برای خرید پد لاک پاک کن بهترین‌ها را بشناسید

برای خرید پد لاک پاک کن بهترین‌ها را بشناسید
راهنمای مطالعه

    لاک زدن کاری وقت‌گیر اما جذاب است طوری که اغلب خانم‌ها حاضرند هم برای لاک زدن وقت بگذارد و هم برای پاک کردن آن، اما چه نکاتی را باید برای خرید پد لاک پاک کن بدانیم؟ ما در این مقاله از «درجه» شما را راهنمایی خواهیم کرد.

    پاک کننده‌های لاک ناخن تنوع زیادی دارند، اما یافتن لاک پاک کنی که همه نیازهای شما از یک لاک پاک کن خوب را داشته باشد، معمولا نیاز به دقت در خرید دارد.

    معیارهای درجه برای انتخاب بهترین پد لاک پاک کن

    ما برای بررسی و کمک به شما در انتخاب بهتر برای خرید پد لاک پاک کن، سایت‌های فروش آنلاین از جمله دیجی‌کالا و صفحات اینستاگرام برندها را بررسی کرده‌ایم و تمامی نکاتی را که از معیارهای خوب بودن یک پد لاک پاک کن بود، برای انتخاب بهترین‌ها لحاظ کرده‌ایم.

    • اولین نکته‌ای که در خرید لاک پاک کن به چشم می‌آید، بوی آن است. داشتن بوی خوب یک معیار اساسی برای هر لاک پاک کن است.
    • لاک پاک کن مناسب باید علاوه بر قدرت پاک‌کنندگی بالا به ناخن و پوست اطراف ناخن آسیب نرساند و ناخن را ضعیف نکنند.
    • ناخن را بدون زرد کردن به خوبی پاک کنند.
    • ارزش خرید آن باید نسبت به قیمتش مقرون به صرفه باشد.

    اعداد بعد از گزینه اول یعنی لاک‌پاک‌کن ناژه  معنی‌دار نیستند چون برای محصولی مثل لاک‌پاک کن انتخاب بهترین و پیشنهادش به شما ممکن بود انتخابی سلیقه‌ای و فاقد ارزش‌گذاری دقیق باشد. این محصولات که در ادامه معرفی کردیم جزو لاک‌پاک‌کن‌های خوب محسوب می‌شوند و به نظر من به‌عنوان یک مصرف‌کننده، ناژه بهترین لاک‌پاک‌ کن در بازار ایران محسوب می‌شود.

    ۱. لاک پاک کن ناژه بسته‌ی ۳۰ عددی

    لاک پاک کن ناژهلاک پاک کن ناژه را ببینید

     

    یک بسته اقتصادی و مرغوب که هر پدش هم ممکن است تا چندین بار به کمکتان بیاید تا لاک‌هایتان را به‌خوبی پاک کنید. البته اگر لاک‌های نود و ملایم می‌زنید چون لاک خیلی پررنگ به استفاده از یک پد و سپس دور انداختنش نیاز دارد. ناژه این قابلیت را دارد که با بسته‌بندی جمع‌و‌جورش زیاد جایی در اتاقتان اشغال نکند. تقریبا قابل حمل باشد و تا مدت‌ها از خرید لاک‌پاک کن بی‌نیازتان کند. کامنت‌های خریداران بسیار خوب و مثبت است و روی هم رفته «نازه» همان لاک پاک کنی است که شما را مشتری همیشگی خودش می‌کند.

     

    ۲.  پد لاک پاک کن دافی مدل ۰۱

    خرید پد لاک پاک کن دافی

    پد لاک پاک کن دافی هم در بسته ۹۰ عددی موجود است و عصاره دارد. این لاک هم بخاطر نداشتن الکل، استون و پارابن بسیار محبوب است چون مانع آسیب رساندن و حساسیت به ناخن و لایه لایه شدن پوست اطراف ناخن می‌شود.

    پرفروش‌ترین پدهای لاک‌پاک‌کن دافی را ببینید

    از نکات مثبت دیگری که این پد لاک پاک کن دارد این است که قابلیت پاک‌کنندگی بالایی دارد و می‌توان با یک عدد پد کل ناخن‌ها را پاک کرد و نگران استفاده و مصرف بی‌رویه پد نبود. این پد ناخن هم به کوتیکول ناخن آسیب نمی‌زند و در عین حال آن را نرم نگه می‌دارد.

    این لاک پاک کن هم از آن دسته لاک پاک‌کن‌های قوطی است که برای برخی باز کردن اولیه آن سخت است اما در کل از برآورد نظرات مصرف‌کنندگان می‌توان برداشت کرد که این محصول، محصولی خوب و مناسب است.

    لینک خرید این لاک پاک‌کن از دیجی‌کالا

    [related]29822[/related]

    ۳- پد لاک پاک کن کامان مدل ۰۱

    خرید لاک پاک کن کامان

    برند کامان از آن دسته برندهایی است که به سرعت در میان خانم‌های ایرانی جای خود را باز کرد و می‌توان گفت اکثر خانم‌ها تجربه استفاده یک یا چند محصول از این برند را دارند.

    پد لاک پاک کن کامان مدل ۰۱ در بسته‌های ۴۵ عددی به فروش می‌رسد و چون ابعاد پد مناسب است و رطوبت کافی را هم دارد می‌توان با آن کل ناخن‌ها را سریع پاک کرد. این پد لاک پاک کن که عصاره ندارد فاقد الکل و استون است بنابراین به ناخن و پوست اطراف آن آسیبی نمی‌زند.

    پرفروش‌ترین پدهای لاک‌پاک‌کن کامان را ببینید

    از نکات مهمی که می‌توان به ارزش خرید این لاک پاک کن اشاره کرد این است که زردی روی ناخن به جا نمی‌گذارد.

    در نظرات خانم‌هایی که از این پد استفاده می‌کنند این مورد بسیار بارز است که اکثرا به سایز بزرگ و خوب پد این لاک پاک کن اشاره کرده‌اند و این مورد را دلیلی بر به صرفه بودن خرید آن می‌شمارند.

    از نکات منفی که برای این پد هم دیده می‌شود این است که درش به راحتی باز نمی‌شود وعده‌ای از خانم‌ها نگران هستند که این مساله باعث شود این پدها زود خشک شوند. اما در کل از بررسی این محصول می‌توان نتیجه گرفت که محصولی قابل اعتماد و خوب است.

    لینک خرید این لاک پاک‌کن از دیجی‌کالا

    ۴- پد لاک پاک کن زیکو مدل توت فرنگی

    خرید لاک پاک کن زیکو

    پد لاک پاک کن زیکو که در در قوطی کوچک و قابل حمل در کیف دستی ارائه می‌شود. لاک پاک کن زیکو در سه رایحه توت فرنگی، موز و سیب در بازار موجود است. اما مدل توت فرنگی آن نسبت به باقی مورد استقبال بیشتری است.

    لیست قیمت لاک‌پاک‌کن‌های زیکو را ببینید

    خیلی‌ها فکر می‌کنند که لاک پاک کن فقط باید کار پاک‌کنندگی را به خوبی انجام دهد اما واقعیت این است که در خرید پد لاک پاک کن باید به داشتن ویتامین و خاصیت تقویت کنندگی آن هم دقت کنید. پد لاک پاک کن زیکو مدل توت فرنگی گه در بسته ۳۲ عددی موجود است و مدعی است که حاوی ویتامین B5 و E است.

    این پد معطر و مرطوب است و به همین دلیل قدرت پاک‌کنندگی خوبی دارد. اما از نکات منفی که برخی استفاده کنندگان این پد به آن اشاره داشته‌اند این است که پدها کوچک هستند بنابراین بعضی مواقع لازم است برای کامل پاک کردن لاک‌ها از دو یا سه پد استفاده شود. در کل این محصول با توحه به اینکه در بسته‌بندی ۳۲ عددی موجود است نسبت به قیمتش ارزش خرید خوبی دارد.

    لینک خرید این لاک پاک کن از دیجی‌کالا

    ۵- پد لاک پاک کن ورکان مدل A2

    پد لاک ورکان

    پد لاک پاک کن ورکان محصولی است فاقد مواد مضر و در عین حال به لطافت ناخن و پوست اطراف آن کمک می‌کند. این پد همانطور که در معرفی محصولش بیان شده است مانع خشکی ناخن است و در عین حال خاصیت تقویت‌کنندگی هم دارد.

    پرفروش‌ترین پدهای لاک‌پاک‌کن ورکان را ببینید

    پد لاک پاکن ورکان در بسته ۶ عددی ارائه می‌شود بنابراین برای افرادی که خیلی لاک نمی‌زنند یا برای سفر می‌خواهند بسته کوچک داشته باشند، بسیار مناسب است. با توجه به حجم کم آن قیمت مناسبی هم دارد.

    از مجموع نظرات کاربران در سایت دیجی‌کالا می‌توان گفت این پد لاک پاک کن با وجود داشتن ۶ رایحه متفاوت همچنان نتوانسته رضایت خانم‌ها را برای داشتن بوی مطبوع کسب کند. اما در مجموع قیمت مناسب و کیفیت خوب آن از جمله مواردی است که به چشم می‌آید.

    لینک خرید این پد لاک‌پاک‌کن از دیجی‌کالا

    ۶- پد لاک پاک کن یونی لد مدل Vitamin E And Moisturizer

    پد لاک اونی

    پد لاک پاک کن یونی لد در بسته ۱۰ تایی ارائه می‌شود. این محصول از آن دسته پدهای ناخنی است که ادعا می‌کند مناسب ویتامینه است و حاوی گلیسیرین برای نرمی پوست و ویتامین ای است بنابراین نه تنها لاک ناخن را به خوبی پاک می‌کند بلکه به ناخن و پوست اطراف آن هم آسیبی نمی‌رساند. این محصول هم استون ندارد.

    از جمله نکات مثبتی که خیلی از خانم‌ها در نظراتشان در خصوص این محصول به آن اشاره کرده‌اند این است که چون پدهای لاک پاک کن یونی لد بزرگ هستند می‌توان چند بار از آن استفاده کرد اما چون بسته بندی آن به گونه‌ای نیست که بتوان آن را نگهداری کرد، عملا این پدها بعد از یکبار مصرف باید دور انداخته شوند.

    لینک خرید این پد لاک‌پاک‌کن از دیجی‌کالا

    ۷- پد لاک پاک کن نیوساد مدل Natural

    پد لاک نیوساد

    برند ایرانی نیوساد برند شناخته‌شده‌ای در تولید پد لاک ‌پاک‌کن است. این پد لاک پاک کن در بسته‌ای حاوی پنج عدد پد به فروش می‌رسد.

    پرفروش‌ترین پدهای لاک‌پاک‌کن نیوساد را ببینید

    با بررسی اینستاگرام این برند به نظر می‌آید اکثر مصرف‌کنندگان این پد ناخن ایرانی از کیفیت و قدرت پاک‌کنندگی آن رضایت کامل دارند و خیلی از خانم‌ها به بسته‌بندی متفاوت و در عین حال خوب این پد اشاره می‌کنند و این بسته‌بندی که هر پد در یک بسته جدا قرار گرفته است را بسیار مناسب می‌دانند. 

    ارزش خرید این برند از نظر مصرف‌کنندگان این محصول بسیار خوب است.

    اما از طرفی هم عده‌ای از خانم‌ها معتقدند چون پدهای این برند کیفیت پاک‌کنندگی بالایی دارند بنابراین بهتر است بسته‌بندی پد لاک به گونه‌ای باشد که بتوان از هر پد چندین بار استفاده کرد.

    لینک خرید این پد لاک پاک‌کن از دیجی‌کالا

    ۸- پد لاک پاک کن نینو کد ۸۵۹

    پد لاک پاک کن نینو

    این پد لاک پاک کن یکی از محبوب‌ترین‌هاست که در بسته‌ای کاسه‌ای و ۹۰ عددی به فروش می‌رسد. از جمله نکات مثبت این لاک پاک کن این است که عصاره ندارد و چون فاقد استون، پارابن و الکل است بنابراین ایجاد حساسیت نمی‌کند و درعین حال مانع لایه لایه شدن اطراف ناخن هم می‌شود.

    پرفروش‌ترین لاک‌پاک‌های نینو را ببینید

    این پد همچنین باعث نرم شدن کوتیکول ناخن (کوتیکول همان قسمت شفاف و سخت پوست اطراف ناخن است که در محل رویش ناخن قرار گرفته و از نفوذ باکتری‌ها به ریشه ناخن جلوگیری می‌کند) می‌شود.

    با بررسی نظرات خریداران این پد لاک پاک کن به نظر می‌رسد که این محصول قدرت پاک‌کنندگی واقعا خوبی دارد و هر پد آن برای کل ناخن‌های دست و پا کافی است و حتی لاک‌های اکلیلی که به راحتی پاک نمی‌شوند را به خوبی پاک می‌کند.

     

    اما مشکلی که برخی از مصرف‌کنندگان این لاک پاک کن با آن مواجهه شده بودند، باز کردن در اصلی برای بار اول بوده است. همچنین پدها بهم وصل هستند و جدا کردن آنها از هم ممکن است برایتان ناخوشایند باشد؛ چون صدای پاره شدن پد از پد قبلی حداقل برای من خوشایند نبود.  اما به طور کل از برآورد و بررسی کلی نظرات، اینطور به نظر می‌رسد که این محصول کارآمد و مناسب است.

    لینک خرید این لاک پاک‌کن از دیجی‌کالا

    در پایان

    حتما در خرید پد لاک پاک کن خود دقت کافی داشته باشید که تا حد امکان پدی را انتخاب کنید که هم به خوبی لاک ناخن‌های شما را ‍پاک کنند و هم به آنها آسیبی نرسانند. یک ناخن وقتی زیباتر است که سالم باشد. پیشنهاد ویژه خرید لاک پاک کن را ببینید راستی اگر شما هم تجربه‌ای از خرید پد لاک پاک کن برندهای دیگر دارید یا نظراتی متفاوت با بررسی‌های ما در این مقاله دارید با ما در میان بگذارید. [see_also]29815[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید