بررسی سرخ کن فیلیپس ۹۲۷۰ همراه با مزایا و معایب

بررسی سرخ کن فیلیپس ۹۲۷۰ همراه با مزایا و معایب
راهنمای مطالعه

    در بررسی سرخ کن فیلیپس ۹۲۷۰ مشخصات این هواپز را بررسی کرده و مزایا و معایب آن را توضیح می‌دهیم. در نهایت با طرز کار سرخ کن بدون روغن فیلیپس ۹۲۷۰ آشنا می‌شویم.

    وقتی صحبت از بهترین سرخ کن بدون روغن به میان می‌آید، فیلیپس را بین محبوبترین مدل‌ها خواهید یافت، حتی اگر این برند از نظر نوآوری با برندهایی مانند Ninja یا Instant در یک سطح نباشد. فیلیپس ۹۲۷۰ در فهرست بهترین سرخ کن فیلیپس قرار دارد و از پرفروش‌ترین مدل‌ها در بازار ایران است. در ادامه با بررسی سرخ کن فیلیپس ۹۲۷۰ همراه ما باشید. پیش از این بهترین مارک سرخ کن بدون روغن و بهترین سرخ کن تفال را نیز معرفی کرده بودیم.

    فیلم بررسی سرخ کن فیلیپس ۹۲۷۰

    مشخصات سرخ کن فیلیپس ۹۲۷۰

    • ابعاد: ۴۰۰x۳۱۰x۳۲۰ سانتی‌متر
    • وزن: ۵.۵ کیلوگرم
    • توان: ۲۰۰۰ وات
    • ظرفیت: ۶ لیتر یا ۸۰۰ گرم
    • حداکثر حرارت: ۲۰۰ درجه سانتی‌گراد، ۴۰۰ درجه فارنهایت
    • سیستم گرمایشی: فناوری Rapid Air برای گردش سریع حرارت و کاهش بو
    • قابلیت پخت: مرغ، سیب زمینی، اسنک، جوجه، برگر، سوسیس، گوشت، ماهی، کیک، نان تست، انواع سبزیجات و غیره
    • امکانات: قابلیت تنظیم دما، صفحه نمایش، کنترل لمسی، خاموش شدن خودکار
    • ویژگی‌های نظافتی: فیلتر قابل تعویض، پوشش نچسب، شستشوی قطعات در ماشین ظرفشویی

    قیمت و نظرات در مورد سرخ کن فیلیپس ۹۲۷۰

    بررسی سرخ کن فیلیپس ۹۲۷۰

    در بررسی فیلیپس ۹۲۷۰ مزایا و معایب این سرخ کن فیلیپس را محک خواهیم زد. همچنین نظرات خریداران قبلی را هم در مورد آن مرور می‌کنیم.

    معایب سرخ کن فیلیپس ۹۲۷۰

    ظرفیت محدود

    سرخ کن فیلیپس ۹۲۷۰ با سایز XL یکی از پر ظرفیت‌ترین هواپزهای بازار است اما برای خانواده‌های پرجمعیت ظرفیت کافی ندارد. این دستگاه در هر وعده ۸۰۰ گرم غذا را آماده می‌کند که برای ۳ تا ۴ نفر کافی است اما برای خانواده‌های بالای ۴ نفر یا مهمانی‌ها کافی نخواهد بود. بنابراین اولین مورد در فهرست معایب سرخ کن فیلیپس ۹۲۷۰ ظرفیت محدود است و اگر به حجم بالاتر نیاز دارید، سراغ نسخه XXL بروید.

    طراحی حجیم

    دیگر موردی که در بررسی سرخ کن فیلیپس ۹۲۷۰ جلب توجه می‌کند، ابعاد بزرگ آن است. این دستگاه کمی کمتر از نیم متر ارتفاع و بالای ۳۰ سانتی‌متر عرض و عمق دارد. مشخص است دستگاهی با این ابعاد جای زیادی را در آشپزخانه شما اشغال می‌کند. بنابراین اگر فضای آشپزخانه محدودی دارید، ابعاد حجیم و وزن بالا را از معایب سرخ کن فیلیپس ۹۲۷۰ در نظر بگیرید.

    معایب فیلیپس ۹۲۷۰

    قیمت بالا

    قیمت محصولات فیلیپس نسبت به رقبای آن کمی بالاتر است. برای مثال قیمت سرخ کن فیلیپس ۹۲۷۰ در تیر ماه ۱۴۰۲ حدود ۹ میلیون است که از بودجه بسیاری افراد خارج است. در مقابل خرید سرخ کن معمولی برندهای دیگر بسیار ارزان‌تر برایتان تمام می‌شود.

    سر و صدا

    برخی خریداران قبلی سر و صدای نسبتا زیاد را هم از معایب سرخ کن فیلیپس ۹۲۷۰ ذکر کرده‌اند. دلیل این سر و صدا المنت‌‌های پر قدرت و فنی است که هوای داغ را تولید کرده و به گردش درمی‌آورند.

    مصرف برق بالا

    این سرخ کن ۲۰۰۰ وات به توان زیادی برای پخت غذا نیاز دارد و مصرف برق شما را تا حدودی افزایش می دهد. اکثر خریداران در فروشگاه‌های آنلاین مثل دیجی‌کالا از این مورد گلایه کرده‌اند.

    گارانتی ضعیف

    آنطور که خریداران قبلی می‌گویند Philips HD9270 گارانتی و خدمات پس از فروش ضعیفی دارد و گاهی با گارانتی غیر معتبر فروخته می‌شود. این نکته را حتما هنگام خرید در نظر گرفته و از فروشنده گارانتی معتبر بخواهید.

    مزایا معایب فیلیپس ۹۲۷۰

    مزایا سرخ کن فیلیپس ۹۲۷۰

    در کنار این معایب سرخ کن فیلیپس ۹۲۷۰ مزایای قابل توجهی هم دارد که در ادامه به آنها می‌پردازیم.

    [related]9819[/related]

    آشپزی سالم

    یکی از مزایا سرخ کن فیلیپس ۹۲۷۰ این است که به شما امکان می‌دهد بدون روغن آشپزی کنید. دستگاه از گردش هوای داغ برای پخت غذا استفاده می‌کند و در نتیجه غذاهای ترد و خوشمزه با ۹۰ درصد روغن کمتر در مقایسه با سرخ کردن سنتی به دست می‌آید. این مورد برای حفظ سلامتی و تناسب اندام اهمیت زیادی دارد.

    گزینه‌های پخت متنوع

    بررسی هواپز فیلیپس ۹۲۷۰ نشانگر گزینه‌های متنوع برای طبخ انواع غذا است. با استفاده از این هواپز می‌توانید انواع غذا را به صورت کباب، گریل و سرخ شده تهیه کند. کافی است در تنظیمات از پیش تعیین شده گزینه مورد نظر را برای تهیه سیب زمینی سرخ شده، سبزیجات کبابی، ماهی، مرغ، مواد غذایی منجمد و حتی کیک انتخاب کنید.

    پخت سریع غذا

    Philips HD927 از هوای داغ برای پخت غذا استفاده می‌کند که نسبت به روغن بسیار سریع‌تر داغ می‌شود و در نتیجه غذاها سریعتر و با دمای کمتری می پزند. به عنوان مثال، سرخ کن عادی سیب حداقل ۲۰ دقیقه طول می‌کشد، در حالی که پختن آن در سرخ کن بدون روغن در ۱۰ دقیقه انجام می‌شود.

    پخت یکنواخت

    Philips HD9270 دارای یک فن قدرتمند است که توزیع یکنواخت حرارت را تضمین می‌کند. علاوه بر این قسمت زیرین سبد طراحی ستاره دریایی دارد که به گردش بهتر حرارت برای پخت یکدست غذا کمک می‌کند. در صورتی که بین آماده سازی غذاها را یکبار تکان دهید نتیجه کار عالی‌تر می‌شود. یکی دیگر از مزایا فیلیپس ۹۲۷۰ حذف بوی تند مواد غذایی مخصوصا ماهی و مرغ است.

    ption id="attachment_59675" align="alignnone" width="850"]معایب فیلیپس ۹۲۷۰ طراحی ستاره دریایی سبد فیلیپس ۹۲۷۰ برای گردش یکنواخت حرارت

    نظافت آسان

    بسیاری از قطعات این هواپز قابل شستشو در بهترین ماشین ظرفشویی هستند، از جمله سبد پرتابل و کشوی نچسب فرآیند تمیز کردن را ساده کرده‌اند.

    ایمنی بالا

    Philips HD9270 دارای معیارهای ایمنی مانند خاموش شدن خودکار و دستگیره های خنک کننده است که خطر بروز حوادث را در حین پخت و پز کاهش می دهد. دستگیره دستگاه خنک باقی می ماند تا از سوختگی تصادفی پوست دست جلوگیری شود.

    استفاده آسان

    سرخ کن فیلیپس ۹۲۷۰ به لطف تنظیمات از پیش تعیین شده کاربری بسیاری آسانی دارد. فقط باید غذا را در سبد قرار دهید، دما و زمان پخت را تنظیم کنید و دکمه استارت را فشار دهید تا غذایی ترد و خوشمزه تحویل بگیرید. نظافت آن هم به خاطر سبد جدا شونده آسان است و بعد از کار می‌توانید آن را به صورت دستی یا در ماشین ظرفشویی تمیز کنید.

    فهرست پرفروش‌ترین سرخ کن فیلیپس

    طرز کار سرخ کن فیلیپس ۹۲۷۰

    طرز کار سرخ کن فیلیپس ۹۲۷۰ بسیار ساده است. برای استفاده از این هواپز مراحل زیر را دنبال کنید:

    • دستگاه را به برق بزنید و اجازه دهید گرم شود.
    • غذاهایی را که می خواهید بپزید در سبد سرخ کن قرار دهید.
    • سبد سرخ کن را بیش از حد پر نکنید.
    • غذاها را به طور یکنواخت در سبد سرخ کن قرار دهید.
    • مقدار کمی روغن (در صورت نیاز) را به غذا اضافه کنید.
    • دما و زمان پخت را تنظیم کنید.
    • اگر مقدار غذا زیاد است، زمان پخت را افزایش دهید.
    • دکمه شروع را فشار دهید.
    • هنگامی که غذا پخته شد، دستگاه به طور خودکار خاموش می‌شود.

    بررسی سرخ کن فیلیپس ۹۲۷۰

    در آخر

    بررسی سرخ کن فیلیپس ۹۲۷۰ نشان می‌دهد که ابزاری عالی برای پخت و پز غذاهای سالم است. این  هواپز از جریان هوای داغ برای پختن غذا استفاده می‌کند و تنها با یک قاشق روغن می‌توانید مرغ، ماهی، گوشت، سبزیجات  و حتی کیک‌های خوشمزه بپزید بدون اینکه نگران چربی اضافی باشید. نظر شما در مورد مزایا و معایب سرخ کن فیلیپس ۹۲۷۰ چیست؟

    سوالات متداول

    قیمت سرخ کن فیلیپس ۹۲۷۰ چقدر است؟

    قیمت سرخ کن فیلیپس ۹۲۷۰ در مرداد ماه ۱۴۰۲ حدود ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است و با گارانتی ۱۸ ماه عرضه می‌شود.[see_also]58124[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید