینچی AMOLED این ساعت با تراکم ۳۲۶ پیکسل در اینچ وضوح بسیار بالایی دارد و در برابر نور مستقیم هم به آسانی قابل مشاهده است.

    بهترین ساعت هوشمند هواوی به سیستم عامل اختصاصی Harmony OS مجهز است که رابط کاربری زیبا و سریعی دارد. GPS داخلی برای ثبت سرعت، مسیر و مسافت طی شده، کالری مصرفی و میزان چربی سوزی، نمودار ضربان قلب و جذب اکسیژن (VO2Max) از قابلیت‌های ورزشی هواوی واچ ۳ است.

    از دیگر ویژگی‌های بهترین ساعت هوشمند هواوی باید به دماسنج برای تعیین دمای پوست، قطب نما و میکروفون برای ضبط صدا اشاره کرد. در کنار این مزایا محروم بودن کاربران ایرانی از قابلیت‌هایی مثل نقشه پتال مپ و وضعیت آب و هوا هم در میان است.

    هواوی واچ ۳ در حالت عادی تا ۳ روز و در حالت ذخیره انرژی تا ۱۴ روز شارژدهی دارد. شارژ کامل باتری هم حدود ۲ ساعت طول می‌‌کشد.

    مزایا: طراحی جذاب و با کیفیت، نمایشگر امولد عالی، قابلیت‌های ورزشی متعدد

    معایب: پشتیبانی محدود اپلیکیشن ثالث، شارژدهی متوسط، محدود بودن برخی قابلیت‌ها به اندروید

    تصاویر و مشخصات کامل این ساعت را ببینید 

     

    واچ GT 3 Pro: بهترین ساعت هوشمند هواوی برای ضربان قلب

    ption id="attachment_55707" align="alignnone" width="850"]هواوی واچ GT 3 Pro هواوی واچ GT 3 Pro

    هواوی واچ جی‌تی‌۳ پرو (Huawei Watch GT 3 Pro) با بدنه مرکب از تیتانیوم و سرامیک و شیشه‌ای از جنس یاقوت کبود یکی از جذاب‌ترین ساعت‌ها در ایران است. این ساعت در دو نسخه ۴٣ و ۴۶ میلی‌متری روانه بازار شده و با گواهی IP68 تا عمق ۳۰ متری در برابر نفوذ آب مقاوم است.

    هواوی واچ GT 3 Pro با سنسور GPS دقیق، شارژدهی عالی و ECG برای پایش ضربان قلب یک ابزار عالی برای رهگیری سلامت و ورزش است.

    این مدل قادر به ردیابی بیش از ۱۰۰ تمرین ورزشی، پایش خواب و اشباع اکسیژن خون (SpO2) است. داده‌های مربوط به تمرینات ورزشی، میزان چربی سوزی و کالری مصرفی را می‌توانید در قالب نمودارهای جذاب در اپلیکیشن هواوی مشاهده کنید.

    سنسورهای شتاب‌سنج،‌ ژیروسکوپ، قطب‌نما، فشار هوا و‌ دماسنج هم در آن تعبیه شده تا بیش از پیش کارآمد شود.

    هواوی واچ GT3 پرو از اتصال بی‌سیم پشتیبانی می‌کند و با استفاده معمول تا ۷ روز شارژدهی دارد. در صورت فعال بودن GPS و استفاده سنگین شارژدهی به ۴ روز می‌رسد که باز هم مناسب است. اگر مدل ۴۶ میلی‌متری را بخرید به لطف باتری بزرگتر شارژدهی ۲ هفته‌ای خواهد داشت.

    مزایا: طراحی جدید و جذاب، بدنه مقاوم، شارژدهی طولانی، پایش دقیق حرکات ورزشی

    معایب: برخی محدودیت‌ها در آیفون، پشتیبانی محدود از اپ‌های ثالث

    جدیدترین ساعت‌های هوشمند هواوی را ببینید

     

    هواوی واچ GT 3

    بهترین ساعت هواوی واچ GT 3

    ساعت هوشمند هواوی Watch GT 3 با وجود قیمت کمتر همان طراحی، کیفیت ساخت و امکانات مدل‌های گرانتر را حفظ کرده است. صفحه نمایش ۱.۴ اینچی امولد درون قابی دایره‌ای قرار گرفته و اطلاعات را با وضوح بالا به نمایش می‌گذارد. این پنل سنسور نورسنج دارد و سطح روشنایی را مطابق با شرایط نوری محیط تنظیم می‌کند.

    هواوی در این ساعت دقت GPS و سنسور ضربان قبل را نسبت به مدل قبل به شکل قابل توجهی بهبود بخشیده که واچ GT 3 را به گزینه‌ای ایده‌آل برای ردیابی حرکات ورزشی تبدیل می‌‌کند.

    سیستم عامل Harmony OS سرعت مناسب و شارژدهی خوبی دارد اما به واسطه جدید بودن از اپ‌های ثالث بسیار محدودی پشتیبانی می‌کند. اگر گوشی شما هم هواوی نباشد، به واچ‌فیس‌های محدودی دسترسی خواهید داشت.

    بخش مهمی از اطلاعات بدون نیاز به اپلیکیشن هم در خود ساعت نمایش داده می‌شود. برای مثال می‌توان به داده‌های سلامتی ۲۴ ساعت گذشته اشاره کرد که در قالب نمودار نمایش داده می‌شود. هواوی واچ GT 3 میکروفون دارد و می‌توانید با آن به مکالمه بپردازید یا صدا ضبط کنید.

    باتری ۴۵۵ میلی‌آمپرساعتی این مدل از بهترین ساعت هوشمند هواوی بسته به میزان استفاده بین یک تا دو هفته شارژدهی خواهد داشت.

    مزایا: قیمت مناسب، نمایشگر بزرگ و درخشان، شارژدهی مناسب، ردیابی دقیق حرکات ورزشی

    معایب: پشتیبانی محدود از اپ‌های ثالث، دقیق نبود سنسور ضربان قلب

    تصاویر و مشخصات کامل این ساعت را ببینید

     

    هواوی واچ GT 2 پرو

    هواوی واچ GT 2 PRO

    این ساعت خوش‌ساخت و با کیفیت در نگاه اول شما را جذب خودش می‌کند. نمایشگر امولد ۱.۳۹ اینچی با رزولوشن ۴۵۴ در ۴۵۴ پیکسل کیفیت بسیار بالایی دارد و حاشیه‌های اندکی اطراف آن را فراگرفته است.

    این مدل از بهترین ساعت هوشمند هواوی به GPS و حسگرهای ضربان قلب و شتاب سنج مجهز است و فعالیت‌های ورزشی را با دقتی بسیار بالا پایش می‌کند. اطلاعات مسافت طی شده و کالری و انرژی مصرفی در قالب نمودارهای واضح و جذاب در اپلیکیشن نمایش داده می‌شوند.

    شارژدهی طولانی ۹ روزه و میکروفون داخلی برای مکالمه دو طرفه دیگر ویژگی جذاب واچ GT 2 پرو است. با وجود این مزایا از کنار سیستم عامل Lite OS با واچ‌فیس‌‌های اندک و پشتیبانی محدود از اپ‌های ثالث نباید گذشت.

    در مجموع اگر ساعتی جذاب با قابلیت‌های ورزشی متعدد و قیمت مناسب می‌خواهید و شخصی‌سازی برایتان مهم نیست، واچ GT 2 پرو بهترین ساعت هوشمند هواوی برای شماست.

    مزایا: طراحی جذاب و بدنه مقاوم، نمایشگر با کیفیت، GPS داخلی، قابلیت مکالمه

    معایب: پشتیبانی محدود از اپ‌های ثالث، رابط کاربری کند

    [related]29666[/related]

    هواوی واچ فیت ۲

    بهترین مچ بند هوشمند هواوی

    واچ فیت ۲ برخلاف مدل‌هایی که تا حالا معرفی کردیم طراحی چهارگوش دارد. این ساعت به نمایشگر ١.٧۴ اینچی امولد با رزولوشن ٣٣۶ در ۴٨۰ پیکسلی مجهز است و از سیستم عامل HarmonyOS 2.1 بهره می‌برد.

    رابط کاربری این مدل از بهترین ساعت هوشمند هواوی بسیار روان و سریع است و لگ و باگی در آن به چشم نمی‌خورد. هرچند از اپ‌های ثالث به شکل محدود پشتیبانی می‌کند اما برنامه‌های پرکاربرد و ضروری را با خود همراه دارد.

    هواوی واچ فیت ۲ با GPS داخلی قادر به رهگیری ۹۷ تمرین ورزشی مختلف است و تا عمق ۳۰ متری در برابر نفوذ آب مقاومت می‌کند.

    پایش خواب، حسگر ضربان قلب، سنجش اکسیژن خون و میزان جذب اکسیژن، ۴ گیگابایت حافظه داخلی و اسپیکر از دیگر ویژگی‌های آن است.

    مزایا: نمایشگر بزرگ و باکیفیت، نرم‌افزار روان و سریع، شارژدهی بالا

    معایب: پشتیبانی محدود از اپ‌ها، دقت پایین در پایش خواب

    تصاویر و مشخصات کامل این ساعت را ببینید

     

    هواوی بند ۷

    بهترین مچ بند هوشمند هواوی قابلیت‌های متعددی را با قیمت بسیار مناسب در اختیارتان می‌گذارد. هواوی بند ۷ با ضخامت کمتر از یک سانتی‌متر و وزن ۱۶ گرمی باریک‌ترین و سبک‌ترین مچ بند هوشمند این شرکت است و آن را روی دست حس نخواهید کرد.

    این مچ بند نمایشگر لمسی ۱.۴۷ اینچی از نوع AMOLED دارد که از این نظر با فیت ۲ برابری می‌کند. هواوی قابلیت‌های آنرا نسبت به نسل قبل بهبود داده و حالا پایش خواب، سنجش ضربان قلب و سطح اکسیژن را دقیق‌تر انجام می‌دهد. این مدل به فناوری TruSleep 2.0 مجهز شده که اختلالات خواب را شناسایی کرده و روش‌هایی را برای بهبود آن پیشنهاد می‌کند.

    بهترین مچ بند هوشمند هواوی قابلیت رهگیری ۱۲۰ تمرین ورزشی را دارد. البته بی‌نقص هم نیست و GPS ندارد، بنابراین برای برآورد دقیق مسافت حین دویدن یا پیاده‌روی باید گوشی را همراه داشته باشید.

    نمایشگر همیشه روشن یا Always On Display، دریافت اعلان‌ها، ویجت‌های متنوع، مقاومت در برابر آب تا عمق ۵۰ متر و شارژدهی طولانی تا ۱۵ روز از دیگر مزایای هواوی بند ۷ است.

    مزایا: قیمت پایین، نمایشگر بزرگ و باکیفیت، قابلیت‌های متنوع

    معایب: تفاوت اندک با نسل قبل، نبود GPS

    تصاویر و مشخصات کامل این مچ بند را ببینید

    راهنمای خرید ساعت هوشمند هواوی

    اسمارت واچ هواوی از نظر کارایی و کیفیت در رده بهترین مدل‌های بازار قرار دارد. این ساعت‌ها از سیستم‌عامل هارمونی بهره می‌برند که عملکردی روان و سریع دارد.

    قیمت ساعت هوشمند هواوی چقدر است؟

    قیمت ساعت هوشمند هواوی بسته به مدل آن بین یک میلیون تومان تا ۱۵ میلیون تومان برای مدل‌های پرچمدار متفاوت است.

    قیمت ساعت هوشمند هواوی بسته به مدل و ویژگی‌های آن متفاوت است. برای مثال ساعت  Huawei Watch GT 3 PRO در تابستان ۱۴۰۲ حدود ۱۵ میلیون تومان قیمت دارد. در حالی که برخی دیگر مانند Huawei Watch Fit قیمت یک میلیون تومانی دارند.

    عواملی که بر قیمت ساعت هوشمند هواوی تأثیر می‌گذارد:

    • مدل ساعت هوشمند: مدل‌های پرچمدار ویژگی‌های بیشتری دارند و قیمت آنها نیز بیشتر است. سریع واچ فیت و واچ بند ارزان‌ترین مدل‌ها هستند.
    • اندازه صفحه نمایش: ساعت‌های هوشمند هواوی با ابعاد صفحه نمایش کوچک، متوسط و بزرگ عرضه می‌شوند. قیمت ساعت هوشمند هواوی با صفحه نمایش بزرگتر طبیعتا بیشتر است.
    • نوع بند: ساعت‌های هوشمند هواوی با بندهای مختلف از جمله بند فلزی، بند چرمی و بند سیلیکونی عرضه می‌شوند. قیمت ساعت‌های هوشمند هواوی با بند فلزی از مدل‌های چرمی و سیلیکونی بیشتر است.
    • ویژگی‌های اضافی: برخی از ساعت‌های هوشمند هواوی دارای ویژگی‌های اضافی مانند NFC، GPS و مانیتور ضربان قلب هستند. این ویژگی‌ها قیمت ساعت هوشمند هواوی را افزایش می‌دهند.

    اگر به دنبال یک ساعت هوشمند با ویژگی‌های پیشرفته هستید، باید قیمت بیشتری بپردازید. با این حال، اگر به دنبال یک ساعت هوشمند مقرون‌به‌صرفه هستید، می‌توانید تا دو میلیون بودجه برای آن کنار بگذارید.

    کاربردهای ساعت هواوی چیست؟

    ساعت هوشمند هواوی علاوه بر نمایش زمان، برقراری تماس، ارسال پیام و نصب اپلیکیشن کاربرد دارد. این ساعت‌ها فعالیت‌های تناسب اندام شما مانند دویدن یا دوچرخه سواری را ردیابی می‌کند. سنجش ضربان قلب، اکسیژن خون، دمای پوست (برخی مدل‌ها)، پایش خواب و استرس و سلامت سیستم تنفسی از دیگر ویژگی‌های ساعت هواوی است.

    • ردیابی فعالیت: ساعت‌های هوشمند هواوی فعالیت‌های مختلفی مانند پیاده‌روی، دویدن، دوچرخه‌سواری، شنا و غیره را ردیابی می‌کنند.
    • سنجش ضربان قلب: ساعت‌های هوشمند هواوی ضربان قلب شما را در طول روز ردیابی کرده و هرگونه اختلال احتمالی را به شما هشدار می‌دهند
    • سنجش خواب: این گجت‌ها کیفیت خواب شما را در طول شب ردیابی کرده و یک گزارش برایتان آماده کنند.
    • پاسخ به تماس و دریافت اعلان: ساعت‌های هوشمند هواوی می‌توانند تماس‌ها را دریافت و پاسخ داده و اعلان‌های ایمیل، پیام و سایر برنامه‌ها را دریافت کنند.
    • کنترل موزیک: با اسمارت واچ هواوی می‌توانید موسیقی را پخش و متوقف کنید، آهنگ‌ها را تغییر دهید و ولوم صدا را تنظیم کنید.
    • پرداخت بی‌سیم: برخی از ساعت‌های هوشمند هواوی می‌توانند با استفاده از NFC برای پرداخت بی‌سیم استفاده شوند.

    مزایا ساعت هوشمند هواوی چیست؟

    • کیفیت ساخت بالایی دارد و در اکثر مدل‌ها از فلز تیتانیوم استفاده شده است.
    • قابلیت‌های متعددی مثل سنجش ضربان قلب، اکسیژن خون، دمای پوست (برخی مدل‌ها)، پایش خواب و  استرس دارد.
    • دارای GPS داخلی است و بدون نیاز به همراه داشتن گوشی می‌تواند دویدن یا دوچرخه‌سواری را رهگیری کند.
    • کالری مصرفی را در تمرین‌های ورزشی برآورد می‌کند.
    • رابط کاربری هارمونی او اس روان و سریع است.
    • شارژدهی بالایی دارد و عمر باتری آن تا دو روز دوام می‌آورد.
    • در طراحی ظاهری و مشخصات آن تنوع بسیار بالایی وجود دارد.
    •  قیمت ساعت هوشمند هواوی مناسب و معقول است.

    ساعت هوشمند هواوی بخرم یا نه؟

    ساعت‌های هوشمند هواوی از جمله محبوب‌ترین ساعت‌های هوشمند موجود در بازار هستند. این ساعت‌ها دارای ویژگی‌های مختلفی هستند که آن‌ها را به گزینه‌ای عالی برای کاربرانی تبدیل می‌کند که به دنبال یک ساعت هوشمند همه‌کاره هستند. اگر محدودیت بودجه دارید سراغ مچ بند هوشمند هواوی بند ۷ یا بند ۸ بروید که اکثر قابلیت‌ها را برایتان فراهم می‌کنند.

    راه اندازی ساعت هوشمند هواوی

    برای راه اندازی ساعت هوشمند هواوی، باید مراحل زیر را دنبال کنید:

      • ساعت هوشمند را شارژ کنید تا حداقل ۲۵ درصد شارژ داشته باشد.
      • ساعت هوشمند را به تلفن خود متصل کنید.
      • برنامه Huawei Health را در تلفن خود نصب کنید.
      • برنامه Huawei Health را باز کنید و روی «دستگاه» ضربه بزنید.
      • روی «ساعت هوشمند جدید» ضربه بزنید و دستورالعمل‌ها را دنبال کنید تا ساعت هواوی خود را راه‌اندازی کنید.

      برای استفاده از ساعت هواوی خود، از صفحه نمایش لمسی آن برای پیمایش در منوها و انتخاب گزینه‌ها استفاده کنید. همچنین می‌توانید از دکمه‌های فیزیکی ساعت هوشمند برای انجام کارهایی مانند پاسخ به تماس‌ها، کنترل موسیقی و دسترسی به برنامه‌ها استفاده کنید.

      نصب برنامه ساعت هوشمند هواوی

      برای نصب برنامه ساعت هوشمند هواوی باید مراحل زیر را دنبال کنید:

        • برنامه Huawei Health را از Google Play یا App Store دانلود و نصب کنید.
        • برنامه Huawei Health را باز کنید و روی «ورود» ضربه بزنید.
        • حساب کاربری خود را ایجاد کنید یا حساب موجود خود را وارد کنید.
        • روی «دستگاه» ضربه بزنید.
        • روی «اضافه کردن دستگاه» ضربه بزنید.
        • دستورالعمل‌های روی صفحه را دنبال کنید تا ساعت هوشمند خود را اضافه کنید.

        پس از اضافه کردن ساعت از برنامه Huawei Health برای کنترل اسمارت واچ، نظارت بر فعالیت‌ها و تغییر تنظیمات استفاده کنید.

        سوالات متداول در مورد بهترین ساعت هواوی

        راهنمای خرید بهترین ساعت هواوی شامل مدل‌های مختلفی است که هر کدام کاربرد خاص خود را دارند.

        کدام ساعت هوشمند هواوی را بخرم؟

        هنگام انتخاب یک ساعت هوشمند هواوی، باید عوامل مختلفی مانند بودجه، قابلیت‌ها، ابعاد ساعت، جنس بدنه را در نظر بگیرید. اگر محدودیت بودجه ندارید، هواوی واچ ۴ پرو و واچ GT3 پرو بهترین گزینه‌‌ها هستند.

        عمر باتری ساعت هواوی چقدر است؟

        عمر باتری ساعت هواوی بسته به مدل و نحوه استفاده از آن متفاوت است. با این حال، اکثر ساعت‌های هوشمند هواوی می‌توانند تا چند روز با یک بار شارژ دوام بیاورند.[see_also]33931[/see_also]

        منبع:
        یونس مرادی
        یونس کارشناسی فناوری اطلاعاته و تو سایت درجه در مورد موبایل، لپ تاپ و سخت‌افزارهای دیگه راهنمای خرید و بررسی می‌نویسه. قبل از اینکه مدیر محتوا درجه بشه، دبیر فناوری دیجیاتو بوده و طی دو ۲ دهه گذشته تو خیلی از سایت‌های دیگه مثل بلاگ دیوار، بامیلو و دیجی‌کالا تجربه نوشتن مقاله و راهنمای خرید داره.
        {{totalCount}} دیدگاه‌
        {{name.error}}
        {{email.error}}
        {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
        {{commentMessage.error}}

        ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید