بهترین برندهای شامپوی کودک؛ یک حمام خوب با خیال راحت

بهترین برندهای شامپوی کودک؛ یک حمام خوب با خیال راحت
راهنمای مطالعه

    بهترین برندهای شامپوی کودک را بشناسید تا گریه کودک‌تان را در حمام نشنوید! کمتر کودکی میانه خوبی با یک عالمه کف روی سرش دارد. اما با انتخاب یکی از بهترین برندهای شامپوی کودک، حمام را دلپذیرتر کنید.

    نوزادی که تازه به دنیا آمده، آن‌قدر کوچک است که گاهی می‌ترسیم او را به حمام ببریم. همچنان که بزرگ‌تر می‌شود، حسابی از آب‌بازی لذت می‌برد. اما احتمالا هیچ خوشش نمی‌آید سرش را با شامپو بشوییم! درجه در این مطلب بهترین برندهای شامپوی کودک موجود در بازار را به شما معرفی می‌کند. با انتخاب شامپوی مناسب، راحت‌تر گریه‌ احتمالی فرزندتان را مدیریت می‌کنید! شاید هم بالاخره به بازی با کف و حباب علاقه‌مند شد و اجازه داد بی‌دردسر مویش را بشویید.

    معیارهای درجه برای انتخاب بهترین برندهای شامپوی کودک

    انتخاب بهترین برندهای شامپوی کودک اصلا کار ساده‌‌ای نبود. چند معیار کلی را در نظر داشتیم، مانند این‌ها:

    • چشم را نمی‌سوزاند.
    • کامنت‌های خوبی از کاربران قبلی دریافت کرده.
    • حجم شامپو نسبت به قیمتش می‌ارزد.

    اما در وهله اول به تعداد خریدارانی توجه کردیم که به ما پیشنهاد خرید شامپو را می‌دهند. شماره ۱، بیشترین پیشنهاد خرید را دارد.

    ۱- شامپو کودک فیروزبهترین برندهای شامپوی کودک

    فیروز را همه می‌شناسیم. محصولات بهداشتی کودک آن اغلب بازخورد خوبی از والدین می‌گیرند. این شرکت خوش‌نام و باسابقه است.

    پرفروش‌ترین محصولات فیروز را ببینید

    خودش می‌گوید ساقه‌ مو را ترمیم می‌کند. باعث نرمی مو می‌شود و نمی‌گذارد موهای کودک گره بخورند. بوی شامپو تند نیست و کودک را اذیت نمی‌کند. درعوض عطر ملایمش روی مو می‌ماند و حس تمیزی را تداعی می‌کند. این شرکت چهل ساله هنوز به شعار قدیمی خودش می‌نازد. به «چشم‌ها را نمی‌سوزاند»! این شامپو ویتامین ندارد. بسته‌بندی آن ۲۰۰، ۳۰۰ یا ۵۰۰ میلی‌لیتری است.

    نظر مصرف‌کنندگان درمورد شامپو بچه فیروز چیست؟

    از ۸۱۲ کاربری که در دیجی‌کالا به آن رای داده‌اند، امتیاز ۴/۴ را به‌دست آورده. ۵۳۸ نفر درباره‌ این محصول حرف زده‌اند که نشان می‌دهد تعداد خریداران آن کم نیست.

    امتیازی که خریداران قبلی به قدرت تمیز‌کنندگی، نرم‌کنندگی، نسوزاندن چشم و ارزش خرید داده‌اند، همگی خوب است. این شامپو از دید کاربران باکیفیت و به‌صرفه است. خیلی‌ها به این نکته اشاره کرده‌اند که چشم بچه را نمی‌سوزاند. بعضی از بزرگسالان هم برای استفاده‌ روزانه یا شست‌وشوی صورت این شامپو را انتخاب کرده‌اند. شامپو بچه فیروز قیمت مناسبی دارد و درمقایسه با بسیاری از برندهای خارجی و ایرانی قیمت به‌صرفه‌ای دارد.

    جدول مشخصات شامپو بچه فیروز

    [table id=459 /]

    پرطرفدارترین شامپو بچه فیروز را ببینید

    ۲- شامپو بچه موستلابهترین برندهای شامپوی کودک

    برند فرانسوی موستلا ثابت کرده که محبوب والدین است. این برند که محصولات بهداشتی متنوعی دارد، شامپوی باکیفیتی تولید کرده. موستلا ادعا می‌کند محصولش حساسیت ایجاد نمی‌کند و خیلی ملایم است. اجازه نمی‌دهد موهای کودک گره بخورد و موها را شاداب می‌کند.

    در تولید این شامپو از عصاره بابونه و روغن نارگیل استفاده شده. این ترکیب ویژگی نرم‌کنندگی دارد و مو را به‌خوبی تغذیه می‌کند. موستلا می‌گوید ۹۵ درصد از ترکیب شامپو، منشا گیاهی دارد. شامپو بچه موستلا را می‌توانید با بسته‌بندی ۲۰۰ میلی‌لیتر تهیه کنید. این محصول به‌شکل فوم، محصول ترکیبی شامپو سر و بدن و ژل هم در بازار وجود دارد.

    پرفروش‌ترین شامپو بچه موستلا را ببینید

    نظر مصرف‌کنندگان درمورد شامپو بچه موستلا چیست؟

    وقتی می‌بینیم بیشتر از ۴۸۰ کاربر این محصول را پیشنهاد می‌کنند، نظرمان جلب می‌شود. شامپو بچه موستلا از هزار و ۹ کاربر توانسته امتیاز ۴/۴ را به دست بیاورد. باتوجه به تعداد زیاد رای‌دهندگان، امتیاز خیلی خوبی است. حدود ۸۸ درصد کاربران از خرید خود راضی بوده‌اند. ۵۴۱ نفر درمورد این محصول حرف زده‌اند. کیفیت خوب، بوی خوب، نرم‌کنندگی، براق‌کنندگی و نسوزاندن چشم کودک از مواردی‌ست که بیشتر خریداران اشاره کرده‌اند. مثل هر محصول خارجی دیگری، نسبت به قبل گران‌تر شده. مصرف‌کننده وفادار آن خیلی خوشنود نیست.

    جدول مشخصات شامپو بچه موستلا

    [table id=463 /]

    مشاهده قیمت این شامپو در دیجی‌کالا

    ۳- شامپو کودک ایروکسبهترین برندهای شامپوی کودک

    یکی از مهم‌ترین فاکتورهای شامپو بچه این است که چشم را نسوزاند. شامپو ایروکس هم می‌گوید چشم را تحریک نمی‌کند. تست‌ درماتولوژی این شامپو ثابت کرده که چشم را نمی‌سوزاند و حساسیت پوستی ایجاد نمی‌کند. استفاده از این شامپو باعث گره خوردن موی کودک نمی‌شود. این شامپو هم عصاره دارد و هم ویتامین E و B5. در تولید آن از روغن جوجوبا، د-پانتول، عصاره بابونه، بید کانادایی، جوانه گندم و الانتویین استفاده شده. این شامپو در حجم ۲۰۰ میلی‌لیتر در بازار موجود است.

    پرفروش‌ترین شامپو بچه ایروکس را ببینید

    نظر مصرف‌کنندگان درمورد شامپو بچه ایروکس چیست؟

    ۱۶۰ نفر از خریداران این محصول، پیشنهاد خرید آن را داده‌اند. همین عدد توانسته شامپو بچه ایروکس را در جایگاه دوم بهترین برندهای شامپوی کودک بنشاند.

    ارزیابی کاربران درمورد ارزش خرید، تمیزکنندگی و نرم‌کنندگی این محصول خوب بوده. همین‌طور درمورد ویژگی نسوزاندن چشم که خیلی مهم است. بوی خوب، کیفیت خوب، قیمت مناسب، نداشتن سولفات و ایجاد نکردن حساسیت پوستی از جمله مواردی ا‌ست که اغلب خریداران درموردش نوشته‌اند. شامپو بچه ایروکس توانسته از ۳۲۰ کاربر، امتیاز ۴/۴ را بگیرد. ۸۷ درصد خریداران از این شامپو راضی بوده‌اند.

    جدول مشخصات شامپو بچه ایروکس

    [table id=460 /]

    مشاهده قیمت این شامپو در دیجی‌کالا

    ۴- شامپو کودک شاومابهترین برندهای شامپوی کودک

    بچه‌ها مدام در حال فعالیت و بازی هستند. پوست سر بچه‌ها چندان چرب نیست. ما به شامپویی نیاز داریم که ملایم باشد و باعث حساسیت نشود. شامپو شاوما همین ادعا را دارد. این شامپو را می‌توانید در بسته‌بندی ۲۵۰ میلی‌‌لیتری بخرید. شاوما محصول کودکش را در دو رنگ برای دخترها و پسرها ارائه کرده. شامپو بچه شاوما رنگ مصنوعی ندارد و بدون سولفات است. بوی میوه آن خوشایند است. ضمن اینکه پوست را خشک نمی‌کند.

    پرفروش‌ترین انواع شامپو بچه شاوما را ببینید

    [related]31724[/related]

    نظر مصرف‌کنندگان درمورد شامپو بچه شاوما چیست؟

    بیشتر از ۱۲۰ نفر از خریداران قبلی، این محصول را پیشنهاد می‌کنند. شامپو شاوما از ۲۷۹ کاربر، امتیاز ۴/۴ را گرفته. ارزیابی کاربران دیجی‌کالا از نرم‌کنندگی، نسوزاندن چشم، تمیزکنندگی و ارزش خرید آن خوب است. نظر خریداران این است که کیفیت خوبی دارد، کف می‌کند، چشم بچه را نمی‌سوزاند و موها را براق می‌کند. بعضی‌ها از کف زیاد شامپو و آب‌کشی سخت‌ آن نوشته‌اند. اما اغلب درمورد بوی خوشش هم‌نظر هستند.

    جدول مشخصات شامپو بچه شاوما

    [table id=462 /]

    مشاهده قیمت این شامپو در دیجی‌کالا

    ۵- شامپو کودک اوریاژبهترین برندهای شامپوی کودک

    اوریاژ یکی از برندهایی‌ است که محصولات بهداشتی کودک آن، بازخورد خوبی از مصرف‌کننده گرفته. خرید شامپو بچه اوریاژ هم پشیمانی به‌دنبال ندارد. چشم را نمی‌سوزاند، در ترکیب آن صابون به کار نرفته و گره‌های مو را باز می‌کند. این شامپو ادعا می‌کند ملایم است و مو را نرم و براق می‌کند. شامپو اوریاژ ویتامین و عصاره ندارد و در حجم ۲۰۰ میلی‌لیتر در بازار پیدا می‌شود.

    پرفروش‌ترین شامپو بچه اوریاژ را ببینید

    نظر مصرف‌کنندگان درمورد شامپو بچه اوریاژ چیست؟

    به‌دست آوردن امتیاز ۴/۶ از ۱۳۴ کاربر، خیلی خوب به‌نظر می‌رسد. بیشتر از ۸۰ نفر پیشنهاد کرده‌اند این محصول را بخریم. درصد رضایت از کالای شامپو اوریاژ هم قابل‌توجه است، یعنی حدود ۹۲ درصد.

    کاربران به قدرت تمیز کردن، نرم‌ کردن، نسوزاندن و ارزش خرید این محصول، درجه خوب داده‌اند. آنها نوشته‌اند شامپو بچه اوریاژ خوب کف می‌کند، غلظت خوبی دارد، نرم‌کننده است و عطر خوبش روی موها می‌ماند. بعضی از بزرگ‌ترها خودشان هم از این شامپو استفاده می‌کنند. قیمت این محصول باتوجه به خارجی بودنش، بالاست و اغلب کاربران از گران‌ شدنش، دل خوشی ندارند.

    جدول مشخصات شامپو بچه اوریاژ

    [table id=461 /]

    مشاهده قیمت این شامپو در دیجی‌کالا

    ۶- شامپو بچه اکتیو مدل باب اسفنجیبهترین شامپو بچه

    شما مجبورید در حمام سر کودک را گرم کنید. وگرنه شامپو زدن به موهایش سخت پیش می‌رود. برند اکتیو فکر همین‌جا را کرده و شامپو را با طراحی بچه‌گانه به بازار فرستاده. شامپوی باب اسفنجی ادعا می‌کند چشم کودک را نمی‌سوزاند و موهایش را نرم می‌کند. با استفاده از این شامپو موها وز نمی‌شوند و حسابی لطیف خواهند بود. این محصول عصاره و ویتامین ندارد و در بسته‌بندی ۲۸۰ گرمی در بازار موجود است. همه‌ شامپوهای کودک اکتیو در بسته‌بندی مناسب کودک مثل مینیون و اسپایدرمن تولید شده‌اند. این را هم بگوییم که محصولات اکتیو یکی از ارزان ترین شامپو بچه موجود در بازار به‌حساب می‌آیند.

    پرفروش‌ترین شامپو بچه اکتیو را ببینید

    نظر مصرف‌کنندگان درمورد شامپو بچه اکتیو چیست؟

    بیشتر از ۴۰ نفر خرید این محصول را پیشنهاد کرده‌اند. از ۱۰۵ کاربر دیجی‌کالا توانسته امتیاز ۴/۴ را دریافت کند. آنها ۸۸ درصد رضایت از کالا را اعلام کرده‌اند.

    خریداران پیشین قدرت نرم‌کنندگی، تمیزکنندگی، ارزش خرید و نسوزاندن چشم این محصول را خوب ارزیابی کرده‌اند. میان دیدگاه‌های ۵۰ نفری که کامنت نوشته‌اند، اشاره به کیفیت، بوی خوب، نرم‌کنندگی و قیمت مناسب می‌بینیم. بیشتر خریداران به سرگرم شدن بچه‌ها با بسته‌بندی شامپو اشاره کرده‌اند.

    جدول مشخصات شامپو بچه اکتیو

    [table id=464 /]

    مشاهده قیمت این شامپو در دیجی‌کالا

    ۷- شامپو کودک چیکوبهترین برندهای شامپوی کودک

    نمی‌شود از بهترین برندهای شامپوی کودک بنویسیم و حرفی از برند محبوب چیکو نزنیم. این روزها قیمت محصولات چیکو مثل خیلی از شامپوهای خارجی دیگر حسابی گران شده. اما هنوز خیلی از پدر و مادرها ترجیح می‌دهند برای نوزاد یا کودک‌شان از این برند ایتالیایی استفاده کنند. البته حجم این شامپو درمقایسه با محصولات مشابه بیشتر است و در بسته‌بندی ۵۰۰ میلی‌لیتر پیدا می‌شود. اگر قیمت آن را با محصولات ۲۰۰ میلی‌لیتری خارجی مقایسه کنیم، می‌بینیم که اختلاف قیمتی ندارد.

    شامپو بچه چیکو عصاره و ویتامین دارد.  PH آن در حد طبیعی‌ست و باعث سوزش چشم نمی‌‌شود. حساسیت ایجاد نمی‌کند و خلاصه محصول باکیفیتی‌ست.

    پرفروش‌ترین انواع شامپو بچه چیکو را ببینید

    نظر مصرف‌کنندگان درمورد شامپو بچه چیکو چیست؟

    بیشتر از ۳۰ نفر این محصول را پیشنهاد کرده‌اند. از ۶۷ کاربر توانسته امتیاز خوب ۴/۴ را به‌دست آورد. این کاربران قدرت تمیز‌کنندگی، نرم‌کنندگی و نسوزاندن چشم را خوب ارزیابی کرده‌اند و ارزش قیمت آن را معمولی. خریدران پیشین می‌گویند مو را لطیف می‌کند، باکیفیت است، چشم را نمی‌سوزاند و بوی خیلی خوبی دارد. بیشتر کاربران به بالا رفتن قیمت این کالا اشاره کرده‌اند. جدول مشخصات شامپو بچه اکتیو [table id=465 /] مشاهده قیمت این شامپو در دیجی‌کالا شما برای نوزاد یا کودک‌تان چه شامپویی می‌خرید؟ به‌نظر شما کیفیت شامپوی خارجی با قیمت بالایی که دارد، چگونه است؟ [see_also]31668[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید