معرفی جاهای دیدنی نزدیک به حرم امام رضا

معرفی جاهای دیدنی نزدیک به حرم امام رضا
راهنمای مطالعه

    همانطور که می‌دانید، شهر مشهد مملوء از جاهای دیدنی است؛ اما بهترین و پرطرفدارترین جاهای دیدنی آن نزدیک به حرم امام رضا (ع) قرار گرفته‌اند. در زمان سفر به شهر مشهد می‌توانید ابتدا سری به حرم مطهر زده و روح خود را جلا دهید و سپس با روحیه‌ی عالی که دارید سری به یکی از جاذبه‌های دیدنی اطراف آن بزنید. تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا جاهای دیدنی نزدیک به حرم را به شما معرفی کنیم.

    سایت اسنپ روم این افتخار را دارد تا با امکان اجاره هتل آپارتمان مشهد اقامتی خوش را برای شما رقم بزند. برای مشاهده قیمت هتل آپارتمان در مشهد نزدیک حرم می‌توانید سری به سایت بزنید و از قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه آن برای رزرو مطلع شوید‌.

    آرامگاه پیرپالاندوز

    این آرامگاه در بین خیابان طبرسی و نواب صفوی قرار گرفته با گنبد پیازی شکلی که دارد خودنمایی می‌کند. نام اصلی پیرپالاندوز شیخ محمد عارف است که در زمان خود مرد زاهد شناخته می‌شد و نام این مکان ب دلیل شغل او که پلاندوزی بود انتخاب شد.

    کاشی‌های آبی و فیروزه‌ای رنگ این مکان زیبایی آن را دو چندان کرده‌اند. این آرامگاه در زمان سلطان محمد خدابنده ساخته شده و امروزه مسافران و گردشگران زیادی از آن دیدن می‌کنند.

    اگر قصد دیدن کردن از این مکان زیبا و پی بردن به داستان‌های پیرپالاندوز را دارید، ابتدا از طریق اسنپ روم یک هتل آپارتمان ارزان مشهد را رزرو کنید و سپس سر فرصت سری به آن بزنید و خاطره‌هایی جاودانه را در کنار عزیزانتان ثبت کنید.

    بازار رضا مشهد

    برای دیدن از این بازار، بعد از اینکه از حرم بیرون می‌آیید باید به سمت میدان بیت المقدس حرکت کنید که به فلکه‌ی آب نیز شهرت دارد. این فاصله چندان دور نیست و شما در مدت زمان کوتاهی به این میدان می‌رسید و در آن شاهد ورودی بازار رضا مشهد هستید که یکی از معروف‌ترین بازارهای مشهد است. شما می‌توانید سوغاتی‌های مختلفی را مانند زرشک، زعفران، تسبیح، سجاده، مهر، عطر مشهد، سنگ‌های قیمتی و... از بازار رضا خریداری کنید.

    برای اطلاع از قیمت هتل آپارتمان در مشهد نزدیک حرم و رزرو هتل آپارتمان مشهد می‌توانید به سایت اسنپ روم مراجعه کرده و آن را با قیمت و کیفیت عالی اجاره کنید و اقامتی سرشار از راحتی و حس خوب را تجربه کنید.

    حمام مهدی قلی بیک

    این حمام در کنار بازار فرش فروشان و نزدیک به حرم امام رضا (ع) واقع شده و امروزه به موزه مردم شناسی شهر مشهد تبدیل شده است. این حمام نیز مانند دیگر حمام‌های عمومی دارای خزینه، نظافت‌خانه و چال حوض است.

    حمام مهدی قلی بیک از ساروج و آهک در دوران صفوی ساخته شده تا تمامی مردم محل بتوانند از آن استفاده کنند. حال که این مکان به موزه تبدیل شده، در آن مجسمه‌هایی از سبک زندگی مردم قرار داده شده تا بتوانید بیشتر با فرهنگ و گذشته مردم مشهد ارتباط برقرار کنید.

    برای مشاهده قیمت هتل آپارتمان در مشهد نزدیک حرم می‌توانید و رزرو هتل آپارتمان مشهد می‌توانید به سایت اسنپ روم مراجعه کنید.

    جمع بندی

    اگر در زمان سفرتان به شهر مشهد با اجاره محل اقامت به مشکل برخوردید، می‌توانید برای رزرو هتل آپارتمان مشهد سری به سایت اسنپ روم بزنید و آن را به کمترین قیمت رزرو کنید. سایت اسنپ روم به همراه کارکنانش به صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته فعالیت می‌کند تا بتواند امکان رزرو هتل آپارتمان مشهد را با کمترین هزینه برای شما فراهم کند. نظافت و رضایت مشتری در این سایت حرف اول را می‌زند. برای اجاره خانه در نزدیکی مناطق مهم شهر و در نزدیکی ایستگاه‌های حمل و نقل می‌توانید روی اسنپ روم حساب کنید.

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید