معرفی برند اسمگ و بررسی دقیق ۱۰ محصول این برند

معرفی برند اسمگ و بررسی دقیق ۱۰ محصول این برند
راهنمای مطالعه

    لوازم خانگی اسمگ ساخت ایتالیا با آن رنگ ها و طراحی‌های منحصربه‌فردشان، در تمام دنیا معروفند. اما از بحث زیبایی که بگذریم آیا واقعا محصولات این برند به قیمت‌های اغلب بالایشان می‌ارزند؟ با درجه همراه باشید تا برایتان از این برند معروف بیشتر بگوییم.

    محصولات برند اسمگ

    محصولات اسمگ ویتوریو برتازونی (Vittorio Bertazzoni)، این شرکت را در سال ۱۹۴۸ تاسیس کرد و نام اسمگ را که مخفف چند کلمه ایتالیایی (Smalterie Metallurgiche Emiliane Guastalla) و به معنای «کارخانه فلزکاری گواستالا» است، روی محصولات خود گذاشت.

    تولیدکنندگان کالاهای برند اسمگ (SMEG) مانند برندهای دیگر سعی در ساخت محصولاتی داشته‌اند که نه تنها خوش‌استایل باشند، بلکه کاربردی بوده و نیاز مشتریان خود را برطرف سازند.

    طراحی هر یک از محصولات اسمگ، بنابر نیازهای خاص که مربوط به محصول خاصی است، انجام می‌شود. این برند در کنار فناوری‌های مورد نیاز محصولات، زیبایی آن را هم در نظر گرفته و از بهترین طرح‌های خلاقانه طراحان برتر دنیا همچون گیدو کانالی، ماریو بلینی، مارک نیوسون و دیگران، بهره می‌گیرد.

    بنابر نظر برخی از کارشناسان، مواد به‌کار رفته در این محصولات باکیفیت است و این برند از فناوری‌های به‌روز استفاده کرده است. در واقع سازندگان این لوازم خانگی مدعی‌اند که محصولات‌شان را با آزمایش‌های سخت و بسیار دقیقی کنترل و تولید کرده‌اند. بیشتر این لوازم حاوی تجهیزات کاملا به‌روزی هستند و می‌توانند نیاز کاربران را به خوبی برطرف کنند. وجود این فناوری‌ها مانند تنظیمات دقیق دما در اجاق گاز، استفاده از محصولات اسمگ را پیچیده کرده است اما با به‌کارگیری برنامه‌ریزی‌های خودکار دستگاه‌ها، استفاده از آنها  آسان و بی‌دردسر است.

    ۱۰ محصول برند اسمگ

    برخی اسمگ را جزو بهترین برندهای لوازم خانگی می‌دانند، اما برخی از متخصصان، چنین نظری ندارند. به طور مثال، متخصصان سایت (consumer reports) که در زمینه بررسی محصولات مختلف فعال است، محصولات برند اسمگ و قیمت آنها را بررسی کرده‌. آنها معتقدند برخی از لوازم خانگی این برند، مانند اجاق گاز، با وجود فناوری بالای به‌کار رفته در آن، عملکرد و ویژگی‌های منحصربه‌فردی که قیمتش را توجیه کند ندارد.

    مثلا، اجاق گاز این برند،مانند برندهای دیگر، چند حالت پخت‌ و پز مناسب ( مانند تنظیم خودکار پخت) یا سیستم خودکار تمیزکننده‌ ندارد و نمی‌توان این وسیله را در رده بهترین برند‌ها قرار داد.

    اما اگر می‌خواهید این برند را بشناسید و هنگام خرید لوازم خانگی با چشم باز خرید کنید، ادامه مقاله را مطالعه کنید. در این بخش ویژگی‌های ۱۰ محصول برند اسمگ معرفی و مزایا و معایب هر کدام از آنها مطرح شده است. 

    ۱. همزن مدل SMF01

    اسمگ، همزن

    همزن مدل SMF01 برند اسمگ، وسیله مناسبی برای مخلوط کردن مواد خوراکی است. اگر دستگاه مخلوط‌کن ندارید، می‌توانید این همزن را خریداری کنید تا کار مخلوط‌کن را هم برایتان انجام دهد. این مدل، از طراحی هنرمندانه‌ای برخوردار است. خطوط باریک و زیبا و روکش براق و مات بدنه آلومینیومی آن، ظاهر جذابی به این مخلوط‌کن داده است. این وسیله در رنگ‌های مختلف مانند کرم، سیاه، قرمز، آبی روشن و نقره‌ای تولید می‌شود.

    این همزن، غیر از ظاهر زیبایش، ویژگی‌های کاربردی خوبی هم دارد و دارای سه وسیله جانبی، یک کاسه ۴,۸ لیتری، ۱۰ حالت سرعت، امکان حرکت چرخشی مخلوط‌کننده است. همچنین پایه‌های بدون لغزش و یک خروجی اضافی برای ابزارهای دیگر مانند برش‌زن اسپاگتی یا چرخ‌گوشت دارد که این مدل را به وسیله‌ای متنوع و کاربردی در آشپزخانه تبدیل کرده است.

    با استفاده از دکمه‌ای که پشت این همزن تعبیه شده است، می‌توان سر آن را به راحتی جدا کرد یا محکم سرجایش گذاشت. اما این مخلوط‌کن بسیار سنگین است و به دلیل اینکه جثه بزرگی دارد، به راحتی درون کابینت جا نمی‌شود. در عین حال قیمت آن بسیار بالاست. 

    مشاهده تمام رنگ‌ها و قیمت همزن اسمگ در دیجی‌کالا

    [table id=42 /]

    بیشتر مشتریان از ظاهر زیبا و استفاده آسان این محصول راضی هستند و فقط عده‌ای به وزن زیاد و اینکه نمی‌توانند بیشتر قطعات آن را در ماشین ظرفشویی بشویند، اعتراض دارند. این محصول به طور کل، ۴,۵ از ۵ ستاره امتیاز گرفته است.

    ۲. آب پرتقال‌گیری مدل CJF01

    اسمگ، آب پرتقال‌گیری

    این محصول شرکت ایتالیایی، از محصولات کوچک اسمگ است و طراحی بسیار خوبی دارد. با این آب‌ پرتقال‌گیری می‌توان آب انواع مرکبات دیگر مانند لیموترش و گریپ‌فروت را هم گرفت.

    پایه این دستگاه از جنس آلومینیوم است و در رنگ‌های مختلف آبی، قرمز، صورتی، سبز روشن یا کرم تولید شده است. سیم دستگاه در بخش فلزی پایین پایه قرار می‌گیرد و دور از دید می‌ماند. موتور آن نیز ۷۰ واتی و بسیار کم سروصداست.

    وقتی در دستگاه را بردارید، سه قسمت اصلی زیر آن می‌بینید. ابتدا یک بخش مخروطی از جنس استیل ضدزنگ وجود دارد و سپس سینی استیلی که تفاله‌های پرتقال را در خود نگه می‌دارد. آب میوه هم به بخش زیرین آن می‌رود.

    این دستگاه برای گرفتن آب مرکبات بسیار عالی است اما قسمتی که آب مرکبات وارد آن می‌شود، فقط به اندازه یک فنجان آب، ظرفیت دارد. همچنین تمام قطعات این دستگاه را می‌توان در ماشین ظرفشویی شست.

    مشاهده رنگ‌ها و قیمت آب مرکبات‌گیری اسمگ

    [table id=43 /]

    نظر مشتریان

    بیشتر مشتری‌ها از خرید این محصول راضی هستند و می‌گویند که بسیار کاربردی و به راحتی قابل استفاده است. اما مشتری‌های دیگر ایرادهایی هم به این آب پرتقال‌گیری گرفته‌اند. مثلا معتقدند که باید تمام قطعات آن از فلز می‌بود و متعجب‌اند چرا قسمتی که آب مرکبات را در خود نگه‌ می‌دارد، پلاستیکی است. در کل این وسیله از نظر مشتری‌ها، ۴,۵ ستاره از ۵ گرفته است.

    ۳.  قهوه‌ساز مدل ECF01

    اسمگ، قهوه‌ساز

    هنر طراحی لوازم خانگی دهه ۱۹۵۰ ایتالیایی در این محصول، به وضوح خود را نشان می‌دهد. با وجود اینکه این قهوه‌ ساز دستی است، از فناوری‌هایی برخوردار است که آن را بسیار جذاب و کاربردی می‌کند. سازندگان لوازم خانگی اسمگ، هنگام ساخت تمام محصولات خود، از جمله این محصول، به استایل عالی و زیبایی آنها توجه بسیاری نشان داده‌اند.

    قهوه‌ساز اسمگ در رنگ‌های مختلف کرم، قرمز، آبی یا مشکی تولید می‌شود. بدنه آن کاملا صیقلی و درخشان است. مخزن آب آن، یک لیتر ظرفیت دارد و به راحتی از دستگاه جدا می‌شود. همچنین روی این مخزن، دری تعبیه شده است که می‌توان از آن قسمت، درون مخزن، آب ریخت. همچنین چراغ نشانگر قرمزی روی سینی دستگاه وجود دارد که در زمان لزوم، به شما هشدار تخلیه آب می‌دهد.

    اگر از لیوان بلند استفاده می‌کنید، می‌توانید سینی دستگاه را کنار بگذارید و فقط لیوان‌تان را بگذارید.

    از لوازم جانبی این قهوه‌ساز می‌توان به پورتافیلتر و دو تا فنجان‌ و قاشق آن اشاره کرد. پورتافیلتر بخشی در قهوه‌ساز است که قهوه آسیاب‌شده برای عصاره‌گیری قهوه در آن قرار می‌گیرد.

    در ضمن این دستگاه دارای فناوری ترموبلاک است که حرارت را تنظیم می‌کند و جلوی داغ شدن بیش از حد را می‌گیرد.

    مشاهده رنگ‌ها و قیمت قهوه‌ساز و اسپرسوساز اسمگ

    [table id=44 /]

    نظر مشتریان

    به طور کل مشتری‌ها از این محصول رضایت دارند و به آن ۴,۴ از ۵ ستاره داده‌اند. برخی از کاربران این قهوه‌ساز هم می‌گویند، برخلاف چیزی که سازندگان مدعی‌اند، نمی‌توان لیوان‌های بلند را به راحتی استفاده کرد،حتی اگر سینی آن برداشته شود. مشتری‌ها معتقدند قیمت این قهوه‌ساز بسیار بالاست و باید ارزان‌تر در اختیار مردم قرار بگیرد.

    ۴. کتری مدل KLF03

    اسمگ، کتری

    کتری برند اسمگ مدل KLF03، یکی از گران‌ترین کتری برقی‌های موجود در بازار  لوازم خانگی است که در بازار به فروش می‌رسد. اما این کتری برقی در عین حال، یکی از سریع‌ترین کتری‌ها در به جوش آوردن آب است. طراحی این محصول، شیک و زیباست و آن در رنگ‌های مختلف تولید می‌شود. می‌توان لوگوی برند اسمگ را به راحتی روی کتری از هر طرف مشاهده کرد.

    سیم ۷۴ سانتی‌متری آن، استفاده از این دستگاه را راحت می‌کند. دسته آن محکم و راحت است. درضمن این کتری دارای فیلتر رسوب‌گیر است که املاح موجود در آب را به خود جذب می‌کند. این کتری ۳ کیلووات توان الکتریکی دارد و ۱ لیتر آب را در مدت ۲ دقیقه و ۵ ثانیه به جوش می‌آورد. در ضمن نسبتا بی‌سروصداست و با فشردن یک دکمه، می‌توان در آن را باز کرد.

    اگر به دنبال یک کتری باکیفیت هستید، این مدل عالی به نظر می‌رسد.

    مشاهده رنگ‌ها و قیمت کتری اسمگ

    [table id=45 /]

    نظر مشتریان

    خریداران این محصول به طور کلی از عملکرد آن راضی هستند. برخی معتقدند بهترین کتری عمرشان را خریده‌اند. ولی برخی دیگر ایرادهایی، مانند سنگین بودن، به آن گرفته‌اند و اینکه نمی‌توانند به راحتی از آن به درون لیوان یا هر ظرف دیگر، آب بریزند. به طور کل مشتریان به این کتری، ۴ از ۵ ستاره داده‌اند.

    ۵. یخچال اسمگ مدل FAB28

    محصولات اسمگ، یخچال

     

    طراحان این یخچال، قصد داشتند یخچالی مناسب خانه‌های کوچک طراحی کنند و این یخچال زیبا حاصل تلاش آنهاست. این یخچال دارای ترموستات قابل تنظیم و همچنین محفظه‌ای برای یخ بستن سریع مواد غذایی است که کار فریزر را انجام می‌دهد. ظرفیت یخچال ۲۳۲ لیتر است و البته ظرفیت جایخی آن ۹۹ لیتر است. دو کشو در جایخی وجود دارد و تعداد طبقات داخل یخچال ۵ عدد و طبقات در یخچال برای نگهداری بطری‌ها ۴ عدد است. یک کشو هم مخصوص نگهداری میوه و سبزی دارد. همچنین دارای جا تخم‌مرغی است.

    جالب است بدانید، این یخچال از مواد قابل بازیافت تولید شده و دوستدار محیط زیست است و در سال ۲۰۰۷ توانسته جایزه‌ای در زمینه تولید محصولات پایدار و مناسب محیط زیست، برنده شود.

    یخچال اسمگ در رنگ‌های مختلف سیاه، آبی، قرمز، سفید، نقره‌ای، صورتی، کرم، نارنجی، سبز تیره و سبز روشن، تولید شده است.

    این یخچال ۱۹۹۹ دلار قیمت‌گذاری شده است.

    [table id=46 /]

    نظر مشتریان

    این محصول اسمگ، از ۵ ستاره، فقط ۳ ستاره به خود اختصاص داده است. برخی از مشتری‌ها نسبت به در قسمت جایخی یخچال و برخی از قطعات داخلی آن که زود می‌شکند، اعتراض دارند و معتقدند این یخچال ارزش قیمتی که روی آن گذاشته شده است را ندارد. برخی هم می‌گویند، هرازگاهی آب از آن نشت می‌کند.

    ۶. توستر اسمگ، مدل TSF01

    اسمگ، توستر

    این توستر شیک و زیبا که در ۶ رنگ مختلف تولید می‌شود، مناسب هر آشپزخانه‌ای است. طراحان این محصول مانند محصولات دیگر اسمگ، نگاهی به سبک دهه ۵۰ و ۶۰ داشته‌اند. بنابراین از خطوط صاف و زاویه‌های تند در این توستر استفاده نشده است.

    این توستر دارای دو شیار جای نان است و حرارت آن و مقدار برشته کردن نان تا ۶ درجه قابل تنظیم است. همچنین عرض هر کدام از شیارها آنقدر زیاد است که می‌توان دو عدد نان را برای تست کردن در آن قرار داد.

    همچنین با این توستر، می‌توان نان مورد نظر خود را به شکلی تست کرد که کاملا ترد، نیمه‌ ترد یا نرم باشد. در ضمن، این دستگاه دکمه توقف هم دارد تا کاربر بتواند مقدار تردی نان را بررسی کند.

    با این توستر می‌توانید نان‌ها و شیرینی‌های حلقوی را هم به راحتی تست کنید، به طوری که قسمت زیر آن تست شود و روی آن نرم باقی بماند. درضمن نان‌های یخ‌زده را با این دستگاه می‌توانید به راحتی گرم کنید و در عین حال به رنگ طلایی درآورید. کیفیت مواد به‌کار رفته در این توستر بسیار عالی است و پایه‌های آن، ضدلغزش هستند. البته به دلیل کیفیت بالای این محصول، قیمت آن هم بالا است.

    مشاهده رنگ‌ها و قیمت توستر اسمگ

    [table id=48 /]

    نظر مشتریان

    بیشتر خریداران از این توستر راضی هستند و از اینکه استفاده از آن راحت است، خشنود هستند. اما برخی دیگر از مشتری‌ها می‌گویند، این توستر نمی‌تواند نان را به طور یکنواخت تست کند و بعضی قسمت‌های نان، بیش از حد حرارت می‌بیند. گران بودن این دستگاه هم دلیل دیگر نارضایتی‌ها بود. این محصول خانگی به طور کل از ۵ ستاره، ۴,۳ گرفته است.

    ۷. مخلوط‌کن مدل BLF01

    اسمگ، مخلوط‌کن

    طرح مخلوط‌کن مدل BLF01، هم مانند دیگر لوازم خانگی اسمگ، از طراحی‌های دهه  ۱۹۵۰ الهام گرفته است و در ۷ رنگ مختلف تولید شده است. بنابراین می‌توانید رنگی را که مناسب آشپزخانه‌تان است، انتخاب کنید. استفاده از این مخلوط‌کن، بسیار آسان و راحت است. مجهز به ۴ سرعت مختلف است و تنظیمات مربوط به مخلوط کردن مواد مختلف مانند یخ و همچنین درست کردن اسموتی دارد.

    رنگ‌ها و قیمت مخلوط‌کن اسمگ را ببینید

    ظرفیت پارچ این مخلوط‌کن، ۱,۵ لیتر است و از نوعی پلاستیک به نام تریتان (Tritan) تولید شده و به همین دلیل بسیار محکم و بادوام بوده و مقاومت خوبی در برابر ضربه، خراشیدگی و حرارت دارد. لوازم جانبی این دستگاه را می‌توان با خیال راحت در ماشین ظرفشویی شست و صدمه‌ای به هیچ یک وارد نمی‌شود.

    [table id=49 /]

    نظر مشتریان

    این محصول خانگی از ۵ ، ۴,۲ ستاره گرفته است. خریداران از ظاهر زیبا و دوام آن راضی هستند اما بسیاری از مشتریان می‌گویند که پس از مدتی استفاده، مواد خوراکی به قسمت‌هایی از پایین دستگاه که قابل باز شدن نیستند، نفوذ می‌کند و منظره بد آن باقی می‌ماند و شستشوی آن واقعا دردسرساز می‌شود. با اینحال بیشتر مشتری‌ها از خرید خود راضی بودند.

    ۸. آبمیوه‌گیری اسمگ، مدل SJF01

    اسمگ، آبمیوه‌گیری

    این آبمیوه‌گیری هم با وجود اینکه بسیار شیک و زیباست، همچون محصولات دیگر اسمگ، نگاهی به گذشته دارد. استایل محصولات دهه ۵۰ را می‌توانید در این آبمیوه‌گیری مشاهده کنید. این محصول در رنگ‌های مختلف سیاه، کرم، قرمز و آبی تولید شده است.

    سیستم آبمیوه‌گیری دارای ۴۳ دور در دقیقه است و باعث می‌شود بیشترین مواد مغذی میوه‌ای که آب آن را گرفته‌اید، حفظ شود. همچنین می‌توانید آبمیوه را در مدت زمان بیشتری در یخچال نگهدارید. این وسیله کمی سنگین است و حدود ۷,۲ کیلوگرم وزن دارد. بنابراین مجبور هستید برای آن جای ثابتی درنظر بگیرید تا مجبور به جابه‌جایی آن نباشید.

    این آبمیوه‌گیری دارای دو فیلتر استیل ضدزنگ نرم و خشن است که هر دو دوام بالایی دارند. این دستگاه دارای قابلیت چرخش معکوس هم هست که باعث می‌شود تمام مواد به طور کامل آب‌گیری شوند.

    مشاهده قیمت آبمیوه‌گیری اسمگ

    [table id=50 /]

    نظر مشتریان

    بیشتر خریداران از اینکه می‌توانند با این وسیله به راحتی کار کنند، راضی هستند. اما برخی می‌گویند قسمت‌های پلاستیکی آن که آب میوه را در خود نگه می‌دارد، زود از بین می‌رود و از دوام مناسبی برخوردار نیست. خریداران به این محصول از ۵ ستاره، ۲,۵ ستاره داده‌اند.

    ۹. اجاق گاز صفحه ای اسمگ مدل Linea Aesthetic PVS750

    اسمگ، اجاق گاز

    این اجاق گاز با طراحی برجسته و زیبا، نظر خریداران بسیاری را به خود جلب کرده است. در تولید این اجاق گاز از استیل محکم و شیشه بادوام استفاده شده است. اجاق گازهای صفحه‌ای، به کمک آشپزخانه‌های کوچک می‌آیند. آنها را می‌توان به راحتی روی کابینت نصب کرد.

    ضخامت صفحه آن، ۷۵ سانتی‌متر است و همچنین شیشه‌ای و به رنگ نقره است. این اجاق گاز به فندک برقی اتوماتیک و ۵ نوع شعله بزرگ و کوچک مجهز است. از آنجایی‌که این شعله‌ها، به صورت عمودی و مستقیم می‌سوزند، می‌توانند حرارت را به سرعت بالا برده و در مصرف انرژی صرفه‌جویی کنند. شعله‌های اجاق گاز را می‌توانید از حد بسیار پایین تا بالا تنظیم کنید.

    پرفروش‌ترین گازهای صفحه‌ای اسمگ را ببینید

    [table id=51 /]

    نظر مشتریان

    بیشتر خریداران از اینکه می‌توانند با این وسیله به راحتی کار کنند، راضی هستند. اما برخی می‌گویند که قسمت‌های پلاستیکی آن که آب میوه را در خود نگه می‌دارد، زود از بین می‌رود و از دوام مناسبی برخوردار نیست. خریداران به این محصول از ۵ ستاره، ۲,۵ ستاره داده‌اند.

    ۱۰. ماشین ظرفشویی توکار اسمگ مدل ST2FAB

    اسمگ، ماشین ظرفشویی

    ماشین ظرفشویی توکار اسمگ، یکی دیگر از لوازم خانگی زیبای برند اسمگ است که علاقه‌مندان بسیاری دارد. این وسیله در رنگ‌های شاد و مختلفی تولید شده و به فناوری‌های متعددی مجهز است. این دستگاه دارای ۹برنامه شستشو مانند خیس خوردن، سرعت شستشوی ۲۷ دقیقه‌ای، کریستال، اقتصادی سریع و غیره، است.

    این ماشین، ۱۴ محل نگهداری ظروف و همچنین یک سبد برای قاشق و چنگال‌ها، به منظور شستشو، دارد. همچنین این دستگاه به سیستمی به نام استاپ‌آکوا «Stop-Aqua» مجهز است که جلوی صدمات ناشی از نشت اتفاقی آب را می‌گیرد.

    مصرف سالانه انرژی این دستگاه، ۲۳۰ کیلووات ساعت است و مصرف سالانه آب آن، ۲۳۸۰ لیتر است. این دستگاه حدود ۴۳ دسی‌بل صدا دارد که نسبتا کم صداست.

    قیمت این محصول ۳۶۰ دلار است.

    [table id=52 /]

    نظر مشتریان

    برخی از خریداران نسبت به کم‌دوامی این ماشین ظرفشویی اعتراض دارند. حتی ماشین برخی از خریداران، پس از چند ماه کار کردن، خراب شده است. با اینحال بیشتر مشتری‌ها از خرید خود راضی هستند و معتقدند ماشین ظرفشویی اسمگ، کار خود را به خوبی انجام می‌دهد. این محصول از ۵ ستاره، ۳ ستاره دریافت کرده است. سایر محصولات اسمگ را ببینید + لیست قیمت

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید