۱۷ مدل از بهترین کتری برقی موجود در بازار

۱۷ مدل از بهترین کتری برقی موجود در بازار
راهنمای مطالعه

    بهترین کتری برقی خارجی کدام است؟ در این فهرست مدل‌های برتر را از نظر کاربران و همچنین بهترین کتری برقی ارزان قیمت را معرفی کرد‌ه‌ایم.

    کتری برقی از آن وسایلی است که حضورشان در منزل ضروری نیست اما باعث می‌شود که رفاه و راحتی زیادی را تجربه کنید. در این مقاله از نکات مهم خرید و انتخاب بهترین کتری برقی می‌گوییم. در ادامه به معرفی بهترین کتری خواهیم پرداخت.

    بهترین کتری برقی خارجی

    بهترین کتری برقی خارجی توسط برندهای معتبر و نام آشنا تولید شده است. این فهرست مدل‌هایی از فیلیپس، بوش، اسمگ و تفال را شامل می‌شود.

    کتری برقی فیلیپس مدل HD9350

    کتری برقی فیلیپس مدل HD9350

    بهترین کتری برقی فیلیپس از جنس استیل ضدزنگ است. شبکه فیلتر کوچکی دارد که هر گونه رسوب را از آب میگیرد تا آب جوش آمده کیفیت بالایی داشته باشد. قابلیت ایمنی آن هنگامی که آب کمی در دستگاه باشد یا آب به جوش آمده باشد به صورت خودکار جریان برق را قطع می‌کند.

    ۳۶۰ درجه می‌چرخد و کارکردن با آن آسان به‌نظر می‌رسد. توان مصرفی کتری برقی ونیز ۲۲۰۰ وات است و برای همین سرعت عمل بالایی در جوش‌آوردن آب دارد.

    طول کابل دستگاه هم به ۷۵ سانتی‌متر می‌رسد و کارکردن با آن را راحت می‌کند. امکان جمع‌کردن سیم دستگاه در مخزن مخصوصی در خود وسیله هم وجود دارد.

    گنجایش کتری برقی ونیز زیاد و در حدود ۱.۷ لیتر است. کسانی که این وسیله را خریده‌اند از عملکردش رضایت دارند و به آن از ۵، امتیاز ۴ را داده‌اند.

    [affbutton url="https://migmig.affilio.ir/api/v1/Click/NJlK6" text="قیمت و تصاویر این مدل را ببینید" type="affiliate" target="blank"]

    کتری برقی تفال مدل KO250830

    کتری برقی تفال مدل KO250830

    بهترین کتری برقی تفال از جنس استیل پلاستیک است و نشانگر مقدار سطح آب دارد. به لطف توان بسیار بالای ۲۴۰۰ واتی به سرعت آب را جوش می‌آورد. ظرفیت ۱.۷ لیتری دارد که در حد دیگر مدل‌ها در فهرست خرید کتری برقی است. وجود لایه عایق محافظ در این کتری به گرم‌ماندن آب جوش در آن کمک شایانی می‌کند.

    زمانی که این وسیله به نقطه جوش می‌رسد یا از روی پایه برداشته شود، به‌طور خودکار خاموش می‌شود. گنجایش این کتری بالا و در حدود ۱.۸ لیتر است. فيلتر ضد رسوب متحرک با قابلیت جدا سازی به تصفیه آب کمک می‌کند. خریداران قبلی کتری کپلر به آن از ۵ نمره، ۴ امتیاز داده‌اند.

    بهترین کتری برقی بوش مدل TWK6004‏

    بهترین کتری برقی بوش مدل TWK6004‏

    لوازم خانگی بوش هم از معروف‌ترین‌های بازار هستند. برای خرید بهترین کتری برقی می‌توانید به این محصول هم نگاهی داشته باشید. طراحی زیبا، بدنه مقاوم و امکانات خوبی در ساختار کتری مانند فیلتر رسوب‌گیر باعث شده که بوش درمیان بهترین‌ها جایی برای خود داشته باشد.

    این کتری برقی حدود ۱.۷ لیتر ظرفیت دارد و ابعادش ۲۳۵x۲۳۵x۲۶۳ سانتی‌متر است. سیم این وسیله در حدود ۸۰ سانتی‌متر است و اندازه مطلوبی دارد. چرخش ۳۶۰ درجه کتری بوش هم کارکردن با آن را راحت می‌کند.

    دهانه آن هم مجهز به صافی است و ویژگی‌های مختلفش توانسته خریداران را راضی نگه دارد. سرعت و صدای کم دستگاه از ویژگی‌های شاخص آن هستند که محبوب خریداران قبلی هم قرار گرفته‌اند. امتیاز این کتری برقی بوش از سوی کاربران دیگر که تجربه استفاده از آن را دارند در حدود ۴.۴ امتیاز از ۵ است.

    [affbutton url="https://migmig.affilio.ir/api/v1/Click/4o2vV" text="فهرست بهترین کتری برقی بوش را ببینید" type="affiliate" target="blank"]

    کتری برقی اسمگ مدل klf03

    کتری برقی اسمگ مدل klf03

    اسمگ از برندهای معروف لوازم خانگی است که علاوه بر کیفیت مطلوب، شاخصه‌ای جذاب دارد. چه شاخصه‌ای؟ محصولات این برند طراحی و ظاهر بسیار زیبایی دارند. کتری برقی آن هم از همین موارد است.

    کتری اسمگ ضمن طراحی جذاب و زیبا، ویژگی‌های مطلوب دیگری هم دارد. برای مثال، بدنه آن آلمانی است و صافی جداشونده قابل شست‌وشو دارد. وجود نشانگر دما و پایه ضدلغزش هم کار با آن را آسان می‌کند.

    این کتری در حدود ۱.۷ لیتر ظرفیت دارد و بدنه‌اش نسبت به رطوبت و ضربه از مقاومت خوبی برخوردار است. توان کتری اسمگ ۲هزار و ۴۰۰ وات است و آب را سریع و فوری جوش می‌آورد. کاربرانی که پیش‌تر این محصول را خریده‌اند از کیفیت و کارایی‌اش ابراز رضایت کرده‌اند و امتیازی بیشتر از ۴ از ۵ به این وسیله داده‌اند.

    [affbutton url="https://migmig.affilio.ir/api/v1/Click/OA5jl" text="قیمت و تصاویر این مدل را ببینید" type="affiliate" target="blank"]

    بهترین کتری برقی از نظر کاربران

    در ادامه مدل‌هایی را بررسی می‌کنیم که در فروشگاه‌های آنلاین مثل دیجی کالا بالاترین نمره را گرفته و بهترین کتری برقی از نظر کاربران هستند.

    کتری برقی سانی مدل MNTE-168

    کتری برقی سانی مدل MNTE-168

    این کتری توجه خریداران بسیاری را به خود جلب کرده و با وجود قیمت مناسب آن (۱۴۸۸۰۰تومان؛ مرداد ۱۴۰۰) می‌تواند گزینه‌ خوبی برای خرید باشد. جنس بدنه آن از استیل ضدزنگ بادوام است. ۲ لیتر گنجایش دارد. روی دسته کتری دکمه روشن و خاموش دارد و در آن با استفاده از یک دکمه فشاری باز و بسته می‌شود.

    ابعاد این کتری ۳۳۰x ۲۳۰x۲۳۰ میلی متر است و حدود ۷۰۰ گرم وزن دارد. محدوده توان این کتری برقی ۱۸۰۰ تا ۲۰۰۰ وات است و از قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه برخوردار و مناسب استفاده افراد راست‌دست یا چپ‌دست است.

    از دیگر ویژگی‌های مهم در خرید کتری برقی سانی می‌توان به مجهز بودن به صافی دهانه کتری، چراغ نشانگر و قطع‌کن خودکار اشاره کرد اما در آن قابلیت تنظیم دما و گرم‌نگهدار وجود ندارد.

    البته از نکات ضعفی که خریداران به آن اشاره کرده‌اند سیم کوتاه است که که حدود ۸۰ سانتی‌متر طول دارد، نازک است و زود داغ می‌کند.

    این کتری از خریداران خود از ۵ امتیاز، ۳,۳ امتیاز کسب کرده است.

    [affbutton url=" https://affstat.adro.co/click/4d9de719-8385-429d-8ace-99f7f1ce0af4" text="مشاهده تصاویر و قیمت این کتری برقی" type="original" target="blank"]

    کتری برقی پارس خزر مدل EK-2200P

    کتری برقی پارس خزر مدل EK-2200P

    کتری برقی پارس خزر مثل بسیاری از محصولات دیگر این شرکت توانسته نظر بسیاری از خریداران را جلب کند. سرعت جوش آوردن آن قابل قبول است. حداکثر ظرفیت کتری ۱.۵ لیتر است که  در زمان حدود ۴ دقیقه جوش می‌آید.

    این دستگاه قابلیت تنظیم دما ندارد. مهمترین ضعف این دستگاه از نظر خریداران آن، جدا نبودن المنت دستگاه از محفظه‌ آب است که باعث می‌شود المنت رسوب بگیرد و نیاز به رسوب‌زدایی داشته باشد.

    توان مصرفی دستگاه هم ۱۸۵۰ وات است که نسبتا قابل قبول است. بدنه این کتری از جنس پلاستیک ساخته شده اما تجربه خریداران نشان می‌دهد که روی طعم و بوی آب تاثیر منفی نمی‌گذارد.

    سیم برق در قسمت پایه کتری قرار دارد و این طراحی باعث شده که کتری بدون سیم باشد و بتوان آن را به‌راحتی جابه‌جا کرد. کلید روشن و خاموش کردن کتری زیر دستگیره آن قرار دارد. در کتری متصل به بدنه است و از آن جدا نمی‌شود.

    از دیگر ویژگی‌های این کتری می‌توان به چراغ نشانگر، نمایشگر مقدار آب، قطع‌کن خودکار، صافی دهانه کتری، دارای قابلیت جوش آوردن آب در ۴ دقیقه و فیلتر قابل‌ جداشدن و غیرقابل تعویض اشاره کرد.

    از نکات ضعف این کتری باید به نداشتن قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه اشاره کرد و اینکه گرم‌نگهدار هم ندارد.

    این کتری از خریداران خود از ۵ امتیاز ۳,۷ امتیاز آورده است.

    [related]32342[/related]

     کتری برقی متئو مدل MK 18

    کتری برقی متئو مدل MK 18

    این مدل از کتری‌های برقی متئو، زیبا و کاربردی است و ظرفیت ۱,۷ لیتری دارد. این محصول از دو بخش کتری و پایه تشکیل شده و به دلیل اینکه سیم درون پایه قرار دارد، پس از به جوش آمدن آب می‌توان کتری را از پایه جدا کرد. بدنه کتری از دو لایه داخلی استیل ضد زنگ و لایه بیرونی پلاستیک ضدحرارت ساخته شده است.

    این دستگاه مجهز به قطع کن خودکار است و در صورت تمام شدن آب کتری، به صورت خودکار جریان را متوقف کرده و از آسیب دیدن آن جلوگیری می‌کند. همچنین در دهانه کتری صافی وجود دارد که رسوبات آب را می‌گیرد.

    محدوده توان مصرفی این کتری از ۱۵۰۰ تا ۱۸۰۰ وات است و فقط ۰,۹۲ کیلوگرم وزن دارد.

    از دیگر قابلیت‌های این کتری، چرخش ۳۶۰ درجه و چراغ نشانگر است. اما این کتری به نمایشگر مقدار آب و گرم‌نگهدار مجهز نیست.

    البته برخی از خریداران صدای کتری را موقع به جوش آوردن آب بسیار زیاد و آزار دهنده می‌دانند و معتقدند که تنها نقطه ضعف این کتری، صدای بد آن است.

    کتری متئو از خریداران خود از ۵ امتیاز، ۳,۹ امتیاز کسب کرده است.

    [affbutton url=" https://affstat.adro.co/click/e5fe614e-708b-4816-837e-7bc8211be3e1" text="مشاهده تصاویر و قیمت این کتری برقی" type="original" target="blank"]

    کتری برقی کیوکوکر مدل QS-1701

    کتری برقی کیوکوکر مدل QS-1701

    اگر به‌دنبال کتری برقی کارآمد و زیبا هستید، کتری کیوکوکر هم می‌تواند بهترین کتری برقی موردنظرتان باشد. طراحی و رنگ این وسیله بسیار جذاب و از تولیدات زیرمجموعه برند شیائومی است.

    توان دستگاه ۱۸۰۰ وات است و آب را سریع جوش می‌آورد. این کتری برقی با ظرفیت ۱.۸ لیتری برای خانواده‌های پرجمعیت هم گزینه مناسبی است. بدنه کتری کیوکوکر از استیل ضدزنگ درست شده و سیم بلندی به طول ۵۰ سانتی‌متر دارد.

    این کتری مجهز به در است و امکان گذاشتن قوری روی آن فراهم می‌شود. خریداران پیشین محصول از کارایی و سرعتی که دارد، ابراز رضایت کرده‌اند و امتیازشان به آن از ۵، ۴.۴ بوده است.

    [affbutton url="https://migmig.affilio.ir/api/v1/Click/CfDIe" text="مشاهده تصاویر و قیمت این کتری برقی" type="original" target="blank"]

    کتری برقی برویل مدل Impressions

    کتری برقی برویل مدل Impressions

    برویل هم از برندهایی است که محصولی زیبا با طراحی جذاب روانه بازار کرده است. کتری برقی این برند بدنه‌ای پلاستیکی دارد و در آن جدا می‌شود. محلی برای نگهداری سیم برق در آن در نظر گرفته شده و طول کابلش هم بلند است.

    این وسیله مجهز به سیستم قطع خودکار برق است و برای همین از نظر ایمنی نمره خوبی می‌گیرد. صافی دهانه کتری هم از ویژگی‌های مثبتش به‌شمار می‌رود. ظرفیت این وسیله در حدود ۲ لیتر است.

    سرعت دستگاه در جوش‌آوردن آب و کم‌صدابودن آن از جمله امتیازاتش است که باعث شده، خریدران پیشین به آن امتیازی در حدود ۴ از ۵ بدهند. رنگ و ظاهر کتری برویل هم از دلایل دیگر جذابیتش برای خریداران هستند.

    کتری برقی آ ا گ مدل GK4-1-4GB

    کتری برقی آ ا گ مدل GK4-1-4GB

    این کتری هم از جنس پیرکس است و حالت مات دارد. توان این دستگاه در حدود ۲هزار وات است و برای همین عملکرد قوی و سریعی از خود نشان می‌دهد. چرخش ۳۶۰درجه کتری آ اِ گِ روی پایه هم کار با آن را راحت می‌کند.

    برند آاگ از معروف‌ترین‌ها در زمینه تولید لوازم خانگی است و قیمت آن هم نسبتا زیاد است. بنابراین، اگرچه از نظر کیفیت می‌تواند در فهرست بهترین کتری برقی جای بگیرد اما هزینه آن کمی بالا است و در تابستان ۱۴۰۲ با قیمت حدود ۴ میلیون و ۶۰۰هزار تومان به‌فروش می‌رسد.

    کتری برقی مودکس مدل SKT7000

    مودکس

    این کتری با بدنه‌ای دوجداره از گزینه‌های خوب بازار است. این ویژگی دولایه‌بودن مانع از سوختن دست در تماس با بدنه دستگاه می‌شود. از سوی دیگر به گرم نگه‌داشتن آب هم کمک شایانی می‌کند.

    در زمانی که آب کتری پایین می‌آید هم به‌طور خودکار خاموش می‌شود و از این نظر دارای ایمنی مطلوبی است. ظرفیت کتری مودکس در حدود ۱.۵ لیتر است و امکان چرخش ۳۶۰ درجه‌اش هم وجود دارد.

    خریداران پیشین محصول از طراحی و سرعت عمل وسیله در جوش‌آوردن آب رضایت زیادی دارند. نمره‌ای که از شمار خریداران نصیب این کتری برقی شده در حدود ۵ است و همین باعث می‌شود که نسبت به بررسی آن در ارزیابی بهترین کتری برقی کمی بیشتر زمان صرف کنیم. اگر شما هم قصد خرید کتری برقی دارید، خوب است که به این گزینه هم نگاهی داشته باشید.

    [affbutton url="https://migmig.affilio.ir/api/v1/Click/Px2Lr" text="مشاهده تصاویر و قیمت این کتری برقی" type="original" target="blank"]

    بهترین کتری برقی ارزان قیمت

    کتری برقی مکسی مدل MEX-KET-2

    مکسی مدل MEX-KET-2

    اگر طرفدار کتری‌های با بدنه شفاف هستید، خرید کتری برقی مکسی را مد نظر قرار دهید که بدنه شیشه‌ای با دوام و با کیفیتی دارد. این کتری ۱ کیلوگرم وزن داد و محدوده توان مصرفی آن ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ وات است.

    حدود ۲ لیتر گنجایش داد و پس از به‌ جوش آمدن آب، کتری به‌طور خودکار قطع می‌شود. در ضمن کتری برقی مکسی، آب را در ۲ الی ۳ دقیقه به جوش می‌آورد و وقتی کتری آب نداشته باشد، جریان برق را به‌طور خودکار قطع می‌کند.

    از دیگر ویژگی‌های این کتری می‌توان به چرخش ۳۶۰درجه‌ای، صافی دهانه کتری و چراغ نشانگر آن اشاره کرد. درضمن این کتری مجهز به نور آبی LED است که ظاهر زیبایی به آن داده است.

    برخی از خریداران از کیفیت پایین کلید اتوماتیک آن شکایت دارند.

    این کتری از خریداران خود ۳,۵ امتیاز از ۵ امتیاز آورده است.

    [affbutton url=" https://affstat.adro.co/click/c595c63c-9feb-4cd9-9be0-06c1e409e6bd" text="مشاهده تصاویر و قیمت این کتری برقی" type="original" target="blank"]

    کتری برقی وگاتی مدل VE-143

    وگاتی مدل VE-143

    وگاتی هم محصولات باکیفیت و زیبایی روانه بازار می‌کند. این کتری برقی هم با بدنه‌ای پلاستیکی و طراحی زیبای بدنه می‌تواند در فهرست بهترین کتری برقی جای بگیرد. مخزن دستگاه در حدود ۱.۷ لیتر ظرفیت دارد و نشان‌گر میزان سطح آب هم در آن تعبیه شده است.

    سیستم جوش سریع کتری وگاتی باعث می‌شود که خیلی فوری بتوانید چای درست کنید و آب را جوش بیاورید. این محصول مجهز به سیستم هوشمند است و بعد از جوش‌آمدن آب، سریع قطع می‌شود و خاموش تا حادثه‌ای رخ ندهد.

    داخل این کتری رسوب نمی‌گیرد و سیستم گرمایی یکپارچه‌ای دارد. قابلیت چرخش ۳۶۰درجه‌اش هم باعث می‌شود که به راحتی به سمت راست و چپ بچرخد و کارکردن با آن برای افراد دست‌راست و دست‌چپ آسان باشد. خریداران قبلی محصول به آن امتیازی بیشتر از ۴ از ۵ داده‌اند.

    [affbutton url="https://migmig.affilio.ir/api/v1/Click/U5kdk" text="مشاهده تصاویر و قیمت این کتری برقی" type="original" target="blank"]

    کتری برقی وگاترونیکس مدل VE-67

     

    وگاترونیکس مدل VE-67

    این کتری هم سریع عمل می‌کند و مجهز به سیستم هوشمند خاموشی است. اگر آب کتری تمام شود، خودش خاموش می‌شود و خطری در پی ندارد. سیستم گرمایی یکپارچه محصول و رسوب‌نگرفتن آن از داخل هم از امتیازاتش به‌شمار می‌روند.

    این وسیله ابعاد بزرگی ندارد و سبک است. امکان چرخش آن به‌طور ۳۶۰ درجه هم وجود دارد. ظرفیت کتری وگاترونیکس ۱.۸ لیتر است و جنس بدنه پلاستیکی‌اش هم به سبکی آن کمک شایانی کرده و در عین‌حال زیبا و چشم‌نواز است.

    خریداران پیشین این محصول از صدای اندک وسیله و سرعت عملش رضایت زیادی داشته‌اند. امتیازی که به این کتری هوشمند تعلق گرفته هم از ۴ بیشتر است و این یعنی توانسته رضایت خریداران را جلب کند.

    [affbutton url="https://migmig.affilio.ir/api/v1/Click/e5WBM" text="مشاهده تصاویر و قیمت این کتری برقی" type="original" target="blank"]

    کتری برقی دسینی مدل 222

    دسینی مدل 222

    درمیان کتری‌هایی با بدنه شیشه‌ای، این محصول دسینی هم می‌تواند در فهرست بهترین کتری برقی قرار بگیرد. این محصول هم قابلیت چرخش ۳۶۰درجه را دارد و حدود ۲ لیتر ظرفیت دارد.

    بدنه کتری دسینی از جنس پیرکس و بسیار مقاوم است. این وسیله سیمی نیم‌متری هم دارد و امکان جمع‌کردن آن در مخزنی در خود دستگاه هست. سرعت عمل کتری دسینی در جوش‌آوردن آب از نقاط قوتش است و باعث شده که کاربرانی که پیش‌تر از آن استفاده کرده‌اند به دستگاه نمره ۳.۸ از ۵ را بدهند.

    کتری برقی رومانتیک هوم مدل KT-30A

    رومانتیک هوم مدل KT-30A

    اگر به‌دنبال خرید کتری برقی شیشه‌ای هستید، کتری رومانتیک هوم هم گزینه جذابی خواهد بود. کتری این برند با توان ۱۵۰۰ وات می‌تواند آب را سریع به‌جوش بیاورد. طول کابل سیمش هم ۰.۶ متر است و به شما در حرکت‌دادن دستگاه، آزادی عمل می‌دهد.

    گنجایش این کتری ۲ لیتر است و محلی برای نگهداری سیم برق هم دارد. خریداران قبلی محصول به آن از ۵، امتیاز ۴.۲ داده‌اند. سرعت بالا، ظاهر خوب و سروصدای اندک این کتری برقی از سوی کاربران دیگر مطلوب بوده است.

    [affbutton url="https://migmig.affilio.ir/api/v1/Click/2MhJl" text="مشاهده تصاویر و قیمت این کتری برقی" type="original" target="blank"]

    کتری برقی مسافرتی

     مسافرتی

    اگر هنگام سفر به نوشیدن چای علاقه دارید، یک کتری مسافرتی می‌تواند گزینه مناسبی برایتان باشد. کتری برقی مسافرتی مدل WATER HEATER  وسیله‌ای آسان برای تهیه آب جوش است

    زمان رسیدن آب به نقطه جوش در این کتری حدود ۱,۵ دقیقه است. وزن کتری حدود ۲۰۰گرم است که این وسیله را به بهترین وسیله برای مسافرت تبدیل می‌کند. بدنه کتری از جنس پلاستیک مقاوم به حرارت است و طول سیم حدود ۷۰ سانتی‌متر است.

    توان مصرفی این کتری مسافرتی ۱۰۰۰ وات است و گنجایش آن حدود ۱ لیتر آب است.

    البته این کتری برقی مسافرتی قابلیت‌های کتری‌های برقی دیگر، همچون چراغ نشانگر، نمایشگر مقدارآب، قطع‌کن خودکار، قابیلت تنظیم دما، چرخش ۳۶۰درجه و صافی دهانه کتری را ندارد. بنابراین فقط باید به آن به عنوان یک کتری مسافرتی که از یک کتری معمولی که روی اجاق گاز گذاشته می‌شود، به‌مراتب بهتر است.

    البته برخی از خریداران از بدنه پلاستیکی آن رضایتی ندارند و همچنین سیم آن را ضعیف می‌دانند و می‌گویند، به محض جوش آمدن آب باید سیم آن را زود از برق کشید تا داغ نکند.

    این کتری از خریداران خود از ۵ امتیاز، ۳,۳ امتیاز گرفته و در بازار با قیمت بسیار کم موجود است.

    [affbutton url="https://migmig.affilio.ir/api/v1/Click/mD1v5" text="فهرست بهترین کتری مسافرتی" type="original" target="blank"]

    اگر قصد خرید کتری برقی را دارید، حتما به نکات زیر هم دقت داشته باشید:

    • ظرفیت؛
    • عملکرد حرارتی؛
    • ظاهر و ساختار؛
    • تنظیمات دمای آب؛
    • نشانگر آب.

    ظرفیت

    دقت کنید که کتری‌های برقی در ظرفیت‌های مختلفی به بازار عرضه می‌شوند. اگر در طول روز، زیاد چای و نوشیدنی مصرف می‌کنید، باید به فکر خرید کتری با ظرفیت بالا باشید. ظرفیت‌های بالای کتری برقی معمولا از ۱.۵ لیتر تا ۲ لیتر هستند.

    عملکرد حرارتی

    هرچقدر که توان دستگاه بالاتر باشد، توانایی آن در جوش‌آوردن آب بالاتر می‌رود. سرعت جوش‌کردن آب کتری‌هایی با ظرفیت زیاد هم بیشتر از موارد دیگر است. دقت کنید که اگر ظرفیت گنجایشی کتری بالا باشد، نیاز است که توانش هم بالاتر باشد تا سرعت جوش‌کردن آب پایین نیاید.

    ظاهر و ساختار

    در خرید به در کتری و طراحی بخش‌های مختلفش هم دقت کنید. اگر در کتری به آن چسبیده باشد، گذاشتن قوری روی آن امکان‌پذیر نیست. علاوه بر این موضوع، لازم است که به راحتی دسته و چرخش ۳۶۰درجه روی پایه هم دقت کنید. طراحی و ظاهر کتری در انتخاب بهترین کتری برقی اهمیت زیادی دارد.

    تنظیمات دمای آب

    بیشتر کتری‌های برقی چنین تنظیماتی برای مدیریت دما ندارند. بااین‌حال، اگر محصولی که می‌خرید، قابلیت تنظیم دما داشته باشد، کارتان راحت‌تر می‌شود. برای مثال، شاید بخواهید که خیلی سریع، آب را برای نوشیدن فنجانی قهوه فوری آماده کنید. داشتن آزادی عمل در زمینه مدیریت تنظیمات دما کار را راحت و خوشایندتر می‌کند.

    نشانگر آب

    وجود نشانگر آب می‌تواند شما را در جریان محتوای داخل کتری برقی قرار بدهد. برخی از محصولاتی که از جنس شیشه‌ای و پیرکس هستند، نشانگر دارند و مدیریت جوش‌آوردن آب با وجود نشانگر روی بدنه‌شان، کار را راحت‌تر می‌کند.

    انواع کتری برقی

     کتری‌های برقی انواعی دارند که برای خرید باید به آنها هم دقت داشته باشید:
    • شیشه‌ای؛ کتری‌های شیشه‌ای محتوای آب را نشان می‌دهند و اگر از جنس پیرکس باشند، مقاومت خوبی دارند.
    • فلزی؛ این دسته از کتری‌های برقی به گرم‌شدن زیاد و حفظ حرارت آب کمک می‌کنند.
    • هوشمند؛ این نوع از کتری‌ها بعد از جوش‌آمدن آب یا با کاهش سطح آب به‌طور خودکار خاموش می‌شوند.
    • مسافرتی؛ این کتری‌های برقی سبک و پلاستیکی‌اند و می‌توانید آنها را در سفر هم با خود ببرید چون سبک و کاربردی‌اند.

    نوبت شماست

    در این مقاله درباره کتری برقی و مدل‌های برتر بازار صحبت کردیم. برای انتخاب بهترین کتری برقی باید ضمن توجه به آنچه در ابتدای مقاله گفته شد، حواستان به مدل‌های مطلوب و پرفروش هم باشد. در این صورت، خرید برایتان ساده‌تر پیش خواهد رفت. از میان گزینه‌های موجود در این مقاله، کدام‌یک برایتان جالب‌توجه‌تر بود و اگر قصد خرید داشته باشید، به‌سراغ کدام مورد می‌روید؟

    سوالات متداول

    -بهترین مارک کتری برقی چیست؟

    از کتری‌های برقی معروف بازار باید به اسمگ، بوش و دسینی اشاره کنیم. بنا به نیاز و سلیقه‌تان طیف انتخاب وسیعی در این زمینه دارید.

    -قیمت کتری برقی چقدر است؟

    قیمت کتری برقی از حوالی ۵۰۰ هزار تومان شروع می‌شود و به ۵ میلیون هم می‌رسد. این نرخ مربوط به تابستان ۱۴۰۲ است.

    [see_also]20806[/see_also]

    منبع:
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید