محبوب‌ترین صندلی‌های ماساژ موجود در بازار

محبوب‌ترین صندلی‌های ماساژ موجود در بازار
راهنمای مطالعه

    صندلی ماساژ محصولی ارزان نیست ولی ممکن است به خرید آن نیاز داشته باشید. به هر حال هدفتان از خرید هر چه که باشد در این مقاله از  پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین صندلی‌های ماساژ از بیشترین تا کمترین قیمت بازار ایران باخبر خواهید شد.

    صندلی ماساژ وسیله‌ای گران است. یعنی برای خرید آن باید بیش از ۱۰ میلیون تومان بودجه صرف کنید. کمتر کسی پیدا می‌شود که این صندلی‌ها را برای استفاده در منزل تهیه کند. البته برخی از افراد به خاطر مشکلات جسمانی خود یا عزیزانشان به توصیه پزشک، صندلی ماساژ را برای منزل تهیه و خریداری می‌کنند. بیشتر خریداران این صندلی‌ها، سالن‌های ماساژ و آرایشگاه‌ها و مراکز خدماتی این‌چنینی هستند. در این مطلب محبوب‌ترین صندلی‌های ماساژ را در بازار ایران برای شما آورده‌ایم.

    ۱. صندلی ماساژ بست رست مدل RT-6910

    صندلی ماساژ

    صندلی ماساژ بست‌رست برای تمام نقاط بدن مناسب است و به عنوان یکی از محبوب‌ترین صندلی‌های ماساژ بازار شناخته می‌شود. یعنی با نشستن بر روی آن، تمام اعضا ماساژ داده می‌شوند و مانند بعضی از انواع ماساژور نیست که فقط پاها، گردن یا کمر را تحت‌تأثیر قرار دهد. نشستن روی این صندلی بعد از یک روز کاری سخت، آرامش‌بخش است و خستگی بدنتان را حسابی درمی‌آورد.

    پخش موسیقی به کمک بلوتوث و بلندگوهای این دستگاه هم امکان گوش دادن به آهنگی دلنشین در هنگام ماساژ را برایتان فراهم می‌کند. چند نوع ماساژ مختلف با استفاده از این وسیله برایتان مقدور می‌شود؛‌  برای مثال رولینگ گردن، ماساژ کف پا یا انواع دیگری از ماساژ که می‌توانید خودتان از میان گزینه‌های موجود، آنها را انتخاب کنید.

    قیمت و ویژگی‌های دیگر

    هزینه این دستگاه، ۶۳ میلیون تومان است و گرمکنی سراسری دارد که به رفع خستگی عضلات کمک شایانی می‌کند. جالب است بدانید که ویژگی صندلی گهواره‌ای هم در این صندلی در نظر گرفته شده است. صندلی‌های گهواره‌ای، همان صندلی‌هایی هستند که عقب و جلو می‌روند و حرکت منظم و پیاپی‌شان به سمت عقب و جلو باعث می‌شود تا آرامشی مفرح تجربه کنید. کنترل صندلی ماساژ بست‌رست از طریق دکمه است و وجود چرخ‌هایی زیر آن، باعث می‌شود تا راحت‌تر جابه‌جا شود.

    مشاهده صندلی ماساژ بست رست

    ۲. صندلی ماساژ آی رست مدل SL-A155

    صندلی ماساژ

    ماساژورهای برقی دارای انواع مختلفی هستند. صندلی‌های ماساژ، خدمات متنوعی ارائه می‌کنند. با خرید ماساژور برقی به شکل صندلی به شما کمک می‌شود تا به سادگی تمام نقاط بدن‌تان را ماساژ دهید. کمر، دست، پا، نشیمنگاه، شانه‌ها و گردن به کمک این وسیله به خوبی ماساژ می‌گیرند.

    با نشستن روی این صندلی می‌توانید ماساژ مالشی، ضربه‌ای و تلفیقی از آنها را تجربه کنید. حتی این امکان هم برای‌تان وجود دارد که صندلی را از طریق بلوتوث به گوشی‌تان وصل و با آن موسیقی پخش کنید. جالب است، نه؟ البته قیمت این ماساژورها بسیار زیاد است و شاید کمتر کسی بخواهد و البته بتواند از آنها برای منزلش خریداری کند.

    قیمت و ویژگی‌های دیگر

    خرید ماساژور برقی آی‌رست حدود ۲۳ میلیون تومان هزینه در بردارد. کسانی که این محصول را خریداری کرده‌اند، از کیفیت ماساژش رضایت دارند. وجود چرخ‌هایی زیر صندلی برای جابجایی آسان، قدرت پخش موسیقی خوب و توانایی دستگاه در رفع خستگی عضلات از جمله مزایایی است که مشتریان قبلی این وسیله از آنها تعریف کرده‌اند. البته برخی معتقدند که نبود ماساژ پا در این دستگاه یک اشکال است. شاید اگر امکان ماساژ دادن پاها هم در صندلی آی‌رست قرار داده می‌شد، دیگر به محصولی همه‌چیزتمام در چشم خریداران درمی‌آمد.

    صندلی ماساژ آی رست

    [related]4799[/related]

    ۳. صندلی ماساژ پاناسیما مدل 1003M

    صندلی ماساژ

    برای ماساژ پا، شانه و گردن، نشیمنگاه، دست‌ها و در یک کلام، تمام اعضای بدنتان باید به سراغ صندلی ماساژ پاناسیما بروید. این صندلی، بدنتان را به دو شکل لرزشی و حرکتی ماساژ می‌دهد. تنظیم سرعت ماساژ به دست خودتان است و می‌توانید آن را مطابق میلتان کنترل کنید. این وسیله هم مجهز به گرمکن صندلی است که در ایجاد آرامش بیشتر بدن در هنگام ماساژ نقش مهمی دارد.

    یکی از ویژگی‌های جالب‌توجه صندلی پاناسیما، این است که در قسمت گردن وسیله، اسکنر وجود دارد. با قرار گرفتن روی صندلی، اسکنر می‌تواند عرض شانه‌ها و حالت بدن را اسکن یا همان عکس‌برداری کند و با توجه به اندام هر شخص، فشار کیسه‌های هوایی را  تنظیم کند که در صندلی برای ماساژ بدن وجود دارد.

    قیمت و ویژگی‌های دیگر

    یکی از مزایای عمده‌ای که خریداران قبلی این محصول درباره‌اش می‌گویند، راحتی کار با آن است. کیفیت چرم به‌ کار رفته در وسیله هم از نظر خریداران، کیفیت خوبی دارد. قیمت صندلی هم حدود ۵۰ میلیون تومان است.

    مشاهده صندلی ماساژ پاناسیما

    ۴. صندلی ماساژ آیونیک مدل 802 AE

    صندلی ماساژ صندلی آیونیک هم برای تمام قسمت‌های بدن کاربرد دارد. به کمک ماساژ لرزشی، ضربه‌ای و حرکتی، تمام نقاط بدنتان ماساژ خوبی خواهند گرفت. تشخیص حالت و ابعاد بدن برای ارائه خدمات بهتر ماساژ در این صندلی به طور خودکار ممکن است. امکان شخصی‌سازی برنامهٔ ماساژ دلخواهتان با صندلی آیونیک هم وجود دارد و بعد از اینکه صندلی را مطابق میلتان تنظیم کردید، به راحتی می‌توانید تنظیمات را برای دفعات بعدی هم ذخیره کنید.

    قیمت و ویژگی‌های دیگر

    این مدل از صندلی ماساژ هم قابلیت گرم کردن بدن را دارد. ضمن اینکه شدت گرمایی که ارائه می‌دهد هم قابل‌تنظیم است. برای خرید صندلی آیونیک باید حدود ۲۰ میلیون تومان هزینه کنید. خریداران قبلی این محصول در دیجی‌کالا از خدماتش رضایت زیادی دارند.

    ۵. روکش صندلی ماساژور مدل QS-688-D

    صندلی ماساژ با نزدیک‌شدن به انتهای فهرست این مقاله به مواردی با قیمت‌های کمتر روبه‌رو می‌شویم. این مورد، یک صندلی کامل نیست و در واقع، روکشی است که می‌توانید روی صندلی بگذارید و از ماساژ آن استفاده کنید. البته فکر نکنید که این ماساژور از گزینه‌های دیگری که یک صندلی کامل بودند، چیزی کم دارد. روکش صندلی ماساژور می‌تواند امکاناتی مانند ماساژ گردن، کمر و نشیمنگاه را برایتان فراهم کند. دو غلتک در قسمت گردن و ماساژ قابل‌تنظیم برای ناحیهٔ گردن هم از امکانات مناسبی است که روکش صندلی در اختیارتان قرار می‌دهد. این روکش را می‌توانید روی صندلی ماشین یا صندلی محل کارتان بگذارید. روکش با برق کار می‌کند و اگر دوست دارید که آن را در خودرویتان بگذارید، باید از فندک خودرو برای تولید برق کمک بگیرید.

    قیمت و ویژگی‌های دیگر

    با خرید روکش ماساژور، ریموت یا کنترل از راه دوری هم به شما تحویل داده می‌شود تا به راحتی بتوانید فرایند ماساژ را مدیریت کنید. قیمت صندلی ماساژ یا بهتر است بگوییم روکش ماساژ مذکور، حدود دو میلیون تومان است.

    مشاهده روکش صندلی ماساژور مدل QS-688-D

    در آخر

    صندلی‌های ماساژی که در این مطلب معرفی شدند، خستگیِ روزهای کاری را از تنتان درمی‌آورند. ماساژ گردن، کمر و نشیمنگاه می‌تواند شما را سرحال کند و برای شروع روز کاریِ بعدی، کاملا آماده. اگر بودجهٔ کافی برای خرید این صندلی‌ها را ندارید و نمی‌توانید آنها را تهیه کنید و در منزلتان بگذارید، عیبی ندارد. مراکز ماساژ و بعضی سالن‌های آرایشی دارای این صندلی‌ها هستند و می‌توانید با مراجعه به آنها از خدمات ماساژ استفاده کنید. اما اگر طرفدار خرید هستید و مشکلی بابت قیمت گران صندلی‌ها ندارید، یادتان باشد که این موارد از محبوب‌ترین صندلی‌های ماساژ بودند. [see_also]16935[/see_also]
    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید