بهترین سایت‌های خرید بلیط هواپیما داخلی؛ بلیط پروازهای داخلی را سریع، آسان و ارزان بخرید

بهترین سایت‌های خرید بلیط هواپیما داخلی؛ بلیط پروازهای داخلی را سریع، آسان و ارزان بخرید
راهنمای مطالعه

    سفر کردن آسان است؟ با وجود مراحل مختلفی مانند خرید بلیط که خودش یک فرایند پیچیده است، انگار آن‌قدرها هم ساده نیست. اگر به‌کمک یک وب‌سایت بتوانید در عرض چند ثانیه تمام اطلاعات درباره پرواز و خرید بلیط را به دست بیاورید، چه؟ با وجود انواع سایت خرید بلیط هواپیما داخلی، همه‌چیز برایتان آسان خواهد شد. در این مقاله به‌سراغ بهترین‌ها و البته بهترین سایت خرید بلیط هواپیما داخلی رفته‌ایم.

    خرید بلیط هواپیما داخلی از بهترین سایت‌ها

    خرید بلیط هواپیما داخلی با وجود سایت‌هایی که امکان خرید را در اختیار می‌گذارند اصلا کار سختی نیست. با جست‌وجو در میان سایت‌های مختلف فروش بلیط هواپیما به نکاتی رسیده‌ایم که با شما درمیان گذاشته‌ایم. پنج مورد از بهترین سایت‌های خرید را با اولویت‌بندی از آخر به اول، براساس سه معیار مهم مطرح کرده‌ایم. جست‌وجوی آسان، دسته‌بندی‌های سایت و خدمات جانبی سه معیاری است که در این رتبه‌بندی در نظر گرفته‌ایم.

    • جست‌وجوی آسان در سایت یعنی اینکه بتوانید مقصد و مبدأ را به‌راحتی پیدا کنید و پروازهای متناسب با آن را بی‌دردسر و دغدغه ببینید و انتخاب کنید.
    • دسته‌بندی سایت هم به معیاری اشاره می‌کند که باعث می‌شود فیلترها و امکانات دقیقی در حین جست‌وجو وجود داشته باشد و کار رسیدن به گزینه نهایی برای انتخاب پرواز ساده شود.
    • خدمات جانبی هم شامل خدماتی مانند وجود اپلیکیشن، پشتیبانی ۲۴ساعته کارشناسان، امکان استرداد بلیط و امکاناتی است که فرایند خرید را ساده‌تر می‌کند.

    ۵. فلای تودی (flytoday.ir)

    خرید بلیط هواپیما داخلی

    فلای تودی از وب‌سایت‌های خرید بلیط هواپیما داخلی است که با مراجعه به آن می‌توانید به‌سادگی بلیط نقاط مختلف ایران را بخرید. بعد از اینکه پرواز موردنظرتان را در جعبه جست‌وجوی این سایت جست‌وجو کردید، نتایجی برایتان ظاهر می‌شود که امکان فیلترکردن آنها از نظر فرودگاه‌ها، قیمت‌ها و خطوط هوایی مختلف وجود دارد. البته سرعت نمایش اطلاعات مربوط به هر جست‌وجو نسبت به سایت‌هایی که در بخش‌های بعدی معرفی می‌شود، کمتر است. یکی از دلایلی که فلای تودی از قرارگرفتن در رتبه‌های بهتر این فهرست جا مانده است، همین کندی نتایج جست‌وجو نسبت به موارد دیگر است.

    اطلاعاتی که این سایت در نمایش نتایج نشان می‌دهد، کافی و مناسب است. با کلیک بر روی گزینه‌های متفاوتی مانند جزئیات قیمت، قوانین پرواز و مقدار باری که مسافر مجاز به حمل است، به شما اطلاعات خوبی درباره هر پرواز داده می‌شود. اگر دسته‌بندی خدمات موجود در فلای تودی با دسته‌بندی بهتری ارائه می‌شد، تجربه کاربر از تعامل با این سایت، ارتقا پیدا می‌کرد. اما به نظر می‌رسد که اطلاعات مختلف در مکان‌های مناسبی در فضای سایت عرضه نمی‌شوند. در هر حال، با خرج کمی زمان می‌توانید بلیط‌تان را از فلای تودی بخرید و بدون نیاز به مراجعه حضوری برای خرید بلیط به‌سادگی برای ترددهای هوایی‌تان آماده شوید.

    ۴. ایوار (eavar.com)

    خرید بلیط هواپیما داخلی

    ایوار هم گزینه دیگری است که برای خرید بلیط هواپیما داخلی می‌توانید به آن مراجعه کنید. ایوار وب‌سایت خوبی است و طراحی مناسبی دارد؛ یعنی با ورود به آن با دسته‌بندی‌هایی منظم برای دریافت خدمات مختلف از جمله خرید بلیط هواپیما داخلی روبه‌رو می‌شوید. نظم و دسته‌بندی‌های مناسب سایت در آسان‌تر و سریع‌تر شدن فرایند خرید نقش مهمی دارد.

    از ویژگی‌های خوب ایوار این است که با کلیک بر جعبه جست‌وجو می‌توانید به فهرستی از شهرهای مبدأ و مقصد برسید که به‌صورت پیش‌فرض در آن تعبیه شده‌اند. فیلترهایی که در صفحه نتایج جست‌وجو وجود دارد هم دقیق‌تر از مورد قبلی فهرست‌مان است. مثلا با فیلترهایی مانند قیمت، تعداد توقف، زمان حرکت، نوع بلیط، کلاس پرواز و شرکت‌های هوایی می‌توانید ساده‌تر به انتخاب نهایی‌تان برسید. فرایند خرید بلیط در ایوار ساده است و سرعت این فرایند هم مطلوب به نظر می‌رسد؛ اما وب‌سایت‌هایی که بعدتر در فهرست قرار خواهند گرفت، مزایای بیشتری هم نسبت به ایوار ارائه می‌کنند؛ به همین خاطر، جایگاه چهارم نصیب ایوار می‌شود.

    [related]16998[/related]

    ۳. سفرمی (safarme.com)

    خرید بلیط هواپیما داخلی

    سفرمی را هم برای خرید بلیط هواپیما داخلی در نظر داشته باشید. سفرمی هم مانند گزینه‌های دیگر فهرست‌مان، علاوه بر فروش بلیط هواپیمای داخلی، به ارائه خدمات دیگر هم مشغول است؛ ولی با وجود تنوع خدماتش، کار خرید بلیط هواپیمای داخلی در آن آسان است. شهرهای مبدأ و مقصد متنوعی برای خرید بلیط در سفرمی وجود دارند.

    سفرمی اپلیکیشنی هم برای ارائه خدماتش در قالب موبایل دارد. پشتیبانی ۲۴ساعته کارشناسان سفرمی به شما کمک می‌کند تا هر زمان که برایتان درباره فرایند خرید پرسشی پیش آمد، به‌راحتی مشکل‌تان را حل کنید. نتایجی که در جست‌وجوی پروازها در این وب‌سایت برایتان ظاهر می‌شود، فیلترهایی کامل‌تر نسبت به دو مورد قبلی این فهرست دارد. مثلا علاوه بر زمان پرواز، یک‌طرفه/ دوطرفه بودن پرواز، وجود مسافر کودک در سفر و نوع پرواز هم در میان فیلترها وجود دارد.

    ۲. فلایتیو (flightio.com)

    خرید بلیط هواپیما داخلی

    فلایتیو  از گزینه‌های خوبی است که چه با مراجعه به وب‌سایت آن و چه با استفاده از اپلیکیشنش می‌توانید به‌سادگی و خیلی سریع، بلیط سفرتان را بخرید. نظم و دسته‌بندی فلایتیو در وضعیت خوبی قرار دارد. شهرهای مبدأ و مقصد به‌صورت پیش‌فرض در جعبه جست‌وجوی آن وجود دارند. پشتیبانی ۲۴ساعته کارشناسان فلایتیو برای پاسخ‌گویی به مشتریان در کنار فیلترهای مناسب برای جست‌وجو و رسیدن به گزینه نهایی برای خرید هم باعث می‌شود که این وب‌سایت در جایگاه دوم قرار بگیرد.

    سرعت سایت فلایتیو نسبت به وب‌سایت‌هایی که در جایگاه قبل آن قرار گرفته‌اند، بیشتر است و به همین خاطر رتبه دوم را نصیب خود کرده است؛ ضمن اینکه امکان استرداد بلیط هم به‌صورت آنلاین در فلایتیو وجود دارد. این ویژگی برای متمایزشدن از سایت‌های دیگر (به‌جز علی‌بابا)‌ چشمگیر و قابل‌اعتناست.

    ۱. علی بابا (alibaba.ir)

    خرید بلیط هواپیما داخلی

    علی بابا در جایگاه اول وب‌سایت‌های خرید بلیط هواپیما داخلی قرار می‌گیرد. با مراجعه به این سایت می‌توانید به‌سادگی مقصد و مبدأ سفرتان را پیدا کنید. شهرهای متنوعی در علی بابا برای خرید بلیط وجود دارند. علاوه بر سرعت خوب سایت، دسته‌بندی‌ها و فیلترهای منظم و وجود پشتیبانی ۲۴ساعته، اپلیکیشنی کاربردی و امکان استرداد بلیط به‌صورت آنلاین، باید گفت تنوع تعداد شهرهایی که فروش بلیط‌شان از طریق علی بابا امکان دارد، باعث شده است که در صدر فهرست‌مان قرار بگیرد.

    در علی بابا حتی بلیط‌های چارتری هم قابلیت پس‌دادن به‌صورت آنلاین را دارند. کارشناسان علی بابا شما را به‌خوبی در فرایند خریدتان همراهی می‌کنند. روند خرید در سایت بسیار ساده است و معمولا سؤالی برایتان پیش نمی‌آید؛ اما در صورت برخوردن به مشکل هم به‌راحتی می‌توانید مشکل را از طریق کارشناسان پیگیری کنید. حتی اگر روند خریدتان را به دلایل مختلف قطع کنید، کارشناسان با شما در تماس خواهند بود و با جویا شدن علت، سعی می‌کنند مشکل احتمالی‌تان را حل کنند.

    در آخر

    هریک از وب‌سایت‌هایی که گفته شد، به آسان‌شدن سفرتان کمک شایانی می‌کنند. در یک نگاه به‌سرعت می‌توانید به اطلاعات خوبی درباره پروازهای دردسترس دست پیدا کنید. سفرکردن را در برنامه‌هایتان قرار بدهید و از هزینه‌ها گلایه نکنید؛ چون با وجود امکاناتی که خرید آنلاین برای آگاهی از بلیط‌های با قیمت مناسب‌تر در اختیارتان قرار می‌دهد، مقرون‌به‌صرفه‌شدن هزینه‌هایتان امکان‌پذیر خواهد بود. پس، سفر کنید و اجازه ندهید که هیچ بهانه و علتی شما را از گشت‌وگذار در بهترین سال‌های زندگی‌تان دور کند. ایران زیبا را بگردید که اگر در آن سفر نکنید، شاید روزی پشیمان شوید. [see_also]16060[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید