۵ دلیل رضایت مشتریان از خرید شیائومی پوکوفون F1

۵ دلیل رضایت مشتریان از خرید شیائومی پوکوفون F1
راهنمای مطالعه

    با اینکه شیائومی پوکوفون F1 گوشی بدون نقصی نیست ولی در این مطلب می‌خواهیم دلایلی را مرور کنیم که Pocophone F1‌  را به یک گزینه خوب برای خریداران اندرویدی تبدیل کرده‌اند.

    شیائومی پوکوفون F1 یکی از جذاب‌ترین محصولات شیائومی است که در سطح قیمت حدود ۵ میلیون تومان عرضه می‌شود. هرچند این محصول هم در کنار مزایای خود معایبی دارد، اما یکی از بهترین گزینه‌ها در سطح قیمت خود به حساب می‌آید.

    ۱. اولویت با سخت‌افزار

    سخت افزار شیائومی پوکوفون F1

    لیست مشخصات سخت افزاری پوکوفون F1 چشم‌گیر است. پردازنده ۱۰ نانومتری اسنپ‌دراگون ۸۴۵، ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم و حافظه داخلی تا ۲۵۶ گیگابایت. اما چیزی که بیشتر از همه جلب توجه می‌کند پردازشگر گرافیکی ادرینو ۶۳۰ به حساب می‌آید، یعنی همان پردازشگری که در پرچمداران گران قیمت مثل پیکسل ۳، سونی اکسپریا XZ3، وان پلاس 6T، ال جی G7 و حتی گوشی‌های گیمینگ ایسوس، ریزر و شیائومی مورد استفاده قرار گرفته است. در کنار این پردازشگر قدرتمند یک سیستم خنک کننده‌ی مایع هم استفاده شده که به شما امکان می‌دهد با خیال راحت تا آخرین قطره از توان سخت افزاری دستگاه را استفاده کنید، بدون اینکه ایجاد گرمای بیش از حد، عمر محصول یا توان پردازش آن را کاهش دهد.

    ۲.  بزرگ و با کیفیت ببین

    ابعاد شیائومی پوکوفون F1

    مدت‌هاست دوره گوشی‌های کوچک به سر آمده و تولید کننده‌های موبایل با خیال راحت اندازه موبایل‌های خود را افزایش می‌دهند تا کاربر صفحه نمایش بزرگتری در اختیار داشته باشد. پوکوفون F1 هم یکی از این محصولات نسبتا بزرگ است و از صفحه نمایش ۶/۱۸ اینچی با رزولوشن Full HD بهره می‌برد. صفحه نمایش بزرگ دستگاه از کیفیت مناسبی برخوردار است و این موضوع تماشای ویدیو یا مرور وب را با پوکوفون F1 لذت بخش می‌کند.

    [related]8436[/related]

    ۳. باتری پر ظرفیت و سریع

    باتری شیائومی پوکوفون F1

    صفحه نمایش بزرگ در کنار سخت افزار قدرتمند یعنی نیاز به یک باتری پرظرفیت. خوشبختانه پوکوفون F1 به یک باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت مجهز است و با هر شارژ می‌تواند یک روز کامل کاربر را همراهی کند. این باتری پر ظرفیت از قابلیت شارژ سریع هم برخوردار است، اما به دلیل بدنه پلاستیکی دستگاه امکان شارژ بی‌سیم وجود ندارد.

    ۴.  دو چشم جهان‌بین

    دوربین شیائومی پوکوفون F1

    معمولا کیفیت دوربین اولین چیزی است که موقع خرید یک گوشی اقتصادی یا خوش‌قیمت فدا می‌شود، مگر اینکه در حال صحبت در مورد پوکوفون F1 باشیم. این محصول به حسگر IMX363 ساخت سونی مجهز است، یعنی همان حسگری که در تولید پرچمدار شیائومی، Mi 8 و پیکسل 3a به کار رفته است. پوکوفون F1 با دوربین دوگانه و این حسگر به راحتی می‌تواند شما را از نظر عملکرد تصویربرداری راضی کند و جای نگرانی از این بابت وجود ندارد. علاوه بر این یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی هم در جلوی بدنه وجود دارد که برای علاقه‌مندان سلفی گرفتن خبر خوبی است.

    ۵. پلاستیک در برابر ضربه

    جنس شیائومی پوکوفون F1

    پوکوفون F1 به بدنه پلاستیکی مجهز است. بسته به این‌که چطور به موضوع نگاه کنیم، این ویژگی هم می‌تواند خصوصیت منفی باشد و هم مثبت. در مطلب دیگری به شکل جداگانه در مورد جنبه منفی بدنه پلاستیکی صحبت کردیم. به طور خلاصه پلاستیک کمتر از بدنه شیشه‌ای حس کیفیت و لوکس بودن را به کاربر منتقل می‌کند، اما در عوض احتمال کمتری دارد که بدنه دستگاه به دلیل ضربه یا سقوط آسیب ببینید. اگر به دنبال یک محصول عمری هستید و دوست ندارید به این زودی‌ها گوشی دیگری خریدادی کنید، بدنه پلاستیکی می‌تواند یکی از دلایل اصلی شما برای انتخاب شیائومی Pocophone F1 باشد.

    جمع‌بندی

    شیائومی پوکوفون F1 شیائومی در همان سه ماه اول پس از معرفی پوکوفون اف 1 موفق شد حدود ۷۰۰ هزار دستگاه از این محصول را به فروش برساند. این استقبال قابل توجه نشان می‌دهد میان‌رده جذاب چینی محصولی نیست که به این راحتی از کنارش بگذریم. شیائومی پوکوفون F1 به طور خاص برای بازار کشورهای در حال توسعه طراحی شده و بین محصولات هم قیمت خود یکی از ارزشمندترین انتخاب‌های ممکن است. به نظر شما اگر چنین سخت افزاری با برند دیگر عرضه می‌شد، کاربران تا چه مقدار حاضر بودند برای خریدش پول پرداخت کنند؟ [see_also]8035[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید