معرفی و بررسی بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی

معرفی و بررسی بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی
راهنمای مطالعه

    انتخاب یک صرافی خوب اصلی‌ترین شرط برای معاملات پر سود در بازار رمزارز است. در این مطلب ۵ صرافی ارز دیجیتال ایرانی را معرفی کرده‌ایم که از نظر امنیت، کارایی و سهولت استفاده بهترین شرایط را دارند.

    صرافی ارز دیجیتال پلتفرمی در قالب سایت یا اپلیکیشن است که به کاربران اجازه می‌دهد رمزارزهای خود را به دیگر ارزهای دیجیتال یا به پول ملی مثل دلار و یورو تبدیل کنند. در این پلتفرم‌ها خرید و فروش رمزارزها با نرخ‌های مختلفی صورت می‌گیرد. برای مثال قیمت بیت‌کوین، اتریوم، لایت‌کوین، بیت‌کوین کش، BNB، ریپل و غیره در صرافی‌های معتبر را می‌توانید به صورت لحظه‌ای در صفحه رمزارز درجه چک کنید.

    همانطور که در راهنمای خرید و فروش ارز دیجیتال گفتیم انتخاب صرافی مناسب یکی از مهمترین شرط‌ها برای داد و ستد در بازار رمزارز است.پیش از این شما را با ۵ مورد از بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی آشنا کردیم و حالا نوبت به معرفی بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی رسیده است.

    معیارهای درجه برای انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی

    صرافی ارزهای دیجیتال هم مانند هر بستر معامله کالا یا خدمات دیگر باید از ویژگی‌های منحصربه‌فرد و کاربردی برخوردار باشد. ویژگی‌های مناسب و کاربردی صرافی ارزهای دیجیتال که باعث دستیابی به اعتبار عمومی می‌شود، شامل این موارد است:

    • کارمزد مناسب
    • حجم معاملات بالا
    • رابط کاربری ساده و کاربردی
    • امنیت سایبری قوی
    • پشتوانه مالی مناسب
    • خدمات پشتیبانی مشتریان
    • پشتیبانی از ارزهای دیجیتال متنوع

    معرفی ۵ صرافی ارز دیجیتال ایرانی برتر

    در ایران نیز مانند کشورهای دیگر جهان، با گسترش ارزهای دیجیتال و گرایش افراد به سرمایه‌گذاری در این بازار، شرکت‌های سرمایه‌گذاری و خدمات مالی و اعتباری سعی کردند از قافله جهانی عقب نمانده و با ورود به این بازار هزاران معامله‌گر و سرمایه‌گذار ایرانی رمزارز را به سمت خود جذب کنند.

    تعدد صرافی‌های ارزدیجیتال در ایران، کاربران را با سردرگمی مواجه می‌کند اما در این مقاله با بررسی برترین‌ها به شما کمک می‌کنیم مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید.

    در ادامه به بررسی ۵ مورد از بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی خواهیم پرداخت که نه تنها طی چند سال فعالیت توانسته‌اند اعتماد مشتریان و بازار داخلی را به خود جلب کنند بلکه با ارائه خدمات نوین و کاربردی، فضای معاملات ساده و پرسودی را هم برای کاربران خود فراهم آورده‌اند.

    این صرافی‌ها عبارت‌اند از:

    ۱. صرافی ارز دیجیتال والکس؛ دانش‌بنیان و علمی

    ption id="attachment_36508" align="aligncenter" width="850"]صرافی ارز دیجیتال ایرانی صرافی ارز دیجیتال ایرانی والکس

    صرافی والکس تحت نظارت یک شرکت دانش‌بنیان از سوی دانشجویان دانشگاه شریف تأسیس شده و فعالیت خود را در زمینه معامله رمزارزها پیش می‌برد. والکس که در صدر جدول صرافی‌های ارز دیجیتالی ایرانی قرار دارد توانسته با ارائه خدمات رمزارزی به مشتریان، تنها ظرف ۲ سال به بزرگترین برند داخلی در حوزه ارزهای دیجیتال بدل شود.

    تعداد معاملات صرافی ارز دیجیتال والکس به عددی بالغ‌ بر ۴میلیون و ۵۵۰هزار واحد رسیده و بالغ‌ بر ۴۳۱هزار کاربر در آن به فعالیت مشغول‌اند.

    مزایای صرافی والکس

    • اپلیکیشن موبایل برای سهولت دسترسی به خدمات
    • امنیت بالا
    • سرعت عمل در پاسخگویی به مشتریان
    • حجم معاملات قابل توجه
    • امکان سفارش گذاری خرید و فروش خارج از قیمت لحظه‌ای
    • کاهش کارمزد تراکنش‌ها بر اساس میزان معاملات کاربران

    معایب صرافی والکس

    • عدم پشتیبانی‌ از اغلب آلت‌کوین‌ها از جمله اتریوم، بیت‌کوین کش، لایت‌کوین، دَش، تِتِر و ریپل
    • کارمزد بالای ۰.۲ تا ۰.۴درصدی تراکنش‌های خرید و فروش
    • فقدان پشتیبانی تلفنی و بسنده کردن به پشتیبانی آنلاین
    • تعریف بازه کارمزد با توجه به خرید ۳ ماه آخر کاربران
    • فقدان امکانات پیشرفته تریدینگ

    ثبت‌نام و احراز هویت مشتریان در صرافی والکس

    برای ثبت‌نام در سایت والکس، کافی است ایمیل و رمز موردنظر خود را وارد و سپس ایمیل خود را تأیید کنید. بعد از تأیید ایمیل، وارد فضای تکمیل حساب کاربری خود می‌شوید و باید اطلاعاتتان را تکمیل کنید.

    پس از تکمیل اطلاعات باید منتظر بایستید تا اطلاعات شما از سوی بخش پشتیبانی تأیید شود. با تأیید اطلاعات کد تأیید به شماره موبایلتان فرستاده می‌شود و می‌توانید شروع به خریدوفروش ارزهای دیجیتال کنید.

    کاربران و در حقیقت سرمایه‌گذارانی که قصد استفاده از خدمات صرافی والکس را دارند باید پس از ثبت‌نام اولیه هویت خود را احراز کنند.

    احراز هویت اشخاصی که در حقیقت به منظور افزایش امنیت پلتفرم به کار می‌رود در والکس به این صورت است که کاربران این صرافی ارز دیجیتال باید متنی از پیش‌آماده از سوی تیم والکس را روی یک فقره کاغذ نوشته و به همراه کارت ملی خود در دست، یک عکس گرفته و درون سایت بارگذاری کنند.

    صرافی ارز دیجیتال والکس فارغ از احراز هویت اشخاص، نشانی ایمیل و شماره تماس تلفن همراه و ثابت را هم بررسی می‌کند. این کار با یک تماس تلفنی به شماره ثابت و بازخوانی کُد تأیید از سوی تلفن گویا، پیامکی حاوی کد تأیید و فرستادن یک ایمیل انجام می‌شود.

    ption id="attachment_36495" align="aligncenter" width="850"]احراز هویت در صرافی ارز دیجیتال ایرانی شیوه احراز هویت در والکس

    محاسبه کارمزد در صرافی ارز دیجیتال والکس

    کارمزد معاملات صرافی ارز دیجیتال والکس به صورت درصدی از مبلغ کل معامله است:

    • کارمزد خریدار ارز دیجیتال به صورت ارز دیجیتال کسر و کارمزد فروشنده ارز دیجیتال از مبلغ دریافتی به تومان کسر می‌شود.
    • کارمزد از هر دو طرف معامله کسر می‌شود.
    • در هنگام ثبت معاملات در والکس، کارمزد به شما نمایش داده می‌شود.

    با توجه به حجم معاملات سه ماه اخیر کاربر، کارمزد معاملات صرافی ارز دیجیتال طبق جدول زیر به صورت پلکانی محاسبه می‌شود:

    نوع ارزکارمزد برداشت حداقل میزان برداشت
    بیت‌کوین۰.۰۰۰۵ BTC۰.۰۰۱ BTC
    اتریوم۰.۰۰۵ ETH۰.۰۱ ETH
    بیت‌کوین کش۰.۰۰۰۱ BCH۰.۰۰۰۲ BCH
    لایت‌کوین۰.۰۰۱ LTC۰.۰۰۲ LTC
    دش۰.۰۰۲ DASH۰.۰۰۴ DASH
    تتر۴۰ USDT۸۰ USDT
    ریپل۰.۲۵ XRP۲۰.۵ XRP

    ۲. نوبیتکس؛ متناسب با نیاز کاربران

    ption id="attachment_36509" align="aligncenter" width="850"]صرافی ارز دیجیتال ایرانی نوبیتکس صرافی ارز دیجیتال نوبیتکس

    نوبیتکس با هدف رفع نیاز کاربران ایرانی برای مبادله دارایی‌های دیجیتال در زمستان ۱۳۹۶ رونمایی شد و هدف آنها ایجاد بستری امن، سریع و آسان جهت خرید و فروش مستقیم ارزهای دیجیتال بین خریدار و فروشنده است. این بستر به عنوان واسطه‌ای میان خریداران و فروشندگان، امنیت معاملات و وصول دارایی‌های مبادله‌شده را تضمین می‌کند.

    صرافی ارز دیجیتال نوبیتکس نخستین پلتفرم دانش‌بنیان تبادلات رمزارزها در ایران با تأییدیه معاونت فناوری دفتر ریاست‌جمهوری در ایران است. میزان کارمزدهای رقابتی و همین‌طور احراز هویت آسان در این صرافی ارز دیجیتال، دو عامل اصلی محبوبیت آن در جامعه کریپتوی ایرانی به‌حساب می‌آید.

    مزایای صرافی ارز دیجیتال نوبیتکس

    • دسترسی به تمامی امکانات صرافی از طریق اپلیکیشن موبایل
    • معامله مستقیم بین خریدار و فروشنده
    • حساب ویژه شرکت‌ها و اشخاص حقوقی با کارمزد مناسب
    • طرح ویژه با کارمزد پایین‌تر برای معاملات جفت ارزها

    معایب صرافی ارز دیجیتال نوبیتکس

    • کارمزد بالای تراکنش‌ها
    • طولانی شدن روند احراز هویت
    • پشتیبانی از تعداد محدودی رمزارز

    در حال حاضر در نوبیتکس امکان تبدیل ریال به بیت‌کوین، لایت‌کوین، اتریوم، تتر، ریپل، بایننس کوین، استلار، ایاس و بالعکس وجود دارد. امکان تبدیل رمزارزها به رمزارز تتر و بالعکس هم در قالب بازار حرفه‌ای خواهد بود. قیمت بیت‌کوین، لایت‌کوین، اتریوم و دیگر رمزارزها را به صورت لحظه‌ای می‌توانید چک کنید.

    ثبت‌نام و احراز هویت مشتریان در صرافی نوبیتکس

    همان‌طور که گفتیم، کار با صرافی ارز دیجیتال نوبیتکس بسیار ساده است. پس از ورود به آدرس وب‌سایت این صرافی با استفاده از ایمیل شخصی یک حساب کاربری ایجاد می‌کنید. سپس مرحله احراز هویت فرامی‌رسد و کاربران، با احراز هویت می‌توانند مبلغ ریال یا رمزارز موردنظر خود را به کیف پول شخصی‌شان واریز و اقدام به خرید و فروش آنلاین کنند.

    در ادامه با توجه به سطح کاربری موردنیاز، کاربر باید اقدام به تکمیل اطلاعات پروفایل خود کند. در سطح یک، کاربر ملزم به ارائه شماره‌تلفن همراه، اسکن رنگی کارت ملی، پاسپورت یا شناسنامه جدید، شماره کارت بانکی، حساب و شبا به نام خود است. برای ارتقا به سطح دوی کاربری، نشانی و تلفن ثابت به همراه قبض شامل نشانی، تصویر سلفی طبق الگوی سایت و شماره همراه به نام خود کاربر لازم خواهد بود.

    احراز هویت صرافی

    محاسبه کارمزد در صرافی ارز دیجیتال نوبیتکس

    کارمزد معاملات در صرافی ارز دیجیتال ایرانی نوبیتکس به‌صورت درصدی از مبلغ کل معامله است و از هر دو طرف معامله گرفته می‌شود. به طور مثال، اگر به‌عنوان فروشنده، بخواهید در ازای بیت‌کوین ریال دریافت کنید، کارمزد به‌صورت درصد از ریال دریافت می‌شود و بالعکس؛ اگر به‌عنوان خریدار بخواهید با ریال خود بیت‌کوین خریداری کنید، کارمزد به‌صورت درصد از بیت‌کوین دریافت خواهد شد.

    بسته به حجم معاملات کاربر، کارمزد معاملات طبق جدول زیر محاسبه می‌شود:

    حجم معاملات ۳۰ روز گذشتهکارمزد معاملات
    کمتر از ۱۰ میلیون تومان۰.۳۵ درصد
    بین ۱۰ تا ۵۰ میلیون تومان۰.۳ درصد
    بین ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان۰.۲۵ درصد
    بیشتر از ۱۰۰ میلیون تومان۰.۲ درصد

    معاملات انجام‌شده در بازارهای حرفه‌ای نوبیتکس مستقل از حجم و به‌صورت ویژه با کارمزد ۰.۱۳ درصد برای میکر (maker) و ۰.۱۵ درصد برای تیکر (taker) محاسبه می‌شود. منظور از بازارهای حرفه‌ای، بازارهایی با مقصد بیت‌کوین/تتر است. میزان کارمزد معاملات برای بازارهای حرفه‌ای، مانند سطوح کاربری دیگر است و در بازارهای ریالی مطابق با جدول زیر:

    نوع معاملهکارمزد معاملات بازارهای ریالی در سطح تریدر
    حالت میکر (Maker)۰.۱ درصد
    حالت تیکر (Taker)۰.۱۵ درصد

    کارمزد واریز و برداشت رمزارز

    کارمزد واریز تمامی دارایی‌های دیجیتال (از جمله بیت‌کوین، اتریوم، لایت‌کوین، ریپل، بیت‌کوین کش، بایننس کوین، تتر و ...) صفر است.

    کارمزد برداشت دارایی‌های دیجیتال به نوع کوین بستگی دارد و در حال حاضر به شرح زیر است:

    دارایی دیجیتالهزینه برداشتحداقل قابل برداشت
    بیت‌کوین0.0005 BTC0.002 BTC
    اتریوممتغیر بنا به شرایط شبکه0.03
    لایت‌کوین0.001 LTC0.002 LTC
    لایت‌کوین0.001 LTC0.002 LTC
    تتر - شبکه اتریوممتغیر بنا به شرایط شبکه500 USDT
    تتر - شبکه ترون0.8 USDT10 USDT
    ریپل0.1 XRP21 XRP
    بیت‌کوین کش0.001 BCH0.01 BCH
    بایننس کوین0.001 BNB0.1 BNB
    EOS0.1 EOS5 EOS
    استلار0.01 XLM100 XLM
    اتریوم کلاسیک0.01 ETC1 ETC
    ترون1 TRX100 TRX
    دوج کوین10 DOGE200 DOGE
    پیمان0.05 PMN0.06 PMN

    [related]36204[/related]

    ۳. اکسیر؛ پیش‌گام

    صرافی ارز دیجیتال اکسیر

    اکسیر توانسته طی ۴ سال فعالیت، با ارائه خدمات در حوزه رمزارزها و ارزهای دیجیتال جایگاه چهارم صرافی‌های ارز دیجیتال در ایران را به خود اختصاص دهد. کارمزدهای پله‌کانی، پشتیبانی سریع و کاربردی دو عاملی هستند که اکسیر را میان مشتریان محبوب کرده‌اند.

    مزایای صرافی ارز دیجیتال اکسیر

    • ارائه اپلیکیشن موبایلی
    • پشتیبانی ۲۴ ساعته
    • قابلیت مدیریت ریسک
    • قابلیت معامله در سفارش بازار (Market Order) و سفارش محدود (Limit Order)
    • امکان گفتگو و مشاوره با دیگر کاربران

    معایب صرافی ارز دیجیتال اکسیر

    • کاربرپسند نبودن رابط کاربری وب‌سایت که موجب سردرگمی کاربران تازه‌وارد می‌شود
    • کارمزد بالای تراکنش که معادل ۴% از هر تراکنش است
    • پشتیبانی از تنها ۱۲رمزارز و نداشتن قابلیت معامله دیگر آلت‌کوین‌ها

    محاسبه کارمزد در صرافی ارز دیجیتال اکسیر

    کارمزد تراکنش‌ها در صرافی ارز دیجیتال اکسیر به ۵ دسته طبقه‌بندی می‌شوند. دسته‌بندی‌ها برحسب نوع کاربران تعریف شده و محاسبه کارمزد هر دسته از کاربران متفاوت از دیگری است:

    ۱-سطح کاربری (Level): یکی از سطوح براساس این به کاربران اختصاص پیدا می‌کند: بر اساس آنکه چه مراحلی از روند ثبت‌نام را طی کرده و اطلاعات خواسته شده را وارد نموده و مورد تأیید پلتفرم قرار گرفته‌اند.

    ۲- سفارش گذار (Market Maker): در چرخه یک معامله مشخص، شخصی که ابتدا پیشنهاد خرید و یا فروش بیت‌کوین را ارائه می‌دهد و منتظر پذیرش این پیشنهاد از سوی دیگر کاربران می‌ماند را سفارش‌گذار یا Market Maker می‌گویند.

    ۳- پذیرنده سفارش (Market Taker): در چرخه یک معامله مشخص، شخصی که پیشنهاد خرید یا فروش بیت‌کوین یک سفارش‌گذار را قبول می‌کند و باعث انجام آن معامله می‌شود، پذیرنده سفارش یا Market Taker می‌گویند.

    ۴- کارمزد سفارش گذار (Maker Fee): به کارمزدی گفته می‌شود که یک سفارش‌گذار (Market Maker) باید به صرافی بابت انجام معامله موردنظر پرداخت کند و به‌صورت درصدی از رقم مورد معامله بیان می‌شود.

    ۵- کارمزد پذیرنده سفارش (Taker Fee): به کارمزدی گفته می‌شود که یک پذیرنده سفارش (Market Taker) باید به صرافی بابت انجام معامله موردنظر پرداخت کند و به‌صورت درصدی از رقم مورد معامله بیان می‌شود.

    در جدول زیر می‌توانید کارمزدهای مربوط به هر سطح را برای سفارش گذار (maker) و یا پذیرنده سفارش (taker) ملاحظه کنید.

    ۴. تبدیل؛ نوپا و جوان

    تبدیل یکی دیگر از صرافی‌های ارز دیجیتال در ایران و در واقع جوان‌ترین آنهاست. این صرافی روی آموزش هم تاکید زیادی دارد و کاربران با ورود به تبدیل و مشاهده آموزش‌های گام‌به‌گام به نقطه‌ای می‌رسند که بتوانند گلیم خود را از آب بیرون بکشند. ارائه آموزش‌های مرحله‌به‌مرحله، از ثبت‌نام در سایت تا ایجاد کیف پول، واریز و برداشت در کنار صدها مطلب آموزشی دیگر تبدیل را از دیگر رقبایش متمایز کرده است.

    مزایای صرافی ارز دیجیتال تبدیل

    • پشتیبانی ۲۴ ساعته
    • مشاوره رایگان
    • ارائه تحلیل‌های حرفه‌ای
    • متنوع‌ترین بازار ارزهای دیجیتال
    • ابزارهای حرفه‌ای معامله‌گری و مدیریت ریسک مانند استاپ‌لاس
    • کیف پول امن با پشتیبانی از ارزهای متنوع
    • نقل‌وانتقال رایگان با صرافی بایننس
    • خرید و فروش ارز دیجیتال با تسویه آنی
    • ارائه عمق بازار حرفه‌ای

    معایب صرافی ارز دیجیتال تبدیل

    • کارمزدهای نسبتا بالا
    • محدودیت رمزارزها
    • فقدان امکانات پیشرفته تریدینگ

    محاسبه کارمزد در صرافی ارز دیجیتال تبدیل

    صرافی ارز دیجیتال اکسیر

    در صرافی تبدیل، کارمزد خریدوفروش ارزهای دیجیتال در معاملاتی که یک سر آنها ریال است، براساس حجم معاملات ۶۰ روز اخیر کاربر، به‌صورت پله‌ای محاسبه می‌شود.

    کارمزد از ارزی که پس از معامله دریافت می‌کنید کسر می‌شود. به‌عنوان‌ مثال اگر شما بخواهید با تومان بیت‌کوین بخرید، کارمزدتان از بیت‌کوین دریافتی‌تان کسر می‌شود یا اگر بخواهید به‌عنوان فروشنده بیت‌کوین خود را به فروش برسانید، کارمزد از تومانی کسر می‌شود که دریافت می‌کنید.

    کارمزد به‌صورت درصدی از کل مبلغ معامله در نظر گرفته می‌شود. جدول زیر به جهت درک بهتر کارمزدها در تبدیل طراحی شده است:

    حجم معاملات در 60 روز اخیر (تومان)کارمزدسطح کاربری
    کمتر از ۱۰ میلیون  ۰.۴۰%  فیروزه
    بین ۱۰ تا ۴۰ میلیون۰.۳۵%عقیق
    بین ۴۰ تا ۱۰۰ میلیون۰.۳۰%کهربا
    بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون۰.۲۵%کریستال
    بین ۲۰۰ تا ۵۰۰ میلیون۰.۲۲%یاقوت
    بین ۵۰۰ تا ۱ میلیارد۰.۱۸%زمرد
    بالای ۱ میلیارد۰.۱۵%الماس

    کارمزد معاملات ارزهای دیجیتال در بازارهای غیر ریالی، یعنی بازاری که دو طرف معامله ارز دیجیتال است و تومان دریافت یا پرداخت نمی‌شود به‌صورت ثابت ۰.۲٪ است.

     کارمزد برداشت ارز دیجیتال و ریالی

    کارمزد برداشت ارزهای دیجیتال (هرگونه کوین) به نوع ارز موردنظر و شبکه بلاک‌چین بستگی دارد. این کارمزد مربوط به تراکنش‌های درون‌شبکه‌ای است و تبدیل در تعیین آنها نقشی ندارد. در حال حاضر، می‌توانید این هزینه‌ها را در کیف پول خود و هنگام برداشت مشاهده کنید.

    صرافی ارز دیجیتال تبدیل بابت واریز و برداشت ریالی از کاربران کارمزدی دریافت نمی‌کند. فقط ممکن است که کارمزد واریز توسط پرداخت‌یار دریافت شود. پرداخت‌یار سیستمی از سوی بانک مرکزی است که پرداخت‌های الکترونیکی را تسهیل می‌کند.

    ۵. رمزینکس؛ قدیمی و معتبر

    صرافی ارز دیجیتال رمزینکس

    رمزینکس صرافی‌ باسابقه‌ی است و خدمات گسترده‌ای ارائه می‌کند که آن را در فهرست بهترین صرافی رمزارز ایرانی قرار می‌دهد. اجازه بدهید که از مزایای این صرافی داخلی در ادامه بیشتر برایتان بگوییم. در ضمن یادتان باشد که رمزینکس اپلیکیشنی مخصوص به خود هم دارد و می‌توانید امورات مربوط به بازار رمزارزها را خیلی ساده و بی‌دردسر روی تلفن همراهتان پیگیری کنید.

    مزایای صرافی ارز دیجیتال رمزینکس

    • اپلیکیشن موبایل
    • امنیت بالا
    • امکان ذخیره‌سازی رمزارزها در کیف پول سرد یا آفلاین
    • خریدوفروش بی‌واسطه در صرافی رمزینکس
    • معامله با طیف وسیعی از رمزارزها

    معایب صرافی ارز دیجیتال رمزینکس

    • رابط کاربری نسبتا پیچیده
    • عدم پشتیبانی از بسیاری از آلت‌کوین‌ها
    • فقدان امکانات پیشرفته تریدینگ

    شیوه محاسبه کارمزد در صرافی ارز دیجیتال رمزینکس

    کارمزد در رمزینکس به‌شکل پورسانت یا همان درصدی از مبلغ تراکنش دریافت می‌شود. هم سفارش‌دهنده و هم سفارش‌پذیرنده باید این مبلغ را پرداخت کنند. مقدار کارمزدها در معاملات رمزینکس از ۰.۳ تا ۱.۲ درصد متغیرند.

    کارمزد های برداشت براساس کارمزد های جهانی شبکه بلاک چین رمز ارزها محاسبه شده و متنوع است.

    در آخر

    در این مطلب ۵ صرافی ارز دیجیتال ایرانی برتر را معرفی کردیم که شامل صرافی والکس، نوبیتکس، اکسیر، تبدیل و رمزینکس می‌شود. این صرافی‌ها به واسطه رابط کاربری ساده، قابلیت اطمینان، کارمزدهای مناسب و ابزارهای معاملاتی کارآمد کاربران بسیاری را به خود جلب کرده‌اند. از نظر شما بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی کدامیک از این ۵ صرافی است؟ [see_also]36327[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید