مزایا و معایب تلویزیون اسنوا چیست؟

مزایا و معایب تلویزیون اسنوا چیست؟
راهنمای مطالعه

    مزایا و معایب تلویزیون اسنوا چیست؟ برای یافتن پاسخ نظرات خریداران در مورد تلویزیون اسنوا  بررسی و آن را با ایکس ویژن و دوو مقایسه می‌کنیم.

    وقتی صحبت از برندهای معروف داخلی می‌شود، اسنوا هم از گزینه‌های معروفی است که سریع به ذهن می‌آید. همانطور که در مطلب بهترین تلویزیون اسنوا و بهترین تلویزیون ۵۵ اینچ دیدیم، محصولات این برند تنوع بالا و فروش زیادی دارند. در این مطلب مزایا و معایب تلویزیون اسنوا را بررسی کرده و نظرات خریداران در مورد تلویزیون اسنوا خواهیم دید. در نهایت به مقایسه اسنوا با ایکس ویژن و دوو به عنوان گزینه‌های اصلی در فهرست بهترین تلویزیون ایرانی می‌پردازیم.

    مزایا تلویزیون اسنوا

    تلویزیون اسنوا

    در بررسی مزایا و معایب تلویزیون اسنوا در ابتدا به نقاط قوت برند می‌پردازیم. تلویزیون‌های ایرانی ساخت برند اسنوا دارای مزایای زیر هستند:

    • کیفیت تصویر بالا؛
    • بدنه مقاوم؛
    • تنوع مدل؛
    • ظاهر شکیل؛
    • قیمت مناسب.

    کیفیت تصویر بالا

    شاید شما هم از آن دسته مشتریانی هستید که به برندهای خارجی اعتماد بیشتری دارند. اگر این‌طور است، باید بدانید که کیفیت تصویر تلویزیون‌های اسنوا با نمونه‌های خارجی برابری می‌کند.

    تصاویری که از نمایشگرهای اسنوا پخش می‌شود، رزولوشن 4K یا فول‌اچ‌دی دارند و جزئیات رنگ در آنها زیاد است. برای همین، رنگ‌ها به شکلی طبیعی و شفاف به نمایش درمی‌آیند.

    بدنه مقاوم

    بدنه و نمایشگرهای تلویزیون‌های اسنوا بسیار مقاوم‌اند. استحکامی که این تلویزیون‌ها در مقابل ضربه دارند از آنها گزینه‌های قابل‌اعتماد و بادوامی ساخته که خیال مشتریان را آسوده‌تر می‌کند. در زمینه خرید محصولات ظریف و حساسی مانند تلویزیون‌های ال‌ای‌دی و ال‌سی‌دی، مقوله مقاومت به ضربه اهمیت زیادی دارند.

    تنوع مدل

    یکی دیگر از مزایا تلویزیون اسنوا تنوع مدل بسیار بالاست. بنا به بودجه‌ و البته سلیقه‌تان می‌توانید درباره اندازه و مدل مناسب تصمیم بگیرید. اسنوا تلویزیون‌هایی در ابعاد مختلف از ۳۲ اینچ تا ۷۵ اینچ تولید می‌کند. قیمت تلویزیون اسنوا هم بسته به مدل بسیار متنوع است و از ۶ میلیون برای مدل SLD-32NK300D تا ۷۵ میلیون برای مدل‌های موجود در فهرست بهترین تلویزیون ۶۵ اینچ مثل مدل SQL-65QK16000UM را شامل می‌شود.

    ظاهر جذاب

    با نگاهی به محصولات متنوعی که برند اسنوا روانه بازار می‌کند، متوجه می‌شویم که این شرکت سازنده در خصوص طراحی ظاهر بسیار خوب عمل کرده است. شکل و شمایل محصولات اسنوا با نمونه‌های خارجی تراز اول تفاوتی ندارند و از بدنه باریک، حاشیه ناچیز اطراف نمایشگر و طراحی مدرن بهره می‌برند.

    [affbutton url="https://affstat.adro.co/click/c55bdf47-8d4e-4c50-ac7b-dd885c986b57" text="فهرست جدیدترین تلویزیون‌ها اسنوا" type="original" target="blank"]

    قیمت مناسب تلویزیون اسنوا

    در مرور و مقایسه تلویزیون‌های اسنوا با برندهای معروف خارجی، قیمت تمایز آشکاری دارد. محصولات اسنوا شاید در شمار بهترین‌های جهان مانند پاناسونیک، سونی یا سامسونگ قرار نگیرند اما محصولات قابل‌قبولی هستند که قیمتشان نسبت به برندهای مذکور بسیار کمتر است.

    این روزها که خرید محصولاتی از برندهای خارجی برای بسیاری از افراد ناممکن یا دشوار شده است، خرید محصولات باکیفیتی نظیر تلویزیون‌های اسنوا با قیمتی مقرون‌به‌صرفه‌تر ایده خوبی است. قیمت تلویزیون تولید داخل هم روزبه‌روز رو به افزایش است اما در مقایسه با محصولات خارجی، باز هم قیمت مناسب‌تری دارند.

    [related]47107[/related]

    معایب تلویزیون اسنوا

    معایب اسنوا

    در مرور مزایا و معایب تلویزیون اسنوا به بخش معایب و ایراداتی می‌رسیم که از محصولات این برند به گوش می‌رسد. از جمله نقاط ضعف محصولات تولیدی اسنوا در حوزه تصویر و تلویزیون به موارد زیر دقت کنید:

    • عمکلرد ضعیف کنترل از راه دور؛
    • حجم پایین صدای خروجی؛
    • پورت‌های ورودی اندک؛
    • سرعت عمل پایین.

    عملکرد ضعیف کنترل از راه دور

    محصولات ایرانی در تلاش برای هم‌گام‌شدن با استانداردهای جهانی هستند اما در این مسیر، تفاوت‌هایی دارند که باعث دریافت نمرات منفی از سوی مشتریان و کاربران می‌شود.

    یکی از معایب تلویزیون اسنوا، عملکرد نامطلوب کنترل از راه دور یا در اصطلاح، ریموت دستگاه است. چنین چیزی باعث می‌شود که تجربه کاربر در استفاده از محصول مخدوش شود. با مرور نظرات در مورد تلویزیون اسنوا مشخص می‌شود این مورد نسبتا شایع است.

    حجم پایین صدای خروجی

    صدای خروجی از دستگاه‌های تلویزیون اسنوا هم جای ارتقای زیادی دارند. به‌عبارت دقیق‌تر، این محصولات حجم صدای بالایی ندارند و در مقایسه با هم‌تایان خارجی خود، نمرات پایین‌تری می‌گیرند.

    ضعف در دریافت خروجی صدای مطلوب از جمله نقاط منفی است که روی کیفیت تماشای تلویزیون اثرات نامطلوب جدی می‌گذارد. البته صدای خروجی از اسپیکرهای تلویزیون اسنوا بی‌کیفیت نیست اما بلندی و حجم آن تاحدی دچار مشکل است.

    پورت‌های ورودی اندک

    وجود پورت‌ها برای اتصال دستگاه‌های هوشمند و الکترونیکی مختلف به تلویزیون‌ها از خواسته‌های مهم کاربران و مشتریان است. تلویزیون‌های اسنوا پورت‌های ورودی اندکی دارند و از این نظر نمی‌توانند کاربران را راضی نگه دارند. بنابراین این مورد هم در فهرست معایب تلویزیون اسنوا قرار می‌گیرد.

    [affbutton url="https://affstat.adro.co/click/92ea2652-dc6e-4381-8dca-04fae24a83ef" text="فهرست پرفروش‌ترین تلویزیون‌های هوشمند اسنوا" type="original" target="blank"]

    سرعت عمل پایین

    تلویزیون اسنوا در دو مدل با رابط کاربری معمولی و هوشمند روانه بازار می‌شود. رابط کاربری مدل‌های معمولی نسبت به رقبای خارجی کندتر است و دستورات را چندان روان و سریع اجرا نمی‌کند. رابط کاربری مدل‌های هوشمند هم پلتفرم یکپارچه هوما نام دارد که بر پایه اندروید توسعه یافته و از ۲۳ سرویس و میکروسرویس تشکیل می‌شود. سرعت اجرای رابط کاربری در مدل‌های هوشمند بهتر و روان‌تر است.

    مقایسه تلویزیون اسنوا و ایکس ویژن

    ایکس‌ویژن هم یکی دیگر از برندهای تولید تلویزیون داخلی است که در این سال‌ها، توانسته به شهرت خوبی برسد. اگر میان انتخاب از دو برند وطنی درگیر هستید، نگاهی به تفاوت‌های این دو برند می‌تواند در انتخاب به یاری‌تان بیاید.

    امکانات

    همان‌طور که پیش‌تر هم عنوان شد، تعداد پورت‌های تلویزیون اسنوا اندک است. ایکس‌ویژن در این زمینه بهتر عمل کرده و از نظر ابزار و تجهیزات داخلی سیستم برای بهبود صدا و خروجی صوت هم از اسنوا پیشی می‌گیرد.

    تلویزیون‌های ایکس‌ویژن مجهز به بلندگوهایی هستند که کیفیت صدایشان را بهتر از تلویزیون‌های اسنوا می‌کند. از نظر امکانات کلی هم شباهت زیادی میان این دو برند وجود دارد. بااین‌حال، اسنوا از محبوبیت نسبی بیشتری برخوردار است و ظاهر شکیل دستگاه‌ها و تنوعشان می‌تواند در بسیاری از موارد برتر از ایکس‌ویژن باشد.

    قیمت

    قیمت محصولات ایکس‌ویژن و اسنوا در محدوده مشابهی قرار دارد. بااین‌حال، باید بدانید که آنچه اسنوا را یک گام از ایکس‌ویژن پیش می‌راند، تنوع قیمت‌هایش است. در واقع، در طیف قیمتی مشخصی که هردو دارند، نمونه‌های متنوع‌تری از تلویزیون‌های اسنوا وجود دارد. تنوع مدل‌ها و قیمت‌های برند ایکس‌ویژن کمتر است.

    مقایسه اسنوا و دوو

    از نقطه‌نظر قیمت، محصولات برند دوو هم تاحدی هم‌رده با تلویزیون‌های اسنوا هستند. از همین روی، معمولا مقایسه‌ای میان این دو برند در ذهن خریداران شکل می‌گیرد. در ادامه، به تفاوت‌های امکانات و قیمت دو برند اسنوا و دوو می‌پردازیم تا دید بهتری نسبت به مزایا و معایب تلویزیون اسنوا داشته باشید و راحت‌تر برای خرید تصمیم بگیرید.

    امکانات

    کیفیت و امکانات تلویزیون‌های اسنوا و دوو تقریبا در یک سطح قرار می‌گیرد. اگر به‌سراغ نمایشگرهایی از هر برند بروید که گران‌تر و با امکانات بیشتری هم هستند، تفاوت کیفیت میان برندهای مختلف کمتر به‌چشم می‌آید.

    محصولات اسنوا و دوو هر دو دارای پورت‌های مختلف usb و اتصالات دیگر هستند اما همان‌طور که گفته شد، اسنوا در این زمینه محدودیت‌هایی دارد. در واقع، تعداد پورت‌های ورودی مختلف دستگاه نسبت به برند دوو در آن کمتر است.

    نسخه‌های هوشمند این دو برند هم مجهز به پورت LAN و امکان اتصال به مودم وای‌فای هستند. امکان اسکرین‌میررینگ (screen-mirroring) یا همان نمایش و انتقال تصویر وسایل هوشمند دیگر نظیر موبایل روی صفحه نمایشگر هم در هر دو وجود دارد.

    در یک‌ کلام، باید بگوییم که از نظر امکانات، دو برند اسنوا و دوو تقریبا در سطح یکسانی قرار دارند. باید در خرید و انتخاب میان این دو به جزئیات دقت کنید تا براساس فیلتر آن به بهترین و مناسب‌ترین انتخاب برسید. یعنی، نگاهی به جزئیات موجود در هریک از دو دستگاه منتخب خود داشته باشید تا ببینید که در نهایت، کدام‌یک را بیشتر می‌پسندید. این دو از نظر امکانات کلی در یک سطح‌اند.

    قیمت

    محصولات این دو برند طیف قیمتی متنوعی دارند. برند اسنوا تلویزیون‌هایی از حوالی ۶ میلیون تومان تا ۷۵ میلیون تومان را در تابستان ۱۴۰۲ روانه بازار می‌کند. برند دوو هم در طیف قیمتی تقریبا مشابهی محصولاتش را به‌فروش می‌رساند. از نقطه‌نظر هزینه، محصولات اسنوا کمی متنوع‌تر هستند و قیمتشان هم اندکی پایین‌تر از محصولات دوو است.

    نظرات خریداران در مورد تلویزیون اسنوا

    نظرات خریداران در مورد اسنوا

    کسانی که پیش‌تر محصولات اسنوا را خریداری کرده‌اند، نظرات متنوعی درباره تجربه خریدشان دارند. از میان نظرات پرتکرار خریداران ، باید به گزینه‌های زیر اشاره کنیم تا اگر قصد خرید از محصولات برند مذکور را دارید، آگاهانه‌تر عمل کنید:

    • مشتریان این محصول از کیفیت خدمات مانند نصب و گارانتی آن رضایت داشته‌اند.
    • به‌زعم خریداران قبلی تلویزیون‌های اسنوا، کیفیت رنگ و تصویر محصولات برند مطلوب است.
    • بارگذاری و اجرای کند رابط کاربری  از جمله نقاط منفی و انتقاداتی است که خریداران به اسنوا داشته‌اند.
    • رابط کاربری یا همان مِنو و تنظیمات دستگاه جای بهترشدن و ارتقا دارد.

    [affbutton url="https://affstat.adro.co/click/a81bf30d-066b-4fed-b27e-90685877dab3" text="قیمت و تصاویر تلویزیون هوشمند اسنوا" type="original" target="blank"]

    نوبت شماست!

    در این مقاله، سعی کردیم با مرور مزایا و معایب تلویزیون اسنو به شما دیدگاهی درباره خرید بهتر بدهیم. این برند وطنی در تلاش برای حفظ استانداردهای روز دنیا است و هرچند که با بهترین برندها در یک سطح و خط قرار نمی‌گیرد اما محصولات قابل‌قبولی به بازار عرضه می‌کند که نقطه قوتشان قیمت مناسب‌ است. شما هم تجربه استفاده از محصولات اسنوا را داشته‌اید؟ آیا از آن راضی بوده‌اید؟ با مرور این مقاله چه پرسش‌های دیگری در ذهنتان بی‌جواب مانده است؟ ما را در جریان بگذارید تا با هم به پاسخ برسیم.

    سوالات متداول

    در این بخش از مقاله بررسی مزایا و معایب تلویزیون اسنوا به‌سراغ پرسش‌هایی می‌رویم که درباره محصولات این برند زیاد مطرح می‌شوند.

     قیمت تلویزیون اسنوا چقدر است؟

    طیف قیمت‌های این برند از حوالی ۷ میلیون تومان شروع می‌شود و به ۷۵ میلیون تومان هم می‌رسد.

    معایب تلویزیون اسنوا چیست؟

    حجم صدای پایین، رابط کاربری دشوار و کمبود پورت‌های ورودی دستگاه

    تلویزیون اسنوا بهتر است یا ایکس‌ویژن؟

    این دو تقریبا در یک سطح قرار دارند اما شکل و جلوه ظاهری تلویزیون‌های اسنوا و برخی از بخش‌های مربوط به سیستم عامل دستگاه کمی از رقیبش پیشی می‌گیرد.

    [see_also]53479[/see_also]

    منبع:
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید