معایب یخچال پاکشوما چیست؟ نظرات در مورد یخچال پاکشوما

معایب یخچال پاکشوما چیست؟ نظرات در مورد یخچال پاکشوما
راهنمای مطالعه

    معایب یخچال پاکشوما چیست؟ نظرات در مورد یخچال‌ پاکشوما چیست؟ یخچال‌های این شرکت از نظر بدنه، ساختار کلی و قطعات چه مشکلاتی دارند؟ در این مطلب، به همه این پرسش‌ها پاسخ می‌دهیم.

    از یک یخچال خوب چه توقعی دارید؟ طبیعتا ابتدایی‌ترین انتظار شما از یک دستگاه یخچال-فریزر این است که مواد غذایی را به‌اندزاه کافی برایتان خنک نگهدارد و دائما پای تعمیرکار را به منزل‌تان باز نکند. حالا سوال این است که آیا یخچال‌های برند پاکشوما هم می‌توانند این قبیل انتظارات ساده را برآورده کنند؟ متداول‌ترین مشکلات این محصولات کدام‌ها هستند؟ پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را بخوانید تا با معایب یخچال پاکشوما آشنا شوید و نظر کاربران را درباره آن بدانید. پیش از این مزایا و معایب جاروبرقی پاکشوما و همچنین معایب ظرفشویی پاکشوما را نیز بررسی کرده بودیم. 

    بررسی نقاط ضعف و معایب یخچال پاکشوما

    بررسی نقاط ضعف و معایب یخچال پاکشوما

    برخی مدل‌های  برند پاکشوما در فهرست بهترین یخچال فریزر ایرانی قرار دارند اما اینطور نیست که کاملا بی نقص باشند. در ادامه، برخی از رایج‌ترین نقاط ضعف یخچال پاکشوما را به شما معرفی می‌کنیم:

    بعضی از مدل‌ها سر و صدای بسیار زیادی ایجاد می‌کنند

    پر سر و صدا بودن از متداول‌ترین معایب یخچال پاکشوماست. این مشکل معمولا به دلیل تراز نبودن دستگاه، کم بودن میزان گاز خنک‌کننده، قرار گرفتن حجم زیادی از مواد غذایی و ظروف مختلف در مقابل فن یا خرابی موتور و دیگر قطعات داخلی به‌وجود می‌آید. بنابراین، پیش از خبر کردن تعمیرکار پیشنهاد می‌کنیم پایه‌های یخچال را کاملا تراز کنید. درضمن، لازم است خوراکی‌ها را به‌گونه‌ای در یخچال قرار دهید که با فن دستگاه فاصله مناسبی داشته باشند. اگر همه این کارها را انجام دادید و سر و صدای یخچال قطع نشد لازم است با بخش پشتیبانی شرکت تماس بگیرید.

    در بسیاری از موارد از یخچال آب نشت می‌کند

    نشت کردن آب هم از دیگر مشکلات رایج یخچال‌های پاکشوما به حساب می‌آید. این مشکل عمدتا از انسداد مسیر خروجی آب، خرابی شلنگ‌های ورودی آب، کیفیت پایین لاستیک‌های دور درب و دیگر اتصالات مربوطه ناشی می‌شود. در صورت مشاهده چنین مشکلی، لازم است هر چه سریع‌تر با بخش پشتیبانی شرکت یا با دیگر مراکز خدماتی تماس بگیرید و از کارشناسان کمک بخواهید.

    برخی از مدل‌ها به‌اندازه کافی خنک نمی‌شوند

    متاسفانه بعضی از مدل‌های یخچال پاکشوما به‌اندازه کافی خنک نمی‌شوند و سرمای مورد نیاز را برای نگهداری مواد غذایی ایجاد نمی‌کنند. این مشکل بزرگی است که هر چه سریع‌تر باید برطرف شود. در غیر این‌صورت، خوراکی‌ها و مخصوصا میوه و سبزیجات خیلی زود فاسد می‌شوند. خنک نشدن فضای داخلی یخچال معمولا به دلیل قرارگیری در مکان نامناسب، پایین بودن میزان گاز خنک‌کننده یا خرابی حس‌گر دما اتفاق می‌افتد. بنابراین، در مرحله اول لازم است از قرار دادن یخچال در کنار دستگاه‌های گرمازایی مانند اجاق گاز خودداری کنید. اگر از مناسب بودن محل نصب اطمینان دارید باید در اسرع وقت با کارشناسان شرکت تماس بگیرید تا نسبت به شارژ گاز یا عیب‌یابی دستگاه و برطرف کردن مشکل اقدام کنند.

    در بسیاری از مواقع، دستگاه برفک می‌زند

    برفک زدن هم یکی دیگر از معایب یخچال پاکشوماست که می‌تواند عملکرد دستگاه را مختل کند. این اتفاق معمولا به دلیل زیاد بودن میزان گاز خنک‌کننده، قرار دادن مواد غذایی داغ در یخچال و فریزر یا تمیز نکردن فضای داخلی یخچال برای مدتی طولانی پیش می‌آید. به‌محض مواجه شدن با این مشکل، لازم است یخچال‌تان را به‌خوبی پاکیزه کنید؛ پیش از قرار دادن مواد غذایی در یخچال به‌اندازه کافی منتظر بمانید تا کاملا خنک شوند؛ و در اسرع وقت از یک تعمیرکار ماهر کمک بخواهید تا حجم گاز مبرد را اندازه‌گیری کند.

    ممکن است یخچال بدون وقفه کار کند

    همه یخچال‌ها دارای سیستم خودکاری هستند که به‌صورت اتوماتیک و در فواصل زمانی مشخص دستگاه را روشن و خاموش می‌کنند. اما در برخی موارد، یخچال‌های پاکشوما یک‌سره و بدون وقفه کار می‌کنند و اصلا خاموش نمی‌شوند. این یک اشکال جدی است که هر چه سریع‌تر باید برطرف شود. در غیر این صورت ممکن است آسیب‌های جبران ناپذیری را برای موتور و دیگر قطعات اصلی دستگاه به‌همراه داشته باشد. خاموش نشدن کمپرسور معمولا از مشکلاتی مانند خرابی ترموستات، خرابی کمپرسور، کم بودن میزان گاز خنک‌کننده یا خرابی برد الکترونیکی ناشی می‌شود و برای برطرف کردن آن باید از فردی متخصص کمک بخواهید.

    گاهی اوقات دستگاه روشن نمی‌شود

    روشن نشدن دستگاه هم از جمله مشکلات رایجی است که در یخچال‌های پاکشوما به چشم می‌خورد. این اتفاق ممکن است در اثر قطع شدن اتصالات الکتریکی دستگاه، معیوب شدن پنل الکترونیکی، خرابی کمپرسور یا موارد مشابه ایجاد شده باشد. رفع این مشکل هم نیازمند نظر کارشناسی است.

    درب‌ها به‌سختی باز و بسته می‌شوند

    گاهی اوقات درب‌های یخچال-فریزر پاکشوما به‌سختی و با اصرار بسته شده یا پس از مدتی، خود به خود و ناگهان باز می‌شود. با دیدن چنین مشکلی می‌توان حدس زد لولاها یا لاستیک دور درب از کیفیت لازم برخوردار نبوده و فرسوده شده است. علاوه بر این‌ها، ممکن است تمیز نبودن لاستیک و چسبنده بودن آن هم موجب به‌وجود آمدن چنین اتفاقی شود. در هر حال، لازم است هر چه سریع‌تر نسبت به رفع مشکل اقدام کنید تا مشکلات جدی‌تری برای یخچال‌تان پیش نیاید.

    نظرات درباره یخچال پاکشوما

    نظرات درباره یخچال پاکشوما

    با بررسی نظرات، دیدگاه‌ها و تجربیات کاربران به‌سادگی می‌توانید معایب یخچال پاکشوما را بشناسید. این موضوع به شما کمک می‌کند تا در زمینه خرید این محصول تصمیم‌گیری منطقی‌تری داشته و با روش‌های نگهداری از آن آشناتر شوید. در ادامه، تعدادی از نظرات کاربران را درباره استفاده از یخچال‌های پاکشوما می‌خوانید:

    • وزن دستگاه بسیار زیاد و جابه‌جایی آن به مراتب دشوارتر از محصولات مشابهی است که توسط شرکت‌های معتبر دیگر ساخته شده‌اند.
    • این دستگاه دارای حس‌گر باز بودن درب نیست و در این زمینه هیچ هشداری نمی‌دهد.
    • در اغلب مدل‌های یخچال پاکشوما چیزی به اسم جا تخم‌مرغی وجود ندارد.
    • بدنه یخچال مواج است و از کیفیت لازم برخوردار نیست.
    • فریزر برخی از مدل‌ها خیلی کوچک است و جای کافی برای نگهداری از مواد غذایی متنوع را ندارد.
    • سر و صدای یخچال بیش از اندازه و آزاردهنده است.
    • برخی از مدل‌های گران‌قیمت آب سردکن ندارند.
    • سرمای دستگاه کافی نیست و مواد غذایی و به‌ویژه میوه و سبزیجات خیلی زود در این یخچال‌ها فاسد می‌شوند.
    • هر چند وقت یک‌بار صدای ناگهانی و آزاردهنده‌ای از دستگاه به گوش می‌رسد.
    • تنها پس از چند ماه استفاده، نمایش‌گر لمسی دستگاه از کار افتاده و شامل گارانتی هم نمی‌شود.
    • کشوی سبزیجات برخی از مدل‌های ساید بای ساید تنها در صورتی بیرون می‌آید که درب‌های یخچال و فریزر به‌طور هم زمان و با زاویه ۱۸۰ درجه باز شود.
    • در برخی از مدل‌ها، درب‌های یخچال و فریزر چند درجه با هم اختلاف رنگ دارند.
    • پیچ‌های دستگیره به‌سختی باز می‌شوند؛ این موضوع، وصل کردن دستگیره‌ها را به کار بسیار دشواری تبدیل می‌کند.
    • عملکرد بخش پشتیبانی و خدمات پس از فروش ضعیف است.
    • یخ‌ساز برخی از مدل‌ها کار نمی‌کند.
    • در بسته‌بندی محصول هیچ دفترچه راهنمایی به چشم نمی‌خورد.
    • در مواردی، از همان ابتدا رنگ بدنه ریخته یا لولای درب کج شده است.
    • نمایش‌گر یخچال دمای صحیح را نشان نمی‌دهد.
    • فن یخچال درست کار نمی‌کند.
    • داخل فریزر چراغی نصب نشده است.
    • آب سرد کن و کشوها با استفاده از مواد اولیه شکننده و کم‌دوام ساخته شده‌اند.
    • هزینه نصب و راه‌اندازی دستگاه بسیار زیاد است. در حالی‌که، بسیاری دیگر از شرکت‌های معتبر مانند گلدیران یا مادیران این کار را به‌صورت رایگان انجام می‌دهند.
    • آب سرد کن برخی از مدل‌ها به آب شهری وصل نمی‌شود.
    • مخزن آب ثابت است یا به‌سختی باز می‌شود.
    • بدنه خارجی دستگاه بیش از اندازه داغ می‌شود.
    • یخچال پاکشوما قفل کودک ندارد.

    سخن آخر

    در این‌جا، معایب یخچال پاکشوما را هم از نظر کارشناسی و هم از نگاه کاربران بررسی کردیم. نظر شما چیست؟ آیا تا به‌حال از یخچال‌های این برند استفاده کرده‌اید؟ چه تجربه‌ای داشته‌اید؟ خوشحال می‌شویم دیدگاه‌ها و نظرات‌تان را با ما و دیگر خوانندگان به‌اشتراک بگذارید.

    منبع:
    نیلوفر مغازه‌ای
    تیتر رو بگیر؛ درباره‌اش حسابی تحقیق کن؛ به کلید واژه‌ها دقت کن؛ ساده و روان بنویس؛ الگوریتم‌ها رو دریاب؛ با مخاطب ارتباط برقرار کن و به مهم‌ترین پرسش‌هاش جواب بده. شغل من همینه. هر روز توی اقیانوسی از کلمات غوطه‌ورم و باید موضوعات جالب و متنوعی رو یاد بگیرم. در نهایت، تلاش می‌کنم حاصل بررسی‌ها و آموزه‌هام رو به ساده‌ترین شکل ممکن با شما به اشتراک بذارم.
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید