۴ دلیل پشیمانی مشتریان از خرید گلکسی A70 سامسونگ

۴ دلیل پشیمانی مشتریان از خرید گلکسی A70 سامسونگ
راهنمای مطالعه

    گلکسی A70 سامسونگ یکی از بهترین گوشی‌های میان‌رده این شرکت در بازار است، اما شاید بد نباشد قبل از خرید از نقاط ضعف آن با خبر شوید.

    جدا از تجربه کاربری بهبود یافته و عمر باتری فوق‌العاده این گوشی که در مطلب قبلی به طور مفصل به بهترین ویژگی‌های آن اشاره کردیم، گلکسی A70 در برخی موارد ممکن است شما را ناامید کند.

    در این مقاله به مهم‌ترین نقاط ضعف این محصول پرداختیم که ممکن است شما را از خرید آن منصرف کند. با «درجه» همراه باشید.

    ۱. خش‌پذیری شدید بدنه و جذب اثر انگشت

    بدنه گلکسی A70

    از آنجایی که زبان طراحی گلکسی A50 و گلکسی A70 یکسان است، سامسونگ برای بدنه پشتی از همان پوشش 3D Glasstic استفاده کرده که در نگاه اول ممکن است شیشه‌ای به نظر بیاید، اما راستش را بخواهید جنس آن پلاستیکی بوده و علاوه بر جذب اثر انگشت، مقاومت آن در برابر خط و خش نیز کم است و به راحتی آسیب می‌بیند. در نتیجه پیشنهاد می‌کنیم بعد از باز کردن جعبه گوشی حداقل آن را در قاب پلاستیکی قرار دهید که سامسونگ همراه محصول ارائه داده است.

    جدیدترین کیف و کاور گلکسی A70 را ببینید

    ۲. حسگر اثر انگشت کند

    حسگر اثر انگشت گلکسی A70ظاهرا سامسونگ برای شناسایی اثر انگشت در گلکسی A70، از حسگری یکسان با گلکسی A50 استفاده کرده است. این حسگر از لحاظ دقت و کارایی هیچ شباهتی به نمونه مورد استفاده در پرچمداران گران‌قیمت اخیر این شرکت یعنی خانواده S10 ندارد و یکی از بزرگترین نقاط ضعف این گوشی محسوب می‌شود.

    مشاهده قیمت گوشی‌های سامسونگ سری S10 در دیجی‌کالا

    گاهی چند لحظه طول می‌کشد تا حسگر عمل کند. بنابراین بعد از مدتی به ناچار عطایش را به لقایش بخشیده و به روش شناسایی از طریق چهره روی خواهید آورد. راه حلی که البته سریع‌تر بوده ولی از لحاظ امنیت به پای روش قبلی نمی‌رسد.

    البته در به‌روزرسانی جدیدی که سامسونگ به‌تازگی منتشر کرده، عملکرد حسگر تا حدودی بهتر شده ولی احتمالا همچنان در راضی کردن شما ناموفق خواهد بود.

    [related]9502[/related]

    ۳. عملکرد کمتر از حد انتظار دوربین

    دوربین گلکسی A70 سامسونگ

    گلکسی A70 سامسونگ هم مانند گلکسی A50 دوربین سه‌گانه دارد؛ به ترتیب ۳۲، ۸ و ۵ مگاپیکسلی. دوربین سلفی هم ۳۲ مگاپیکسلی است.

    عکس‌های ثبت شده با دوربین اصلی در شرایط نوری مناسب جزئیات خوبی دارند. اگرچه مقداری نویز و اعوعاج در تصاویر به ویژه زمانی که در تصاویر زوم می‌کنید قابل مشاهده است. گستره دینامیکی هم می‌توانست بهتر از این باشد. دوربین با مشکل عدم مدیریت درست منابع نوری در زیر نور شدید خورشید مواجه است. تصاویر ثبت شده در شرایط نوری مصنوعی، در نمایشگر خود گوشی واضح و شفاف هستند اما وقتی که در یک نمایشگر بزرگ‌تر آن‌ها را بررسی کنید، اندکی آبرنگی و به هم ریخته به نظر می‌رسند.

    پرفروش‌ترین گوشی‌ها با رزولوشن +20 مگاپیکسل را ببینید

    در شب و شرایط نوری کم هم کیفیت تصاویر به طور محسوسی کاهش پیدا می‌کند. حتی گاهی اوقات ممکن است شاهد نوردهی بیش از اندازه و زرد شدن تصاویر باشیم. اما به طور کلی کیفیت عکاسی در نور کم و شب گلکسی A70 تا حد زیادی نسبت به گلکسی A50 بهتر است.

    اگر برای فیلم‌برداری قصد استفاده از گلکسی A70 را دارید، باید انتظار لرزش و تاری در تصاویر را نیز داشته باشید، چرا که متاسفانه میان‌رده جدید سامسونگ از قابلیت لرزشگیر اپتیکال (OIS) و لرزشگیر دیجیتال (EIS) بی‌بهره است. گلکسی A70 به شما اجازه فیلمبرداری با رزولوشن 4K به صورت ۳۰ فریم بر ثانیه و رزولوشن Full HD را به صورت ۳۰ یا ۶۰ فریم بر ثانیه می‌دهد. با این حال اگر از سه پایه یا مونوپاد برای ضبط تصاویر استفاده کنید، قطعا کیفیت تصاویر شما را راضی خواهد کرد.

    ۴. مقاوم نبودن در برابر آب و گردوغبار

    گوشی‌های سری A سامسونگ تا سال ۲۰۱۷ گواهی IP68 داشتند و در مقابل آب و گرد و غبار مقاوم بودند، اما با حذف این ویژگی در میان‌رده‌های جدید، حالا فقط پرچمداران کره‌ای به اصطلاح «ضد آب» هستند.

    گلکسی A70 هم مانند سایر برادران خود در سال ۲۰۱۹ از این ویژگی محروم است و باید مواظب باشید تا آب و مایعات آسیبی به آن نرسانند.

    جمع‌بندی

    گلکسی A70 سامسونگسامسونگ برای طراحی میان‌رده‌های جدیدش تصمیم گرفته اولویت‌ هایش را از نو تعریف کند، در نتیجه تغییرات زیادی در موبایل‌ های سری A جدید این شرکت می‌بینیم. کمپانی کره‌ای ویژگی‌هایی مانند فریم آلومینیومی، پوشش پشت شیشه‌ای و مقاومت در برابر آب را کنار گذاشته و تصمیم گرفته روی قابلیت‌‌هایی مهم‌تر مانند کیفیت صفحه نمایش، دوربین‌ ها و سخت افزار تمرکز بیشتری کند. گلکسی A70 به عنوان یکی از جدیدترین محصولات سامسونگ در بخش میان‌رده‌های پریمیوم، ویژگی‌های خوبی را برای خریداران خود به ارمغان می‌آورد اما اگر در بازار شلوغ میان‌رده‌های کشورمان از انتخاب آن مطمئن نیستید، شناخت نقاط قوت و ضعف هر محصول در تصمیم‌گیری درست به شما برای خرید یک گوشی مناسب کمک خواهد کرد. جدیدترین گوشی‌های سامسونگ را ببینید + قیمت نظر شما در مورد گلکسی A70 چیست؟ آیا تجربه استفاده از آن را داشته‌اید؟ [see_also]4848[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید