۱۹ مدل از بهترین شامپوهای بدون سولفات خارجی

۱۹ مدل از بهترین شامپوهای بدون سولفات خارجی
راهنمای مطالعه

    در این مطلب «درجه» مروری بر ویژگی‌های شامپو بدون سولفات و فواید استفاده از آن داریم و به معرفی بهترین شامپوهای بدون سولفات خارجی می‌پردازیم.

    استفاده از شامپو بدون سولفات روش‌ جدیدی برای محافظت از مو است. شامپو بدون سولفات به دلیل نداشتن سولفات به عنوان یک ماده شیمیایی، گزینه‌ بی‌خطرتری برای مو است و بدون داشتن ترکیبات مضر برای مو، به حفظ درخشندگی و طراوت مو کمک می‌کند.این نوع شامپو به حفظ رطوبت طبیعی مو کمک کرده و از ایجاد موخوره، خارش، التهاب و خشکی پوست سر، خشکی مو بعد از حمام و شکنندگی در موها جلوگیری می‌کند.. همچنین ماندگاری رنگ مو در نتیجه‌ی استفاده از شامپو بدون سولفات بیشتر می‌شود.

    می‌توان برای جلوگیری از سوزش چشم نیز از شامپو بدون سولفات استفاده کرد. همچنین مو در حالت عادی نیاز به مقداری رطوبت و چربی طبیعی برای سالم ماندن دارد. این موارد در صورتی که از شامپو حاوی سولفات استفاده کنید به راحتی از موهای شما محو می‌شوند. اما شامپو بدون سولفات باعث می‌شود اندکی رطوبت و چربی برای جلوگیری از مواردی مانند اگزما، روی پوست سر باقی بماند.

    پیش از این شما را با تمام مزایای شامپو بدون سولفات و تعدادی از شامپوهای بدون سولفات ایرانی آشنا کردیم. در این مطلب با ما همراه باشید تا به معرفی چند نمونه از بهترین شامپوهای بدون سولفات خارجی بپردازیم.

    معیارهای بهترین شامپو بدون سولفات خارجی

    شامپوهایی که در این مقاله معرفی شده‌اند را براساس معیارهایی به شما معرفی کرده‌ایم. این معیارها عبارتند از:

    • فاقد سولفات
    • قدرت تمیزکنندگی بالا
    • کمک به حفظ رطوبت مو
    • ترمیم و افزایش درخشندگی مو
    • رضایت خریداران قبلی

    شامپو بدون سولفات او‌جی‌ایکس

    او جی ایکس بدون سولفات

    این مدل از شامپو‌های اوجی‌ایکس، حاوی شیرنارگیل، پروتئین‌های تخم‌مرغ و روغن نارگیل است و به‌ همین دلیل موهایتان را شاداب و درخشان کرده و رطوبت آن را حفظ می‌کند. درضمن اگر می‌خواهید موهایی نرم و لطیف داشته باشید، این شامپو مناسب‌تان است.

    شامپو شیر نارگیل اوجی‌ایکس، بدون سولفات یا پارابن و مناسب استفاده روزانه است و از آنجایی‌که این شامپو ویتامینه و تغذیه‌کننده است،  همه افراد، به‌ویژه افرادی که موهای خشکی دارند، می‌توانند از فواید آن بهره‌مند شوند.

    شامپو بدون سولفات نیشمن

    نیشمن بدون سولفات

    شامپوی نیشمن مدل Inca Inchi 03 حاوی ترکیباتی چون روغن سویا، روغن زیتون، روغن آووکادو، روغن گیاه پنبه و عصاره کاکائو و پنبه است و می‌تواند موهای صدمه‌دیده‌تان را ترمیم و آب‌رسانی کند. مواد مغذی موجود در این شامپو موجب تغذیه و شادابی و در عین حال درخشان شدن‌ موهایتان می‌شود.

    ویژگی بدون سولفات بودن این شامپو صدمات موها ناشی از استفاده از رنگ‌ها و محصولات حالت‌دهنده را معکوس کرده و موهایتان را درمان می‌کند. این شامپو عاری از نمک، سیلیکون و مواد حساسیت‌زا و مناسب انواع مو است.

    شامپو بدون سولفات یانسی

    یانسی بدون سولفات

    شامپو مو یانسی، با مرطوب‌  و تغذیه کردن مو، بافت‌های آسیب‌دیده و فرسوده مو را احیا کرده و ظاهر آن را خوش‌حالت، شفاف و منعطف می‌کند. از آنجایی‌که این شامپو حاوی پروتئین پرو‌کراتین ترمیم‌کننده است، روی کوتیکول مو اثر مثبت گذاشته و موجب تقویت موها می‌شود.

    شامپو مو یانسی حاوی سلول‌های بنیادی گیاهی است و به همین دلیل توانایی ضدپیری موها را دارد و فرسودگی آنها را به تعویق می‌اندازد.

    کلاژن دریایی موجود در این شامپو (که معمولا از فلس یا پوست ماهی‌های آب شور مانند ماهی قزل‌آلا گرفته می‌شود)، انعطاف‌پذیری مو را افزایش داده و الیاف موهایتان را محکم می‌کند.

    شامپو بدون سولفات پنتن

    شامپو بدون سولفات خارجیشامپو بدون سولفات پنتن با نام «شامپو آرگان پنتن بدون سولفات»، یکی از شامپوهای بدون سولفات خارجی برای شست و شو و مراقبت از مو است. این شامپو دارای ترکیباتی غنی از روغن آرگان بوده و تاثیر مطلوبی در نرم شدن موها دارد.

    شامپو بدون سولفات خارجی پنتن از سری گلد، مناسب موهای خشک و آسیب دیده است و نرمی و زیبایی سریعی به موها می‌بخشد. این شامپو به حذف ناخالصی ها بدون آسیب به روغن های طبیعی موکمک می‌کند و فاقد پارابن، سولفات، و سیلیکون است. آبرسانی به کوتیکول‌های آسیب‌دیده از دیگر فواید این مدل شامپو است.

    شامپو بدون سولفات ایوروشه

    شامپو بدون سولفات خارجی

    یوروشه را می‌توان یک شامپوی سالم و ارگانیک، بدون سیلیکون، بدون مواد رنگی و بدون پارابن توصیف کرد. این شامپوی کرمی به سادگی و با ملایمت، موها را به خوبی شست‌وشو داده و از ساقه‌ و فیبر مو محافظت می کند. طبق ادعادی تولید کننده این شامپو روشی کاملا جدید را برای شست‌وشوی مو ارائه می‌دهد و از جنبش «نه به شامپو» الهام گرفته است.

    شامپو بدون سولفات ایوروشه به دلیل نداشتن مواد شیمیایی، کف نمی‌کند و می‌توان از آن به صورت روزانه نیز استفاده کرد. این شامپو خاصیت نرم‌کنندگی بسیاری دارد و یک گزینه‌ بسیار مناسب برای موهای حساس است.

    در صورت مصرف این شامپو، مو حداقل تا ۳ روز پس از مصرف چرب نمی‌شود. شامپو بدون سولفات ایوروشه برای موهای کراتینه شده نیز مناسب است و هیچ گونه آسیبی به مو وارد نمی‌کند.

    شامپو بدون سولفات لورال

    شامپو بدون سولفات خارجیشامپو بدون سولفات خارجی لورآل، مخصوصا برای موهایی که نیاز به مراقبت دارند و موهای آسیب دیده بر اثر بارها رنگ شدن، یک گزینه‌ مناسب است زیرا موها را با ملایمت و بدون اینکه به آن‌ها آسیبی برساند، با ترکیباتی بدون سولفات تمیز می‌کند و در عین محافظت از رنگ، موها را براق و درخشان می کند.

    یکی دیگر از دلایل مفید بودن این محصول ملایم بودن و عدم تولید کف است که باعث جلوگیری از تحریک پوست می‌شود. شامپو سه در یک لورآل با ترکیبات حاوی نرم‌کننده به راحت‌تر شانه شدن مو نیز کمک می‌کند.

    قدرت شویندگی و خاصیت چربی‌زدایی شامپو بدون سولفات لورال با فرمولاسیون حاوی روغن تخم کتان و فیلترهای UVA/UVB و همچنین ترکیبات بدون سولفات ملایم است تا موهایی که در اثر مواد شیمیایی خشک شده‌اند به حالت طبیعی برگردند.

    لینک خرید این شامپوی بدون سولفات

    شامپو بدون سولفات گارنیه

    شامپو بدون سولفات خارجیشرایط مراقبت موهای وز و خشک به دلیل حساسیت بسیار بالای این نوع مو، متفاوت و خاص است. شامپوی برند گارنیه با نام آووکادو با فرمول مخصوصش موهای خشک را نرم‌تر می‌کند. در فرمول این شامپو از دو عصاره‌ی آووکادو و شی‌باتر استفاده شده است؛ دو عصاره‌ای که علاوه‌بر نرم‌کنندگی، روی تقویت موهای شما هم اثر مهمی می‌گذارند.

    این شامپو بدون سولفات خارجی محصول کشور فرانسه بوده و مناسب ترمیم موهای خشک و آسیب دیده است. حجم شامپو گارنیه برابر با 250 میلی‌لیتر است که این اندازه از شامپو تا مدت زیادی برای استفاده‌ی روزانه‌ شما کافی به نظر می‌رسد. شامپو گارنیه برای استفاده‌ی مشترک آقایان و بانوان طراحی شده است.

    شامپو بدون سولفات گلیس

    شامپو بدون سولفات خارجیشامپو بدون سولفات خارجی گلیس در کنار براق کردن و درخشان کردن موها، خاصیت بازسازی موهای آسیب‌دیده را نیز دارد. تارهای مو بسیار حساس و ظریف هستند و در اثر رنگ کردن‌های مکرر، فرکردن و استفاده از خشک‌کن‌ها و حالت‌دهنده‌های مو ممکن است آسیب ببینند؛ همچنین بافت موی بعضی از افراد خشک است و این نوع موها خیلی زود آسیب دیده و چندشاخه شده و یا به‌اصطلاح دچار موخوره می‌شود.

    [related]35009[/related]

    برای این‌که این آسیب‌ها به مو وارد نشود یا به حداقل برسد، لازم است که از محصولات ترمیمی مو که از کیفیت بالایی برخوردارند استفاده کرد. استفاده از شامپو مو بازسازی‌کننده‌ی گلیس که حاوی کراتین مایع است، در این زمینه گزینه مناسبی است. این شامپو باعث نرمی و درخشان شدن تارهای مو می‌شود و تاثیری عالی و بسیار محسوس روی موها دارد که پس از چندبار استفاده این تاثیر را احساس خواهید کرد.

    لینک خرید این شامپوی بدون سولفات

    شامپو بدون سولفات شامپو مو ترزمی

    شامپو بدون سولفات ترزمی

    شامپو موی ترزمی مدل «Keratin smooth color with Moroccan oil»، یکی دیگر از شامپوهای بدون سولفات خارجی است که مناسب موهای آسیب‌دیده، رنگ‌شده و شکننده است. اگر موهایتان خشک و ضعیف است، این شامپو می‌تواند آن را نرم و لطیف و در عین حال تقویت کند.

    این مدل از شامپوهای موی ترزمی، صاف‌کننده و در عین حال براق‌کننده است. این شامپو برای موهای کراتینه‌شده بسیار کارایی دارد و عمر کراتینه مو را افزایش می‌دهد.

    درضمن این شامپو مناسب خانم‌ها و آقایان است.

    شامپو بدون سولفات ویتامول

    شامپو بدون سولفات خارجیشامپو بدون سولفات ویتامول، گزینه خوبی برای موهای رنگ شده و کراتین است. این شامپو بدون سولفات خارجی، معروف به از بین بردن خشکی و وزی مو است و باعث ایجاد حالتی ابریشمی مو می‌شود.

    طبق ادعای تولید کننده توسط این شامپو لایه‌‌ای محافظت بر ساقه مو ایجاد می‌شود که همین امر سبب جلوگیری از کدر شدن رنگ مو خواهد شد. با استفاده مداوم از این شامپو می‌توانید به بازسازی و تقویت موهای خود کمک کنید.

    شامپو بدون سولفات ویتامول دارای کف کمتری نسبت به سایر شامپوها موجود در بازار است که همین امر نشان از مرغوبیت این کالا دارد. شامپوی موی فر ویتامول با داشتن کراتین و همچنین روغن‌های جوجوبا و بامبو در ترکیبات خود به نرمی موهای فر بسیار کمک کرده و شانه زدن این موها را آسان می‌کند همچنین باعث درخشندگی موی فر شده و از گره شدن موها نیز جلوگیری می‌کند.

    لینک خرید این شامپوی بدون سولفات

    شامپو بدون سولفات کراستاس شامپو بدون سولفات خارجی

    کراستاس در سال ۱۹۶۴ تحت نظر کمپانی لورآل تاسیس شد و تولیدات خود را به بازار عرضه کرد. این شرکت در حال حاضر انواع مختلفی از شامپوها، ماسک مو، سرم مو، کرم مو و مانند آن را که مغذی، حالت‌دهنده و تقویت‌کننده هستند، تولید و ارائه می‌کند. کراستاس امروزه به عنوان تخصصی‌ترین لاین لورآل برای شامپوهای مراقبت از ریزش مو، شامپو ضد شوره‌ سر و کم پشتی موها است.

    شامپو بدون سولفات کراستاس، برای موهایی که از شدت فر و وز بودن رنج می‌برند، گزینه‌ای مناسب است. این شامپو بدون سولفات خارجی با خاصیت کنترل‌کنندگی خود از بهترین نمونه‌های خارجی در بازار شامپوهای خارجی محسوب می‌شود.

    شامپو بدون سولفات کراستاس برای بعد از کراتین، بوتاکس و ریباندینگ مناسب است. این شامپو همچنین به صافی و لخت شدن مو کمک می‌کند و برای موهای آسیب‌دیده براثر رنگ یا حرارت، خاصیت ترمیم‌کنندگی دارد. این شامپو از رطوبت موها تا ۷۲ ساعت محافظت می‌کند.

    لینک خرید این شامپوی بدون سولفات

    شامپو بدون سولفات سولکس

    شامپو بدون سولفات خارجیشرکت سولکس از سال ۲۰۱۹ در کشور ترکیه، فعالیت خود را با تولید شامپوهای ارگانیک و بدون نمک آغاز کرد و سپس با تولید محصولات مراقبتی مو مانند اکسیر آرگان و کراتین و کرم موی بعد حمام و قطره تخصصی مو خوره، معروف‌تر شد.

    شامپو بدون سولفات سولکس برای موهای شکننده و آسیب دیده گزینه مناسبی محسوب می‌شود. این شامپو  از وز شدن موها و ایجاده گره در مو پیشگیری می‌کند. شامپو بدون سولفات سولکس، فاقد پارابن و الکل بوده و حالت‌پذیری، نرمی و لطافت مو را افزایش می‌دهد.

    این مدل شامپوی بدون نمک سولکس، کاملا ارگانیک تهیه شده و به دلیل داشتن کراتین مایع، باعث بازسازی ساختار مو می‌شود. همچنین این شامپو از مو در برابر عوامل مضر محافظت کرده و باعث تقویت بافت، نرمی و کشش مو می‌شود. اگر موهایتان مدت زیادی در معرض مواد شیمیایی متعدد بوده، این شامپو گزینه خوبی برای شما محسوب می‌شود.

    لینک خرید این شامپوی بدون سولفات

    شامپو بدون سولفات دی‌پی

    شامپو دی‌پی بدون سولفات

    این شامپو که محصولی از شرکت دکس (DEX) ترکیه است، بهترین شامپو برای موهای رنگ‌شده و همچنین صدمه‌دیده است. این شامپو حاوی فیلتر UV است و از مو در برابر تشعشعات مضر نور خورشید محافظت می‌کند و ماندگاری رنگ مو را افزایش می‌دهد.

    این مدل از شامپوهای دی‌پی (Daily Perfection) ضدریزش هم بوده و با ایجاد سد محافظتی روی موهای آسیب‌دیده، از ریزش بیشتر موها جلوگیری می‌کند. درضمن این شامپو از خارش کف سر می‌کاهد.

    از ویژگی‌های دیگر این شامپو می‌توان به ویتامینه بودن آن اشاره کرد و اینکه این شامپو حاوی کراتین و بیوتین است و البته نمک، پارابن و سولفات ندارد.

    شامپو بدون سولفات کاندید شامپو بدون سولفات کاندید

    این مدل از شامپوهای Candid که ویتامینه و پروتئینه و مناسب مصرف روزانه است، به علت دارا بودن خواص آنتی‌اکسیدانی، حفاظت‌ و مرطوب کنندگی موهایتان را نرم و درخشان می‌کند. این شامپو فاقد سولفات است و از احتمال بروز حساسیت پیشگیری می‌کند. این نوع شامپو، با ملایمت هر نوع مو را تمیز می‌کند و موجب سلامت و استحکام موها شده و در پیشگیری از ریزش موها موثر است.

    در ضمن این شامپو حاوی سبوس گندم است و می‌تواند موها را شاداب و شفاف کند.

    شامپو بدون سولفات بایو ریچ

    شامپوی بدون سولفات بایوریچ

    شامپو پروکراتین بایوریچ فاقد سولفات و هر نوع مواد مضر و خشن مانند پارابن، نمک و سیلیکون است. این شامپو مناسب مصرف روزانه و افرادی است که موهای خود را کراتینه و دکلره کرده‌اند.

    این شامپو علاوه‌بر افزایش ماندگاری رنگ‌ مو، رطوبت، لطافت و درخشندگی را به موها بازگردانده و از خشک شدن دوباره آنها پیشگیری می‌کند.

    شامپو بایو ریچ ویتامینه بوده و موها را به‌خوبی تغذیه می‌کند. درضمن قدرت پاک‌کنندگی خوبی هم دارد.

    شامپو بدون سولفات اکیا

    شامپو بدون سولفات اکیا

    شامپو موی اکیا، مخصوص موهای رنگ‌شده و آسیب‌دیده است. این محصول حاوی روغن‌های طبیعی است و موهای صدمه‌دیده را ترمیم و همچنین تقویت می‌کند. اگر موهایتان دکلره، خشک، صدمه‌دیده، کراتینه و بوتاکس شده است، برای بهبود وضعیت موهایتان بهتر است از این شامپو استفاده کنید.

    درضمن شامپو اکیا، برای افرادی که پوست سرشان به دلیل استفاده از رنگ مو تحریک و حساس شده است، عالی است.

    شامپو بدون سولفات ماکادمیا

    شامپو بدون سولفات ماکادمیا

    شامپو بدون سولفات و از نوع شیروعسل ماکادمیا مناسب موهایی است که صدمه‌دیده و خشک شده‌اند. این شامپو فرمولی ملایم و مغذی دارد و می‌تواند موهای آسیب‌دیده را تقویت و احیا کند و موجب رشد مجدد آنها شود.

    همچنین این شامپو با مرطوب کردن موهایتان، آنها را بسیار نرم و منعطف می‌کند و جلوی ریزش موها را هم می‌گیرد.

    شامپو بدون سولفات ولا

    شامپو بدون سولفات ولا

    این مدل شامپو از شامپوهای ولا، بدون سولفات و تقویت کننده و برای محافظت از موهای کراتینه‌شده ایده‌آل است. این شامپو با حفظ چربی‌های سطحی مو ماندگاری کراتینه مو را افزایش می‌دهد. در واقع هنگام کراتینه مو، سطحی از کراتین چرب در موی سر ایجاد می‌شود و استفاده از شامپوی ولا، این چربی را از روی مو پاک نمی‌کند و در نتیجه از عمر کراتینه مو کم نمی‌شود.

    این شامپو حاوی عصاره‌های مورینگا، ماکادامیا، آرگان، کافئین، ویتامین‌های B است و موهای صدمه‌دیده و خشک، شکننده و دارای شوره را درمان می‌کند.

    شامپو بدون سولفات آگرادو

    شامپو بدون سولفات آگرادو

    این مدل شامپو موی آگرادو براق‌کننده است. اگر موهایتان به دلیلی کدر و مات شده‌اند برای بهبود آن می‌توانید از این نوع شامپو استفاده کنید. این شامپو مخصوص براق و درخشان کردن موها تهیه شده است. همچنین پروتئین‌های موجود در این شامپو، کوتیکول‌های الیاف موها را ترمیم کرده و به موهایتان طراوت و شادابی می‌بخشند.

    شامپو بدون سولفات آگرادو حاوی کلاژن هم بوده و موهایتان را تقویت کرده و خاصیت ارتجاعی و انعطاف‌پذیری آن را بالا می‌برد که این کار هم در نهایت موجب درخشش موهایتان می‌شود.

    جمع‌بندی بهترین شامپو بدون سولفات خارجی

    اکنون با شناخت این شامپوهای بدون سولفات خارجی می‌توانید یکی از آنها که برای نوع موهایتان بیشترین سازگاری را دارند، انتخاب کرده و سلامت موهایتان را حفظ کنید. اگر شما هم نوعی شامپوی خارجی می‌شناسید که از آن راضی هستید، خوشحال می‌شویم با ما هم در میان بگذارید. [see_also]34295[/see_also]

    منبع:
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید