۱۰ مدل از بهترین‌ چای ساز کرکماز همراه با مزایا و معایب

۱۰ مدل از بهترین‌ چای ساز کرکماز همراه با مزایا و معایب
راهنمای مطالعه

    خرید چای ساز کرکماز باید با توجه به چه نکاتی صورت بگیرد؟ در این مطلب بهترین چایساز کرکماز را همراه قیمت و مزایا و معایب معرفی می‌کنیم.

    چای ساز یک دستگاه الکترونیکی است که با اتصال به یک پایه برقی آب موجود در کتری مخصوص‌اش را می‌جوشاند و حرارت را به‌صورت غیر مستقیم به قوری محتوی چای انتقال می‌دهد. به این ترتیب، این نوشیدنی محبوب و پرطرفدار با استفاده از فناوری و به سنتی‌ترین شکل ممکن دم می‌کشد. پیش از این بهترین چای ساز را به شما معرفی کردیم و در این مطلب، راهنمای خرید چای ساز کرکماز را با شما به اشتراک بگذاریم.

    بهترین چای ساز کرکماز

    کرکماز (Korkmaz) یک برند ترکیه‌ای است و محصولات باکیفیت و مقرون به صرفه‌ای تولید می‌کند. محصولات این برند از مواد با کیفیت ساخته شده و طراحی زیبا و کاربردی دارد. کرکماز طیف گسترده‌ای از محصولات را تولید می‌کند، از جمله بهترین سماور گازی، بهترین سماور برقی، قابلمه‌ استیل و نچسب، بهترین ساندویچ ساز، سرخ‌کن، ظروف چینی، قابلمه، بهترین تابه گریل، ظروف پخت و پز، لوازم آشپزخانه و غیره. محصولات این برند برای هر بودجه ای مناسب است و در بیش از صد کشور جهان به فروش می‌رسد. در ادامه به معرفی بهترین چای ساز کرکماز و مزایا و معایب چایساز کرکماز می‌پردازیم.

    چای ساز کرکماز A332

    چایساز کرکماز اصل مدل A332

    پرفروش ترین چای ساز کرکماز در ایران مدل A332 است. این محصول با بدنه استیل و رنگ‌بندی جذاب سبز، قرمز و بژ برای مشتریان مشکل‌پسند و خوش‌سلیقه طراحی شده است. ساختار این دستگاه به‌گونه‌ای است که با وجود برخورداری از توان مصرفی ۲۰۰۰ واتی به‌طور قابل توجهی در مصرف انرژی صرفه‌جویی می‌کند.

    از مزایای این مدل از بهترین چای ساز کرکماز می‌توان به برخورداری از سیستم خاموشی خودکار اشاره کرد. به این ترتیب به‌محض جوشیدن آب یا در صورت خالی ماندن مخزن، کتری به‌طور اتوماتیک خاموش می‌شود. این ویژگی به صرفه‌جویی در مصرف انرژی و جلوگیری از ایجاد آسیب‌های ناشی از بی‌آبی کتری کمک می‌کند. چای ساز کرکماز A332 دارای صفحه‌ای است که آب کتری و به تبع آن چای درون قوری را برای مدتی طولانی گرم نگه می‌دارد. با توجه به ظرفیت بالای کتری در هر بار استفاده از آن می‌توانید چندین فنجان چای را آماده کنید.

    ویژگی‌های چای ساز کرکماز A332

    • ظرفیت کتری: ۱.۷ لیتر
    • جنس کتری: استیل ضدزنگ
    • جنس قوری: استیل ضدزنگ
    • امکانات: دارای قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه و صفحه گرم نگهدارنده کتری

    قیمت و تصاویر این مدل را ببینید

     

    چای ساز کرکماز A331

    پرفروش‌ترین چایساز کرکماز مدل A331-02

    چایساز کرکماز A331 با طراحی زیبا، کارایی بالا و قیمت منطقی جزو لیست پرفروش‌ترین چایساز کرکماز در بازار ایران است. روی بدنه کتری یک نشانگر LED نصب شده که وضعیت دستگاه را نشان می‌دهد. یکی از مهم‌ترین مزایای خرید چایساز کرکماز A331 این است که چای را به بهترین شکل ممکن دم کرده و به‌هیچ عنوان رنگ و طعم آن را تغییر نمی‌دهد. صفحه گرم‌کن موجود در زیر کتری برای کاهش مصرف انرژی و دسترسی طولانی‌مدت‌تر به چای گرم و آماده تعبیه شده است. این مدل از بهترین چای ساز کرکماز مجهز به سیستم خاموشی خودکار است. بنابراین، به‌محض جوشیدن آب و رسیدن دما به سطح مطلوب یا در صورت خالی بودن مخزن کتری به‌طور اتوماتیک اتصال برق را قطع می‌کند. این چای‌ساز دارای فیلتر تفاله‌گیر بوده و نظافت آن بسیار آسان است.

    ویژگی‌های چایساز کرکماز A331

    • ظرفیت کتری: ۱.۷ لیتر
    • جنس کتری: استیل ضدزنگ
    • جنس قوری: استیل ضدزنگ
    • امکانات: دارای نشانگر LED، فلیتر تفاله‌گیر چای و محل مخصوص برای نگهداری کابل

    قیمت و تصاویر این مدل را ببینید

     

    بهترین چای ساز کرکماز دو کاره A353

    چایساز کرکماز دو کاره مدل A353-06

    با خرید چای ساز کرکماز A353 صاحب یکی از بهترین محصولات این برند می‌شوید. روی دسته کتری آن روزنه‌ای برای تخلیه آب اضافی تعبیه شده است. به این ترتیب اگر به‌اشتباه کتری را بیش از ظرفیت تعیین‌شده پر کنید، آب مازاد خودبه‌خود تخلیه می‌شود. از مزایای دیگر بهترین چای ساز کرکماز می‌توان به برخورداری از تایمر، کم‌صدا بودن، سرعت بالا در جوش آوردن آب و مدت زمان بالا برای گرم نگه‌داشتن چای اشاره کرد. این سیستم، علاوه بر کتری و قوری مناسب برای دم کردن چای مجهز به قوری قهوه‌ساز است. بنابراین، با خرید این دستگاه شما با یک تیر دو نشان می‌زنید.

    ویژگی‌ها:

    • ظرفیت کتری: ۱.۷ لیتر
    • جنس کتری: استیل ضدزنگ
    • جنس قوری: استیل ضدزنگ
    • امکانات: دارای قهوه‌ساز، صفحه گرم نگه‌دارنده کتری، فلیتر تفاله‌گیر چای و محل مخصوص برای نگهداری کابل

    قیمت و تصاویر این مدل را ببینید

     

    چای ساز کرکماز مشکی

    چای ساز کرکماز مشکی

    چای ساز کرکماز مشکی با طراحی کاربردی و رنگ‌بندی زیبا یکی از بهترین تولیدات برند کرکماز به حساب می‌آید. با خرید چای ساز کرکماز A331 می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن چای باکیفیت، خوش عطر و خوش‌طعمی را فراهم کنید. این دستگاه از قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه برخوردار است و روی بدنه آن نشانگر LED نصب شده است.

    قوری این مدل از بهتین چای ساز کرکماز به‌راحتی روی کتری قرار می‌گیرد و تهیه چای دم‌کشیده و خوش‌رنگ را امکان‌پذیر می‌کند. محدوده توان مصرفی این چای‌ساز از ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ وات است. با این حال، نصب سیستم خاموشی خودکار بر روی آن از مهم‌ترین عواملی است که موجب صرفه‌جویی در مصرف برق می‌شود. چای‌سازهای جذاب کرکماز مناسب منزل و محل کار بوده و مکمل خوبی برای جهیزیه نوعروسان به حساب می‌آیند.

    ویژگی‌های چای ساز کرکماز مشکی

    • ظرفیت کتری: ۱.۷ لیتر
    • جنس کتری: استیل ضدزنگ
    • جنس قوری: استیل ضدزنگ
    • امکانات: مجهز به صفحه گرم نگه‌دارنده و نشانگر LED

    قیمت و تصاویر این مدل را ببینید

     

    چایساز کرکماز شیشه ای

    چایساز کرکماز شیشه ای مدل Cookplus-1501

    خرید چای ساز کرکماز شیشه ای مدل Cookplus-1501 بیش‌تر به افرادی توصیه می‌شود که طرفدار قوری‌های شیشه‌ای از جنش پیرکس هستند. بدنه کتری این محصول از جنس استیل ضد زنگ و دسته‌های قوری و کتری از جنس پلاستیک فشرده ABS است. این نوع پلاستیک از مقاومت حرارتی بالا و ماندگاری قابل توجهی برخوردار است. درپوش و غلاف اطراف قوری هم از استیل ضد زنگ ساخته شده است. داخل قوری یک فیلتر تفاله‌گیر چای تعبیه شده که کار شست‌وشو و نظافت آن را آسان می‌کند. در ضمن، وجود این تفاله‌گیر موجب می‌شود که به راحتی بتوانید چای شفاف و بدون تفاله را در فنجان‌ها بریزید. این دستگاه مجهز به سیستم خاموشی خودکار در وضعیت بدون آب است. بنابراین، اگر اشتباها کتری خالی را روشن کردید دستگاه بلافاصله خاموش شده و از آسیب‌های احتمالی جلوگیری می‌شود. طراحی ارگونومیک دسته‌های این محصول، استفاده از آن را برایتان آسان‌تر می‌کند.

    ویژگی‌ها:

    • ظرفیت کتری: ۱.۷ لیتر
    • جنس کتری: استیل ضدزنگ
    • جنس قوری: پیرکس
    • امکانات: مجهز به صفحه گرم کن و سیستم خاموشی خودکار در وضعیت بدون آب

     

    بهترین چای ساز کرکماز استیل A369

    چایساز کرکماز استیل مدل A369

    خرید چای ساز کرکماز استیل A369 روند دم‌کردن چای را برای شما دلپذیر و آسان می‌کند. برخورداری از فیلتر تفاله‌گیر چای یکی از مزایایی است که نظافت این دستگاه را برایتان ساده‌تر می‌کند. درست مثل دیگر مدل‌های چایساز کرکماز قوری و کتری این دستگاه روی هم قرار می‌گیرند و کم‌ترین جای ممکن را اشغال می‌کنند.

    روی بدنه این دستگاه محل مخصوصی برای نگهداری کابل تعبیه شده است. به این ترتیب، در مواقعی که از آن استفاده نمی‌کنید می‌توانید کابل را جمع کنید. با انجام این کار، آشپزخانه شما همیشه مرتب و منظم به‌نظر می‌رسد. جنس بدنه این قوری و کتری استیل ضد زنگ است که به افزایش طول عمر محصول کمک کرده و تمیز کردن آن را ساده‌تر می‌کند.

    ویژگی‌ها:

    • ظرفیت کتری: ۱.۷ لیتر
    • جنس کتری: استیل ضدزنگ
    • جنس قوری: استیل ضدزنگ
    • امکانات: دارای سیستم خاموشی خودکار و قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه

    قیمت و تصاویر این مدل را ببینید

    چایساز کرکماز سرامیکی مدل Nosta-339

    چایساز کرکماز سرامیکی مدل Nosta-339

    بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند چای را در قوری سرامیکی دم کرده و نوش جان کنند. اگر شما هم چای تهیه شده در قوری چینی را بیش‌تر می‌پسندید بهتر است خرید چای ساز کرکماز مدل Nosta-339 را تجربه کنید. طراحی زیبا و رنگ‌بندی جذاب از مهم‌ترین ویژگی‌های بصری این محصول است. المنت و بدنه کتری این دستگاه از استیل ضد زنگ ساخته شده و از ماندگاری بالایی برخوردارند. ابعاد و شکل ظاهری قوری سرامیکی هم به‌گونه‌ای است که به سادگی روی کتری قرار می‌گیرد و با دریافت گرمای یکنواخت و مداوم، چای را به بهترین شکل ممکن دم می‌کند. توصیه می‌کنیم این محصول را برای منزل یا محل کارتان خریداری کرده یا به عزیزانتان هدیه دهید.

    ویژگی‌ها:

    • ظرفیت کتری: ۱.۷ لیتر
    • جنس کتری: استیل ضدزنگ
    • جنس قوری: چینی
    • امکانات: مجهز به سیستم صرفه‌جویی در انرژی و المنت از جنس استیل ضد زنگ

    [related]2007[/related]

    چای ساز کرکماز مشکی A336

    چایساز کورکماز ارگونومیک مدل A336-01

    بهترین چای ساز مشکی کرکماز A336 با طراحی ارگونومیک و کارایی بالا برای افراد خوش‌سلیقه طراحی شده است. خرید چای ساز کرکماز A336 باکیفیت و زیبا می‌تواند زینت‌بخش خانه یا محل کار شما باشد. حجم کتری به‌اندازه‌ای است که در هر نوبت به‌راحتی می‌تواند چندین فنجان چای را برایتان آماده کند.

    صفحه گرم‌کن تعبیه شده در زیر کتری برای مدتی نسبتا طولانی می‌تواند آب و چای درون دستگاه را گرم و آماده نوشیدن نگه‌دارد. این چایساز مجهز به سیستم‌های هشداردهنده و خاموشی خودکار است. مجموعه این عوامل، علاوه بر ساده کردن فرآیند مصرف به ایمنی و ماندگاری بیش‌تر دستگاه هم کمک می‌کند.

    ویژگی‌های چای ساز کرکماز مشکی A336

    • ظرفیت کتری: ۱.۷ لیتر
    • جنس کتری: استیل ضدزنگ
    • جنس قوری: استیل ضدزنگ
    • امکانات: دارای سیستم‌های هشدار دهنده و خاموشی خودکار، طراحی ارگونومیک

    قیمت و تصاویر این مدل را ببینید

     

    چای ساز کرکماز قرمز دو رنگ

    چایساز کرکماز دو رنگ مدل Takchaei-347

    اگر قصد خرید چای ساز کرکماز قرمز دارید، مدل Takchaei 347 را هم در نظر داشته باشید. رنگ‌بندی بدنه کتری و قوری این دستگاه به‌گونه‌ای است که بخش از آن مشکی و بخش دیگر قرمز، سبز یا سفید است. طراحی شیک و زیبایی ظاهری این محصول موجب محبوبیت آن نزد بسیاری از کاربران شده است.

    بدنه این چایساز کرکماز ساده و ارگونومیک از جنس استیل ضد زنگ است و دوام بسیار بالایی دارد. از سوی دیگر، درست مانند اغلب مدل‌های چایساز کرکماز در این محصول هم صفحه گرم نگه‌دارنده دیده می‌شود. بنابراین، شما می‌توانید صبح زود چای را دم کنید و تا ساعت‌ها بعد از این نوشیدنی گرم و گوارا لذت ببرید. برخورداری از قابلیت چرخش ۳۶۰ از دیگر مزایایی است که کار با آن را برای همه افراد آسان‌تر می‌کند.

    ویژگی‌های چای ساز کرکماز قرمز

    • ظرفیت کتری: ۱.۷ لیتر
    • جنس کتری: استیل ضد زنگ
    • جنس قوری: فلز
    • امکانات: مجهز به صفحه گرم کن، دارای قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه

     

    بهترین چای ساز کرکماز A359

    بهترین چایساز کورکماز مدل دم کولیک A359

    این محصول با ویژگی‌های قابل توجه می‌تواند بهترین چای ساز کرکماز به حساب بیاید. این دستگاه می‌تواند مقدار زیادی آب را در مدت زمان کوتاهی به نقطه جوش برساند. با توجه به حجم بالای کتری، در هر نوبت استفاده از آن می‌توانید چندین فنجان چای با کیفیت را آماده کرده و از دوستان، همکاران و عزیزانتان پذیرایی کنید.

    بدنه این محصول از استیل ضد زنگ و آلیاژ کروم و نیکل ساخته شده که موجب افزایش دوام محصول و مقاومت آن در برابر خراشیدگی می‌شود. طراحی ارگونومیک، تنوع رنگ و کارایی بالا از دیگر ویژگی‌هایی است که محبوبیت این محصول را دو چندان می‌کند. چایساز کرکماز مدل دم کولیک A359 دارای سیستم قطع خودکار در حالت بدون آب و قابلیت چرخش ۳۶۰ است.

    ویژگی‌ها:

    • ظرفیت کتری: ۱.۸ لیتر
    • جنس کتری: استیل ضدزنگ
    • جنس قوری: فلز
    • امکانات: دارای دستگیره‌های مستحکم از جنس پلاستیک فشرده ABS و برخورداری از سیستم قطع خودکار در شرایط بدون آب

    فهرست جدیدترین چایساز کرکماز را ببینید

    مزایای خرید چای ساز کرکماز

    • به صرفه‌جویی در وقت و مصرف انرژی کمک می‌کند.
    • از طراحی زیبایی برخوردار است و به آشپزخانه منزل یا محل کارتان جلوه چشمگیری می‌بخشد.
    • ظرفیت کتری آن بالاست و در هر نوبت می‌تواند چندین فنجان چای را در اختیارتان بگذارد.
    • آب را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به نقطه جوش می‌رساند.
    • از مقاومت و دوام بالایی برخوردار است.
    • قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه برای استفاده آسان افراد چپ دست و راست دارد.

    معایب چای ساز کرکماز

    • برخی مدل‌‌های چای ساز کرکماز تقلبی در بازار پیدا می‌شود.
    • قیمت چای ساز کرکماز در بعضی مدل‌ها بالاست
    • دارای قطعات زیادی است که تمیز کردن آن برای برخی افراد آسان نیست

    سخن آخر

    در این مطلب، تلاش کردیم با معرفی برخی از محبوب‌ترین مدل‌ها روند خرید چای ساز کورکماز را برایتان آسان‌تر کنیم. نظر شما چیست؟ آیا تجربه استفاده از محصولات این برند را دارید؟ از آن‌ها رضایت داشته‌اید؟ شما خرید کدام یک از مدل‌های چایساز کورکماز را به دیگر علاقه‌مندان توصیه می‌کنید؟ لطفا دیدگاه‌ها و تجربیات‌تان را رد بخش «نظرات کاربران» با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید.

    سوالات متداول در مورد خرید چای ساز کرکماز

    چای ساز کرکماز خوبه؟

    بله. چای ساز کرکماز کیفیت ساخت بالایی دارد و بررسی نظارت خریداران قبلی نشان می‌دهد از خرید چای ساز کرکماز رضایت دارند.

    قیمت چای ساز کرکماز چقدر است؟

    قیمت چای ساز کرکماز به کارایی، امکانات، طرح، ظرفیت، مدل و جنس بدنه و قوری بستگی دارد و از حدود ۲ میلیون تومان تا حدود ۷ میلیون تومان متغیر است.[see_also]52738[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    نیلوفر مغازه‌ای
    تیتر رو بگیر؛ درباره‌اش حسابی تحقیق کن؛ به کلید واژه‌ها دقت کن؛ ساده و روان بنویس؛ الگوریتم‌ها رو دریاب؛ با مخاطب ارتباط برقرار کن و به مهم‌ترین پرسش‌هاش جواب بده. شغل من همینه. هر روز توی اقیانوسی از کلمات غوطه‌ورم و باید موضوعات جالب و متنوعی رو یاد بگیرم. در نهایت، تلاش می‌کنم حاصل بررسی‌ها و آموزه‌هام رو به ساده‌ترین شکل ممکن با شما به اشتراک بذارم.
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید