۵ دلیل رضایت مشتریان از خرید هواوی پی ۳۰ لایت

۵ دلیل رضایت مشتریان از خرید هواوی پی ۳۰ لایت
راهنمای مطالعه

    هواوی امسال با معرفی خانواده پی ۳۰ مثل همیشه نشان داد

    هواوی امسال با معرفی خانواده پی ۳۰ مثل همیشه نشان داد به دنبال افزایش سهم خود در بازار موبایل و کمتر کردن فاصله‌ خود با سامسونگ به عنوان بزرگ‌ترین تولید کننده‌‌ گوشی‌های هوشمند است. پی ۳۰ پرو و پی ۳۰ در حال حاضر پرچمداران پرآوازه این شرکت هستند و پی ۳۰ لایت هم به عنوان عضو کوچکتر این خانواده، در پی جلب توجه طرفداران بازار گوشی‌های میان‌رده است.

    ۱. کیفیت ساخت در حد پرچمداران

    کیفیت ساخت پی 30 لایت

    اگر زیبایی را ملاک قرار دهیم، هواوی پی ۳۰ لایت به خوبی در کنار سایر اعضای این خانواده جای می‌گیرد. این گوشی از نظر کیفیت ساخت، یکی از بهترین میان‌رده‌های بازار است و کاملا حس و حال یک محصول لوکس را به شما القا می‌کند. بدنه‌ شیشه‌ای با لبه‌های خمیده و فریم براق و مستحکم از جنس پلی‌کربنات آن را از سایر گوشی‌های هم‌‌ رده متمایز می‌کند و همین موضوع می‌تواند برگ برنده اصلی این گوشی باشد.

    از نمای جلویی هم شاهد یک ناچ کوچک قطره‌ای شکل بالای نمایشگر و حاشیه باریک در طرفین هستیم که نسبت به نمایشگر به بدنه را به حدود ۸۵ درصد می‌رساند.

    هواوی این گوشی را در رنگ‌های چشم‌‌نواز آبی طاووسی، مشکی نیمه شب و سفید صدفی راهی بازار کرده است. قاب پشتی آن در رنگ آبی ظاهری فریبنده و دل‌ربا دارد و بسته به زاویه‌ی تابش نور، رنگ های مختلفی به خود می‌گیرد.

    ۲. نمایشگر فراتر از حد انتظار

    نمایشگر پی 30 لایت

    هواوی پی ۳۰ لایت به نمایشگر ۶.۱۵ اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن تمام اچ دی پلاس (۲۳۱۲ * ۱۰۸۰ پیکسل) و تراکم ۴۱۵ پیکسل در هر اینچ مجهز شده است تا خیال‌تان را از نظر شفافیت و وضوح تصویر کاملا راحت کند. علاوه بر وضوح بالا، کیفیت تصویر این نمایشگر هم بسیار خوب و اندکی فراتر از حد انتظار است.

    به گفته هواوی، پنل به کار رفته در این گوشی تا ۹۶ درصد فضای رنگی NTSC را پوشش می‌دهد و به همین دلیل، گزینه‌ بسیار خوبی برای تماشای محتوای ویدئویی محسوب می‌شود. ناچ قطره‌ای کوچک بالای نمایشگر فضای زیادی را اشغال نکرده و نمایش اعلان‌ها را مختل نمی‌کند، اما می‌توانید از منوی تنظیمات نمایشگر، ناچ را زیر نوار مشکی رنگ بپوشانید.

    [related]8413[/related]

    ۳. سخت‌افزار مناسب برای استفاده‌‌ نیمه‌حرفه‌ای

    هواوی پی ۳۰ لایت از چیپست ۱۲ نانومتری Kirin 710 بهره می‌برد که به چهار هسته قدرتمند کورتکس A73 با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز و چهار هسته کم مصرف کورتکس A53 با فرکانس ۱.۷ گیگاهرتز مجهز شده است. پردازشگر گرافیکی آن نیز Mali-G۵۱ است که در کنار ۴ گیگابایت رم کاملا خیال کاربران را از اجرای روان نیازهای روزانه راحت می‌کند.

    قدرت سخت افزاری هواوی پی ۳۰ لایت به عنوان یک میان‌رده کاملا راضی کننده است و اکثر بازی‌های روز را با نرخ فریم مناسب اجرا می‌کند. در حین اجرای بازی‌ها و اپلیکیشن‌های سنگین شاهد گرم شدن آزاردهنده بدنه‌ گوشی نیستیم و گرما به طور یکنواخت در سطح بدنه پخش می‌شود.

    ۴. کیفیت بسیار خوب دوربین اصلی و سلفی

    دوربین پی 30 لایت

    اگرچه در دنیای میان‌رده‌ها کیفیت دوربین معمولا اولین چیزی است که فدا می‌شود، اما هواوی پی ۳۰ لایت که مثل برادران بزرگترش به دوربین اصلی سه‌گانه مجهز شده، آمده تا این مسئله را تا حدودی نقض کند. دوربین اصلی این گوشی با حسگر ۲۴ مگاپیکسلی و ضریب f/1.8 عملکرد خوبی در نور کافی دارد. به خاطر رزولوشن بالای حسگر، جزئیات با دقت بالایی ثبت می‌شوند و مقدار کنتراست و اشباع رنگ هم در سطح مطلوبی قرار دارد.

    عکاسی پرتره با دوربین اصلی به خاطر  وجود سنسور عمق سنج، نتیجه خوبی دارد و سوژه با دقت خوبی از پس زمینه جدا می‌شود. دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی این گوشی نیز با توجه به رزولوشن بسیار بالا، در نور کافی جزئیات کم‌نظیری را ثبت می‌کند و کیفیت دوربین جلوی این گوشی نظر سخت‌گیرترین کاربران را هم به خود جلب می‌کند.

    ۵. باتری با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع

    هواوی باتری ۳۴۳۰ میلی آمپر ساعتی را در پی ۳۰ لایت استفاده کرده که نسبت به ظرفیتش عملکرد خوب و مناسبی دارد و با هر بار شارژ می‌تواند یک روز کامل کاربر را همراهی کند. مهم‌تر اینکه فناوری شارژ سریع ۱۸ واتی نیز در این گوشی منظور شده که زمان انتظار برای شارژ شدن گوشی را تا حد زیادی کاهش می‌دهد.

     جمع‌بندی

    هواوی پی ۳۰ لایت همان طور که از نامش پیداست، نسخه لایت از پی 30 محسوب می‌شود که تعدادی از ویژگی‌های دیگر اعضای خانواده را به ارث برده است و به عنوان یک میان‌رده‌ خوش‌قیمت، ویژگی‌های مثبت و متمایزی را در آن می‌بینیم. اگرچه پی ۳۰ لایت رقابت سرسختی با سری جدید گلکسی A سامسونگ و به خصوص گلکسی A۵۰ دارد که با توجه به نقاط قوتی که برشمردیم، به علاوه قیمت نسبتا پایین‌تر، می‌تواند به یکی از بهترین انتخاب‌های بازار شلوغ میان رده های کشورمان تبدیل شود. اگر از این محصول استفاده می‌کنید یا قصد خریدش را دارید، ممنون می‌شویم دیدگاه خود را در این باره با ما به اشتراک بگذارید. [see_also]8556[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید