بررسی ۳۶۰ درجه سشوار مسافرتی فیلیپس مدل BHD003

بررسی ۳۶۰ درجه سشوار مسافرتی فیلیپس مدل BHD003
راهنمای مطالعه

    سشوار مسافرتی از آن دسته وسایلی است که رفاه و راحتی زیادی در سفر برای‌تان به همراه می‌آورد. اما سشوار مناسب سفر باید ویژگی‌هایی داشته باشد. هر سشوار کوچک و جمع‌وجوری لزوما سشوار مسافرتی نیست. در این مقاله دربارهٔ ویژگی‌های سشوار مسافرتی فیلیپس برای‌تان می‌گوییم. تا بدانید که سراغ خرید آن بروید یا خیر.

    آشنایی بیشتر با سشوار مسافرتی فیلیپس

    فیلیپس برند خوب و نام‌آشنایی در حوزهٔ عرضهٔ لوازم خانگی است. پس با شنیدن نام آن در کنار سشوار مسافرتی BHD003 کمی کنجکاو می‌شویم که ببینیم، این محصول برند فییلیپس هم کیفیت کافی را دارد یا خیر. قبل از هر چیزی اجازه بدهید به سراغ قیمت این محصول برویم. این روزها، قیمت برای خریداران از خیلی عوامل دیگر مهم‌تر است.

    شاید با دانستن اینکه سشوار مسافرتی فیلیپس موردنظر در این مقاله، حدود ۲۳۰ هزارتومان قیمت دارد، تکلیف‌تان را سریع‌تر برای تصمیم‌گیری در خرید روشن کنیم. یعنی شاید این مبلغ برای‌تان زیاد است و اصلا زود، تند و سریع قید خواندن مقاله و خرید این محصول فیلیپس را بزنید.

    اما اگر از ما می‌شنوید، حتی در صورتی که به نظرتان این مبلغ گران است، کمی صبوری کنید و با این محصول که نمونه‌ای شاخص از سشوارهای مسافرتی است، آشنا شوید. ضمن اینکه این را هم بدانید که در میان قیمت‌های سرسام‌آور این روزها، ۲۳۰ هزار تومان بابت محصولی از برندی معروف چندان زیاد نیست.

    ویژگی‌های کلی سشوار فیلیپس را بدانید

    سشوار فیلیپس می‌تواند موهای‌تان را خشک کند و حالت بدهد. خب! مگر تمام سشوارها این کار را انجام نمی‌دهند؟ نه، چون بعضی از سشوارها از قدرت باد کافی برای مدل‌دادن به موها برخوردار نیستند. اما این مدل از سشوار فیلیپس این‌طور نیست و دارای ۲ درجه برای تنظیم سرعت و دماست تا به شکلی مطلوب، موهای‌تان را خشک کند و در مدل‌دادن به موها به کمک‌تان بیاید.

    این سشوار دارای ویژگی‌های خاصی مانند تولید یون برای گرفتن وِز موها نیست یا مثلا باد سرد ندارد اما وزن کم و طراحی جالبش باعث می‌شود تا در ساک و چمدان‌های مسافرتی جای خوبی داشته باشد.

    [related]5629[/related]

    ساختار سشوار مسافرتی فیلیپس چگونه است؟

    خرید سشوار مسافرتی فیلیپس

    همان‌طور که در بخش قبلی گفته شد، سشوار مسافرتی فیلیپس سبک است و حدود ۳۵۰ گرم وزن دارد. حلقه‌ای برای آویختن آن به دیوار یا استند سشوار هم در نظر گرفته شده و علاوه‌ بر آن سیمش هم حدود ۲ متر بلندی دارد. پس اگر آینه از پریز برق دور باشد یا مشکلاتی از این دست داشته باشید، سیم بلند وسیله باعث می‌شود که راحت با آن کار کنید.

    جذاب‌ترین بخش در طراحی آن، دسته سشوار است. برای اینکه وسیله جای کمی در کیف، ساک یا چمدان مسافرتی‌تان بگیرد، دستهٔ آن تا و حجم سشوار کم می‌شود. به نظر ما درخشان‌ترین بخش طراحی این سشوار همین دستهٔ‌ تاشوی آن است.

    این سشوار را دقیق‌تر ببینید

    طراحی بخش متمرکزکننده سر سشوار چگونه است؟

    طراحی بخش متمرکزکنندهٔ سر سشوار هم مناسب و مطلوب است. این بخش از دستگاه، طوری طراحی شده که باد خروجی از سشوار به‌راحتی روی موضعی از مو قرار می‌گیرد که می‌خواهید خشک کنید یا حالت بدهید. در نتیجه سرعت عمل‌تان بیشتر می‌شود و زودتر به نتیجه خواهید رسید. قدرت این سشوار ۱۴۰۰ وات است.

    یعنی حتی اگر به عنوان سشواری خانگی هم از آن استفاده کنید، کارتان را برای خشک‌کردن موها و مدل‌دادن به آنها راه می‌اندازد. البته مدل‌های دیگری هم وجود دارند که بادهایی قوی‌تر تولید می‌کنند و در مقایسه با این مدل مسافرتی برنده‌اند. ولی فیلیپس مسافرتی هم می‌تواند کاربردهای خانگی داشته باشد.

    ضمانت فروش سشوار را بررسی کنید

    سشوار مسافرتی فیلیپس دو سال ضمانت دارد. وجود ضمانت برای محصولات مختلف برندها نشان می‌دهد که با اطمینان بیشتری می‌توان برای خرید محصول قدم برداشت. نخست به این خاطر که خیال‌تان بابت تولید محصولی راحت می‌شود که سازندگانش از کارایی آن مطمئن هستند و حاضرند در صورت بروز خطا و اشکال در کارش، آن را درست کنند. دوم اینکه در صورتی که واقعا محصول خراب شود، برای تعمیر آن سردرگم نخواهید شد و از خدمات پس از فروش بهره خواهید برد.

    [related]5329[/related]

    نظرات خریداران قبلی این محصول چیست؟

    خرید سشوار مسافرتی فیلیپس

    یکی از بهترین کارهایی که قبل از خرید یک محصول و کالا می‌توان انجام داد، بررسی نظرات افرادی است که تجربهٔ خرید و استفاده از آنها را داشته‌اند. این‌روزها به کمک سرزدن به وبسایت‌ها و فروشگاه‌های آنلاین به‌سادگی می‌توان از نظرات کاربرانی مطلع شد که خریدار قبلی یک محصول بوده‌اند. با مراجعه به سایت‌های دیجی‌کالا و آمازون دربارهٔ نظرات کاربران پیرامون سشوار مسافرتی فیلیپس اطلاعاتی به دست آورده‌ایم که مطالعه‌شان برای‌تان خالی از لطف نخواهد بود:

    نقاط قوت محصول

    بسیاری از کاربران وبسایت آمازون و دیجی‌کالا دربارهٔ سبکی، زیبایی طراحی و رنگ سشوار و قدرت باد آن صحبت کرده‌اند. یعنی خرید محصولی که هم قوی است و خوب موها را خشک می‌کند و مدل می‌دهد و هم در دستهٔ محصولات جمع‌وجور مسافرتی قرار می‌گیرد، برای بسیاری از خریداران قبلی آن رضایت‌آور بوده است.

    کسانی که می‌خواهند به مسافرت یا استخر بروند، احتمالا از خرید آن راضی خواهند بود. البته نباید برای براشینگ حرفه‌ای روی آن حساب کنید. بدیهی است که اگر قرار باشد، موهای‌تان را برای عروسی یا مهمانی‌های خاص درست کنید، جان و نفس این سشوار کمی کم خواهد آورد.

    این سشوار را دقیق‌تر ببینید

    نقاط ضعف محصول

    خرید سشوار مسافرتی فیلیپس

    به نظر می‌رسد، زمانی که سشوار را روی درجهٔ قوی‌تر آن تنظیم می‌کنید، صدای آن بلند می‌شود. این صدای بلند از جمله معایبی بود که کاربران دیجی‌کالا و آمازون برای این محصول اعلام کرده‌اند. صدایی بلند از سشواری با جثه‌ای ریز و کوچک چندان خوشایندِ بعضی از خریداران قبلی آن نیامده است. نداشتن باد سرد هم از جمله اشکلاتی است که به سشوار مسافرتی فیلیپس گرفته‌اند.

    در آخر

    خرید سشوار مسافرتی لازم نیست اما باعث می‌شود در سفر راحت‌تر باشید. داشتن سشواری باکیفیت و جمع‌وجور برای کسانی که دانشجو هستند و در خوابگاه زندگی می‌کنند هم بسیار مناسب است. بنا به بررسی این مقاله و نظرات مساعد و مثبت کاربران داخلی و خارجی که این سشوار را قبلا خریده‌اند، به نظر می‌آید که اگر قیمتش برای‌تان مناسب است و لازمش دارید، می‌تواند برایتان انتخاب خوبی باشد. نظر شما چیست؟

    پرفروش‌ترین سشوارهای بازار را ببینید

    [see_also]5547[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید