بررسی ساعت هوشمند اولترا مدل T800 Ultra - اقتصادی‌ترین ساعت هوشمند بازار

بررسی ساعت هوشمند اولترا مدل T800 Ultra - اقتصادی‌ترین ساعت هوشمند بازار
راهنمای مطالعه

    در بررسی ساعت هوشمند اولترا مدل T800 Ultra، به نقاط قوت و ضعف این ساعت هوشمند ارزان‌قیمت و اقتصادی می‌پردازیم و می‌بینیم که آیا این محصول ارزش خرید دارد یا خیر.

    ساعت هوشمند اولترا مدل T800 ultra یک گجت اقتصادی با قیمتی مناسب است که اخیرا به بازار عرضه شده است. این ساعت یکی از کپی‌های با کیفیت از اپل واچ اولترا به حساب می‌آید و میانگین نمرات خوبی را از کاربران دریافت کرده است. در این مقاله نگاهی کوتاه به ویژگی‌های این ساعت می‌اندازیم و در نهایت نقاط قوت و ضعف آن را زیر ذره‌بین قرار می‌دهیم.

    ساعت هوشمند T800 هرچند در فهرست بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور قرار ندارد اما با طراحی زیبا و قابلیت‌های مختلفش، یک ساعت در ظاهر پیشرفته و مناسب در بازار ایران محسوب می‌شود. این ساعت با قابلیت‌هایی مانند تماس، ارسال پیام، پخش موسیقی، شمارش قدم‌ها، کنترل و ثبت جزئیات خواب و مدیریت تمرینات ورزشی، انتخابی بسیار عالی برای کسانی است که به دنبال یک ساعت هوشمند با کارایی بالا و متنوع هستند که قیمتی فوق‌العاده پایین داشته باشد.

    برند دستگاهاولترا
    مدل دستگاهT800 Ultra
    تاریخ عرضه-
    وضعیت موجودی در ایرانموجود در بازار ایران
    وزن ۵۰ گرم
    جنس بدنهآلومینیوم
    جنس بندسیلیکون
    نمایشگر۱.۹۹ اینچ | ال‌سی‌دی
    سنسورهاسنجش اکسیژن خون SPO2 - ضربان قلب - ژیروسکوپ
    حالت ورزشی۷ نوع حالت ورزشی
    پشتیبانی سیستم‌عاملاندروید بالای ۵.۲ و iOS بالای ۹.۰
    اقلام همراهیک بند سیلیکونی - کابل شارژ بی‌سیم

    بررسی ساعت هوشمند اولترا مدل T800 Ultra از نظر طراحی

    ساعت هوشمند T800 Ultra از صفحه نمایش بزرگ با کیفیت تصویر بالا بهره می‌برد. این ساعت با الگوبرداری از بهترین ساعت‌های هوشمند موجود در بازار، از تکنولوژی‌های امروزی و بعضا پیشرفته‌ای استفاده می‌کند. ساعت مذکور دارای شارژ سریع و باتری با عمر طولانی است، بنابراین می‌تواند یک انتخاب عالی برای افراد پرمصرف باشد.

    سه دکمه اصلی در بخش کناری این ساعت طراحی شده که با فشار دادن یا چرخاندن آن‌ها، می‌توان کارهای مختلفی را با ساعت انجام داد. فشار دادن دکمه‌ها و چرخاندن آن‌ها، امکان دسترسی به منوها و برنامه‌های مختلف را فراهم می‌کند. جهت نصب و همگام‌سازی ساعت با تلفن همراه، کافی است برنامه HIwatch PRO را از فروشگاه گوگل پلی دانلود کنید. با اسکن QR موجود روی ساعت نیز می‌توانید این برنامه را دانلود و نصب کنید. این برنامه نیاز به اجازه برای دسترسی به یک سری از داده‌های خصوصی شما دارد؛ بدون نگرانی این کار را انجام دهید.

    مطلب مرتبطبررسی ساعت هوشمند K59 Pro

    بند سیلیکونی این ساعت کاملا ضد حساسیت است و می‌توانید تا مدت‌ها از آن استفاده کنید. جنس بند این ساعت با توجه به عناصر و عوامل آلرژی‌زا ساخته شده است. مانند تمام ساعت‌های هوشمند، شما می‌توانید این بند سیلیکونی را مطابق با سلیقه خود تعویض کنید. همچین ساعت مذکور کاملا ضد آب است؛ پس نباید نگران خیس شدن آن حین شستن دست یا انجام کارهای مختلف باشید.

    این ساعت هوشمند به صورت مربع شکل طراحی شده و وزن آن به ۵۰ گرم ‌می‌رسد. ساعت هوشمند اولترا مدل  T800 ultraدر رنگ های متنوعی چون مشکی، زرد، نارنجی و  نقره‌ای به بازار عرضه می‌شود. همچنین بدنه ساعت مذکور از آلومینیوم ساخته شده است.

    صفحه نمایش این ساعت دارای محافظ شیشه‌ای نسبتا قابل قبولی در برابر خط و خش است، اما ضد ضربه نیست و هرگونه ضربه محکم به ساعت ممکن است باعث صدمه دیدن صفحه نمایش شود.

    بررسی ساعت هوشمند اولترا مدل T800 Ultra از نظر صفحه‌نمایش

    این ساعت از صفحه نمایش دیجیتال و لمسی ۱.۹۹ اینچی با تکنولوژی صفحه نسبتا منسوخ شده LCD استفاده می‌کند. رزولوشن این صفحه نمایش حدود ۲۵۰ در ۲۸۵ پیکسل است، پس انتظار عجیب و غریبی از وضوح صفحه نداشته باشید. هرچند این رزولوشن برای یک ساعت هوشمند قابل قبول است، اما در برابر ساعت‌های هوشمند پرچم‌دار بازار حرفی برای گفتن ندارد.

    جالب است بدانید که صفحه نمایش ساعت T800 Ultra با تکان دادن دستتان روشن می‌شود. همچنین صفحه نمایش این ساعت همیشه روشن می‌ماند، به جز مواقعی که به صورت دستی آن را خاموش کنید. سیستم روشنایی این ساعت از حالت شب بهره‌مند است، حالتی که با کاهش سطح روشنایی و اندازه‌گیری استاندارد آن، از چشم‌های شما در محیط‌های تاریک محافظت می‌کند. اگر از روشنایی ساعت راضی نیستید، می‌توانید آن را به صورت دستی نیز تنظیم کنید. شدت نور صفحه نمایش در زیر نور آفتاب در سطح استانداردی قرار دارد اما نمی‌توان توقع زیادی از آن داشت.

    بررسی ساعت هوشمند اولترا مدل T800 Ultra از لحاظ امکانات ورزشی

    ساعت هوشمند T800 Ultra با قابلیت شمارش و ثبت فعالیت‌های ورزشی، به شما این امکان را می‌دهد که تجربه ورزشی ایده‌آل خود را پیدا کنید. با اتصال به اینترنت و شبکه‌های اجتماعی، ساعت هوشمند T800 به شما این امکان را می‌دهد که همیشه با دوستان و خانواده خود در تماس باشید و اخبار جدید را از دست ندهید.

    بررسی ساعت هوشمند اولترا مدل T800 Ultra علاوه بر قدم‌های شما، می‌تواند مسافت طی شده، کالری مصرفی و غیره را ارزیابی کند. این ساعت میزان ضربان و اکسیژن شما را حین ورزش کردن نمایش می‌دهد. به عبارتی دیگر، T800 Ultra نه تنها به عنوان یک ساعت عمل می‌کند، بلکه می‌توان از آن به عنوان یک گوشی همراه و مربی ورزش نیز استفاده کرد.

    این ساعت دارای ۷ حالت ورزشی و سنسورهای سلامتی است که تنوع‌ و آزادی خوبی را در اختیارتان قرار می‌دهند. توجه داشته باشید که  به خاطر دقیق نبودن سنسورهای این ساعت، استفاده از آن برای مصارف پزشکی پیشنهاد نمی‌شود.

    بررسی ساعت هوشمند اولترا مدل T800 Ultra از لحاظ امکانات

    ساعت هوشمند T800 ultra دارای تکنولوژی شارژ بی‌سیم است و می‌توان با استفاده از آداپتور  ۲ آمپری، ساعت را در مدت زمان ۲ تا ۳ ساعت به طور کامل شارژ کرد. سطح شارژدهی این ساعت استاندارد بوده و در صورتی اتصال آن به گوشی هوشمند و استفاده معمولی از آن، می‌توان ۱ تا ۱.۵ روز از آن استفاده کرد. باتری این ساعت در صورت استفاده از آن به عنوان یک ساعت معمولی، در حالت استندبای حدود ۴ الی ۵ روز دوام می‌آورد.

    با وجود همه این تفاسیر، هیچ قطعیتی در مورد اعداد و ارقام گفته شده وجود ندارد، بنابراین در اعداد گفته شده تقریب و احتمال را در نظر بگیرید. این ساعت از باتری ۱۰۰ میلی آمپر استفاده می‌کند که برای یک ساعت هوشمند تا این حد ارزان، مقدار قابل قبولی است.

    مطلب مرتبط: بررسی ساعت میبرو لایت ۲ شیائومی

    از قابلیت‌ها و امکانات این ساعت می‌توان به پشتیبانی از زبان فارسی، امکان مکالمه از طریق بلوتوث, بهره‌مندی از میکروفون و اسپیکر داخلی و ژیروسکوپ اشاره کرد.

    ساعت T800 Ultra همچنین از تایمر و کرنومتر بهره‌مند است که امکان ثبت جزئیات فعالیت‌های ورزشی را فراهم می‌کند. علاوه بر واچ فیس‌های متنوع، می‌توانید لیست مخاطبین مدنظر خود را نیز در این ساعت ذخیره کنید. قابلیت کنترل دوربین گوشی از طریق ساعت، قابلیت پیدا کردن گوشی موبایل به وسیله ساعت، ماشین حساب، فشارسنج و امکان تنظیم آلارم از دیگر قابلیت‌های این ساعت است.

    در آخر

    در بررسی ساعت هوشمند اولترا مدل T800 Ultra، متوجه شدیم که این گجت فوق‌ اقتصادی و ارزان‌قیمت، امکانات نسبتا خوبی را در اختیار دارد، اما توجه داشته باشید که به هیچ‌وجه امکانات این ساعت هوشمند، به خصوص سنسورهای آن، نمی‌توانند مانند ساعت‌های هوشمند از برندهای معتبر کار خود را انجام دهد. حتی به لحاظ کیفیت کلی و طول عمر این ساعت هوشمند نمی‌توان صحبت دقیقی کرد، اما با توجه به قیمت تمام شده آن، می‌توان حدس زد که ما با ساعت بادوام خیلی بالا مواجه نیستیم.

    منبع:
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید