۴ دلیل رضایت مشتریان از خرید سامسونگ گلکسی واچ

۴ دلیل رضایت مشتریان از خرید سامسونگ گلکسی واچ
راهنمای مطالعه

    به لطف طراحی جذاب، رابط کاربری منسجم و از همه مهم‌تر، ماندگاری باتری چهار روزه با خرید سامسونگ گلکسی واچ یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند بازار در اختیار شماست.

    نسل دوم ساعت‌های هوشمند سامسونگ با ورود خود به بازار، آغازگر نوآوری‌هایی در بازار گجت‌های پوشیدنی بود. حاشیه‌های چرخان آن در کنار طراحی متفاوت و البته استفاده از سیستم عامل تایزن باعث شد تا با وجود رقبای سرسخت خود مانند اپل واچ به موفقیت نسبی در بازار ساعت‌های هوشمند برسد.

    سامسونگ در ساخت و طراحی ساعت هوشمند گلکسی واچ جدید خود، ترکیبی از مقاومت بالای ساعت هوشمند Gear Sport و طراحی زیبای ساعت هوشمند Gear S3 را مد نظر قرار داده است. جدا از عمر باتری بهبود یافته، سامسونگ با عرضه گلکسی واچ تمرکز بیشتری را روی قابلیت‌های مربوط به سلامتی منعطف کرده است.

    اما آیا تغییرات جدیدی که سامسونگ به ساعت خود اضافه کرده ارزش پرداخت مبلغ نسبتا بالای حدود ۳ میلیون تومانی خود را خواهد داشت؟ با «درجه» همراه باشید.

    ۱. حس و حال یک ساعت مچی واقعی

    طراحی سامسونگ گلکسی واچاولین چیزی که در مورد این ساعت هوشمند شما را به خود جذب خواهد کرد این است که گلکسی واچ حالا با داشتن نمایشگر دایره‌ای شکل بزرگ و هم چنین بدنه فلزی بیشتر از هر زمان دیگری مانند یک ساعت واقعی به نظر می‌رسد.

    از لحاظ ارگونومی و کاربردی بودن، سامسونگ گلکسی واچ بهترین ساعت هوشمند در نوع خود است. حاشیه‌ چرخان نمایشگر و دو دکمه که کاربردی‌ترین مکانیسم برای پیمایش در رابط کاربری و جابجا شدن در بین برنامه‌ها و منوها به حساب می‌آید.

    بدنه گلکسی واچ از استیل بسیار باکیفیت و ضد زنگ ساخته شده است. استیل به کار رفته در طراحی ساعت هوشمند جدید سامسونگ بسیار خوش‌رنگ بوده و درخشندگی قابل توجهی هم دارد. با توجه به بدنه باکیفیت و خوش‌ساخت گلکسی واچ و همچنین بهره‌مندی این ساعت هوشمند از گواهی‌نامه IP68 که به معنای ضد آب بودن ساعت هم است، شما می‌توانید با خیالی راحت گلکسی واچ را در هر مکان و زمانی استفاده نمایید.

    گلکسی واچ در دو سایز ۴۲ و ۴۶ میلی‌متر عرضه می‌شود که این ساعت را به گزینه‌ای جذاب برای کاربرانی که مچ بزرگی دارند هم تبدیل می‌کند. گلکسی واچ ۴۶ میلی‌متری که صفحه نمایشی ۱.۳ اینچ دارد، به رنگ سیلور یا نقره‌ای طراحی شده است در حالی که نسخه ۴۲ میلی‌متر و کوچکتر گلکسی واچ که به صفحه نمایشی ۱.۲ اینچ مجهز است، در دو رنگ مشکی برای آقایان و رزگلد برای خانم‌ها، طراحی و روانه بازار شده است.

    ۲. نمایشگر بزرگ و با کیفیت

    نمایشگر سامسونگ گلکسی واچ

    هر سه نسخه گلکسی واچ به نمایشگر Super AMOLED با رزولوشن ۳۶۰ × ۳۶۰ پیکسل مجهز شده‌اند. اما همانطور که اشاره کردیم، نسخه ۴۶ میلی‌متر این ساعت هوشمند صفحه نمایشی ۱.۳ اینچ و دو نسخه ۴۲ میلی‌متر صفحه نمایشی ۱.۲ اینچ دارند.

    کیفیت صفحه نمایش و رنگ‌ها همانند دیگر محصولات سامسونگ، بسیار عالی و فوق العاده است. از نظر کیفیت نمایشگر باید گفت که به دلیل رنگ‌های شاداب، کنتراست عمیق و سطح روشنایی بسیار بالا، گلکسی واچ یکی از بهترین گزینه‌های موجود در بازار است که مطمئنا هر کاربری را راضی خواهد کرد.

    ساعت هوشمند سامسونگ به سنسور روشنایی نیز مجهز شده است تا در شرایط نوری متفاوت، بهترین کیفیت ممکن را در اختیار کاربر بگذارد.

    [related]8732[/related]

    ۳. عمر باتری چشمگیر چهار روزه

    باتری سامسونگ گلکسی واچگلکسی واچ ۴۶ میلی‌متر سامسونگ دارای یک باتری با ظرفیت ۴۷۲ میلی‌آمپر ساعت است که قدرتمندترین باتری در میان ساعت‌های هوشمند سامسونگ به شمار می‌رود. باتری نسخه ۴۲ میلی‌متر نیز یک باتری ۲۷۰ میلی‌آمپر ساعتی است که به عبارتی دیگر، ظرفیتی برابر با ۵۷ درصد ظرفیت باتری نسخه ۴۶ میلی‌متر گلکسی واچ را دارد.

    در استفاده نیمه سنگین و معمولی، گلکسی واچ می‌تواند بیش از ۴ روز را با یک بار شارژ دوام بیاورد و با روشن بودن ویژگی نمایشگر همیشه روشن می‌توان گفت که شارژدهی حدود یک روز کاهش می‌یابد. بنابراین شارژدهی این محصول را می‌توان بسیار خوب ارزیابی کرد که در سطح بسیار بهتری در مقایسه با برخی رقبا همچون اپل واچ قرار دارد.

    نسخه ۴۲ میلی‌متر نیز با یک بار شارژ و در حالت خاموش بودن ویژگی نمایشگر همیشه روشن می‌تواند تا ۳ روز را دوام بیاورد. در داخل جعبه گلکسی واچ شارژر بی‌سیم قرار داده شده است و شارژ کامل گلکسی واچ کمی بیشتر از یک ساعت زمان نیاز دارد.

    ۴. پایش دقیق‌تر فعالیت‌های ورزشی

    حسگرهای سامسونگ گلکسی واچگلکسی واچ قادر به ردیابی ۴۰ ورزش مختلف بوده و می‌تواند به صورت خودکار به ردیابی ۶ فعالیت از جمله پیاده روی، دویدن، دوچرخه‌ سواری و … بپردازد و همچنین می‌توان به وسیله آن الگوهای خواب و ضربان قلب را نیز پیگیری کرد. سامسونگ همچنین امکان تعیین سطح استرس را با استفاده از میزان افزایش ضربان قلب در یک بازه زمانی فراهم کرده است و اگر گلکسی واچ متوجه بالا بودن سطح استرس افراد شود، پیشنهادهایی مانند نفس کشیدن عمیق را ارائه خواهد داد.

    دقت ردیابی تمرینات و فعالیت‌های ورزشی در گلکسی واچ همانند گیر اسپورت بوده و در سطح بسیار خوبی قرار می‌گیرد. اپلیکیشن Samsung Health نیز اطلاعات کامل و مفیدی از فعالیت‌های بدنی را در اختیار شما می‌گذارد.

    جمع‌بندی خرید سامسونگ گلکسی واچ

    سامسونگ گلکسی واچگلکسی واچ بهترین ساعت هوشمندی است که سامسونگ تاکنون به بازار عرضه کرده است. ساعت هوشمند جدید سامسونگ هر چند که در هیچ زمینه‌ای با اقدامی انقلابی همراه نبوده است اما در مجموع و با توجه به تغییرات و بهبودهایی که در بخش سخت‌افزاری و نرم‌افزاری آن رخ داده است، یک محصول تکامل یافته از جانب سامسونگ به حساب می‌رود. با این حال برچسب قیمتی حدودا ۳ میلیون تومانی این محصول شاید بعضی کاربران را به خرید گزینه‌های ارزان‌قیمت‌تری مانند گلکسی واچ اکتیو یا Gear S3 ترغیب کند. نظر شما در رابطه با خرید سامسونگ گلکسی واچ چیست؟ [see_also]3893[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید