اهمیت عکاسی صنعتی در برندسازی و نمایش ویژگی های صنایع و محصولات

اهمیت عکاسی صنعتی در برندسازی و نمایش ویژگی های صنایع و محصولات
راهنمای مطالعه

    دنیای امروز، دنیای تجارت و رقابت می باشد که ادغام آن با اینترنت و شبکه های اجتماعی موجب شده است که این رقابت هر روز در بین صاحبان برندها و صنایع مختلف پررنگ تر و شدیدتر شود.

    مدیران و صاحبان کسب و کارهای بزرگ و کوچک به خوبی به این امر واقف هستند که اگر لحظه ای از تبلیغات و نمایش محصولات خود کناره گیری کنند متحمل ضرر می شوند؛ بنابراین اینجاست که نقش تبلیغات مشخص می گردد. یکی از روش های تبلیغاتی بسیار موثر جهت پروموت کردن صنایع و زیرمجموعه های وابسته به آن، عکاسی صنعتی می باشد. به طور کلی

    عکاسی صنعتی

    پتانسیل بسیار بالایی جهت بهره وری از ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فرد کسب و کارها دارد و مخاطب را به سوی خود جذب می کند و لذا موجب همکاری های گسترده بین برندها و صنایع گوناگون می گردد.

    تاثیر عکس بسیار بیشتر از نوشته می باشد به طوریکه هر عکس گویای هزاران کلمه و مفهوم است. با توجه به اهمیت تاثیرگذاری بالای عکس و تصویر بر روی مخاطب، عکاسی به روش صنعتی گسترش بسیار بالایی پیدا کرده است. ما در

    استودیو عکاسی

    لحظه نگاری بهترین پروژه های تصویربرداری و عکاسی از محصولات، خطوط تولید کارخانه ها و ... را برای کارفرمایان عزیز با استفاده از تجهیزات برتر همچون لنزهای پیشرفته و باکیفیت و همچنین بهره مندی از عکاسان حرفه ای و توانمند، به اجرا در می آوریم.

    عکاسی به روشی صنعتی چیست؟

    محصولات و کسب و کارها نیازمند بازاریایی می باشند که یکی از روش های برتر برای این امر، بازاریابی محتوا به صورت تصویری است. عکاسی صنعتی سبکی از بازاریابی محتوای تصویری برای مواردی همچون تجهیزات، ماشین ‌آلات، محصولات، کارگران، فرایندها و خطوط تولید می باشد که در سال های اخیر با توجه به صنعتی شدن جوامع و گسترش کارخانه ها و محیط های کارگاهی بسیار گسترش پیدا کرده است. در عکاسی صنعتی مخاطب به خوبی با روش تولید محصول و محیط کارخانه آشنا می گردد. عکاسی صنعتی موجب می گردد مدیران کسب و کارها و صنایع، عکس های بسیار دقیق از محصولات را در پلتفرم های اجتماعی، وب سایت ها و کاتولوگ ها به نمایش بگذارند و بدین صورت برندسازی منحصر به فردی برای خود رقم بزنند.

    چرا عکاسی صنعتی برای برندسازی به کار می رود؟

    عکس های اختصاصی و اورجینال با کیفیت بالا که از کسب و کار و محصولات گرفته می شود تاثیر نزدیک به صد درصد بر روی مخاطب می گذارد و موجب می گردد تا مخاطب به شما اعتماد کند و این اعتمادسازی و رفع انتظارات بیننده موجب برندسازی و موفقیت در این مسیر می گردد.

    انواع تصاویر صنعتی چیست؟

    هر یک از عکس هایی که در زیر به آن اشاره شده است در دسته بندی عکاسی صنعتی قرار می گیرد:

    • کارگران در حال ارائه خدمات و کار در کارخانه‌ ها و خطوط تولید
    • کارمندان و کارگران یک شرکت
    • تصاویر از ماشین ‌آلات و تجهیزات خاص
    • تصاویر خطوط تولید

    هر یک از تصاویر بالا نیازمند تجهیزات منحصر به فردی هستند که از نمونه های آن می‌توان به دوربین عکا‌سی با مگاپیکسل بالا، لنزهایی با فاصله کانونی بیشتر و قابلیت ماکروگرافی، تجهیزات نورپردازی همچون فلاش های استودیویی و اکسترنال و شکل‌ دهنده ‌های نور و لوازم جانبی عکا‌سی اشاره نمود که تیم لحظه نگاری از تمامی این تجهیزات برخوردار می باشد.

    آیا عکاسی صنعتی با تبلیغاتی متفاوت است؟

    بسیاری از افراد به اشتباه تصور می کنند که عکاسی صنعتی و تبلیغاتی شبیه به یکدیگر می باشد در حالیکه این چنین نیست. تفاوت های عکاسی صنعتی و تبلیغاتی موارد زیر است:

    • در عکاسی صنعتی تصاویر با پس زمینه های سفید می باشند ولی در عکاسی تبلیغاتی تصاویر دارای افکت هستند.
    • طیف مخاطبین عکاسی تبلیغاتی عام می باشد و هدف اصلی آن ترغیب جهت خرید محصول است ولی عکاسی صنعتی بدین صورت نیست و مخاطبین خاص خود را دارد و هدف آن برندسازی و معرفی کسب و کار می باشد.
    • در عکاسی صنعتی پروموت کردن تصاویر با نمایش جزئیات می باشد و به همین دلیل از دوربین و لنزهای باکیفیت دارای مگاپیکسل و وضوح بالا استفاده می شود ولی در عکس برداری تبلیغاتی عکاس باید از خلاقیت استفاده نماید و بتواند سوژه های مختلف را با یکدیگر هماهنگ سازد.

    در استودیو عکاسی لحظه نگاری کارشناسان زبده و خلاق ما آماده هستند تا به صورت اینترنتی و یا حضوری هر گونه راهنمایی و مشاوره در زمینه پروژه های عکاسی و همچنین طراحی و ساخت

    تیزر تبلیغاتی

    را به شما ارائه دهند. استودیو عکاسی لحظه نگاری موجب می گردد تا شما کارفرمای عزیز کسب و کار خود را به شیوه ای شگفت انگیز رونق بخشید و گامی موثر در برندسازی محصولات خود بردارید و در نتیجه حرفه ای بودن خود را به مخاطبین نمایش دهید.

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید