راهنمای خرید چراغ USB LED و ۱۰ مدل از بهترین‌ها

راهنمای خرید چراغ USB LED و ۱۰ مدل از بهترین‌ها
راهنمای مطالعه

نکات مهم در خرید بهترین چراغ LED USB

ption id="attachment_50622" align="alignnone" width="850"]بهترین چراغ led usb - نکات خرید عکس برگرفته از دیجی کالا

چراغ LED USB در شکل‌ها و اندازه‌های متنوعی در بازار وجود دارد که از طریق درگاه USB تغذیه شده و به شما کمک می‌کند آنها را به دستگاه‌هایی مانند لپ‌تاپ، گوشی و نظایر آنها متصل کنید. هنگام خرید این چراغ‌ها به نکات زیر توجه کنید:

۱. تعداد لامپ‌های LED

همه چراغ‌های ال‌ای‌دی یواس‌بی از یک یا چند لامپ ال‌ای‌دی برای روشن‌کردن محیط استفاده می‌کنند. اگر به نور روشن‌تر و شدیدتری نیاز دارید، چراغی را انتخاب کنید که بیشتر از یک لامپ ال‌ای‌دی داشته باشد. برای مثال چراغ با ۲۰ یا ۲۵ ال‌ای‌دی، نور بسیار کمتری نسبت به چراغی دارد که ۱۰۰ ال‌ای‌دی دارد.

۲. طول چراغ

بسته به وسعت محیطی که می‌خواهید روشن کنید باید چراغ یو‌اس‌بی ال‌ای‌دی انتخابی شما طول مناسبی داشته باشد. برای مثال مدلی که برای مطالعه مناسب است، معمولا خیلی کوتاه‌تر از مدلی است که برای روشن‌کردن کیبورد لپ‌تاپ لازم دارید. برخی از بهترین چراغ‌های LED USB نواری ۱۰ متر طول دارند و برای محیط‌های بزرگ و کاربردهای خاص مناسب‌اند.

۳. رنگ چراغ

چراغ‌های LED USB در رنگ‌های متنوعی عرضه می‌شوند. معمول‌ترین آنها نور سفید مهتابی و نور زرد آفتابی است؛ اما رنگ‌های دیگر را هم بسته به نیازتان می‌توانید پیدا کنید. برخی از آنها در حالت چند رنگی RGB هم موجودند. بدنه آنها هم می‌تواند رنگ‌های مختلفی داشته باشد که به سلیقه خودتان بستگی دارد.

۴. انعطاف‌پذیری

برخی از بهترین چراغ‌های LED USB از طراحی «گردن غاز» بهره می‌برند. اگر برای مطالعه این چراغ را لازم دارید، یادتان باشد طراحی آن را بررسی کنید تا بعدا بتوانید زاویه نور آن را تنظیم کنید. این مدل‌ها به‌راحتی خم می‌شوند و صاف می‌ایستند تا هنگام مطالعه نور را مستقیما روی کتاب بتابانند. حین خرید چراغ LED USB توجه کنید مدل‌هایی که گردن غازی نیستند، ممکن است هنگام مطالعه زاویه نامناسبی داشته باشند که روی کتاب سایه بیندازد و مطالعه را دشوار کند.

۵. جنس بدنه

دیگر نکته مهم در خرید بهترین چراغ LED USB جنس بدنه است که تنوع بالایی دارد. برخی از آنها از جنس سیلیکون، برخی استیل و برخی دیگر از پلاستیک خشک ساخته شده‌اند. کیفیت و دوام آنها متفاوت است. برای مثال فلزی‌ها بادوام‌اند ولی سیلیکونی‌ها صاف هستند و لمس آنها خوشایندتر است.

۶. ضمانت

با اینکه ال‌ای‌دی‌هایی که در این چراغ‌ها استفاده می‌شوند معمولا مدتی طولانی دوام می‌آورند، بسته به مدل آن اگر چراغ انتخابی شما گران‌تر است، ضمانت‌نامه آن را بررسی کنید. بیشتر چراغ‌های LED USB تا یک‌سال گارانتی دارند ولی برخی از آنها تا سه سال هم گارانتی ارائه می‌کنند.

۱۰ مدل از بهترین چراغ LED USB

در این بخش ۱۰ مدل از بهترین چراغ‌های LED USB موجود در بازار را معرفی می‌کنیم.

۱. چراغ LED USB زد ام آی مدل AL003

ption id="attachment_50609" align="alignnone" width="850"]بهترین چراغ led usb - چراغ LED یو اس بی زد ام آی مدل AL003

این چراغ پایه‌ای انعطاف‌پذیر دارد و می‌توانید برای مطالعه از آن استفاده کنید. شدت نور آن تنظیم‌شدنی است و کافی است به یک پاوربانک یا منبع تغذیه مناسب برای اتصال به USB آن را وصل کنید.

ابعاد جمع‌وجوری دارد و بااین‌حال کیفیت آن بسیار خوب است. توان آن حدود ۲.۵ وات است و می‌توانید تا ۵ مرحله نور آن را تنظیم کنید. این مدل از بهترین چراغ LED USB دکمه پاور دارد و بنابراین مجبور نیستید برای خاموش‌کردن آن کابل را جدا کنید. جنس روکش بدنه آن از جنس سیلیکون است. رنگ نور آن طبیعی است؛ یعنی نه کاملا سفید است و نه کاملا زرد.

قیمت آن ۱۲۸هزار تومان است.

تصاویر و مشخصات کامل این مدل را ببینید

۲. چراغ LED یو اس بی مدل T1

ption id="attachment_50610" align="alignnone" width="850"]بهترین چراغ led usb - مدل T1 عکس برگرفته از دیجی کالا

این مدل هم با گردن انعطاف‌پذیری که دارد برای مطالعه و کارهایی از این دست مناسب است. وزنی سبک و ابعادی کوچک دارد و می‌توانید آن را به لپ‌تاپ، رایانه، پاوربانک و سایر منابع تغذیه دارای درگاه USB آن را متصل کنید. دکمه پاور دارد و تا سه مرحله فشردن آن، شدت نور را در سه سطح تنظیم می‌کند. نور آن سفید است.

قیمت چراغ LED USB مدل T1 حدود ۱۲۰ هزار تومان است.

تصاویر و مشخصات کامل این مدل را ببینید

۳. چراغ ال ای دی USB مدل Super LED Light

ption id="attachment_50612" align="alignnone" width="850"]بهترین چراغ led usb - مدل Super LED Light عکس برگرفته از دیجی کالا

این مدل از بهترین چراغ LED USB گردنی انعطاف‌پذیر دارد و می‌توانید آن را به هر شکلی که تمایل دارید خم کرده و زاویه آن را تنظیم کنید. ۱۳ لامپ ال‌ای‌دی دارد و کابل آن حدود ۲۰ سانتی‌متر است.

می‌توانید آن را به لپ‌تاپ، گوشی، رایانه و پاوربانک و شارژری که میزان شارژدهی آن مناسب باشد (برای اینکه داغ نکند) متصل کنید. نور آن سفید است و محیط را به‌خوبی روشن می‌کند.

قیمت آن ۶۰هزار تومان است.

[related]28064[/related]

۴. چراغ LED یو اس بی ایکیا مدل Jansjo

ption id="attachment_50613" align="alignnone" width="850"]بهترین چراغ led usb - ایکیا مدل Jansjo عکس برگرفته از دیجی کالا

این چراغ ساخت کشور سوئد است و نور را به‌شکل نقطه‌ای متمرکز می‌کند و به همین دلیل برای روشن‌کردن کتاب و کیبورد رایانه مناسب است. عمر آن ۲۰هزار ساعت است و می‌توانید آن را به منبع تغذیه دارای درگاه USB ازجمله رایانه، لپ‌تاپ و گوشی متصل کنید.

بدنه آن از استیل و پلاستیک ساخته شده و رنگ نور آن آفتابی است. از لامپ‌های باکیفیتی در این مدل از چراغ LED USB استفاده کرده‌اند که دوام بالایی دارند و روشنایی مناسبی را برایتان فراهم می‌کنند.

قیمت این محصول ۲۵۰هزار تومان است.

تصاویر و مشخصات کامل این مدل را ببینید

۵. چراغ LED یو اس بی مدل WAKIL

ption id="attachment_50614" align="alignnone" width="850"]بهترین چراغ led usb - مدل WAKIL عکس برگرفته از دیجی کالا

یکی دیگر از مدل‌های پرطرفدار چراغ‌های ال‌ای‌دی یواس‌بی این محصول است که با کابلی انعطاف‌پذیر و فلزی به شما امکان می‌دهد به هر زاویه‌ای که تمایل دارید آن را خم کنید. برای مطالعه یا روشن‌کردن کیبورد کافی است. سه لامپ ال‌ای‌دی دارد و می‌توانید آن را به منبع تغذیه دارای درگاه USB متصل کنید.

قیمت چراغ LED یو اس بی مدل WAKIL حدود ۱۵۰هزار تومان است.

۶. چراغ ال ای دی USB مدل لمسی

ption id="attachment_50616" align="alignnone" width="850"]بهترین چراغ led usb - چراغ ال ای دی USB مدل لمسی عکس برگرفته از دیجی کالا

اگر معمولا در تاریکی با رایانه یا لپ‌تاپ کار می‌کنید و کیبوردتان نور ندارد، می‌توانید از این چراغ‌ها استفاده کنید. این چراغ‌ها به دستگاه‌های دارای پورت USB مانند لپ‌تاپ و پاوربانک متصل می‌شوند و البته با آداپتور گوشی درصورتی که زیاد قوی نباشد می‌توان آنها را استفاده کرد.

دکمه پاور این مدل از بهترین چراغ ال ای دی USB لمسی است و یک حسگر لمسی هم دارد که با آن می‌توانید شدت نور را تنظیم کنید. طول آن ۱۸ سانتی‌متر است و می‌توانید آن را در زوایای مختلف خم کنید. دو مبدل دارد که به شما امکان می‌دهد آن را از USB به میکرو USB و از میکرو USB به USB تایپ C تبدیل کنید و در دستگاه‌های مختلف به کار ببرید.

قیمت این چراغ USB حدود ۱۵۰هزار تومان است.

۷. چراغ LED یو اس بی شیائومی مدل Light Plus

ption id="attachment_50617" align="alignnone" width="850"]بهترین چراغ led usb - شیائومی مدل Light Plus عکس برگرفته از دیجی کالا

چراغ LED یو اس بی شیائومی که قبلا آنرا بررسی کرده بودیم، قیمت بالاتری نسبت به چراغ‌های هم‌رده خودش دارد و آن به‌دلیل کیفیت بالای آن است. نور آن به‌اندازه‌ای شدید است که می‌توانید از آن برای روشن‌کردن محیط خانه درهنگام قطعی برق، فضای تاریک در پیک‌نیک و کمپینگ، در خودرو و نظایر آن استفاده کنید.

علاوه بر این، گردن انعطاف‌پذیری که دارد به شما کمک می‌کند هنگام مطالعه، کار با رایانه و لپ‌تاپ زاویه آن را به‌اندازه دلخواه تنظیم کنید. شدت نور آن تا چهارحالت قابل‌تنظیم است. جنس بدنه آن از سیلیکون است و نور آن سفید مهتابی است.

قیمت چراغ LED یو اس بی شیائومی حدود ۲۳۷هزار تومان است.

تصاویر و مشخصات کامل این مدل را ببینید

۸. لامپ USB مدل Small Night Light

ption id="attachment_50618" align="alignnone" width="850"]بهترین چراغ led usb - مدل Small Night Light عکس برگرفته از دیجی کالا

این لامپ یک از مدل‌های عالی برای روشن‌کردن فضای خانه در هنگام قطع برق است و چون از USB استفاده می‌کند می‌توانید آن را به پاوربانک متصل کنید. جنس بدنه این چراغ از پلاستیک خشک نشکن است.

می‌توان آن را به درگاه USB دستگاه‌هایی مانند لپ‌تاپ یا آداپتورهای مناسب متصل کرد و از آن به‌عنوان چراغ مطالعه یا روشن‌کردن کیبورد استفاده کرد. ازنظر باتری کم‌مصرف است و حدود ۲۰هزار ساعت طول عمر آن است. هم نوع آفتابی دارد و هم مهتابی و موقع خرید باید به آن دقت کنید.

قیمت این مدل چراغ ۳۰هزار تومان است.

۹. چراغ LED یو اس بی مدل 24 LED SOURCE

ption id="attachment_50620" align="alignnone" width="850"]بهترین چراغ led usb - مدل 24 LED SOURCE عکس برگرفته از دیجی کالا

این چراغ LED USB حالت نواری دارد و برای سفر، روشن‌کردن محیط در هنگام قطعی برق، خودرو و نظایر آنها مناسب است. نور بسیار شدیدی دارد و به پاوربانک یا درگاه‌های USB دیگر متصل می‌شود. از شارژر معمولی تلفن همراه که خیلی قوی نباشد هم می‌توانید استفاده کنید. نور آن سفید است.

قیمت چراغ LED USB نواری حدود ۵۰هزار تومان است.

تصاویر و مشخصات کامل این مدل را ببینید

۱۰. چراغ LED یو اس بی مدل Top Core

ption id="attachment_50621" align="alignnone" width="850"]بهترین چراغ led usb - مدل top core عکس برگرفته از دیجی کالا

این چراغ ال‌ای‌دی USB از کابل بلندی استفاده می‌کند و برای زمانی که نیاز دارید منبع نور را به جایی آویزان کنید مناسب است. می‌توانید از آن برای کمپینگ، روشن‌کردن فضا در تاریکی و نظایر آن استفاده کنید.

دو سری دارد که یکی USB است و دیگری OTG که می‌توانید آن را به گوشی یا پاوربانک متصل کنید. باتوجه‌به نوع طراحی آن، معمولا برای مطالعه یا کار با رایانه و لپ‌تاپ مناسب به نظر نمی‌رسد. جنس بدنه آن از پلاستیک است و نور سفید دارد.

قیمت این مدل از بهترین چراغ LED USB حدود ۳۶هزار تومان است.

جمع‌بندی

اگر می‌خواهید چراغی کم‌مصرف داشته باشید که بتوانید در هر مکانی بدون پریز برق از آن استفاده کنید، خرید چراغ LED USB برایتان مناسب است. این چراغ‌ها فقط با یک آداپتور برق USB، پاوربانک یا هر درگاه USB دیگری تغذیه می‌شوند. مدل‌های معرفی شده در فهرست بهترین چراغ LED USB بسیار کاربردی و انعطاف‌پذیر هستند و می‌توانید از آنها برای مطالعه، روشن‌کردن صفحه‌کلید لپ‌تاپ، روشن‌کردن داخل ماشین و نظایر آنها استفاده کنید. تا حالا از چراغ‌های LED USB استفاده کرده‌اید؟ کارایی و کیفیت آنها چطور بوده است؟ لطفا با دیدگاه‌هایتان به دوستانتان در درجه برای خرید این چراغ‌ها کمک کنید. [see_also]32891[/see_also]

تهیه شده در: درجه
{{totalCount}} دیدگاه‌
{{name.error}}
{{email.error}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessage.error}}

ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید