۵ دلیل رضایت مشتریان از خرید ردمی نوت ۱۰ شیائومی

۵ دلیل رضایت مشتریان از خرید ردمی نوت ۱۰ شیائومی
راهنمای مطالعه

    خرید ردمی نوت ۱۰ به واسطه نمایشگر سوپر امولد با وضوح بالا، طراحی جذاب و شارژ سریع ۳۳ وات یکی از بهترین گزینه‌ها در بازه قیمتی ۵ تا ۶ میلیون تومان است.

    شیائومی همیشه با معرفی گوشی‌های جدید از سری ردمی نوت زلزله‌ای در بازار گوشی‌های میان‌رده به پا می‌کند. جدیدترین عضو این خانواده ردمی نوت ۱۰ است که با مشخصاتی فوق العاده دل کاربرانی را به دنبال گوشی تا ۵ میلیون هستند، برده است.

    اصلی‌ترین تفاوت این موبایل با سری قبل به نمایشگر سوپر امولد برمی‌گردد که برای نخستین بار پایش به این سری باز شده است. مزایای این گوشی اما به همینجا ختم نمی‌شود و مواردی مثل طراحی جذاب، وزن سبک، دوربین با کیفیت، شارژدهی عالی و استفاده از تراشه اسنپدراگون به جای مدیاتک باعث شده بسیاری به خرید ردمی نوت ۱۰ روی خوش نشان دهند.

    در ادامه مطلب به بررسی جداگانه تمام مزایای ردمی نوت ۱۰ شیائومی پرداخته‌ایم اما پیش از آن اجازه دهید نگاهی به مشخصات این گوشی داشته باشیم.

    مشخصات شیائومی ردمی نوت ۱۰

    [table id=555 /]

    ۱. طراحی جذاب و بدنه سبک

    خرید ردمی نوت ۱۰ شیائومی

    این روزها وزن بسیاری از گوشی‌ها به خاطر باتری‌های حجیم یا بدنه فلزی از ۲۰۰ گرم هم فراتر رفته که کار با آنها را دشوار می‌سازد. ردمی نوت ۱۰ اما با وزن ۱۷۹ گرمی نسبت به ردمی نوت ۹اس که ۲۰۹ گرم وزن داشت، بسیار شرایط بهتری دارد.

    شیائومی از نظر طراحی دستی به سر و روی این گوشی کشیده تا از طراحی زمخت نسل قبل فاصله گرفته و به پرچمدارهای این شرکت نزدیکتر شود. به واسطه این تغیییرات بدنه موبایل نسبت به ردمی نوت ۹ و نوت ۹اس باریکتر شده و از نظر طول و عرض کوچکتر است.

    [related]28074[/related]

    ماژول دوربین که در سری قبل بخش بزرگی از پنل را اشغال می‌کرد کوچکتر و به سمت چپ منتقل شده است. این دوربین نه تنها برجستگی کمتری دارد بلکه به مراتب زیباتر از نسل قبل است.

    دیگر مزیتی که باعث استقبال از خرید ردمی نوت ۱۰ شیائومی شده، تاییدیه IP53 برای مقاومت در برابر پاشش آب و نفوذ گرد و غبار است.

    ۲. نمایشگر سوپر امولد با کیفیت

    خرید ردمی نوت ۱۰ نمایشگر

    ردمی نوت ۱۰ اولین عضو از خانواده ردمی نوت است که شانس مجهز شدن به نمایشگر سوپر امولد را پیدا کرده. صفحه نمایش ۶.۴۳ اینچی با رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل به لطف پنل سوپر امولد محتوا را با رنگ‌های جذاب و مشکی عمیق به تصویر می‌کشد.

    حداکثر روشنایی این نمایشگر به گفته شیائومی ۱۱۰۰ نیت است که تنه به تنه پرچمدارها زده و مشاهده صفحه زیر نور مستقیم را آسان می‌سازد. دیگر ویژگی صفحه نمایشگر همیشه روشن است که مشاهده داده‌ها بدون نیاز باز کردن قفل صفحه را ممکن می‌کند.

    ۳. دوربین اصلی با کیفیت

    خرید ردمی نوت ۱۰ دوربین

    دوربین ردمی نوت ۱۰ دقیقا همانی است که در نوت ۹ بکار رفته اما به واسطه استفاده از تراشه اسنپدراگون به جای مدیاتک، خروجی بهتری دارد.

    تصاویر ثبت شده توسط دوربین ۴۸ مگاپیکسلی عریض با گشودگی دیافراگم اف ۱.۸ و فوکوس خودکار از نظر سطح جزییات و طبیعی بودن رنگ‌ها در سطح بالایی قرار دارد. علاوه بر این پشتیبانی از HDR تعادل بهتری را بین سایه‌ها ایجاد کرده و رنگ‌های زنده‌تری را تولید می‌کند.

    سطح نویز در تصاویر بسیار پایین است و حتی در سایه‌ها هم شاهد جزییات دقیقی هستیم. قابلیت نایت‌مود یا عکاسی در شب نیز عملکرد بسیار خوبی دارد و تصاویر با کیفیتی را ثبت می‌کند.

    [related]33494[/related]

    دوربین ردمی نوت ۱۰ از نظر فیلمبرداری هم یک سطح بالاتر از نوت ۹ قرار دارد و امکان ثبت ویدیوهای 4K با نرخ ۳۰ فریم و 1080p با نرخ ۶۰ فریم را به شما می‌دهد.

    ۴. شارژدهی مطلوب و شارژ سریع ۳۳ وات

    ردمی نوت ۱۰ از باتری ۵ هزار میلی آمپرساعتی برخوردار است که با شارژ سریع ۳۳ واتی سازگاری دارد. این باتری در رده قیمتی خود بالاترین ظرفیت را ندارد اما به لطف پردازنده کم مصرف امکان ۱۴ ساعت وبگردی یا ۲۰ ساعت تماشای ویدیو را به شما می‌دهد.

    باتری ردمی نوت ۱۰ مقایسه زمان شارژ کامل باتری ردمی نوت ۱۰ با موبایل‌های هم‌رده

    کارایی باتری در استفاده روزمره نظیر اتصال به 4G و گردش در شبکه‌های اجتماعی به ۱۵ ساعت می‌رسد که برای مصرف عادی حدود دو روز کفایت می‌کند.

    پشتیبانی از شاٰرژ سریع ۳۳ واتی هم دیگر مزیتی است که باعث خرید ردمی نوت ۱۰ از سوی کاربران شده است. خوشبختانه در جعبه این گوشی بر خلاف گلکسی A52 آداپتور ۳۳ واتی قرار داده شده که به گفته شیائومی تنها در نیم ساعت باتری را از صفر تا ۶۰ درصد شارژ می‌کند.

    ۵. اسپیکر استریو

    ردمی نوت ۱۰ شیائومی یکی از معدود مدل‌ها در فهرست گوشی تا ۵ میلیون است که از اسپیکر استریو بهره می‌برد.

    این بلندگوهای اختصاصی که در لبه‌های بالا و پایین قرار گرفته‌اند صدایی با کیفیت و شفاف را تولید می‌کنند که از شنیدن آن لذت خواهید برد. بلندی صدا نیز از حد میانگین کمی فراتر بوده و تعادل خوبی بین اسپیکرهای بالا و پایین برقرار است.

    جمع‌بندی دلایل خرید ردمی نوت ۱۰ شیائومی

    شیائومی نوت ۱۰ شیائومی در ردمی نوت ۱۰ برای اولین بار نمایشگر با کیفیت سوپر امولد را به سری محبوب ردمی نوت آورده است. استفاده از این پنل در کنار طراحی جذاب، وزن سبک، دوربین با کیفیت، شارژدهی عالی و استفاده از تراشه اسنپدراگون به جای مدیاتک باعث شده بسیاری از کاربران به خرید ردمی نوت ۱۰ روی خوش نشان دهند. خرید ردمی نوت 10 از ارزانترین فروشنده [see_also]34860[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    یونس مرادی
    یونس کارشناسی فناوری اطلاعاته و تو سایت درجه در مورد موبایل، لپ تاپ و سخت‌افزارهای دیگه راهنمای خرید و بررسی می‌نویسه. قبل از اینکه مدیر محتوا درجه بشه، دبیر فناوری دیجیاتو بوده و طی دو ۲ دهه گذشته تو خیلی از سایت‌های دیگه مثل بلاگ دیوار، بامیلو و دیجی‌کالا تجربه نوشتن مقاله و راهنمای خرید داره.
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید